A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Épp au USA-ban vagyok, és 11 napig (amiből 4 nap már eltelt) egy 2025-ös Mercedes E350 4MATIC Sedan van a fenekem alatt (AMG kivitelben). kb fullextrás, világos bőr belsővel, még panorámatető is van hozzá.
Luximuxi az autó, de a nagy modernizálásban ezt is telerakták k.vaidegesítő "ficsörökkel", kezdve a "kijövő" kilincsekkel, amik a keyless entry-vel együtt úgy kell (kelene) működjenek, hogy ha megsimogatod, és nálad van a kulcs, akkor kijön... és ez marhára vagy működik vagy nem... eső meg mittomén mi még (reggeli lefagyás májusban már itt sem jellemző) rendesen befolyásolja, és ha nem jön ki a kilincs, nincs mit megfogni, nem lehet kinyitni az ajtókat... Nem értem, ez miért kell, parasztvakítás az egész, az ilyeneket meg kellett volna hagyni a teslásoknak, hadd kínlódjanak ők a kibújó ajtókilincsekkel.
Aztán ott vannak a kormánygombok, Szerintem iszonyat elkomplikálták a kormányt, mindkét oldalon vannak menüválasztó gombok meg O.K., és ezeket lehet simogatni meg nyomogatni is, de iszonyat nem intuitív, hogy mikor mire fog reagálni, nekem még 4 nap alatt nem sikerült megtanulni kezelni, főleg a kormány mögötti képernyőt egyszerűen nem tudom beállítani, a menüben nem tudok mozogni fel/le, stb...) kib. idegesítő.
A napfénytető dettó. Simogatni kell előre-hátra egy "vájatot" a tetőn, és azzal lehet állítgatni, de az egész olyan esetlen és esetleges hogy fájó... főleg menet közben, ha úgy gondolod, hogy a a tetőárnyékolót elhúznád, ő meg úgy gondolja, hogy akkor nyissuk ki a tetőt... autópálya-sebességnél. És ezek után nem tudod b.meg, hogyan csukd vissza.... nyilván ez user error, de akkor menet közben vegyem elő a kézikönyvet, és tanulmányozzam át megint, hogy mit felejtettem el a kezelésével kapcsolatban????
Amúgy az autó eszméletlen szép kívülről-belülről, és viszonylag tűrhetően megy is, de az egész rohadt autóiparnak ezt az érintőfelületes simogatós-tapizós dolgot k.va gyorsan el kellene felejteni, mert nagyon nem felhasználóbarát.... nem elég, hogy ott a tapis képernyő, még mindenhol máshol is, a kormányon, a tetőn, az ajtókilincseken, stb tapis gesztusokkal operálni rendes gombok vagy rendes kilincsek helyett.... ááááá....
Most már kevésbé bánom, hogy nem Merci lesz a következő céges autóm (egy C300 kombira pályáztam, de végül sokkal-sokkal jobb lízingajánlatot kaptam a listaáron majdnem ugyanannyiba kerülő Volvóra).
Csatolmányok
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Életem eddigi legdrágább USB-csatlakozója…
Szóval kedden elvittem a Mustangot a Petrányihoz váltóolaj-cserére és állapotfelmérésre, és mellesleg megemlítettem, hogy a középkonzolon a nagy képernyő alatti USB csati és szvargyújtó nem működik, csinálják meg, ha tudják. Nah ehhez le kellett bontani a teljes műszerfalat, és a szvargyújtót megjavították, de az USB csatinak csak csak a hibáját találták meg, egy 8ezer forintos alkatrészt rendelni kell, szóval eddig munkadíjra elment úgy 80ezer, és a 8 ezer forintos alkatrész beszerelése majd újabb 59ezerbe fog kerülni. Igazából nem életbevágó az az USB mert a könyöklőben lévő működik… de elég háklis vagyok, ezért megrendeltem. Ez legyen a legkisebb baja :)
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Alex, igazad van, de szoktál járni te az M1-en? Mert én igen, és szó szerint mindennapos, hogy előtted autó, melletted kamion, nincs hová menni, nincs hová félreállni, mégis beleáll mondjuk egy hülye unixos furgonos a seggedbe (de akármi egyéb is), 1 méterre az autódtól. Mert ő menni AKAR, ezért takarodjon előle mindenki. Ami okés is, csakhogy meg nekem nincs hová eltakarodnom az útjából. Mégis ott a seggemben. Olyan is volt már nem egyszer, aki még idegesen villog is ilyen szituációban.
Tiszta dili már az M1-es, főleg most, hogy a szélesítési munkálatokat is elkezdték... húsvét előtt egy héttel, az abszolút csúcs várható tranzitforgalom mellett, hajrá!
Amúgy meg az M1-en (vasárnap kivételével) már azért örül az ember, ha 130-cal tud haladni (igen gyakori, hogy egészen az M0-ás leágazásáig megyek átlag 100-zal).
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Az egyik ilyen félelmetes visszapillantóba tekintős élményem volt amikor nem vettem észre hogy egy Toyota Tundra ért mögém és amikor belepillantottam a belső tükörbe csak egy hatalmas hűtőrácsot láttam a seggembe. Kicsit megijedtem mert azt hittem egy kamion akar letolni. Mindezt kb 160-as tempónál.
Kérlek ne vedd kötekedésnek, távol álljon tőlem, csak a jelenség miatt írok.
Autópályán ilyen, hogy "nem vettem észre", meg a "semmiből hirtelen mögöttem termett", és hasonlók nincsenek, csak az, hogy az adott sofőr nem nézi (elég gyakran) a tükröt.
Bárhol járok, pár másodpercenként belekukkantok a JÓL BEÁLLÍTOTT tükrökbe, hogy lehetőleg ne érjen meglepetés.
De főleg autópályán, ahol azért az útszakasz is jól belátható, sok esetben előre és hátra is több száz métert, esetenként több km-t, nem lehet, hogy meglepjen valakit valami, csak, ha nagyon nem figyel. És ezek ugye elő is fordulnak, mert napi szinten van baleset valamelyik gyorsforgalmi úton (persze itt már sokszor a követési hiánya távolság és/vagy közre játszik).
Figyeljünk egymásra, csapatjáték a közlekedés.
Nem kötekedés, igazad van. Viszonylag sokat vezetek figyelni is szoktam ki jön mögöttem és általában le is húzódok, de ennek ellenére velem is előfordul ilyen néha. Van úgy hogy ez ember belebambul az útba.
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Az egyik ilyen félelmetes visszapillantóba tekintős élményem volt amikor nem vettem észre hogy egy Toyota Tundra ért mögém és amikor belepillantottam a belső tükörbe csak egy hatalmas hűtőrácsot láttam a seggembe. Kicsit megijedtem mert azt hittem egy kamion akar letolni. Mindezt kb 160-as tempónál.
Kérlek ne vedd kötekedésnek, távol álljon tőlem, csak a jelenség miatt írok.
Autópályán ilyen, hogy "nem vettem észre", meg a "semmiből hirtelen mögöttem termett", és hasonlók nincsenek, csak az, hogy az adott sofőr nem nézi (elég gyakran) a tükröt.
Bárhol járok, pár másodpercenként belekukkantok a JÓL BEÁLLÍTOTT tükrökbe, hogy lehetőleg ne érjen meglepetés.
De főleg autópályán, ahol azért az útszakasz is jól belátható, sok esetben előre és hátra is több száz métert, esetenként több km-t, nem lehet, hogy meglepjen valakit valami, csak, ha nagyon nem figyel. És ezek ugye elő is fordulnak, mert napi szinten van baleset valamelyik gyorsforgalmi úton (persze itt már sokszor a követési hiánya távolság és/vagy közre játszik).
Az egyik ilyen félelmetes visszapillantóba tekintős élményem volt amikor nem vettem észre hogy egy Toyota Tundra ért mögém és amikor belepillantottam a belső tükörbe csak egy hatalmas hűtőrácsot láttam a seggembe. Kicsit megijedtem mert azt hittem egy kamion akar letolni. Mindezt kb 160-as tempónál.
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Az NSX-nek még a makkos cipő - fehér zokni kombó is megbocsátható
Cirka 30 éve bratyómnak volt egy fekete, amit egyszer kölcsön kaptam egy Bp-Veszpém-Bp útra...
Valamiért, pedig nem mentem gyorsan , mindeki lehúzódott jobbra szépen előttem az M7-esen...
Igen, mert ez 30 évvel ezelőtt volt.
Ma már egy UNIX-os furgon is simán belédmászna hátulról, ha nem ménnél elég gyorsan (mondjuk mert előtted is vannak, és Te sem tudsz...)
(saját tapasztalat, persze nem NSX-szel, csak egy mezei Mustang GT-vel)
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Az NSX-nek még a makkos cipő - fehér zokni kombó is megbocsátható
Cirka 30 éve bratyómnak volt egy fekete, amit egyszer kölcsön kaptam egy Bp-Veszpém-Bp útra...
Valamiért, pedig nem mentem gyorsan , mindeki lehúzódott jobbra szépen előttem az M7-esen...
PD Cyviz F22 - Apple TV4K - Oppo 203 - Sennheiser Ambeo Max - Nordost/Hydra/Power-R - Kontaset
Azt mondták kb 100000 €. Mi a tökömért kerül ennyibe egy ilyen autó? (költői kérdés)
40 milla. Annyiért NSX van, ami ehhez képest űrtechnika.
Például itt van egy. Ezt például 160 000€-ert kínálják. Eszement összeg, de valamiért mégis megveszik. Amúgy pazar volt, igencsak megdobban a szivem, mikor megláttam.
Ok, de ez csak egy tucatporsche, nem Bugatti, ne hasonlítsuk már.
Nem elájulós, sem kinézetre, sem belsőségre. Nem haladta meg a korát, nem megy jól, nem szép.
Túl van ez tolva. Számomra mint műszaki ember, konkrétan felháborító a rajongás.
A "szép" egy nagyon szubjektív jellemző. A fekete "tucatporsche" 911-es, amit Alex elsőnek betett, az szerintem szép.
De megszoktuk már, hogy minden iránti rajongás, amiért Te nem rajongsz, az felháborító számodra. Remélem azért szívinfarktust nem kapsz a hatalmas felháborodásaid közben
Ok, de ez csak egy tucatporsche, nem Bugatti, ne hasonlítsuk már.
Nem elájulós, sem kinézetre, sem belsőségre. Nem haladta meg a korát, nem megy jól, nem szép.
Túl van ez tolva. Számomra mint műszaki ember, konkrétan felháborító a rajongás.
A "szép" egy nagyon szubjektív jellemző. A fekete "tucatporsche" 911-es, amit Alex elsőnek betett, az szerintem szép.
De megszoktuk már, hogy minden iránti rajongás, amiért Te nem rajongsz, az felháborító számodra. Remélem azért szívinfarktust nem kapsz a hatalmas felháborodásaid közben
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20