apropó jelzések. a tónál majd arra figyeljen mindenki (nem volt még mindenki), nem kell minden apró repedést mutogatni,mert az lesz sok (de nem vészesek. én is csak 1 barral fújok puhábbra, nem 11, csak 10. ez értelmes emberi nyomással működő bicajoknál nem kér semmi változtatást). nem lesz 190bpm veretés, hogy ne lássuk. A mutogatás előnye, hogy lehet vele irányt és tempót is veszíteni, ami a mögöttünk jövőnek nem annyira buli
azért ha ott van egy félméteres árok, lehet -jó előre- ordítani,hogy "vigyázz, balra árok!!!", de ilyenkor az elől haladó már látja időben, ijesztgetés nélkül, szépen el tudja húzni a sort jobbra és kurjant egyet,hogy balra árok.
mesterséges akadályok poroszló utáni strandon valahol általában van egy-két combosabb kábelcsatorna. Néhány strandon van be és kihajtó kapu (ezeken az út áthalad), esetleg az út közepén díszelgő oszlop és persze kolbászoló kirándulók. Néha jön szemből biciklisbanda, akik a tavat bámulják és nem érzékelik a gyorsvonatot,azoknak oda lehet szólni előre,hogy "jövünk". Kiskőre és Abádszalók között jelentősen megugrik a bugrisok száma, akik autóval hajlamosak az út közepén száguldozni (kikérve maguknak, övék az út és a világ), ott fokozottan kell figyelni, de itt fokozódik a kerékpáros és gyalogos forgalom is.
Abádszalókon javasolt átmenni a falun és nem a gáton (meg a sűrűn járt strandon), aki ott elől comboz, ha nem ismeri az utat, inkább várja be, aki igen (+ van egy kút is).
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu