Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3856
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4947
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szóval pár személyes tapasztalat. Sima butylról nem sok újat lehet mondani: nehéz, közepes a defekttűrése, leggyengébb a gördülési ellenállásban, viszont olcsó és valószínűleg afganisztáni hegyi falvakban is beszerezhető. Ultralight butylból egyfélét próbáltam sok éve, az katasztrofálisan gyenge volt. Durrdefekt után megvizsgáltam; a gyártási illesztés vonala mentén engedett el, és minimális húzással simán tovább lehetett szakítani. Egy kis kitérőtől eltekintve kb. 20 éve latexet használok. Viszonylag könnyű, baromi jól tűri a felütéseket - nagyságrenddel jobban, mint a butyl - kicsi a gördülési ellenállása, viszont drága és indulás előtt rá kell fújni 1-2 bart, ami alkamanként egy teljes percet is elrabolhat az életünkből. Nem csoda, hogy sokan ódzkodnak tőle, nincs erre mindenkinek ideje. :D
Tubeless fejezet egy évig tartott nálam, szóval afféle egyéjszakás kalandnak mondható (mint kiderült, egy hisztis drámakirálynővel, akinek nagyon komoly elvárásai vannak). A párezer kilométer alatt nem volt deffekt, ami mindenképp dícséretes, de végig bennem volt, hogy vajon mennyire lesz szórakoztató a világ végén javítani, ha mégis ...
És akkor a negatívumok.
Drágább, de nem feltétlen a külső magában - bár egy kicsit mindenképp - hanem mint rendszer. Külső, szelep, lötty, szalag, esetleg speckó pumpa. A felrakás rémálom, és itt semmi vigaszra nem lelek más kedvező tapasztalatában. Az a kombó, ami nekem volt, egyszerűen tényleg a határán volt a szerelhetőségnek. Konkrétan vissza akartam vinni, mert felfoghatatlan volt, hogy csak a legdurvább gyilkolással lehet felerőszakolni, és ez így normális. Aztán kb. 3000km után a hátsóban durvábban kezdett esni a nyomás, mint egy latex belsőnél, hiába töltöttem rá löttyöt. Leszedés, kipucolás, egy hét kísérletezés, mókolás, aztán végképp elengedtem. Egyrészt kiderült, hogy hiába van még sok ezer km a gumiban, már porózussá vált, másrészt a lötty sem tömített semmit - a shelf time itt valószínűleg komolyabban veendő, mint egy konzerv szavatossága. Közben még a kísérletezés is akadályba ütközött, mert fel sem tudtam fújni. Új korában egy mezei pumpával azonnal a helyére pattintottam, most vért izzadva sem sikerült. Készítettem egy tartályt egy mini gázpalackból, hogy tizenpár barral robbantsam a helyére a külsőt, de azzal sem működött. Aztán jöttem rá, hogy a tömítő szalag a küllőlyukaknál homorúan benyomódva azonnal eleresztette a levegőt. Ekkor betelt a pohár. A külsőleg még tökéletes gumi nem tartja a levegőt, a löttyöt folyamatosan ellenőrizni kell, nem száradt-e be, időnként után kell tölteni, sőt kukázni, mert álltában bedöglik, gumi leszedés után új szalagot kell felrakni, aztán remegni, hogy semmiképp se eresszen le menet közben, mert úgy fogok kinézni a szereléstől, mint egy fejőnő, akire a tehén rárúgta a rocskát... Most hibrid rendszer lett belőle: TL külső, latex belsővel. Míg jó a futófelület, marad, aztán előszedem a szekrényből a jó öreg Conti GP5000-eseket, aminél egy belső csere az árokparton 5 perc pumpálással együtt, és átlagosan évente egyszer fordul elő.
TPU belsőt még csak a lenti Pirellit próbáltam. Attól eltekintve, hogy mindkét darab selejt, kitűnű cucc. :D A nyomást nagyon jól tartja, defektet még nem kaptam (bár elég keveset használtam még, meg amúgy is masszív, városi külsőkben vannak). Lehet, hogy majd egyszer kipróbálom az országútihoz is, csak az előzmények fényében nem nagyon tudok bízni a komolyabb márkákban sem.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13701
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

egyébként szerintem az alacsony nyomással használt gumik esetén kevésbé érzékelhető a belsők közti eltérés, vagyis én így gondolom. A keményre felfújt guminál egy laza belső illeszkedés esetlegesen ronthatja az attackot, a puha gumiknál ez alapból nem annyira értelmezhető jellemző, pontosabban amennyit egy belső anyagminősége ront a kerék direktségén, az a puhább gumihoz képest (már,amennyit elrugózik a kisebb nyomás miatt) elenyésző százalékban jelentkezik. Ebből nem csinálnék nagy ügyet 5 baron. Bármely, butyl, ami nem haladja meg a 100grammot,vagy csak alig, jó lehet. Külsőnek meg sima külsőt vennék hozzá. Súlyban jobb, anyagminőségben meg nincs akkora inováció, hogy ami 10 éve gurult,ma már úgy megy, mintha olvadó szurokban mennénk :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13701
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

tucattermék :D 12 db/100 dodó,meg áfa

https://www.ebay.co.uk/itm/166949892110 ... R9qynJbZZQ

ez valsz kifutott. de ez a pakk elég lesz életed végéig :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13701
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 12:25
asebestyen írta:
2025.05.13., kedd 10:46
Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 10:09

Ha jól emlékszem Pirelli TPU belső 12k :kapdelm:
Egyébként gyártási hiba mindenhol előfordulhat.
RideNow belső van a Temun is 2500/db áron. Itthon kb. a duplájáért kínálják, az még elfogadható. Egy hagyományos is 2-3k.
Pirelli PZero Smartube 23-32/622-t használtam a Specibe végig, pár ezer km-t beletettem, soha semmi gond nem volt vele, nem is engedte gyorsan a nyomást, ellentétben a Tubolitoval pl.
BikeInn-en kb 7-8e Ft darabja, ami szintén nem olcsó, de azért nem 12k.
Ránéztem 2 áruházra, ahonnét mostanában rendeltem, kb. 12k volt mindkettőben. Biztos lehet olcsóbban is találni. Kb 7-8k még a fájdalomküszöböm, vagy marad a jó kis hagyományos belső. Nekem azzal sincs bajom. Nem az a szűk keresztmetszet nálam. :D
ha még elérhető produktum a Vittoria Ultra Lite, vagy hasonló nevű, sima butyl belső, azzal nem lősz mellé. nem a súlya miatt érdekes, nem sokkal könnyebb,mint egy mezei belső, a felülete kicsit érdes és elég jól megtapad a külsőben,nem ficánkol. Tudom,hogy ufo kategória, de ez a belső egy sima belsőhöz képest megérezhető, hogy jobb.
de nem tudom,van e a méretedben, azt se,létezik e még egyáltalán.

ilyen volt a doboza, eltérő szelephosszal és persze méretben készültek,arra figyelni kell

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13915
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8806
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2025.05.13., kedd 10:46
Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 10:09

Ha jól emlékszem Pirelli TPU belső 12k :kapdelm:
Egyébként gyártási hiba mindenhol előfordulhat.
RideNow belső van a Temun is 2500/db áron. Itthon kb. a duplájáért kínálják, az még elfogadható. Egy hagyományos is 2-3k.
Pirelli PZero Smartube 23-32/622-t használtam a Specibe végig, pár ezer km-t beletettem, soha semmi gond nem volt vele, nem is engedte gyorsan a nyomást, ellentétben a Tubolitoval pl.
BikeInn-en kb 7-8e Ft darabja, ami szintén nem olcsó, de azért nem 12k.
Ránéztem 2 áruházra, ahonnét mostanában rendeltem, kb. 12k volt mindkettőben. Biztos lehet olcsóbban is találni. Kb 7-8k még a fájdalomküszöböm, vagy marad a jó kis hagyományos belső. Nekem azzal sincs bajom. Nem az a szűk keresztmetszet nálam. :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3856
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4947
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Akciósan vettem, tán 17 euro volt, ami nekem belefér - csak hát egy nagy határ szar szegény. A szelep hibás pozicionálása miatt órákig(!) szenvedtem vele, míg begyötörtem a helyére. Az alapanyag jellege nem engedi, hogy felfújás közben helyére forduljon. Sokadik próbálkozásra is így nézett ki:
IMG20250202193856.jpg
Visszaküldhettem volna, de már tele volt a hócipőm a gumi témával, mivel nem sokkal ez előtt a tubeless traumatizált, úgyhogy maradt
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2025.05.13., kedd 11:01-kor.

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6100
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7495
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 10:09

Ha jól emlékszem Pirelli TPU belső 12k :kapdelm:
Egyébként gyártási hiba mindenhol előfordulhat.
RideNow belső van a Temun is 2500/db áron. Itthon kb. a duplájáért kínálják, az még elfogadható. Egy hagyományos is 2-3k.
Pirelli PZero Smartube 23-32/622-t használtam a Specibe végig, pár ezer km-t beletettem, soha semmi gond nem volt vele, nem is engedte gyorsan a nyomást, ellentétben a Tubolitoval pl.
BikeInn-en kb 7-8e Ft darabja, ami szintén nem olcsó, de azért nem 12k.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13915
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8806
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.05.13., kedd 10:00
Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 09:13
Felmerült Revinél a gumizás újfent. Mostanában eléggé beleástam magam a témába...
Majd írok én is e temában, mert elég mélyre estem a nyúlüregbe (már kimásztam), addig is itt egy kép a városi gépemhez beszerzett, Ausztriában gyártott Pirelli tpu belsőről. Mottó: minek vennél valami olcsó szart, mikor vehetsz drága szart is.IMG20250202193032.jpg
Ha jól emlékszem Pirelli TPU belső 12k :kapdelm:
Egyébként gyártási hiba mindenhol előfordulhat.
RideNow belső van a Temun is 2500/db áron. Itthon kb. a duplájáért kínálják, az még elfogadható. Egy hagyományos is 2-3k.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3856
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4947
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.05.13., kedd 09:13
Felmerült Revinél a gumizás újfent. Mostanában eléggé beleástam magam a témába...
Majd írok én is e temában, mert elég mélyre estem a nyúlüregbe (már kimásztam), addig is itt egy kép a városi gépemhez beszerzett, Ausztriában gyártott Pirelli tpu belsőről. Mottó: minek vennél valami olcsó szart, mikor vehetsz drága szart is.
IMG20250202193032.jpg

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13915
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8806
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Felmerült Revinél a gumizás újfent. Mostanában eléggé beleástam magam a témába. Egyrészt volt némi lemaradásom, amit be kellett pótolnom, másrészt aktuális lesz majd egy upgrade.

Én régebben peremes szingót használtam, amivel maximálisan elégedett voltam. A szingót teljesen hanyagoltam a hagyományos külsős-belsős megoldással sem volt bajom, de egyszerűbbnek és jobbnak ítéltem meg a TUFO peremes szingóit. Namost, a jelenlegi bringámon 32-es külső van, amit fél éves személyes tapasztalat alapján nem cserélnék más méretre, nekem nagyon bevált. A súlyomhoz a kerékpározásom jellegéhez és a pocsék utakhoz, amiken általában tekerek elég jó választás. Későbbiekben nem vetek el egy esetleges 30-as, vagy 28-as downgradet méretben, ha a súlyom még lejjebb megy, de egyelőre marad ez a 32-es.

Ebben a méretben a peremes szingó nincs. Szingót továbbra is rühellem. Így kiesnek.

TL/nem TL.
Nos, jelenleg több TL külső abroncs van a kínálatban, mint hagyományos. A TL abroncsokkal nem is lenne bajom, mert általában erősebb oldalfal miatt még az irányíthatóságuk esetlegesen jobb, még lehet, hogy a defektvédelme is, de maga a komplett rendszer számomra rémálom. Az még hagyján, hogy szalagozgatni kell a felnit, hogy szeleprendszert kell telepíteni, hogy lötyizni kell, amit nem árt szezon közben cserélni, de még belső szivacsvédő elhelyezése is ajánlott, ami a lötyis reakciókkal a végére lehet 200g, vagy gumis esetében önmagában nehéz, meg az a rengeteg macera az egésszel úgy ánblokk, na azt köszönöm szépen, nem kérem. Én erre nem vagyok kíváncsi, még akkor sem, ha bizonyos előnyei vannak. A hátrányaira annyira nem vagyok kíváncsi, hogy az esetleges előnyei sem érdekelnek.
Arról már nem beszélek, hogy egy esetleges defekt esetén mekkora a szívás, ha nem tömít már a folyadék.

Marad a hagyományos peremes, nem TL külső. Na ez is megér egy misét. Mindenki szinte a TL-t fejleszti. Amivel önmagában nem lenne baj, de ezáltal drága és nehéz. Feleslegesen nehéz az ár egy más kérdés.De mindegy, mert azért akad olyan, mi megfelelő és árban sem vészes.
NODE kell bele belső is. A hagyományost ismerjük, a latex nem az én világom, sosem szerettem ÉS! megjelentek mára a TPU belsők. Gyártóktól függően 5-12k közötti áron. Wtf? azért ezt ízlelgessük. Kikérem magamnak a 10k körüli árat. Igaz, hogy csak 30g körül vannak és simán elfér a tátyóban 2-3 is 1db hagyományos helyén, de akkor is. A temu és társairól 1-2k körül lehet rendelni, nem tudom milyen minőségben, csak sejtéseim vannak. Mégis úgy gondolom, hogy valahol ez az én irányom. Ezt fogom kipróbálni.

Következő jó kis dilemmám a hookless/hooked felni kérdése, az is megér egy misét, de majd később.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13915
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8806
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

geza123 írta:
2025.05.13., kedd 07:06
pärt írta:
2025.05.12., hétf. 22:30
Mi a helyzet vele? Sikerült megjavíttatni?
Sokat gondolkodtam rajta, de némi egyezkedés után, a váz ma megy vissza Olaszországba, én pedig a Crash Replacement Program keretében hamarosan kapok egy újat, korrekt kedvezmény mellett. Ismerem magamat, meg tudom hogyan javítanák, mindig maradna bennem valami rossz érzés, ezért született ez a döntés...
Amennyiben van ilyen programja a gyártónak, (egyre több gyártónak van) egyértelműen ez a legjobb megoldás.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 419

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

pärt írta:
2025.05.12., hétf. 22:30
Mi a helyzet vele? Sikerült megjavíttatni?
Sokat gondolkodtam rajta, de némi egyezkedés után, a váz ma megy vissza Olaszországba, én pedig a Crash Replacement Program keretében hamarosan kapok egy újat, korrekt kedvezmény mellett. Ismerem magamat, meg tudom hogyan javítanák, mindig maradna bennem valami rossz érzés, ezért született ez a döntés...
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3856
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4947
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

geza123 írta:
2025.05.02., pén. 08:42
Bocsi srácok, ma nem érek oda. Most vettem észre, mikor indultam volna, ezt:
20250502_083712.jpg
Mi a helyzet vele? Sikerült megjavíttatni?

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13701
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

edit: bocsi, így már kevésbé érdekes, hogy Sebi terített, de már midnegy ;peace;

nemtom,de nekem ami lejön,hogy outisítva lett régebben. Zoli, ha jól emléxem egy gravel bicót vett,ami szintén csak egy laza kerékcserével (és lánctányér,ha kell) átalakítható bármikor outira is. Sebinél ami most változott,kapott a kerék egy spéci gravel gumit és kész is a murvavadász repülő. A sort nem néztem,mekkora,lett e cserélve. De mostmár kergetheti a medvéket is az erdőben,meg ha akar,mehet aszfalton is a Reakcióssal,meg ott a monti is, minden van.

azt így meg nem mondom, ez a gumi tubeless, vagy szingó, de inkáb elsőre tippelek (igen, a szelep töve erre enged következtetni a kis kék rögzítőcsavar). a CX versenygumákat szokták ragasztani, mert ott a tbls lefordul 2-2,5 baron a hirtelen leborításoknál, irányváltásoknál. Eléggé szingópárti vagyok,de talán ez az a szitu,ahol kerülném. Felütés tbls-el sincs, ha meg szúrt defekt van, nem kellemes levakarni a ragasztást. főleg,hogy ezeket nem is egyszerűen ragasztják, hanem felni lescsiszol, arra egy réteg ragasztó, arra a ragasztó szalag (pl Tufo) és a gumit is lekenik előre, mert a szövetre csak simán a szalag xarul ragad. Száradás után újra lekenik és akkor illesztik össze. Xal itt a szingó többlépcsős kenés,ragasztás eredménye és Fekete Laci tudja letépni,ha jön egy defekt és a "tej" nem állítja meg :D

aztán, lehet pont szingó :D de szerintem nem. Amúgy tényleg pofás darab lett :napsut:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6100
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7495
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Ez még mindig a Szilárdtól vett cross (CX) bicaj. Anno ezt használta mindenre, ami nem monti. Indult vele cross versenyen is meg országúton is, csak a kereket cserélgette benne. Ő építette át 2x-es hajtásra. Én az átépítést befejeztem és úgy ánblokk az egész bicajt felújítottam. Sokáig országúton használtam, illetve ezzel görgőztem/görgőzök, mert baromi erős váza van. Mivel van másik (már csak) 2 országutim is, ezért gondoltam teszek rá bütykös gumit. Kérdeztem is Vanik Zolit, mivel Ő sokat gravelezik, szerinte mi lenne a jó? Kaptam a bicajhoz még annó egy pár Schwalbe G-one TL 33-as gumit. Elvileg a 33 széles a max, amit fogad a váz. Viszont az is igaz, többen használják 40-essel és Zoli is azt mondta, az a minimum, amit érdemes felrakni, így vettem rá 40-est.
Ha VÍRgraveles lennék, akkor ideálisabb lenne egy gravel váz, ami fogad szélesebb, akár 2"-os abroncsokat is, illetve az 1x hajtás sokkal ideálisabb lenne. De arra a szerencsétlenkedésre, amire én képes vagyok, ez jelenleg bőven megfelel. Hatalmas feeling volt, mert sokkal ugrósabb a montinál, cserében persze lefelé rossz úton lassabb, ugyanakkor ezzel az aszfaltúton közlekedés sem ördögtől való. Egy igazi mindenes is lehet akár bizonyos keretek között.
Nem vagyok az a felfedező típus, mint pl Zoli, de néha rá fogom venni magam (mint most elsőre is), hogy bemenjek vele a számomra ismeretlenbe. :rolleyes:
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13915
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8806
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Rotox írta:
2025.05.12., hétf. 15:13
revox írta:
2025.05.12., hétf. 14:57
Vinkler írta:
2025.05.12., hétf. 14:46
Én úgy tudom, hogy ez alapból egy gravel bringa.
vagy CX. fejcső elég alacsony.
...
Szvsz. (hajtás átszerelve?): https://archiv.cube.eu/hu/2021/488500

Ui.: Hogy mi volt az inspiráció, azt pedig elengedtem... :noproblemo:
Igen ez az, én emlékeztem rosszul.
Outinak volt használva, oda nem jó ez az 1X áttétel, de majd Ákos elmondja, ha akarja.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2072
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1235
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

revox írta:
2025.05.12., hétf. 14:57
Vinkler írta:
2025.05.12., hétf. 14:46
Én úgy tudom, hogy ez alapból egy gravel bringa.
vagy CX. fejcső elég alacsony.
...
Szvsz. (hajtás átszerelve?): https://archiv.cube.eu/hu/2021/488500

Ui.: Hogy mi volt az inspiráció, azt pedig elengedtem... :noproblemo:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13701
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.05.12., hétf. 14:46
Én úgy tudom, hogy ez alapból egy gravel bringa.
vagy CX. fejcső elég alacsony.
Valsz Sebnek ez fog legjobban tetszeni. Száguldás a murvásban és málnásban... :tutiok:

néha irigykedve nézem a Bükkben az ilyen gépeket, ahogy mennek be a susnyásba, gond nélkül :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13915
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8806
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Én úgy tudom, hogy ez alapból egy gravel bringa.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13701
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

nade... se Pogi, se Ati... csoda, hogy megrendezték... fel se tűnt, csak tegnap véletlenül odakapcsoltam...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13701
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4288
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2025.05.10., szomb. 22:08
asebestyen írta:
2025.05.10., szomb. 20:33
Inspired by Marconi... ( köszönöm a tanácsokat, Zoli :smile53: )
A gumit, vagy a tárcsát (esetleg valami mást?) kell nézni? gondolkodik.gif
gondolom a terepesített gépet :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2072
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1235
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

asebestyen írta:
2025.05.10., szomb. 20:33
Inspired by Marconi... ( köszönöm a tanácsokat, Zoli :smile53: )
A gumit, vagy a tárcsát (esetleg valami mást?) kell nézni? gondolkodik.gif

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5671
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3503

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2025.05.10., szomb. 20:33
Inspired by Marconi... ( köszönöm a tanácsokat, Zoli :smile53: )
Ekkora rönköket húzgáltál magad mögött? Jó kis erősítő edzés volt :smile53: 31_1_21.gif

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6100
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7495
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Inspired by Marconi... ( köszönöm a tanácsokat, Zoli :smile53: )
Csatolmányok
20250510_162355.jpg
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1322
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

Nem tudom, hogy szóltak-e a Liam Neeson-nak, hogy menni kell sok fegyverrel a Giro-ra, mert mennek a fiúk Tropojába. :fekverohog:

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”