A velem kapcsolatos következtetésed teljesen hibás, nem fedi a valósagot. Most nincs időm, de este majd kifejtem...pärt írta: ↑2025.07.16., szer. 11:52No, azért lehet lehet ezt komolyabban, AVX-esen is csinálni:
"Idáig hogy használtad? Csak le volt rövidítve valamilyen hosszra? Ha ennyire nem vagy képben, jobban jársz, ha tanulni kezdesz, megnézed olyanok gépét, akik már régóta képesek normálisan rövidíteni. Fogadni mernék, hogy még soha nem ültél egy normálisan beállított gépen, amire egy rendes lánc van felrakva. Az a baj, hogy sokan egyáltalán nem ismerik a kerékpárjukat, önmagukat ámítják, hogy a filléres, gagyi láncukkal ugyanúgy gurulnak. Évtizedeket pazarolnak el, ahelyett, hogy kipróbálnának egy igazán jó láncot. Hidd el, ha egyszer felraksz egy felületkezelt, aranyozott, titánláncot, soha nem fogod már élvezni az olcsó vackokat.
Persze ha teleszkópot használsz, akkor mindegy, az úgyis kiirtja az élet csíráját is a tekerésből... Szerencsés vagy, hogy nem érzed a különbséget, így legalább spórolsz egy csomót. Én már nem lennék képes olyan hulladékot hajtani..."
És így tovább, a végtelenségig körhintázva.![]()
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4711
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 3238
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kerékpározás
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech
Online
Re: Kerékpározás
drótra,kampóra, ilyenre gondolok,csak rövidebbet, egy láncszemnyit


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
lánchosszra van egy egyszerű szabály.
elől nagytányér, hátul legkisebb lánckerék. A ó lánchosszal a váltó két görgőjének a tengely egy függőleges egyenesre esnek.
Ha így nema dja ki a felső lánckereket nagytányérral, rövid a váltókanál, persze ekkor már elszbadtad a láncot és jöhet a következő a kanálcsere után.
De nem hülyeség a pärt féle állást is ellenőrizni, még rövidkanállal is lehet egy kicsit csalni, de azokat kb 11-25-ös sorig érdemes használni,de nyögve elviszi a 11-28-at is.
Darabolás előtt meg lehet egy drótot hajtani két végén vissza, akkorára, hogy beakasztva egy láncszemnyi hosszt hagyjon (patentszem jön ide majd) és jól le lehet vele próbálni,darabolás nélkül hosszt.
próbáltam egy épkézláb fotót találni,de nem ment. ezen ahogy állnak a görgők,úgy kell állni,csak itt nem azon a lánckeréken van,amin kellene lennie.

elől nagytányér, hátul legkisebb lánckerék. A ó lánchosszal a váltó két görgőjének a tengely egy függőleges egyenesre esnek.
Ha így nema dja ki a felső lánckereket nagytányérral, rövid a váltókanál, persze ekkor már elszbadtad a láncot és jöhet a következő a kanálcsere után.
De nem hülyeség a pärt féle állást is ellenőrizni, még rövidkanállal is lehet egy kicsit csalni, de azokat kb 11-25-ös sorig érdemes használni,de nyögve elviszi a 11-28-at is.
Darabolás előtt meg lehet egy drótot hajtani két végén vissza, akkorára, hogy beakasztva egy láncszemnyi hosszt hagyjon (patentszem jön ide majd) és jól le lehet vele próbálni,darabolás nélkül hosszt.
próbáltam egy épkézláb fotót találni,de nem ment. ezen ahogy állnak a görgők,úgy kell állni,csak itt nem azon a lánckeréken van,amin kellene lennie.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7665
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Minden műszaki eszközből - legyen az hifi vagy bicaj, akármi - ki kell írtani a tudományt.
Bocsánat, az edzésből még inkább ki kell. Vagy edzeni tán nem is szabad!?
Valójában a tudatosság kiöli az élvezetet mindenből, hifi, kerékpározás... Nem is kell semmi más, kis önimádat, kis önámítás és kísz van a bódoccsá! Ezt le tudom vezetni hifin, bicajon de bármin... mer mást nem tanultam meg, de ezt nagyon, hisz erre van szükségem, minden mást ezzel megoldok.

Bocsánat, az edzésből még inkább ki kell. Vagy edzeni tán nem is szabad!?


Valójában a tudatosság kiöli az élvezetet mindenből, hifi, kerékpározás... Nem is kell semmi más, kis önimádat, kis önámítás és kísz van a bódoccsá! Ezt le tudom vezetni hifin, bicajon de bármin... mer mást nem tanultam meg, de ezt nagyon, hisz erre van szükségem, minden mást ezzel megoldok.

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
:
"Idáig hogy használtad? Csak le volt rövidítve valamilyen hosszra? Ha ennyire nem vagy képben, jobban jársz, ha tanulni kezdesz, megnézed olyanok gépét, akik már régóta képesek normálisan rövidíteni. Fogadni mernék, hogy még soha nem ültél egy normálisan beállított gépen, amire egy rendes lánc van felrakva. Az a baj, hogy sokan egyáltalán nem ismerik a kerékpárjukat, önmagukat ámítják, hogy a filléres, gagyi láncukkal ugyanúgy gurulnak. Évtizedeket pazarolnak el, ahelyett, hogy kipróbálnának egy igazán jó láncot. Hidd el, ha egyszer felraksz egy felületkezelt, aranyozott, titánláncot, soha nem fogod már élvezni az olcsó vackokat.
Persze ha teleszkópot használsz, akkor mindegy, az úgyis kiirtja az élet csíráját is a tekerésből... Szerencsés vagy, hogy nem érzed a különbséget, így legalább spórolsz egy csomót. Én már nem lennék képes olyan hulladékot hajtani..."
És így tovább, a végtelenségig körhintázva.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3969
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
No, azért lehet lehet ezt komolyabban, AVX-esen is csinálni

"Idáig hogy használtad? Csak le volt rövidítve valamilyen hosszra? Ha ennyire nem vagy képben, jobban jársz, ha tanulni kezdesz, megnézed olyanok gépét, akik már régóta képesek normálisan rövidíteni. Fogadni mernék, hogy még soha nem ültél egy normálisan beállított gépen, amire egy rendes lánc van felrakva. Az a baj, hogy sokan egyáltalán nem ismerik a kerékpárjukat, önmagukat ámítják, hogy a filléres, gagyi láncukkal ugyanúgy gurulnak. Évtizedeket pazarolnak el, ahelyett, hogy kipróbálnának egy igazán jó láncot. Hidd el, ha egyszer felraksz egy felületkezelt, aranyozott, titánláncot, soha nem fogod már élvezni az olcsó vackokat.
Persze ha teleszkópot használsz, akkor mindegy, az úgyis kiirtja az élet csíráját is a tekerésből... Szerencsés vagy, hogy nem érzed a különbséget, így legalább spórolsz egy csomót. Én már nem lennék képes olyan hulladékot hajtani..."
És így tovább, a végtelenségig körhintázva.

Online
Én is az itt szemléltetett módon állítom be a lánc hosszát, mert nem tudok ennél frappánsabb, precízebb megoldást. Mindenesetre eddig nem volt vele problémám. Az én bringám ma már eléggé retronak számít a 3x9-es váltórendszerével. Mivel hosszú évek óta hibátlanúl teszi a dolgát(megfelelő karbantartás mellett) így semmi ingerenciám nem volt ezen változtatni, fejleszteni. Ha ezt meg akarnám lépni, akkor kb. kompletten kidobhatnám az egész bringát, mert a mai, modern alkatrészekkel már semmilyen módon nem kompatibilis.
Mostanában(a fiam unszolására) fejembe vettem, hogy lecserélem az első villát(Rockshox Duke) egy fejlettebbre, de valószínüleg ebből sem lesz semmi, mert a mai villák már teljesen mások(pl. tapered villaszár), így kb. a fél bringát cserélnem kellene e miatt. Inkább nem.
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4711
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 3238
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kerékpározás
Akkor megnyugodtam, hogy nem kell ezt annyira tudományos alapra helyezni!pärt írta: ↑2025.07.15., kedd 23:55Van formula, de én nem használom, mivel vannak a formula alóli kivételek, akkor meg már egyszerűbb a próbára hagyatkozni.
Elöl-hátul legnagyobb lánckerékre rakva - bár ezt az áttételt nem "illik" használni, de a rendszernek még tolerálnia kell - a váltó görgői közt a láncban kell lenni egy kis törésnek, nagyjából a képen látható mennyiségnek, tehát a lánc nem futhat a görgők közt majdnem egyenesen. IMG20250715223640.jpg
Ez a hossz a másik szélsőségnél, a szintén nem használatos elöl-hátul legkisebb áttételnél nagyjából így néz ki. A lánc nem lehet annyira laza, hogy a jelzett részen összeérjenIMG20250715223740.jpg Screenshot_2025-07-15-23-37-38-24_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329~2.jpg
A próba idejére legegyszerűbb, ha elöl a lánckerékre rakod a lánc szabad végét, a rövidítendő szakaszt a megfelő mértékig húzva mellé illeszted, így nem kell a váltórugónak ellentartva, a levegőben zsonglőrködve feszíteni. Ha bizonytalan vagy, egy taggal hosszabbra hagyd, azt semmibe nem kerül később rövidíteni.
Itt egy elég jó kis video, ebben a legkisebb/legkisebb kombóval állítják be az ideális hosszt.
https://youtu.be/s6TodcAH948?si=VWC0JmpKGyBaokkm
Én is az itt szemléltetett módon állítom be a lánc hosszát, mert nem tudok ennél frappánsabb, precízebb megoldást. Mindenesetre eddig nem volt vele problémám. Az én bringám ma már eléggé retronak számít a 3x9-es váltórendszerével. Mivel hosszú évek óta hibátlanúl teszi a dolgát(megfelelő karbantartás mellett) így semmi ingerenciám nem volt ezen változtatni, fejleszteni. Ha ezt meg akarnám lépni, akkor kb. kompletten kidobhatnám az egész bringát, mert a mai, modern alkatrészekkel már semmilyen módon nem kompatibilis.
Mostanában(a fiam unszolására) fejembe vettem, hogy lecserélem az első villát(Rockshox Duke) egy fejlettebbre, de valószínüleg ebből sem lesz semmi, mert a mai villák már teljesen mások(pl. tapered villaszár), így kb. a fél bringát cserélnem kellene e miatt. Inkább nem.
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech
Online
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2105
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1301
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Találtam egy kistányér / kónusz képet is (nagyon hasonló Part képéhez, tekerés végén mindig "ledobom" a láncot elöl-hátul, hogy tároláskor ne feszüljön a rendszer).
Online
) leírásba; mely szerintem nagyjából összevág az én - jóval "lustább" - módszeremmel: nagytányér / kónusz állásban a váltókanál nagyjából függőlegesen álljon. (Itt a képen enyhén hátrafelé mutatnak, ha jól emlékszem, azóta egy láncszemmel meg is rövidítettem.)
Persze feltételezve azt, hogy elöl két sebességes rendszerről beszélünk. A széles áttétel tartományú (32 / 11-51) montinál nyilván teljesen más a helyzet: ott a legkisebb fogaskeréken a váltókanál majdnem vízszintesen (de a lánc nyilván ne érjen össze, lád Part képét!) hátrafelé mutat, a legnagyobb fogaskeréken pedig enyhén (a láncot még nem "ész nélkül"
megfeszítve és a fogaskeréksort sem elérve) előre.
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2105
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1301
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Remélem, nem keverek bele ebbe a nagyon precíz (és szerintem is követendő!


Persze feltételezve azt, hogy elöl két sebességes rendszerről beszélünk. A széles áttétel tartományú (32 / 11-51) montinál nyilván teljesen más a helyzet: ott a legkisebb fogaskeréken a váltókanál majdnem vízszintesen (de a lánc nyilván ne érjen össze, lád Part képét!) hátrafelé mutat, a legnagyobb fogaskeréken pedig enyhén (a láncot még nem "ész nélkül"

Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3969
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nemrég puffogtam a tubeless-el kapcsolatban, hozzátéve, hogy a hookless-t már meg sem próbálom megérteni. Megnyugtató, hogy nálam hozzáértőbbek is szkeptikusak a témában.
https://www.bikeradar.com/news/josh-poe ... are-a-scam
https://www.bikeradar.com/news/josh-poe ... are-a-scam
Online
Elöl-hátul legnagyobb lánckerékre rakva - bár ezt az áttételt nem "illik" használni, de a rendszernek még tolerálnia kell - a váltó görgői közt a láncban kell lenni egy kis törésnek, nagyjából a képen látható mennyiségnek, tehát a lánc nem futhat a görgők közt majdnem egyenesen. Ez a hossz a másik szélsőségnél, a szintén nem használatos elöl-hátul legkisebb áttételnél nagyjából így néz ki. A lánc nem lehet annyira laza, hogy a jelzett részen összeérjen A próba idejére legegyszerűbb, ha elöl a lánckerékre rakod a lánc szabad végét, a rövidítendő szakaszt a megfelő mértékig húzva mellé illeszted, így nem kell a váltórugónak ellentartva, a levegőben zsonglőrködve feszíteni. Ha bizonytalan vagy, egy taggal hosszabbra hagyd, azt semmibe nem kerül később rövidíteni.
Itt egy elég jó kis video, ebben a legkisebb/legkisebb kombóval állítják be az ideális hosszt.
https://youtu.be/s6TodcAH948?si=VWC0JmpKGyBaokkm
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3969
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Van formula, de én nem használom, mivel vannak a formula alóli kivételek, akkor meg már egyszerűbb a próbára hagyatkozni.
Elöl-hátul legnagyobb lánckerékre rakva - bár ezt az áttételt nem "illik" használni, de a rendszernek még tolerálnia kell - a váltó görgői közt a láncban kell lenni egy kis törésnek, nagyjából a képen látható mennyiségnek, tehát a lánc nem futhat a görgők közt majdnem egyenesen. Ez a hossz a másik szélsőségnél, a szintén nem használatos elöl-hátul legkisebb áttételnél nagyjából így néz ki. A lánc nem lehet annyira laza, hogy a jelzett részen összeérjen A próba idejére legegyszerűbb, ha elöl a lánckerékre rakod a lánc szabad végét, a rövidítendő szakaszt a megfelő mértékig húzva mellé illeszted, így nem kell a váltórugónak ellentartva, a levegőben zsonglőrködve feszíteni. Ha bizonytalan vagy, egy taggal hosszabbra hagyd, azt semmibe nem kerül később rövidíteni.
Itt egy elég jó kis video, ebben a legkisebb/legkisebb kombóval állítják be az ideális hosszt.
https://youtu.be/s6TodcAH948?si=VWC0JmpKGyBaokkm
Re: Kerékpározás
Köszi a választ!
Szentendre a Skanzen?
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Re: Kerékpározás
Szia,
Most szombaton,találka a Skanzennél. Az órát még nem döntöttünk el. De általában 10,30-11,00 körül szoktuk kezdeni a tekerést.
Re: Kerékpározás
Úgy alakultak a körülmények, alakítottam őket, hogy mégis részt tudnék venni.
Lesz közös tekerés?
Ha igen, hol, mikor lesz a találkozás?
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Re: Kerékpározás
Én semmilyen képletet, praktikát nem ismerek, egyszerűen megszámolom a ledobott láncon a szemeket és akkorára "vágom" az újat.zoli73 írta: ↑2025.07.15., kedd 20:49Szép estét mindenkinek!
Lenne egy szereléssel kapcsolatos kérdésem a "fekete öves" bringásokhoz.
Új lánc felszerelésénél, Ki, hogyan szokta megállapítani, kiszámolni a lánc pontos hosszát? Mert ugye a szokásos 114, 116 szem az ráhagyással van. Van erre mindenkinek valami egyéni praktikája, vagy van erre valami szabvány, képlet, netán iránymutatás a gyártók részéről? Nekem ugyan van egy praktikám, ami ugyan bevált, de egyáltalán nem biztos, hogy tökéletes beállítást produkál. Valamikor régen(legalább 25 éve), egy bringaboltos/szervizestől hallottam egy képletről, amivel akkor kiszámolva, nekem nem eredményezett megfelelő lánchosszt, rövid lett. Kellett még plusz szemeket visszategyek, és mivel nekem nem jött össze vele, így elhagytam, elfelejtettem ezt a képletet.
Köszönöm, ha megosztjátok velem, Ti, hogyan csináljátok!![]()
Online
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4711
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 3238
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kerékpározás
Szép estét mindenkinek!
Lenne egy szereléssel kapcsolatos kérdésem a "fekete öves" bringásokhoz.
Új lánc felszerelésénél, Ki, hogyan szokta megállapítani, kiszámolni a lánc pontos hosszát? Mert ugye a szokásos 114, 116 szem az ráhagyással van. Van erre mindenkinek valami egyéni praktikája, vagy van erre valami szabvány, képlet, netán iránymutatás a gyártók részéről? Nekem ugyan van egy praktikám, ami ugyan bevált, de egyáltalán nem biztos, hogy tökéletes beállítást produkál. Valamikor régen(legalább 25 éve), egy bringaboltos/szervizestől hallottam egy képletről, amivel akkor kiszámolva, nekem nem eredményezett megfelelő lánchosszt, rövid lett. Kellett még plusz szemeket visszategyek, és mivel nekem nem jött össze vele, így elhagytam, elfelejtettem ezt a képletet.
Köszönöm, ha megosztjátok velem, Ti, hogyan csináljátok!
Lenne egy szereléssel kapcsolatos kérdésem a "fekete öves" bringásokhoz.
Új lánc felszerelésénél, Ki, hogyan szokta megállapítani, kiszámolni a lánc pontos hosszát? Mert ugye a szokásos 114, 116 szem az ráhagyással van. Van erre mindenkinek valami egyéni praktikája, vagy van erre valami szabvány, képlet, netán iránymutatás a gyártók részéről? Nekem ugyan van egy praktikám, ami ugyan bevált, de egyáltalán nem biztos, hogy tökéletes beállítást produkál. Valamikor régen(legalább 25 éve), egy bringaboltos/szervizestől hallottam egy képletről, amivel akkor kiszámolva, nekem nem eredményezett megfelelő lánchosszt, rövid lett. Kellett még plusz szemeket visszategyek, és mivel nekem nem jött össze vele, így elhagytam, elfelejtettem ezt a képletet.
Köszönöm, ha megosztjátok velem, Ti, hogyan csináljátok!

MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech
Re: Kerékpározás
Azt figyeltem meg,hogy az utóbbi években, egyre jobb útvonalakat rajzolnak az itthoni versenyekre is. Lehetőség szerint egyre több szintet is tartalmaznak. Viszont az utak minősége gyatra,sokszor a szervező még arra sem veszi a fáradságot, hogy legalább a lejtmeneti kanyarokban lesöprögesse a murvát,kavicsot. Nagyon nagy a balesetveszély. Főleg a fiatalokkal,akiknél nem nagyon lehet bringa kezelésről beszélni,ellenben nagyon erősek és azt hiszik erőből mindent megoldanak. Hát nagyon nem. Steig Gabi is ennek látta a kárát. 

Re: Kerékpározás
Azt csak onnan tudtam hogy néhány hete ott versenyeztem a Zirc GP-n és a fiatalok pont előttem sodorták el szegény Steig Gabit akit aztán kulcscsonttöréssel vitt el a mentő. Hát ilyen módon szemeltem ki azt a kanyart és sajnos ebből a mezőnyből is beszopták páran. Szalagkorlát nem volt de akit a mentő vitt el az olyan sebességgel szállt ki a kanyarból hogy a keresőn át észre se vettem. Nem volt szívem telibefényképezni az arcát mert nagyon ferdére el volt törve az orra, meg vérben úszott. :(AAttila írta: ↑2025.07.12., szomb. 17:53Helyezkedni tudni kell![]()
Vanik Zoli fotósként (is) tudja,hogy hova kell állni/guggolni/ülni. Ma a V4 verseny egyik kanyarjában elesett egy srác, majdnem vitte Zolit is, olyan közel voltJó képek lettek nagyon.
![]()
Volt,aki a szalagkorláton is átesett,pedig párhuzamosan haladtak![]()
Arra lesz majd a Master OB is.
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)
Online
De valóban, a kis mellékutak gyalázatosak. Ha valaha egyszer majd gépet váltok, azt nem a pilleváz, tárcsa, e-váltó meg 13-as sor kedvéért, hanem a 30 pluszos gumik miatt teszem.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3969
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Én csak oda-vissza gurultam - meg még egy kicsit Ómassa felé - az teljesen vállalható minőségű. Így is százas fölött volt, szint meg passz, de közel a kétezerhez, szóval jól esik utána a hazatérés.

De valóban, a kis mellékutak gyalázatosak. Ha valaha egyszer majd gépet váltok, azt nem a pilleváz, tárcsa, e-váltó meg 13-as sor kedvéért, hanem a 30 pluszos gumik miatt teszem.
Online
de a Visma megint villantott. ezek most nagyon magukra találtak. szép megoldásaik vannak
Re: Kerékpározás
ja.
de a Visma megint villantott. ezek most nagyon magukra találtak. szép megoldásaik vannak
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
)
vagy fel Jávorkút vagy Bánkút fele? mert az mindkét út borzalmas évek óta :(
Re: Kerékpározás
de itt, hogy gondoltad? Eger felől átjönni. vagy a nagy kör,amit ketten rúgtunk meg egyszer? az jó kis kör (képzavar

vagy fel Jávorkút vagy Bánkút fele? mert az mindkét út borzalmas évek óta :(
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Healy



Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3969
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Én meg be akartam dobni, hogy majd itt is tekerhetnénk - ma gurultam erre - de ahogy most kinéz, ebből sem lesz HFBZK ride.

Re: Kerékpározás
Sajnos idén már kifújt a fórumtagokkal való ride. Június végétől augusztus elejéig munkahely-áthelyezéssel "kedveskedtek" nekem és az eddigi - gyalog - 10 perces oda-vissza utam 200 km-re változott a lakás a és a munkahely között:-( Hétvégén örülök, ha nem kell mennem sehová.
Feleségem augusztus végére van kiírva szülésre, így utána a tekerés háttérbe fog szorulni egy ideig.
Feleségem augusztus végére van kiírva szülésre, így utána a tekerés háttérbe fog szorulni egy ideig.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Re: Kerékpározás
Helyezkedni tudni kell
Vanik Zoli fotósként (is) tudja,hogy hova kell állni/guggolni/ülni. Ma a V4 verseny egyik kanyarjában elesett egy srác, majdnem vitte Zolit is, olyan közel volt
Jó képek lettek nagyon.
Volt,aki a szalagkorláton is átesett,pedig párhuzamosan haladtak

Vanik Zoli fotósként (is) tudja,hogy hova kell állni/guggolni/ülni. Ma a V4 verseny egyik kanyarjában elesett egy srác, majdnem vitte Zolit is, olyan közel volt


Volt,aki a szalagkorláton is átesett,pedig párhuzamosan haladtak
