Valószínűleg, amellett, hogy nem tudtad megszólaltatni rendesen mégsem, az lehet a jelenség hátterében, hogy az a fajta varázslat, amire a BBC dobozok képesek, az a hifis populáció egy jó részét konkrétan nem érdekli. Nem fogékonyak rá, mást keresnek, mást akarnak. Ők mindig értetlenkedni fognak, a vállukat vonogatják, hogy a BC-1 basszusa nem eléggé kontrollált, az SP100 meg nem olyan gyors, az SP2-nek se alja, se teteje, az LS3/5a meg egyenesen nevetséges, stb...stb.. és egy AN-J vagy egy E vagy a Focal vagy egy Triangle vagy egy mittudoménmi, az mindig jobban fog tetszeni nekik. Mindig.SoundMania írta: ↑2025.05.25., vas. 20:14
Már többször megjegyeztem, hogy volt egy ideig (évekig) Sp1-esem. Újan vettem, így tudom, hogy hibátlan állapotú volt. És ehhez tudok viszonyítani. Tudom, hogy hogyan szól és mit lehet kihozni belőle. És, hogy egy Triangle Comete vagy Titus is többre képes nála. De ismerősöknek is vannak drága cuccaik. Amik tudom mire képesek. Ezekhez szintén tudok másokat viszonyítani. Néha még hozzám is eljutnak meghallgatási lehetőségre érdekesnek tűnő dolgok. Szerintem ez elegendő tapasztalat. Legalábbis nekem elegendő. Ahhoz feltétlenül, hogy sp1-et kritizáljak.
Ez szerintem eddig is világos volt. Hogy az mese habbal, hogy aki a Harbeth 40.1-et szereti, az az aktív ATC.t is ugyanannyira imádja.
Az kevésbé, hogy ha ebbe a szituációba belehelyezzük a kábel-kérdést, akkor a stabilnak erőltetett preferenciák / hitek / zászlós-felvonulások, azok simán borulhatnak.
Azt a szerencsétlen Kalistát meg ne hozzátok már példának, mert a legutóbbi són szegényt bizony sokan kinevették, annyira rossz hangot varázsoltak vele... még egy angol szövegelés is ment pedig, hogy micsoda egy művészetbe hajló dolog... nagyon-nagyon kínos volt szerintem. Pedig nem érdemelte, vagyok annyira sznob, hogy elhiggyem, hogy sokkal-sokkal többre lenne képes, még a BBC-hang-fanok részére is, - most kapcsoljuk ki az irreális árcéduláját, szóval csak úgy nézve, mint egy igazi HighArt műszaki dolgot.