Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.04.10., csüt. 12:23
Az a baj a Youtube-on terjedő "oktató" videók nagy részével, hogy sosem tudhatod, mennyire szakszerű az, amit művelnek. Nyilván akinek van némi affinitása az el tudja dönteni, de általában nem az. Aztán szerencsétlen júzer meg pislog, mint hal a szatyorban, amikor kuka a 200 EUR-os csapágykészlete, vagy más egyéb szuperül meghekkelt kütyüje. Mer' a mérnökök úgy sem tudják mit terveztek, nem tudták belőle kihozni a benne rejlő potenciált, stb-stb.
Mondjuk a CULT csapágyak esetén elég konkrétan lehet tudni, mit akartak a mérnökök, ettől függetlenül senkit nem biztatnék arra, hogy CULT, vagy USB csapágynak essen neki, még utánhúzásnak, de újrakenésnek se (vagy főleg ne)

ezek nagyon finom rendszerek és nem fog menni kalapáccsal. kell az összes célszerszám hozzá és nem árt a gyakorlat. Az se baj, ha az illetőnek vannak fémipari és/vagy géptan ismeretei, hogy értse is, mit akart a költő, amikor megalkotott egy CULT rendszert.
Apró kis részletkere elég, ha nem figyel a szerelő és máris kukaéretté nyilvánít egy ilyen kereket, holott semmi baja, csak nem érti, hogy épül fel. A csatolt képen lévő kis kúpos alátétek (nyilakkal jelölve) a beállítást követően teljesen beékelődnek a tengely és a könuszgyűrű közé és utána az onnan nem akar kimoccanni, de befele semmiképp nem megy. Ha valaki csak lazán után akarja állítani a rendszert és elkezdi a csapágyfeszítő-csavart (HB-BO119 vagy FH-BO019) tekerni befele, az nem fog menni sehova, mert ez az alátét annál jobban be fogja ékelni a csapágygyűrű-tengely kapcsolatot. Ezt az egész rendszert, egy egyszerű, párszszáados kottyanás esetén is teljesen vissza kell bontani, ezt az "éket" kiszedni, de nem fog könnyen jönni. Tűhegyes kampókka lehet kibogarászni, esetleg egy picit lehet, finoman gumikalapáccsal, aprókat kocogttatva tehermenetesíteni ezt az ékkötést. A tengelyt kiütni ugyanúgy nem szabad, mert ez az alátét akkor a tengelyben tesz kárt, annak felületét, ahol beékelődött, koptatni fogja. Ez egy ipari csapágyas megoldás estén elég egyszerű. A szorítóanyán kicsit bentebb tekerünk és kész van. De ez csak az utánállítás. Ha a csapágy egyébként szépen fut, mindezt úgy kell eljátszani, hogy a csapágyba szennyeződés ne kerüljön be. Ezeknek addig jó, míg hozzá nem nyúlunk :D Ha a csapágyakat is ki kell szedni, akkor szinte kórházi műtőkörülményeket kell biztosítani. Egy csapágytakarítás és újrakenés alkalmával kb 15-20 szor kell kezet mosni és full tisztára. A legkisebb bekerülő szennyeződés is rágást fog eredményezni a csapágy futásakor. Alapos tisztítás után én kerülöm a papírtörlőket, mert papírszemcse maradhat a felületen. De kerülendő a szöszölődős szövet is. Sűrű szövésű, tiszta rongyokkal lehet játszani. De mindent óvintézkedést elkövetve is volt már többször, hogy vissza kellett bontani a rendszert és újra eljátszani mindent, mert valami csak bentmaradt..
Egyébként, ha jól meg van csinálva, nagyon szépen fut és tartós a kenés. A porvédelem is rendben van, de aki nagyon esős vidéken él, az agybajt fog kapni egy ilyen kerékszettől :D A víz az előbb-utóbb bejut...
Persze,egyéb dolgokra is figyelni kell, mivel kenjük a rotort (van speckó rotorzsír,ami a tömítést se támadja meg) és az lehetőleg ne tudjon a csapágyak közelébe férkőzni. Az összes leszedett alkatrész közé az oda megfelleő zsírt kell betenni,hogy a következő szétszedés is összejöjjön. Axxem, 4 féle zsírt (kenőanyagot) használok pl egy hátsó agyhoz, de van,aminek csak korrózióvédelmi szerepe van(lásd, következő szétszedés).

Miért jók akkor ezek? Igazából nekem már bekötött szemmel megy a dolog. Szeretem ezt a kónuszos megoldást ,elég finoman be lehet állítani. Gyorsabb lesz e, mint más rendszerű kerék? Tudja a fene. Valamit biztos számít, de vélhetően nem ezen múlik. Műszaki szemmel mindenképp egy sokkal szebb megoldás, mint egy sima ipari csapágy alkalmazása és bár drágább sokkal (tényleg elég butikára van :smile51: ), értelmes karbantartással szinte egy életre elég lehet. Na jó, ez lehet túlzás, de baromi sokáig. De azt mondom, azért ne essen neki senki hirtelen egy ilyet szétberhelni, vagy csak nagy türelemmel és lehetőleg ne ez legyen élete első kereke, ami t "megszerel" :D

Szalon egyébként el tudja mondani, volt e változás az USB után betett CULT-al. De arról is tudna mesélni, a szervizben hogy vágták haza a teljes kerekét egy egyszerűnek tűnő csapágycsere kapsán.

Jómagam, ha CULT-ot is hoznak oda, megkérdezem, mit akar bele, zsírt, vagy olajat. Nekem jobb a zsír, ritkábban hozzák átnézni, de amit a kedves vendég kíván :D A sajátomba olajat teszek, de nem 2 cseppet, legalább 5-öt :D
campa_hub.jpg
campa_hub.jpg (80.35 KiB) Megtekintve 346 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Az a baj a Youtube-on terjedő "oktató" videók nagy részével, hogy sosem tudhatod, mennyire szakszerű az, amit művelnek. Nyilván akinek van némi affinitása az el tudja dönteni, de általában nem az. Aztán szerencsétlen júzer meg pislog, mint hal a szatyorban, amikor kuka a 200 EUR-os csapágykészlete, vagy más egyéb szuperül meghekkelt kütyüje. Mer' a mérnökök úgy sem tudják mit terveztek, nem tudták belőle kihozni a benne rejlő potenciált, stb-stb.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.04.10., csüt. 11:45
revox írta:
2025.04.10., csüt. 10:12

...ez a láncolaj, két csepp. a műszerolaj még pörgősebb :D (próbáljátok így megpörgetni a tengelyt. ennyi az előnye. de tekerve nem tudom, mit hoz. őszintén, nem érzek difit, igaz, USB-m 35-ös van csak, CULT meg 50-es. lejtőn az biztos,hogy nagyon gurul). igen,ez így "csörög". a kerámia hangja. Engem idegesített :D ezt is szétszedtem újra és kapott még vagy 3 csepp olajat, úgy csendesebb. de létező jelenség... az én műszaki -öreg- vénámnak ez a hang kenetlenséget jelez, pedig nem,de a bogarakkal nincs mit kezdeni :D

https://www.youtube.com/shorts/MlNsutcH ... ture=share
Revi, ezt a kerék horrort szedd már le! :D Már raktad be korábban, akkor is összeszartam magam az ijedtségtől, mikor a semmiből felordított az a kenetlen csapágy.
A csapágy felületi minőségének van valamennyi jelentősége a gördülési ellenállásban - bár biztos vagyok benne, hogy nagyságrenddel kevesebb, mint ami indokolná ezeknek a butik cuccoknak az árát - de a kenőanyag viszkozitásának jóval kevesebb. Annyi semmiképp, hogy érdemes lenne ilyen híg izékkel gyötörni.
Ha valakit nagyon aggaszt a zsírok belső ellenállása, akkor érdemesebb a mennyiseget csökkenteni: tömített gyapágyaknál egy filmréteg is elég lehet, egy jó zsír nem préselődik ki és tartósan tapad a fémen.
látod, te is boomer vagy :D :fekverohog:
nyugi,adtam még neki olajat :D de jó polgárpukkasztani :kapdelm: de sajna ennek ilyennek kell(ene) lennie... engem is kiver tőle a hideg.

egyébként most néztem, 2020. július 1-én tettem fel ezt a videót. Utána még tettem bele pár csepp olajat, azóta nem volt szétszedve, nem kell. Nem megy annyit,mint más alatt és súlyban se adok neki olyan terhelést, de az lassan 5 év...

"The Campagnolo upgrade / repair kit consists of 2 CULT bearings and is suitable for Record hubs with 17 mm oversize axle, e.g Campagnolo Zonda, Bullet, Bora or Hyperon as well as Fulcrum Racing 3, Red Wind or Racing Zero wheels.

CULT™ is the combination of the highest quality ceramic ball bearings available on the market and races made of Cronitect® chromium stainless steel, i.e. the technological wonder made by the German company Schaeffler.

Ceramic ball bearings make it possible to reduce friction to the minimum and maintain consistent performance over time; bearing races made of Cronitect® with thermochemical surface treatment make the sliding surface of the bearings extremely hard and resistant to wear.

But that's not all. Friction of the wheel and crankset is extremely reduced thanks to the minimal lubrication system required by CULT™: only a thin film of oil in the place of the grease traditionally used."

https://www.bike24.com/p286983.html
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3872
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4967
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.04.10., csüt. 10:12

...ez a láncolaj, két csepp. a műszerolaj még pörgősebb :D (próbáljátok így megpörgetni a tengelyt. ennyi az előnye. de tekerve nem tudom, mit hoz. őszintén, nem érzek difit, igaz, USB-m 35-ös van csak, CULT meg 50-es. lejtőn az biztos,hogy nagyon gurul). igen,ez így "csörög". a kerámia hangja. Engem idegesített :D ezt is szétszedtem újra és kapott még vagy 3 csepp olajat, úgy csendesebb. de létező jelenség... az én műszaki -öreg- vénámnak ez a hang kenetlenséget jelez, pedig nem,de a bogarakkal nincs mit kezdeni :D

https://www.youtube.com/shorts/MlNsutcH ... ture=share
Revi, ezt a kerék horrort szedd már le! :D Már raktad be korábban, akkor is összeszartam magam az ijedtségtől, mikor a semmiből felordított az a kenetlen csapágy.
A csapágy felületi minőségének van valamennyi jelentősége a gördülési ellenállásban - bár biztos vagyok benne, hogy nagyságrenddel kevesebb, mint ami indokolná ezeknek a butik cuccoknak az árát - de a kenőanyag viszkozitásának jóval kevesebb. Annyi semmiképp, hogy érdemes lenne ilyen híg izékkel gyötörni.
Ha valakit nagyon aggaszt a zsírok belső ellenállása, akkor érdemesebb a mennyiseget csökkenteni: tömített gyapágyaknál egy filmréteg is elég lehet, egy jó zsír nem préselődik ki és tartósan tapad a fémen.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalonnál a pont, 19-es. 2024. év elején vette, akkor még nem volt 23-as. lehet arra vált...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2025.04.10., csüt. 09:37

Létezik a WTO és a WTO ultra. A sima WTO USB csapágyas, a WTO ultra kerámia. Ami jó, hogy a sima WTO-t lehet upgradelni a gyári kerámia csapággyal (én ezt meg is tettem az enyémmel ~ 250 EUR+munkadij, ha nem tudod magadnak megcsinálni)
köszi,.. leborulok.gif

itt egy nagyon picit pontosítanék. a csapágyak az usb-ben is kerámiák, ránézésre én nem látok eltérést, szerintem a kosár,minden egyezik, viszont a gördőlúkónuszok az ULTRA esetén brutálisan keményre felületkezeltek és nagyon simák (de az USB se panaszkodhat). Ez annyi előnyt jelent, hogy amíg az USB-t speckó kerámiazsírral érdemes kenni, addig az ULTRA esetén két csepp múszerolaj kell csak a csapágyba,ami filmet képez és brutálisan forog, minimális súrlódással. Ez valamikor a görkorisoktól lesték el,akik a jobb gurulás érdekében elhagyták a kenőzsírokat és olajokkal kezdtek gurulni. CSak a görkorinál,gördeszkánál a könnyen bejutó por miatt ez szinte minden etap utáni takarítást kért és újraolajozást. A bicajkerekek, szerencsére ettől sokkal zártabb rendszerek és nem igényelnek a CULT csapágyak se sűrűbb karbantartást, mint az USB. BEvallom, én a CULT-ba se műszerolajat teszek, inkább híg láncolajat. elvileg elég kell legyen a műszerolaj, de, na.... ez az én begyógyulásom,hogy picit vastagabbat teszek bele :D EGyébkétn gyárilag CULT csapágyat is láttam, ugyanazzal a zsírral megkenve, amivel az USB van kenve. Gondolom, a gyártósoron biztosra mennek.

USB hack...
Amit írtál, az is működik, de aki ért a csapágyak szétszedéséhez, meg van kedve, megkenheti az USB-t is olajjal, csak sűrűbben kell takarítani, mint a CULT-ot. az USB könuszgyűrűjének anyaga valamivel lazább szerkezetű,így a fémrészecskék gyorsabban levállnak róla. De az se kéri a hetenkénti takarítást. De jobb a békesség, meg kell kenni kerámiazsírral, az a biztos, vagy akkor csere. Elég a belső és kúpos csapágycsészét (többi egyezik az USB-vel), de külön megvéve se sokkal olcsóbb, mint csomagban a komplett csapágy: belső csapágycsésze, golyóskosár golyókkal, külső kónuszgyűrű, porvédő).

a harmadik campa/fulcrum könuszos csapágy már acélgolyós, de ezt főleg a Fulcrum 3-ba, talán 1-be(?) és a ... nem jut eszembe a neve, Zonda-ban voltak... Előfordulnak régi Bora és Speed kerekekben is (Akkor még az ULTRA szócska valóban elválasztotta a keráémiát az acéltől ,de ezek a kerekek hozzánk nem értek ide, max néhány szett,amit kintről behoztak valamikor), illetve használtan bármiben, ahova sajnálták a pénzt a kerámiásra :D Később az USB ékelődött be a két csapágy közé.

ez a láncolaj, két csepp. a műszerolaj még pörgősebb :D (próbáljátok így megpörgetni a tengelyt. ennyi az előnye. de tekerve nem tudom, mit hoz. őszintén, nem érzek difit, igaz, USB-m 35-ös van csak, CULT meg 50-es. lejtőn az biztos,hogy nagyon gurul). igen,ez így "csörög". a kerámia hangja. Engem idegesített :D ezt is szétszedtem újra és kapott még vagy 3 csepp olajat, úgy csendesebb. de létező jelenség... az én műszaki -öreg- vénámnak ez a hang kenetlenséget jelez, pedig nem,de a bogarakkal nincs mit kezdeni :D

https://www.youtube.com/shorts/MlNsutcH ... ture=share
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

megkérdezem, melyik széles... de akkor ez is 19 lesz valsz
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 967
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1498
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

revox írta:
2025.04.10., csüt. 08:55
én se annak szántam, csak gyors közreadtam. haver ma reggel küldte. minden évben új bicajt vesz, gondolom most megint váltott valamit és ilyenkor kiszórja a "régi"-t. megláttam az árat, akit érdekel, ennyiért ez elég kedvező, csak szóltam. szerintem már a 3ezer eurót nyaldossa a WTO. viszont,ha valakit érdekel, nem tudom centrírozni. nem tudom betenni az állványba az átütös kereket. ha valakinek kell,adok egy telszámot,aztán megebszélitek. nekem a végső árat mondta, nemtom mennyiért hirdeti facebook trithlonos és egyéb hirdetőkben.
...
most nézem, lentebb ment az ára... csak 2450... azt nem értem, itt USB csapágyakat írnak,de én ebben CULT-ra emlékszem. de akkor lehet rosszul...

https://www.campagnolo.com/us-en/bora-w ... WTO60.html

edit: egy peremes szettet találtam amagicbike-nál,az volt 550ezer leborulok.gif
a faxt... a tárcsást is annyiért adják... akkor passz, mennyire jó vétel...
https://magicbike.hu/termek/campagnolo- ... erekszett/

Szalon tudja megmondani akkor, mi az igazság...
Hát... ha már kérdeztél... :rolleyes: Annyira nem tuti vétel szerintem ennyiért.
Létezik a WTO és a WTO ultra. A sima WTO USB csapágyas, a WTO ultra kerámia. Ami jó, hogy a sima WTO-t lehet upgradelni a gyári kerámia csapággyal (én ezt meg is tettem az enyémmel ~ 250 EUR+munkadij, ha nem tudod magadnak megcsinálni)

Ezeket kb 1 éve frissitették és mind a kettő modellből már új verzó van ezért a régieket - ami a hirdetett is- most jó árakon be lehet szerezni még itt-ott. A sima WTO-t 900 EUR körül ki lehetett fogni, a WTO ultra meg kb 1300-1400 EUR között van/volt. (nem nézeggettem mostanában) Szóval ilyen árak mellett az ultra WTO nagyon jó vétel szvsz.
A régi verziók 19mm-es belső peremszélességgel rendelkeznek, az újak má 23mm-esek, igy az új verziókat inkább 28-35mm-es gumikhoz javasoltak. Ha 23-26mm-es gumival akarsz menni, akkor a régi verzió jobb lehet.

Viszont a szélesebb új verziók ~100g-al könnyebbek lettek, azaz az új sima WTO gyakorlatilag könnyebb lett a régi WTO ultránál! De itt a full lista, ha valakit érdekel:
Csatolmányok
Campa.jpg
Campa.jpg (25.62 KiB) Megtekintve 293 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.04.10., csüt. 09:08
Egyébként most, hogy a Wilier megvette a Miche-t, ott is eléggé belefejlesztettek. Mondjuk árban is. :D
:rolleyes: mindig nézegettem, hogy veszek egyet, de ez valam inagyon alap kerekük :D

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.04.10., csüt. 09:00
A 60-as kerék már eléggé hardcore. Meg az is kár, hogy lemaradtak 19 mm-nél, miközben a trend már szélesedik.
szerintem ezek már 23-asok. de nem annyira követtem a WTO-t. bespájzoltam sima Borákből, WTO-t meg főleg tárcsást láttam,azt is csak a csapágyakat néztem át. 50 fölé még nem mentem, de Peti az év egyik felét Ausztriában tölti. Az biztos, hogy a Vengével és ezzel a kerékkel, síkon elég gyors volt és tudtommal nincs kisebb kereke, ezzel mászkál Ausztriában is. de nekem biztos nagy lenne, nincs erőm beforgatni. Ezekhez a kerekekhez kell az izom a megfelelő perdület felvételéhez. Neked, Sebinek, Atinak megvan, de szeritnem Szalon is ilyesmit hajt (de neki van több). Géza kereke nem emlékszem mekkora. A magamfajta girnyóknak a 40-45 az optimális. 35 és 50-eseim vannak.Azért még az 50essel elboldogulok,de át kellett rá szokni a lábamnak, időbe telt.

ami a hátulütője, azért Borákkal,amikor pukkantak vesenyen a kölykök, volt hétvége, hogy hármat törtek össze, sima ráfutásos, vagy belerongyolásos ütközésnél. De azok az 1200gramm körüli Borák voltak. Itt a WTO-t kicsit combosabbra tervzeték és az ULTRA esetén látom,hogy jelentőseb könnyítés van. vélhetően az se okoz problémát,nem száguldozunk 100 fős mezőnyben, de a karbonos mesélte, hogy menne rá még egy réteg karbon, sokkal strapabírobbak lennének és kb 20 dekát jelentene/szett, csak az leírva már 200 gramm és a számháboró ezt nem tűri meg.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ja,van külön ultra... az már 3700 juró... fog a cerka... de ez más,mint a fotón lévő. akkor az sima WTO
https://www.campagnolo.com/hu-en/bora-u ... C23DB.html

akkor lehet a fulcrum speddel kevertem, az is volt nálam átnézni,mikor eladta (ezt meg vette). az tuti,hogy CULT volt... bocs.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Egyébként most, hogy a Wilier megvette a Miche-t, ott is eléggé belefejlesztettek. Mondjuk árban is. :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

A 60-as kerék már eléggé hardcore. Meg az is kár, hogy lemaradtak 19 mm-nél, miközben a trend már szélesedik.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.04.10., csüt. 08:38
Nekem van pár kulacstartóm elfekvőbe. De nem apróhirdetés, így nem teszem fel ide. :rolleyes:
Pedig van citromsárga is, milyen jól menne az SMP nyereghez! ;peace;
én se annak szántam, csak gyors közreadtam. haver ma reggel küldte. minden évben új bicajt vesz, gondolom most megint váltott valamit és ilyenkor kiszórja a "régi"-t. megláttam az árat, akit érdekel, ennyiért ez elég kedvező, csak szóltam. szerintem már a 3ezer eurót nyaldossa a WTO. viszont,ha valakit érdekel, nem tudom centrírozni. nem tudom betenni az állványba az átütös kereket. ha valakinek kell,adok egy telszámot,aztán megebszélitek. nekem a végső árat mondta, nemtom mennyiért hirdeti facebook trithlonos és egyéb hirdetőkben.
...
most nézem, lentebb ment az ára... csak 2450... azt nem értem, itt USB csapágyakat írnak,de én ebben CULT-ra emlékszem. de akkor lehet rosszul...

https://www.campagnolo.com/us-en/bora-w ... WTO60.html

edit: egy peremes szettet találtam amagicbike-nál,az volt 550ezer leborulok.gif
a faxt... a tárcsást is annyiért adják... akkor passz, mennyire jó vétel...
https://magicbike.hu/termek/campagnolo- ... erekszett/

Szalon tudja megmondani akkor, mi az igazság...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Nekem van pár kulacstartóm elfekvőbe. De nem apróhirdetés, így nem teszem fel ide. :rolleyes:
Pedig van citromsárga is, milyen jól menne az SMP nyereghez! ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Bora wto 60 +szelep.
3-4ezret ment kb, hobbista
400ezer
Messenger_creation_4F071163-6BE1-414B-8401-18614AAA8398.jpeg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 547
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 273

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

11 órás indulásra szavazok.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.04.09., szer. 22:06
Legyen 11:00
Tiszafüred Lidl parkoló?
Vagy esetleg lenne tipp átöltözésre alkalmasabb helyre?
A parkoló alkalnas mindenre :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Legyen 11:00
Tiszafüred Lidl parkoló?
Vagy esetleg lenne tipp átöltözésre alkalmasabb helyre?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5682
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3517

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

geza123 írta:
2025.04.09., szer. 22:00

Nekem a 11:00 ideális
Pärt, akkor 10-ig nem is kell felkelned ;peace;

Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 731
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 424

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

pärt írta:
2025.04.09., szer. 21:16
Vinkler írta:
2025.04.09., szer. 21:08

Esélyes lehet.

Mikor legyen a start?
Azt a legmesszebbről érkezők döntsék el.
Ezt részben magamra veszem.
Nekem a 11:00 ideális, de a 10:30 is még simán működhet. Csak a duplázókra gondolva, amiben szerintem én is benne lehetek, és a vissza kocsikázást sem elfelejtve :D
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3872
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4967
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.04.09., szer. 21:08

Esélyes lehet.

Mikor legyen a start?
Azt a legmesszebbről érkezők döntsék el.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.04.09., szer. 20:14
st81 írta:
2025.04.09., szer. 19:58
Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
Mi sem szoktunk letérni róla, megállni is inkább csak egy csokira, pisilésre, fotóra. Mivel széltől eltekintve nem nagyon van ami kifárasszon, inkább csak a végén lazulunk lángosozás közben. Tényleg nem hosszú az egész, de ugye ez most nem verseny, bőven lesz alkalom nézelődni közben. A táj kellemes, de persze kissé monoton a műfaj miatt: füves töltésoldal, facsoportok, itt-ott látszik a víz is. Az elején a hidakon azért elég látványos.
(A visszakört félkomolyan írtam, de ha valaki nagyon erősködne, lehet, hogy egy lángos után betársulnék. :D)
Esélyes lehet.

Mikor legyen a start?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3872
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4967
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

st81 írta:
2025.04.09., szer. 19:58
Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
Mi sem szoktunk letérni róla, megállni is inkább csak egy csokira, pisilésre, fotóra. Mivel széltől eltekintve nem nagyon van ami kifárasszon, inkább csak a végén lazulunk lángosozás közben. Tényleg nem hosszú az egész, de ugye ez most nem verseny, bőven lesz alkalom nézelődni közben. A táj kellemes, de persze kissé monoton a műfaj miatt: füves töltésoldal, facsoportok, itt-ott látszik a víz is. Az elején a hidakon azért elég látványos.
(A visszakört félkomolyan írtam, de ha valaki nagyon erősködne, lehet, hogy egy lángos után betársulnék. :D)

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 547
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 273

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

pärt írta:
2025.04.08., kedd 22:59
st81 írta:
2025.04.08., kedd 18:57
Kérdés még, hogy a kerékpárúton tekerjük körbe vagy egy kicsit nagyobb távot megyünk?
Mert így kb. 2 óra alatt letekerjük, hacsak nem állunk meg a feltöltőpontokon:-)
A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört :D ;) ), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is. :guitar: Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”