Ez mikor volt és melyik Vittoria pontosan?trane írta: ↑2025.05.14., szer. 07:35mivel a könyékemen a Vittoria volt elérhető, azt használtam egy darabig, aztán egy 'új' bringám Contikkal jött. az első lejtő után azt mondtam, itt a vége (számomra)> annyival jobban tartották az úton a bringát a kanyarokban a Contik, hogy nem kellett sehol fékeznem a popsi kicsúsz(kál)ása miatt
![]()
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6111
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7520
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Tudom ezek mind apróságok, de ezekből a részletekből áll össze az egész.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13946
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8886
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Értem, ez más aspektusba helyezi. Mondjuk az a pár tíz gramm, ahogy nézegettem olyan 50-100g általában. Persze az sem ördögtől való, de pont egy nehéz belső. A másik, meg a kb 50-10k felár feleslegesen.
Tudom ezek mind apróságok, de ezekből a részletekből áll össze az egész.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13946
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8886
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerinted miért van 105 di2 szettem?!

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
mivel a könyékemen a Vittoria volt elérhető, azt használtam egy darabig, aztán egy 'új' bringám Contikkal jött. az első lejtő után azt mondtam, itt a vége (számomra)


védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Egyébként pár tíz gramm plusz egy mezei, nem TL külsőhöz képest. Én ugyan meg nem érzem.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3871
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4967
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Az az értelme, hogy nem kínlódok tovább a TL-el, viszont még teljesen jó külsők, minek kukáznám? Amíg van bennük élet, használom.
Egyébként pár tíz gramm plusz egy mezei, nem TL külsőhöz képest. Én ugyan meg nem érzem.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13946
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8886
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ebben a felállásban mi értelme a TL külsőnek? Nehéz és drága.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13946
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8886
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Sőt, van slime-os belső is!

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6111
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7520
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Szerencséd van, TPU-ba való tej is van már.

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3871
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4967
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Jó kis oldal - ha esetleg valaki nem ismeri:
https://www.bicyclerollingresistance.com/
https://www.bicyclerollingresistance.com/
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13946
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8886
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Igen, bármennyire nem szeretem a Conti gumikat, mások is a hagyományosból a Contit ajánlották.
Én persze kitaláltam magamnak mást (csakazértis), aztán meglátjuk.
Belsőből meg ki fogok próbálni tpu-t is, aztán meglátjuk.
Én persze kitaláltam magamnak mást (csakazértis), aztán meglátjuk.

Belsőből meg ki fogok próbálni tpu-t is, aztán meglátjuk.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Én nem nagyon agyaltam túl a dolgokat. Nekem bevált a belső+GP5000 kombó. Semmi negatív tapasztalat. Persze ha mennék mással,lehet ( biztosan) mennék ennél jobbal is, de ez már nem fog kiderülni 
Még kiegészíteném annyival,hogy ahol én megyek és amennyit megyek, oda ez megfelelő.

Még kiegészíteném annyival,hogy ahol én megyek és amennyit megyek, oda ez megfelelő.
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6111
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7520
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Jól teszitek!


Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3871
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4967
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Élég tág teret engedsz a találgatásoknak a véleményeddel kapcsolatban, úgyhogy ezt megerősítésnek vesszük.

Re: Kerékpározás
hát nemtom
, én a nem-volt-más-mint-szingó-korszak(om) után nagyjából 1989 óta használok sima-belsős, az utóbbi ~10 évben Conti 4000 és 5000 külső-kombinációkat, és sem a gyorsítási problémákat, sem az egyéb lent felsorolt, pl. eresztési hiátusokat nem érzékel(t)em...
. node nem lehet mindenki profi 



védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6111
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7520
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Hú srácok...




Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3871
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4967
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Annyival még árnyalnám a leírtakat, hogy a gumik - külsők, belsők egyaránt - a legkevésbé konzisztensek a bringaalkatrészek közt. Ez igaz méretre, anyagminőségre egyaránt. Az első latexbelsőim pl. sokkal tovább bírták, mint az ugyanolyan márkájú utódjuk. De a TPU belsők kapcsán is egy-egy márkánál szélsőségesen eltérő véleményeket osztanak mega a felhasználók. Tubeless-el kapcsolatos negatív tapasztalatok jó része is szerintem annak tudható be, hogy nagyjából szerencsejáték, hogy az adott felni/külső kombó működik-e. Elég ha a kerületben 2mm eltérés van - az csak 0,1% - és azonnal a lehetetlenhez fog közelíteni a felrakás egy nem egymásnak teremtett páros esetén. Én is láttam sok videót, ahol szerszám nélkül pattintják fel a TL külsőt. Nálám ez a rózsaszín álom kategória volt. Anyagminőséggel is lehetnek gondok. A vásárlói visszajelzések nagyon durván szórnak ugyanazon típusnál, pl. elég sokan tapasztalták meg ugyanazt mint én, hogy porózus az oldalfal, futófelület. Gondolom, a pórul jártak egy rosszabb szériát fogtak ki.
Ja, a hookless pedig az, amit már meg sem próbálok megérteni, hogy ugyan miféle előnye lehet. Nyilván reménytelenül boomer vagyok, de az nálam már a nigériai csalás szintjén van.
Ja, a hookless pedig az, amit már meg sem próbálok megérteni, hogy ugyan miféle előnye lehet. Nyilván reménytelenül boomer vagyok, de az nálam már a nigériai csalás szintjén van.
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2077
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1249
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Ezer bocsánat, valamit elszúrtam a spoiler-rel, már nem tudom javítani. 

- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2077
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1249
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Giro
[spoiler]Nincs semmi bajom Wout van Arttal, de az a protekcionizmus, amit az "élethosszig" megkötött szerződése óta művel a Visma, már kicsit zavaró. Tavasszal mindent és mindenkit beáldoztak, hogy végre ismét nyerjen legalább egyet, nem jött össze.
Ma pedig, idézve a Visma weblapjáról: "A strong Edoardo Affini guided his young teammate (mármint Kooij, aki végül 2. lett) through the final kilometers. In the chaos of the finale, they lost their intended lead-out Wout van Aert."
Lehet, hogy történt valami WvA-val, amit nem láttam, de szvsz. egy sima mezőnyhajrában nem a sprintben 2. és a - nem tervezett - felvezetőembere vesztette el azt, aki 129. lett 1 perc hátránnyal, hanem inkább fordítva.
[/spoiler]
[spoiler]Nincs semmi bajom Wout van Arttal, de az a protekcionizmus, amit az "élethosszig" megkötött szerződése óta művel a Visma, már kicsit zavaró. Tavasszal mindent és mindenkit beáldoztak, hogy végre ismét nyerjen legalább egyet, nem jött össze.
Ma pedig, idézve a Visma weblapjáról: "A strong Edoardo Affini guided his young teammate (mármint Kooij, aki végül 2. lett) through the final kilometers. In the chaos of the finale, they lost their intended lead-out Wout van Aert."
Lehet, hogy történt valami WvA-val, amit nem láttam, de szvsz. egy sima mezőnyhajrában nem a sprintben 2. és a - nem tervezett - felvezetőembere vesztette el azt, aki 129. lett 1 perc hátránnyal, hanem inkább fordítva.

- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2077
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1249
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
A montin én - korábban - imádtam a tubeless-t tejjel. (Igaz, nem otthon, hanem évente egyszer a haver bringaboltjában töltettem meg.) Kisebb tüskéket simán bírta, nagy volt a boldogság. Aztán egyszer kapott egy rendesebb vágást a gumi...
Pár pumpálással ugyan hazaértem, de az egész bringa tiszta tiszta ragacs lett. Lánc kuka, és vagy két órás puceválás következett: teljes hajtás, stb.. Aztán a gumit leszedve folytatódott a "rágógumi" kapirgálás belülról, meg a felniről. 
Azóta vacillálok (az évi 2-3 belsős defektszerelés sem volt nagy öröm az erdőben, porban/sárban), különösen, hogy az első mostanában kicsit ereszti valamiért a nyomást.
Az outin viszont biztos, hogy marad a belsős rendszer.


Azóta vacillálok (az évi 2-3 belsős defektszerelés sem volt nagy öröm az erdőben, porban/sárban), különösen, hogy az első mostanában kicsit ereszti valamiért a nyomást.
Az outin viszont biztos, hogy marad a belsős rendszer.
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3871
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4967
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Szóval pár személyes tapasztalat. Sima butylról nem sok újat lehet mondani: nehéz, közepes a defekttűrése, leggyengébb a gördülési ellenállásban, viszont olcsó és valószínűleg afganisztáni hegyi falvakban is beszerezhető. Ultralight butylból egyfélét próbáltam sok éve, az katasztrofálisan gyenge volt. Durrdefekt után megvizsgáltam; a gyártási illesztés vonala mentén engedett el, és minimális húzással simán tovább lehetett szakítani. Egy kis kitérőtől eltekintve kb. 20 éve latexet használok. Viszonylag könnyű, baromi jól tűri a felütéseket - nagyságrenddel jobban, mint a butyl - kicsi a gördülési ellenállása, viszont drága és indulás előtt rá kell fújni 1-2 bart, ami alkamanként egy teljes percet is elrabolhat az életünkből. Nem csoda, hogy sokan ódzkodnak tőle, nincs erre mindenkinek ideje.
Tubeless fejezet egy évig tartott nálam, szóval afféle egyéjszakás kalandnak mondható (mint kiderült, egy hisztis drámakirálynővel, akinek nagyon komoly elvárásai vannak). A párezer kilométer alatt nem volt deffekt, ami mindenképp dícséretes, de végig bennem volt, hogy vajon mennyire lesz szórakoztató a világ végén javítani, ha mégis ...
És akkor a negatívumok.
Drágább, de nem feltétlen a külső magában - bár egy kicsit mindenképp - hanem mint rendszer. Külső, szelep, lötty, szalag, esetleg speckó pumpa. A felrakás rémálom, és itt semmi vigaszra nem lelek más kedvező tapasztalatában. Az a kombó, ami nekem volt, egyszerűen tényleg a határán volt a szerelhetőségnek. Konkrétan vissza akartam vinni, mert felfoghatatlan volt, hogy csak a legdurvább gyilkolással lehet felerőszakolni, és ez így normális. Aztán kb. 3000km után a hátsóban durvábban kezdett esni a nyomás, mint egy latex belsőnél, hiába töltöttem rá löttyöt. Leszedés, kipucolás, egy hét kísérletezés, mókolás, aztán végképp elengedtem. Egyrészt kiderült, hogy hiába van még sok ezer km a gumiban, már porózussá vált, másrészt a lötty sem tömített semmit - a shelf time itt valószínűleg komolyabban veendő, mint egy konzerv szavatossága. Közben még a kísérletezés is akadályba ütközött, mert fel sem tudtam fújni. Új korában egy mezei pumpával azonnal a helyére pattintottam, most vért izzadva sem sikerült. Készítettem egy tartályt egy mini gázpalackból, hogy tizenpár barral robbantsam a helyére a külsőt, de azzal sem működött. Aztán jöttem rá, hogy a tömítő szalag a küllőlyukaknál homorúan benyomódva azonnal eleresztette a levegőt. Ekkor betelt a pohár. A külsőleg még tökéletes gumi nem tartja a levegőt, a löttyöt folyamatosan ellenőrizni kell, nem száradt-e be, időnként után kell tölteni, sőt kukázni, mert álltában bedöglik, gumi leszedés után új szalagot kell felrakni, aztán remegni, hogy semmiképp se eresszen le menet közben, mert úgy fogok kinézni a szereléstől, mint egy fejőnő, akire a tehén rárúgta a rocskát... Most hibrid rendszer lett belőle: TL külső, latex belsővel. Míg jó a futófelület, marad, aztán előszedem a szekrényből a jó öreg Conti GP5000-eseket, aminél egy belső csere az árokparton 5 perc pumpálással együtt, és átlagosan évente egyszer fordul elő.
TPU belsőt még csak a lenti Pirellit próbáltam. Attól eltekintve, hogy mindkét darab selejt, kitűnű cucc.
A nyomást nagyon jól tartja, defektet még nem kaptam (bár elég keveset használtam még, meg amúgy is masszív, városi külsőkben vannak). Lehet, hogy majd egyszer kipróbálom az országútihoz is, csak az előzmények fényében nem nagyon tudok bízni a komolyabb márkákban sem.

Tubeless fejezet egy évig tartott nálam, szóval afféle egyéjszakás kalandnak mondható (mint kiderült, egy hisztis drámakirálynővel, akinek nagyon komoly elvárásai vannak). A párezer kilométer alatt nem volt deffekt, ami mindenképp dícséretes, de végig bennem volt, hogy vajon mennyire lesz szórakoztató a világ végén javítani, ha mégis ...
És akkor a negatívumok.
Drágább, de nem feltétlen a külső magában - bár egy kicsit mindenképp - hanem mint rendszer. Külső, szelep, lötty, szalag, esetleg speckó pumpa. A felrakás rémálom, és itt semmi vigaszra nem lelek más kedvező tapasztalatában. Az a kombó, ami nekem volt, egyszerűen tényleg a határán volt a szerelhetőségnek. Konkrétan vissza akartam vinni, mert felfoghatatlan volt, hogy csak a legdurvább gyilkolással lehet felerőszakolni, és ez így normális. Aztán kb. 3000km után a hátsóban durvábban kezdett esni a nyomás, mint egy latex belsőnél, hiába töltöttem rá löttyöt. Leszedés, kipucolás, egy hét kísérletezés, mókolás, aztán végképp elengedtem. Egyrészt kiderült, hogy hiába van még sok ezer km a gumiban, már porózussá vált, másrészt a lötty sem tömített semmit - a shelf time itt valószínűleg komolyabban veendő, mint egy konzerv szavatossága. Közben még a kísérletezés is akadályba ütközött, mert fel sem tudtam fújni. Új korában egy mezei pumpával azonnal a helyére pattintottam, most vért izzadva sem sikerült. Készítettem egy tartályt egy mini gázpalackból, hogy tizenpár barral robbantsam a helyére a külsőt, de azzal sem működött. Aztán jöttem rá, hogy a tömítő szalag a küllőlyukaknál homorúan benyomódva azonnal eleresztette a levegőt. Ekkor betelt a pohár. A külsőleg még tökéletes gumi nem tartja a levegőt, a löttyöt folyamatosan ellenőrizni kell, nem száradt-e be, időnként után kell tölteni, sőt kukázni, mert álltában bedöglik, gumi leszedés után új szalagot kell felrakni, aztán remegni, hogy semmiképp se eresszen le menet közben, mert úgy fogok kinézni a szereléstől, mint egy fejőnő, akire a tehén rárúgta a rocskát... Most hibrid rendszer lett belőle: TL külső, latex belsővel. Míg jó a futófelület, marad, aztán előszedem a szekrényből a jó öreg Conti GP5000-eseket, aminél egy belső csere az árokparton 5 perc pumpálással együtt, és átlagosan évente egyszer fordul elő.
TPU belsőt még csak a lenti Pirellit próbáltam. Attól eltekintve, hogy mindkét darab selejt, kitűnű cucc.

Re: Kerékpározás
egyébként szerintem az alacsony nyomással használt gumik esetén kevésbé érzékelhető a belsők közti eltérés, vagyis én így gondolom. A keményre felfújt guminál egy laza belső illeszkedés esetlegesen ronthatja az attackot, a puha gumiknál ez alapból nem annyira értelmezhető jellemző, pontosabban amennyit egy belső anyagminősége ront a kerék direktségén, az a puhább gumihoz képest (már,amennyit elrugózik a kisebb nyomás miatt) elenyésző százalékban jelentkezik. Ebből nem csinálnék nagy ügyet 5 baron. Bármely, butyl, ami nem haladja meg a 100grammot,vagy csak alig, jó lehet. Külsőnek meg sima külsőt vennék hozzá. Súlyban jobb, anyagminőségben meg nincs akkora inováció, hogy ami 10 éve gurult,ma már úgy megy, mintha olvadó szurokban mennénk 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
tucattermék
12 db/100 dodó,meg áfa
https://www.ebay.co.uk/itm/166949892110 ... R9qynJbZZQ
ez valsz kifutott. de ez a pakk elég lesz életed végéig

https://www.ebay.co.uk/itm/166949892110 ... R9qynJbZZQ
ez valsz kifutott. de ez a pakk elég lesz életed végéig

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ha még elérhető produktum a Vittoria Ultra Lite, vagy hasonló nevű, sima butyl belső, azzal nem lősz mellé. nem a súlya miatt érdekes, nem sokkal könnyebb,mint egy mezei belső, a felülete kicsit érdes és elég jól megtapad a külsőben,nem ficánkol. Tudom,hogy ufo kategória, de ez a belső egy sima belsőhöz képest megérezhető, hogy jobb.Vinkler írta: ↑2025.05.13., kedd 12:25Ránéztem 2 áruházra, ahonnét mostanában rendeltem, kb. 12k volt mindkettőben. Biztos lehet olcsóbban is találni. Kb 7-8k még a fájdalomküszöböm, vagy marad a jó kis hagyományos belső. Nekem azzal sincs bajom. Nem az a szűk keresztmetszet nálam.asebestyen írta: ↑2025.05.13., kedd 10:46Pirelli PZero Smartube 23-32/622-t használtam a Specibe végig, pár ezer km-t beletettem, soha semmi gond nem volt vele, nem is engedte gyorsan a nyomást, ellentétben a Tubolitoval pl.
BikeInn-en kb 7-8e Ft darabja, ami szintén nem olcsó, de azért nem 12k.![]()
de nem tudom,van e a méretedben, azt se,létezik e még egyáltalán.
ilyen volt a doboza, eltérő szelephosszal és persze méretben készültek,arra figyelni kell

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13946
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8886
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ránéztem 2 áruházra, ahonnét mostanában rendeltem, kb. 12k volt mindkettőben. Biztos lehet olcsóbban is találni. Kb 7-8k még a fájdalomküszöböm, vagy marad a jó kis hagyományos belső. Nekem azzal sincs bajom. Nem az a szűk keresztmetszet nálam.asebestyen írta: ↑2025.05.13., kedd 10:46Pirelli PZero Smartube 23-32/622-t használtam a Specibe végig, pár ezer km-t beletettem, soha semmi gond nem volt vele, nem is engedte gyorsan a nyomást, ellentétben a Tubolitoval pl.
BikeInn-en kb 7-8e Ft darabja, ami szintén nem olcsó, de azért nem 12k.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos