
https://www.ebay.co.uk/itm/166949892110 ... R9qynJbZZQ
ez valsz kifutott. de ez a pakk elég lesz életed végéig

ha még elérhető produktum a Vittoria Ultra Lite, vagy hasonló nevű, sima butyl belső, azzal nem lősz mellé. nem a súlya miatt érdekes, nem sokkal könnyebb,mint egy mezei belső, a felülete kicsit érdes és elég jól megtapad a külsőben,nem ficánkol. Tudom,hogy ufo kategória, de ez a belső egy sima belsőhöz képest megérezhető, hogy jobb.Vinkler írta: ↑2025.05.13., kedd 12:25Ránéztem 2 áruházra, ahonnét mostanában rendeltem, kb. 12k volt mindkettőben. Biztos lehet olcsóbban is találni. Kb 7-8k még a fájdalomküszöböm, vagy marad a jó kis hagyományos belső. Nekem azzal sincs bajom. Nem az a szűk keresztmetszet nálam.asebestyen írta: ↑2025.05.13., kedd 10:46Pirelli PZero Smartube 23-32/622-t használtam a Specibe végig, pár ezer km-t beletettem, soha semmi gond nem volt vele, nem is engedte gyorsan a nyomást, ellentétben a Tubolitoval pl.
BikeInn-en kb 7-8e Ft darabja, ami szintén nem olcsó, de azért nem 12k.![]()
Ránéztem 2 áruházra, ahonnét mostanában rendeltem, kb. 12k volt mindkettőben. Biztos lehet olcsóbban is találni. Kb 7-8k még a fájdalomküszöböm, vagy marad a jó kis hagyományos belső. Nekem azzal sincs bajom. Nem az a szűk keresztmetszet nálam.asebestyen írta: ↑2025.05.13., kedd 10:46Pirelli PZero Smartube 23-32/622-t használtam a Specibe végig, pár ezer km-t beletettem, soha semmi gond nem volt vele, nem is engedte gyorsan a nyomást, ellentétben a Tubolitoval pl.
BikeInn-en kb 7-8e Ft darabja, ami szintén nem olcsó, de azért nem 12k.
Pirelli PZero Smartube 23-32/622-t használtam a Specibe végig, pár ezer km-t beletettem, soha semmi gond nem volt vele, nem is engedte gyorsan a nyomást, ellentétben a Tubolitoval pl.
Ha jól emlékszem Pirelli TPU belső 12kpärt írta: ↑2025.05.13., kedd 10:00Majd írok én is e temában, mert elég mélyre estem a nyúlüregbe (már kimásztam), addig is itt egy kép a városi gépemhez beszerzett, Ausztriában gyártott Pirelli tpu belsőről. Mottó: minek vennél valami olcsó szart, mikor vehetsz drága szart is.IMG20250202193032.jpg
Majd írok én is e temában, mert elég mélyre estem a nyúlüregbe (már kimásztam), addig is itt egy kép a városi gépemhez beszerzett, Ausztriában gyártott Pirelli tpu belsőről. Mottó: minek vennél valami olcsó szart, mikor vehetsz drága szart is.
Amennyiben van ilyen programja a gyártónak, (egyre több gyártónak van) egyértelműen ez a legjobb megoldás.geza123 írta: ↑2025.05.13., kedd 07:06Sokat gondolkodtam rajta, de némi egyezkedés után, a váz ma megy vissza Olaszországba, én pedig a Crash Replacement Program keretében hamarosan kapok egy újat, korrekt kedvezmény mellett. Ismerem magamat, meg tudom hogyan javítanák, mindig maradna bennem valami rossz érzés, ezért született ez a döntés...
Sokat gondolkodtam rajta, de némi egyezkedés után, a váz ma megy vissza Olaszországba, én pedig a Crash Replacement Program keretében hamarosan kapok egy újat, korrekt kedvezmény mellett. Ismerem magamat, meg tudom hogyan javítanák, mindig maradna bennem valami rossz érzés, ezért született ez a döntés...
Igen ez az, én emlékeztem rosszul.Rotox írta: ↑2025.05.12., hétf. 15:13Szvsz. (hajtás átszerelve?): https://archiv.cube.eu/hu/2021/488500
Ui.: Hogy mi volt az inspiráció, azt pedig elengedtem...![]()
Szvsz. (hajtás átszerelve?): https://archiv.cube.eu/hu/2021/488500
vagy CX. fejcső elég alacsony.
gondolom a terepesített gépet
A gumit, vagy a tárcsát (esetleg valami mást?) kell nézni?
Ekkora rönköket húzgáltál magad mögött? Jó kis erősítő edzés volt