

Én nem, csak Atti.
Ha segít, most mesélte ismerős, 30al csorgott haza a bicikliúton Szoboszló felől és a vadnyúl eléugrott. Csávó repült, sisak tört, combban izomszakadás, egyéb plezurok, bringán is, de a nyulat hazavitte
Az nem teljesen így voltAAttila írta: ↑2025.04.23., szer. 20:18Az nem teljesen így volt, de majdnem. Az elit fömezőnybe rongyolt bele 3 őz. Nem a szökésben lévőket borították,hanem bele a mezőnybe![]()
Én valami sokkal snasszabb halált szeretnék, mint hogy kedvenc szabadidős elfoglaltságom közben patával szájon tenyereljen egy pár száz kilós dög.
Ki akartok facsarni a verseny előtt, kis gonoszok?asebestyen írta: ↑2025.04.22., kedd 21:03St81! Hétvégén egy laza endurance? Talán Atti is jön. Kicsit felvezetné a jövő hét végét! Már nem a versenytempót...![]()
Az nem teljesen így volt, de majdnem. Az elit fömezőnybe rongyolt bele 3 őz. Nem a szökésben lévőket borították,hanem bele a mezőnybe
Az egy dolog..egész friss sztori, hogy szlovák versenyen ketten szökésben voltak és egy 3 tagú őzcsalád úgy döntött, magyarok nem nyerhetnek és felborították őket, de az egyiket mellbe is rúgták
Nekem szükségem van a 2x750 ml kulacsra. Így marad a tatyó.
Én 32-es gumikon gurulok.A kalkulátor és szerintem is jó neki az 5,1 bar. Maxxis detonator. Nomen est omen, megsemmisítő érzés, de ezzel jött a bike, gondoltam elhasználom és azon kívül, hogy baromira tapad, ezáltal hangos és nehezen gurul, nem találtam benne kivetni valót.pärt írta: ↑2025.04.23., szer. 16:55Bükkben 5.5-6 bar körül járok. Ha nem kapod el a kátyút, akkor bőven jó, ha mégis, akkor lefelé ugyan mindegy, hogy 6 vagy 12 barral szállsz bele a gödörbe.
Tisza-tavi kerékpárút elég jó, bár majd két éve jártam ott, annyi idő alatt meg csodák történnek. Bükknél azért tuti jobb lesz.
Nekem ilyen dekás mütyüröm van, a lényeg (belső, pár szerszám, folt, müzliszelet) elfér benne. Baromi könnyű, kb. 50 g, olcsó is.
(Átkerült az országútiról a városira, mert miatta az enyém volt a hfbzk gépei közül a legtatásabb, és végül győzött a hiúság.)IMG20250423163926.jpg
gyorsan én se tudok menni,de nekem 8-12 bar ajánlott nyomású gumik vanna főleg. felénk -nagyon- jó utak vannak,ott simán befér a 11 bar, de ez vázfüggő is. a Pinarello hamarabb felüt, mint a Reacto.
Én ilyen, nyeregpálcánál klikkes rögzítésűt (is
Én maradok az 5.1 bar-nál. Gyorsan úgy sem tudok menni, lassan meg ez is jó!revox írta: ↑2025.04.23., szer. 11:32Vinkler írta: ↑2025.04.23., szer. 08:57Aki szeretné, még elsajátíthatja ezt a jelzés technikát a ride-ig.![]()
https://www.instagram.com/reel/DIs97SbS ... RubW5qdw==![]()
apropó jelzések. a tónál majd arra figyeljen mindenki (nem volt még mindenki), nem kell minden apró repedést mutogatni,mert az lesz sok (de nem vészesek. én is csak 1 barral fújok puhábbra, nem 11, csak 10. ez értelmes emberi nyomással működő bicajoknál nem kér semmi változtatást). nem lesz 190bpm veretés, hogy ne lássuk. A mutogatás előnye, hogy lehet vele irányt és tempót is veszíteni, ami a mögöttünk jövőnek nem annyira buli![]()
azért ha ott van egy félméteres árok, lehet -jó előre- ordítani,hogy "vigyázz, balra árok!!!", de ilyenkor az elől haladó már látja időben, ijesztgetés nélkül, szépen el tudja húzni a sort jobbra és kurjant egyet,hogy balra árok.
mesterséges akadályok poroszló utáni strandon valahol általában van egy-két combosabb kábelcsatorna. Néhány strandon van be és kihajtó kapu (ezeken az út áthalad), esetleg az út közepén díszelgő oszlop és persze kolbászoló kirándulók. Néha jön szemből biciklisbanda, akik a tavat bámulják és nem érzékelik a gyorsvonatot,azoknak oda lehet szólni előre,hogy "jövünk". Kiskőre és Abádszalók között jelentősen megugrik a bugrisok száma, akik autóval hajlamosak az út közepén száguldozni (kikérve maguknak, övék az út és a világ), ott fokozottan kell figyelni, de itt fokozódik a kerékpáros és gyalogos forgalom is.
Abádszalókon javasolt átmenni a falun és nem a gáton (meg a sűrűn járt strandon), aki ott elől comboz, ha nem ismeri az utat, inkább várja be, aki igen (+ van egy kút is).
Kormánytáska nem játszik. Nyeregtáskára várnám a tippeket.
áá,észrevette
Régen én is nyeregtáskát használtam, de áttértünk a kormánytáskára. Decha-ban van pár ezer forintért megfelelő nagyságú.Vinkler írta: ↑2025.04.23., szer. 13:51Kéne vennem egy nyeregtáskát, de teljesen vakon vagyok. Nem kell túl nagy, tartalék belső, alap szerszám, nasi, pár apró dolog beleférjen. Van valami tippetek? Szívesen fogadnám.
Más. Pärt kollégának kösz a tippet, vettem a dechaban egy láncbontót. Meglepően jó szvsz. Ki is cseréltem a láncot. Így szemre sokkal jobbnak tűnik a 8100-as. Persze elsőre elbénáztam és a kanál felső részénél a terelő lemez felett húztam át a láncot. Hát kezdődik az elhülyülés.![]()
De ma ki is próbáltam, tekerésre semmi különbséget nem fedeztem fel, ha a felületkezelés jobb én már boldog leszek.
Majd akkor kezdj aggódni, ha beletolsz úgy száz kilit, és mérgelődsz, hogy milyen nagy az új lánc ellenállása.