Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6100
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7495
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Snipi írta:
2025.05.14., szer. 13:51
Ákos figyelsz?
Remélem kint vagy az út mellett!
Most érnek oda a fiúk! :D :D :D
Most a feleségem figyel, mert a rendelő előtt mennek el. :)
Én szombaton leszek kint. Vér Pelikán Jani drukker vagyok. :smile53:
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1322
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

Ákos figyelsz?
Remélem kint vagy az út mellett!
Most érnek oda a fiúk! :D :D :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13703
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

emlékeid az éterben :D avagy az internet nem felejt :D 10 éve is voltak már hülyék :D :kapdelm:


youtu.be/-auzShaM7lc
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13703
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.05.14., szer. 09:21
revox írta:
2025.05.14., szer. 08:54
Vinkler írta:
2025.05.14., szer. 07:37


Szerinted miért van 105 di2 szettem?! :smile54:
;peace;
nem tudom,ez mennyire tudatos részükről,azt tudom,részemről az ultegra az volt :rolleyes: persze,nem párhuzamot vonok (csak kicsit), csak érdekelne a miért, de ahhoz lusta voltam, hogy olvasgassam a kommenteket, főleg,hogy ott is a kollektív bölcsesség oszt, nem aki hajtotta.
Nem is az a lényeg, én is csak viccnek szántam, nyilván nem ezért vettem, versenyezni sem szeretnék már. Viszont ez a 105 di2 baromira jól sikerült. Annyira közel van az Ultegrához, hogy szinte észrevehetetlen. Én Ultegrát szerettem volna, de végül ezt dobta a gép, nem bántam meg.
Ok a láncrohadás az gáz, az még lejjebb sem lenne méltó, a tárcsa sem a legélesebb kés, bár használható még az én súlyommal is. Szóval ezeket leszámítva hibátlan szett. Picivel nehezebb, picivel lassabban működik, bár szerintem kb mindkettő tökmindegy. Amit nem tudok, hogy a felületkezelése milyen az Ultegrának és a Darának. A 105-ösre, ha csak erősebben nézel már karcolódik. :D
Valamikor a DA-val szemben döntötem az Ultegra mellett, de olyan hülye elméleteim vannak,amit ma már visszafogottabban kommunikálok, bár azok valós tapasztalaton alapulnak/tak :D

ugyanígy vagyok a gumi témában is. De azt azért leírom, hogy defektlötty valóban van mindenhez, sőt,amikor a szingók kezdtek újra elterjedni és képbekerültek a defektfolyadékok, nálunk volt,aki a sima clincheres rendszerbe is öntött a belsőbe. Végülis, anyagát tekintve semmi eltérés a szingóhoz képest, csak a kivitelben. De én a szingóba se tettem soha. Ritkán volt defektem, de pl amikor az elsőmet eldurrantottam az olimposzról lefele a kötengerbe beleszáguldva, az utolsó 5-6 kilit már teljesen leengedve tettem meg, a szingó kibírja a felni sérülése nélkül és le nem fordul a felniről. De szingó is van nálam egy nagyon kicsire összehajtható,ami elfér a hátsó zsebben, ha nagy a baj, letépem ami fent van (ehhez azért van nálam egy feszítő,mert nem egyszerű picér kézzel), ezt meg felhúzom, hazáig kibírja.
A löttyöt egyszer öntöttem bele egy ominózis,téli tároláskor összeragadt latexes Vittoria gumiba (latex betegség). A defektet (a belső anyagában likacsosodott el), kis ideig megfogta, de 10 kili után megadta magát, cserébe lenullázta a szelephosszabbítómat, olyan jól tömítette azt is :D Ekkor hoztam meg azt a döntést, hogy nem foglalkozok semmivel,ami elvielg "better", mert több szívás van vele,mint haszon.
De pl Valter mesélte,hogy versenyen defektet kapott (ez már tubeless). Ezerfele priccolta a löttyöt, amikor rászóltak,hogy cseréljen már kereket (jumbo/ talán giro). Aztán nem tette. Szakasz után mutatta a többieknek, hogy még mindig ott van a 8 bar a gumiban, mint paráztak :D Na,neki ez jól jött, de nem Ő takarítja utána a bringát :D

lehet ódivatú vagyok,de sok új vonatra nem szálltam fel. Szerintem már nem változom :D De érdemes az egyszerű és működő megoldásokat keresni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13925
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8811
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.05.14., szer. 08:54
Vinkler írta:
2025.05.14., szer. 07:37
revox írta:
2025.05.14., szer. 07:24
Screenshot_20250514_072216_Lite.jpg
Szerinted miért van 105 di2 szettem?! :smile54:
;peace;
nem tudom,ez mennyire tudatos részükről,azt tudom,részemről az ultegra az volt :rolleyes: persze,nem párhuzamot vonok (csak kicsit), csak érdekelne a miért, de ahhoz lusta voltam, hogy olvasgassam a kommenteket, főleg,hogy ott is a kollektív bölcsesség oszt, nem aki hajtotta.
Nem is az a lényeg, én is csak viccnek szántam, nyilván nem ezért vettem, versenyezni sem szeretnék már. Viszont ez a 105 di2 baromira jól sikerült. Annyira közel van az Ultegrához, hogy szinte észrevehetetlen. Én Ultegrát szerettem volna, de végül ezt dobta a gép, nem bántam meg.
Ok a láncrohadás az gáz, az még lejjebb sem lenne méltó, a tárcsa sem a legélesebb kés, bár használható még az én súlyommal is. Szóval ezeket leszámítva hibátlan szett. Picivel nehezebb, picivel lassabban működik, bár szerintem kb mindkettő tökmindegy. Amit nem tudok, hogy a felületkezelése milyen az Ultegrának és a Darának. A 105-ösre, ha csak erősebben nézel már karcolódik. :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13703
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.05.14., szer. 07:37
revox írta:
2025.05.14., szer. 07:24
Screenshot_20250514_072216_Lite.jpg
Szerinted miért van 105 di2 szettem?! :smile54:
;peace;
nem tudom,ez mennyire tudatos részükről,azt tudom,részemről az ultegra az volt :rolleyes: persze,nem párhuzamot vonok (csak kicsit), csak érdekelne a miért, de ahhoz lusta voltam, hogy olvasgassam a kommenteket, főleg,hogy ott is a kollektív bölcsesség oszt, nem aki hajtotta.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6100
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7495
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

trane írta:
2025.05.14., szer. 07:35
Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 22:26
Igen, bármennyire nem szeretem a Conti gumikat, mások is a hagyományosból a Contit ajánlották.
Én persze kitaláltam magamnak mást (csakazértis), aztán meglátjuk. :D ...
mivel a könyékemen a Vittoria volt elérhető, azt használtam egy darabig, aztán egy 'új' bringám Contikkal jött. az első lejtő után azt mondtam, itt a vége (számomra) :rolleyes: > annyival jobban tartották az úton a bringát a kanyarokban a Contik, hogy nem kellett sehol fékeznem a popsi kicsúsz(kál)ása miatt ;peace;
Ez mikor volt és melyik Vittoria pontosan?
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13925
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8811
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.05.13., kedd 22:58
Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 22:41
pärt írta:
2025.05.13., kedd 19:15

Most hibrid rendszer lett belőle: TL külső, latex belsővel.
Ebben a felállásban mi értelme a TL külsőnek? Nehéz és drága. gondolkodik.gif
Az az értelme, hogy nem kínlódok tovább a TL-el, viszont még teljesen jó külsők, minek kukáznám? Amíg van bennük élet, használom.
Egyébként pár tíz gramm plusz egy mezei, nem TL külsőhöz képest. Én ugyan meg nem érzem.
Értem, ez más aspektusba helyezi. Mondjuk az a pár tíz gramm, ahogy nézegettem olyan 50-100g általában. Persze az sem ördögtől való, de pont egy nehéz belső. A másik, meg a kb 50-10k felár feleslegesen.
Tudom ezek mind apróságok, de ezekből a részletekből áll össze az egész.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13925
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8811
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.05.14., szer. 07:24
Screenshot_20250514_072216_Lite.jpg
Szerinted miért van 105 di2 szettem?! :smile54:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
trane
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 231
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2868

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 22:26
Igen, bármennyire nem szeretem a Conti gumikat, mások is a hagyományosból a Contit ajánlották.
Én persze kitaláltam magamnak mást (csakazértis), aztán meglátjuk. :D ...
mivel a könyékemen a Vittoria volt elérhető, azt használtam egy darabig, aztán egy 'új' bringám Contikkal jött. az első lejtő után azt mondtam, itt a vége (számomra) :rolleyes: > annyival jobban tartották az úton a bringát a kanyarokban a Contik, hogy nem kellett sehol fékeznem a popsi kicsúsz(kál)ása miatt ;peace;

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13703
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Screenshot_20250514_072216_Lite.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3856
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4947
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 22:41
pärt írta:
2025.05.13., kedd 19:15

Most hibrid rendszer lett belőle: TL külső, latex belsővel.
Ebben a felállásban mi értelme a TL külsőnek? Nehéz és drága. gondolkodik.gif
Az az értelme, hogy nem kínlódok tovább a TL-el, viszont még teljesen jó külsők, minek kukáznám? Amíg van bennük élet, használom.
Egyébként pár tíz gramm plusz egy mezei, nem TL külsőhöz képest. Én ugyan meg nem érzem.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13925
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8811
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.05.13., kedd 19:15

Most hibrid rendszer lett belőle: TL külső, latex belsővel.
Ebben a felállásban mi értelme a TL külsőnek? Nehéz és drága. gondolkodik.gif
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13925
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8811
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2025.05.13., kedd 22:34
Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 22:26
Igen, bármennyire nem szeretem a Conti gumikat, mások is a hagyományosból a Contit ajánlották.
Én persze kitaláltam magamnak mást (csakazértis), aztán meglátjuk. :D

Belsőből meg ki fogok próbálni tpu-t is, aztán meglátjuk. ;peace;
Szerencséd van, TPU-ba való tej is van már. :D
Sőt, van slime-os belső is! :smile29:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6100
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7495
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 22:26
Igen, bármennyire nem szeretem a Conti gumikat, mások is a hagyományosból a Contit ajánlották.
Én persze kitaláltam magamnak mást (csakazértis), aztán meglátjuk. :D

Belsőből meg ki fogok próbálni tpu-t is, aztán meglátjuk. ;peace;
Szerencséd van, TPU-ba való tej is van már. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3856
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4947
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Jó kis oldal - ha esetleg valaki nem ismeri:
https://www.bicyclerollingresistance.com/

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13925
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8811
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Igen, bármennyire nem szeretem a Conti gumikat, mások is a hagyományosból a Contit ajánlották.
Én persze kitaláltam magamnak mást (csakazértis), aztán meglátjuk. :D

Belsőből meg ki fogok próbálni tpu-t is, aztán meglátjuk. ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5671
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3505

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Én nem nagyon agyaltam túl a dolgokat. Nekem bevált a belső+GP5000 kombó. Semmi negatív tapasztalat. Persze ha mennék mással,lehet ( biztosan) mennék ennél jobbal is, de ez már nem fog kiderülni :D
Még kiegészíteném annyival,hogy ahol én megyek és amennyit megyek, oda ez megfelelő.

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6100
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7495
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2025.05.13., kedd 21:51
asebestyen írta:
2025.05.13., kedd 21:26
Hú srácok... :rolleyes: :smile29: :D
Élég tág teret engedsz a találgatásoknak a véleményeddel kapcsolatban, úgyhogy ezt megerősítésnek vesszük. :P
Jól teszitek! :smile53: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3856
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4947
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2025.05.13., kedd 21:26
Hú srácok... :rolleyes: :smile29: :D
Élég tág teret engedsz a találgatásoknak a véleményeddel kapcsolatban, úgyhogy ezt megerősítésnek vesszük. :P

Avatar
trane
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 231
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2868

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

hát nemtom gondolkodik.gif , én a nem-volt-más-mint-szingó-korszak(om) után nagyjából 1989 óta használok sima-belsős, az utóbbi ~10 évben Conti 4000 és 5000 külső-kombinációkat, és sem a gyorsítási problémákat, sem az egyéb lent felsorolt, pl. eresztési hiátusokat nem érzékel(t)em... :yingyang: . node nem lehet mindenki profi :kiss:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6100
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7495
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Hú srácok... :rolleyes: :smile29: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3856
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4947
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Annyival még árnyalnám a leírtakat, hogy a gumik - külsők, belsők egyaránt - a legkevésbé konzisztensek a bringaalkatrészek közt. Ez igaz méretre, anyagminőségre egyaránt. Az első latexbelsőim pl. sokkal tovább bírták, mint az ugyanolyan márkájú utódjuk. De a TPU belsők kapcsán is egy-egy márkánál szélsőségesen eltérő véleményeket osztanak mega a felhasználók. Tubeless-el kapcsolatos negatív tapasztalatok jó része is szerintem annak tudható be, hogy nagyjából szerencsejáték, hogy az adott felni/külső kombó működik-e. Elég ha a kerületben 2mm eltérés van - az csak 0,1% - és azonnal a lehetetlenhez fog közelíteni a felrakás egy nem egymásnak teremtett páros esetén. Én is láttam sok videót, ahol szerszám nélkül pattintják fel a TL külsőt. Nálám ez a rózsaszín álom kategória volt. Anyagminőséggel is lehetnek gondok. A vásárlói visszajelzések nagyon durván szórnak ugyanazon típusnál, pl. elég sokan tapasztalták meg ugyanazt mint én, hogy porózus az oldalfal, futófelület. Gondolom, a pórul jártak egy rosszabb szériát fogtak ki.

Ja, a hookless pedig az, amit már meg sem próbálok megérteni, hogy ugyan miféle előnye lehet. Nyilván reménytelenül boomer vagyok, de az nálam már a nigériai csalás szintjén van.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2072
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1235
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Ezer bocsánat, valamit elszúrtam a spoiler-rel, már nem tudom javítani. :smile53:

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2072
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1235
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Giro

[spoiler]Nincs semmi bajom Wout van Arttal, de az a protekcionizmus, amit az "élethosszig" megkötött szerződése óta művel a Visma, már kicsit zavaró. Tavasszal mindent és mindenkit beáldoztak, hogy végre ismét nyerjen legalább egyet, nem jött össze.

Ma pedig, idézve a Visma weblapjáról: "A strong Edoardo Affini guided his young teammate (mármint Kooij, aki végül 2. lett) through the final kilometers. In the chaos of the finale, they lost their intended lead-out Wout van Aert."

Lehet, hogy történt valami WvA-val, amit nem láttam, de szvsz. egy sima mezőnyhajrában nem a sprintben 2. és a - nem tervezett - felvezetőembere vesztette el azt, aki 129. lett 1 perc hátránnyal, hanem inkább fordítva. gondolkodik.gif[/spoiler]

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”