Én pont azt latom, hogy a közép osztály virágzik.alto írta: ↑2025.08.02., szomb. 18:04
...Az igazi problémát én inkább abban látom, hogy a középosztály összezsugorodásával és elszegényedésével a középkategóriás termékek iránti kereslet drasztikusan lecsökkent, pedig néhány évvel ezelőtt még ez adta az értékesítés volumenének zömét. Jelenleg az olcsó kínai brandek mennek úgy 3-400ezerig és a sokmilliós high-end, a kettő között kilukadt a piac.
Mindenki jo lakásban, vagy házban él, virágzik az általános fogyasztás, miden ötödik ember dohányzik, szinte mindenki kávéra és energia italra költi a pénzét, meg sörre, és cukros műanyag löttyókre. Szinte minden második család 2 autót tart, minden évben külföldön nyaral legalább 1x, és évente új telefon, mindig új cipő, meg farmer, hisz a 2 éves modell már ciki, stb.
Szóval pénz az van dögivel. Inkább az a kérdés, mire költik?
A mai közép osztály zöme bőven megelégszik a telefon és JBL kombóval a zenehallgatás terén, vagy munka közben laptop és valami egyszerűbb füles.









