Outi kormányfogások
stucni melletti egyenese: jellemzően laza guruláskor, felegyenesedve, ill kaptatón, akinek ingere (ez viszont párosodhat elég kemény hajtással is)
Első kanyar. Többnyire tenyerelve rajta, da rá is lehet fogni. Laza gurulás,vagy résztávok közti pihenő
Fékkarok normál fogása. Melegítés,lazább tempómenés, de kemény hegymenetben is jó.
Fékkar teteje marokra(némileg könyöklőpóz), tempómenés combosan.
Alsófogás tőben. Viszonylag rövid, annál combosabb tekerés (pl hosszan nyitott hajrá végén,ha beforog és már nem megy a tovább gyorsítás, vagy vezetés utáni lecsorgásböl visszaállás a sor végére)
Alsófogás kormány végénél. Lazább,hosszabb tempózás,előzőtől kisebb intenzitású.
A váz méretét és kormány magasságát (hézagolás) így választja meg egy versenyző. A normál fékkaros fogásra nem a kényelmes egyenesderekút állítja, ahogy a hobbisportolók, hanem pl egy"laza" 40 es tempó lánctalpban, amihez már valamelyext kell hajolni, de aerobb pózhoz még kell lennie tartaléknak a rendszerben, amikor igazi répázás megy.
Nagyvonalakban, ebből fakad a versenyzők rövid fejcsőigénye és a minimális hézagolás. Ők se fakírok, csak nekik a kényelmes, laza gurulás a kormány felső csövére, kanyarára tenyerelve van.
Már, ha valaki nem tudta...

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu