Itt és most kerek másfél kilométer van benne: Egyelőre annyit, hogy minden eddig általam vezetett autó közül ennek van a legkényelmesebb ülése. Fenomenálisan jó. Az ülés

Nem is kell.
Én evés közben sem nézném szívesen.
De negatív vagy ma
Lehet ünneprontó leszek, de nekem egyáltalán nem jött be. Teljesen buta a gázreakció egy viszonylag nagynak mondható turbólyuk is, ami az én kedvemet teljesen szegi.Aszpirin írta: ↑2025.05.30., pén. 15:09Bő két hete Kanadában kipróbáltam egy Abarth 595-öst...
180 lóerő, manuális sebváltó, és olyan kicsi az egész (500-as Fiat kaszni), hogy a második áll-leejtésem akkor volt, amikor kiderült, hogy beleférek (sőt, még a gazdája is elfért mellettem).
Második, mert az első akkor volt, amikor meghallottam a hangját. Na az valami művészet, és egészen fura hallani egy ilyen pici autótól... És az eglész autó, komolyan akkora buli, ugrik és megy, mint a golyó, élvezetes kanyarodni vele, röfög és krákog, ha visszaveszed a gázt (ezt hogy csinálták meg egy 4 hengeressel?), közben meg akkora, hogy egy "normál" amerikai/kanadai parkolóhelyen keresztben parkolsz vele és nem lóg lenem is kevesen figyeltek fel rá.
Hehe.
Kéne. Viccből. Alázni :)
Úgy érted, hogy Mazda-rajongó?
Onnan szoktak jönni az igazán releváns információk.
Egy márkafüggetlen autószerviztől van az infó,ők garis vw csoportos céges flottákat is szervizelnek,és ők mondták hogy elég sok az olyan motorhiba,ami egyértelműen a híg olajtól van.
Van azért ott más logikai bukfenc is.
E miatt szerintem sehol.