Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 547
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 273

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

pärt írta:
2025.04.08., kedd 22:59
st81 írta:
2025.04.08., kedd 18:57
Kérdés még, hogy a kerékpárúton tekerjük körbe vagy egy kicsit nagyobb távot megyünk?
Mert így kb. 2 óra alatt letekerjük, hacsak nem állunk meg a feltöltőpontokon:-)
A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört :D ;) ), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is. :guitar: Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Snipi írta:
2025.04.09., szer. 11:56
Most néztem a Roubaix idei útvonalát, és megint mókoltak egyet az Arenberg-nél. (Most tudom hogy ez az Arenberg, még kb. 10 percig. :D ). Tavaly egy "sikán" volt a bejárat előtt, ezzel próbálták meg elkerülni azt, hogy ezer-háromszázzal zúgjanak rá a zötyögőre, idén kb. 500 méterrel előbb elmennek egy párhuzamos utcába, és a kockakő előtt egy jobb-bal kanyarral (visszajönnek az eredeti útra) akarják a sebességet csökkenteni.
ami nekem még erről beugrik,hogy nem is csak a tempó, hanem a kanyarok még a kockakő előtt elnyújtják a sort és nem egyszerre érkezik oda 100ember, hanem eloszlik. Magyarul,már az S kombó előtt helyezkednie kell,annak,aki menni akar a kövesen és persze elől akar lenni (pl magának megválasztva a nyomvonalat) lesz tülekedés :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1322
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

Most néztem a Roubaix idei útvonalát, és megint mókoltak egyet az Arenberg-nél. (Most tudom hogy ez az Arenberg, még kb. 10 percig. :D ). Tavaly egy "sikán" volt a bejárat előtt, ezzel próbálták meg elkerülni azt, hogy ezer-háromszázzal zúgjanak rá a zötyögőre, idén kb. 500 méterrel előbb elmennek egy párhuzamos utcába, és a kockakő előtt egy jobb-bal kanyarral (visszajönnek az eredeti útra) akarják a sebességet csökkenteni.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2025.04.09., szer. 10:35
revox írta:
2025.04.09., szer. 10:30
asebestyen írta:
2025.04.09., szer. 10:15


Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).
jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read only :smile53: de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa :D
Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi. :smile29: :D
:D :fekverohog:

Aki versenyzői szinten bringázik, az nagyon más szinten míveli ezt az egészet. ide szeritnem sokan, én legalábbis biztos, inkább csak trécselni járok a cimbikhez. néha bringázunk, de főleg pärttal tudok összefutni. de nekem pl bicaj alig volt a seggem alatt az elmúlt évben. másnem,egy kicsit itt pótolok az élményből, hacsak gondolati síkon is teszem :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6113
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7533
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2025.04.09., szer. 10:30
asebestyen írta:
2025.04.09., szer. 10:15
revox írta:
2025.04.09., szer. 09:12

Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk :D
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).
jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read only :smile53: de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa :D
Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi. :smile29: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2025.04.09., szer. 10:15
revox írta:
2025.04.09., szer. 09:12

Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk :D
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).
jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read only :smile53: de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.04.09., szer. 09:57
revox írta:
2025.04.09., szer. 09:55
Vinkler írta:
2025.04.09., szer. 09:52
A verseny után be is tiltották.
akkor ez egyszer ellőhető,kiskapu volt :D :tutiok:
Egy egyszerű, montikon is használt dropper nyeregcső volt.
ja. ott nem volt innováció,csak egy ötlet. De akkor elég hamar lefejezték :D

ez a kerékpumpálós dolog, előbb-utóbb, valsz bekerülhet, elterjedhet versenyeken. De ott is csak akkor lesz érdemes használni,ha van oka. Mondjuk a Bükk fennsíkra felmenni, pontosabban onnan lefele lenne vele mit kezdeni... Pärt nem véletlenül tudott egyből példálózni :D Bár,idehaza szerintem a lakórkörnyezete 5 km-es körzetéből, bárki tudna példát hozni..
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6113
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7533
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2025.04.09., szer. 09:12

Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk :D
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.04.09., szer. 09:55
Vinkler írta:
2025.04.09., szer. 09:52
A verseny után be is tiltották.
akkor ez egyszer ellőhető,kiskapu volt :D :tutiok:
Egy egyszerű, montikon is használt dropper nyeregcső volt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.04.09., szer. 09:52
A verseny után be is tiltották.
akkor ez egyszer ellőhető,kiskapu volt :D :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.04.09., szer. 09:49

ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függően (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat... gondolkodik.gif
A verseny után be is tiltották.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3872
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4967
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.04.09., szer. 09:12

...meg amúgy se érdemes ott veretni. Ha jönnek szembe, szétszakadhat a sor,aztán a vége már 170-es pulzussal éri el poroszlót :D
Csak semmi...veretés! :ohnoohnoohno: :D
Screenshot_2025-04-09-09-23-00-02_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Snipi írta:
2025.04.09., szer. 09:28
revox írta:
2025.04.09., szer. 09:21

ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.

de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.
[OFF - katt ide ha látni akarod]
Amit viszont tudok a Roubaix-al kapcsolatban, hogy az "Arenberg"-et meg az "Aremberg"-et mindig keverem. Az egyik a Roubaix-on van, a másik a Nordschleife-n. Mindig megtanulom, de kb. 10 perc után megint keverem ... :D
ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függetlenül (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat... gondolkodik.gif
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2025.04.09., szer. 09:51-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.04.09., szer. 09:25
Én egy jó hangulatú, gurulós, beszélgetős meg-megállós ride-ot tervezek. Ez szerintem egyáltalán nem a "veretésről" kell, hogy szóljon. Arra van ezer más opció. :tutiok:
nyugi, már ketten legalább vagyunk :D az axxonynak is mondtam,hogy jöjjön (akkor megúsznám 1-én a túrát (1-e axxony,túra, 2. bzk... 3. túra... xal én nem égetek, főleg, hogy nincs is mit :D surviver hétvége)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1322
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

revox írta:
2025.04.09., szer. 09:21

ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.

de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.
[OFF - katt ide ha látni akarod]
Amit viszont tudok a Roubaix-al kapcsolatban, hogy az "Arenberg"-et meg az "Aremberg"-et mindig keverem. Az egyik a Roubaix-on van, a másik a Nordschleife-n. Mindig megtanulom, de kb. 10 perc után megint keverem ... :D

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.04.09., szer. 09:12

én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk :D
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
A 2 órával se lehet kalkulálni, mert azért néha meg-megállunk. megcsodáljuk egymás bringáját, meg a fene tudja mit, a Tiszát a hídnál. Az első szakasz (a hídon füred,poroszló között) se túl haladós a kirándulóktól, meg amúgy se érdemes ott veretni. Ha jönnek szembe, szétszakadhat a sor,aztán a vége már 170-es pulzussal éri el poroszlót :D
Én egy jó hangulatú, gurulós, beszélgetős meg-megállós ride-ot tervezek. Ez szerintem egyáltalán nem a "veretésről" kell, hogy szóljon. Arra van ezer más opció. :tutiok:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Snipi írta:
2025.04.09., szer. 08:54
Ezt a guminyomás varázslatot valamelyik csapat 1-2 évvel ezelőtt a Roubaix-on akarták bevetni, de ha jól emlékszem aztán mégse tették, szóval Revox jól emlékszel.
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek 31_1_21.gif )
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.

de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.04.08., kedd 22:59
st81 írta:
2025.04.08., kedd 18:57
Kérdés még, hogy a kerékpárúton tekerjük körbe vagy egy kicsit nagyobb távot megyünk?
Mert így kb. 2 óra alatt letekerjük, hacsak nem állunk meg a feltöltőpontokon:-)
A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört :D ;) ), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is. :guitar: Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk :D
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
A 2 órával se lehet kalkulálni, mert azért néha meg-megállunk. megcsodáljuk egymás bringáját, meg a fene tudja mit, a Tiszát a hídnál. Az első szakasz (a hídon füred,poroszló között) se túl haladós a kirándulóktól, meg amúgy se érdemes ott veretni. Ha jönnek szembe, szétszakadhat a sor,aztán a vége már 170-es pulzussal éri el poroszlót :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1322
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

Ezt a guminyomás varázslatot valamelyik csapat 1-2 évvel ezelőtt a Roubaix-on akarták bevetni, de ha jól emlékszem aztán mégse tették, szóval Revox jól emlékszel.
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek 31_1_21.gif )

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3872
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4967
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Lehet értelme, ha a nagyon változatos minőségű az út. Mondjuk sima aszfalt: 6 bar, veserázós makadám: 3 bar. Esetleg ereszkedésnél is jól jöhet a valamivel kisebb nyomás.

Szerk: Revi megelőzött. :D

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.04.09., szer. 08:25
revox írta:
2025.04.09., szer. 07:59
AAttila írta:
2025.04.08., kedd 18:27

Na de ez nem az. Ezzel menetközben állíthatod a nyomást a gumiban. Vagy rosszul értelmeztem.
Jól látod. Már pár éve megszellőztették és volt elvi ábra/videó is,de fene emléxik rá.. Autóknál már alkalmazott szűk körben.
Főleg hadászatban, meg Off-road felhasználásnál. Máshol nincs nagyon értelme, szerintem kerékpáron sincs.
nyilván... de valami luxusmárka mellett is olvastam,mint afféle kényelmi funkció.
Bringánál a roubaix kapcsán merült fel emlékeim szerint (de akár durva lejtmenetben se jön rosszul, ha kicsit el lehet szisszenteni a nyomásból, aztán vissza). ha elterjed a konfekcióvilágban, azért biztos vagyok benne,lesz akinek fontos lesz :napsut:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.04.09., szer. 07:59
AAttila írta:
2025.04.08., kedd 18:27
Vinkler írta:
2025.04.08., kedd 18:13


Az agydinamó nem újdonság. :D
Na de ez nem az. Ezzel menetközben állíthatod a nyomást a gumiban. Vagy rosszul értelmeztem.
Jól látod. Már pár éve megszellőztették és volt elvi ábra/videó is,de fene emléxik rá.. Autóknál már alkalmazott szűk körben.
Főleg hadászatban, meg Off-road felhasználásnál. Máshol nincs nagyon értelme, szerintem kerékpáron sincs.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13766
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4316
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2025.04.08., kedd 18:27
Vinkler írta:
2025.04.08., kedd 18:13
AAttila írta:
2025.04.08., kedd 17:26
Azért na....csak fejlődik ez a sportág is...mégiscsak technikai sportban vagyunk ;peace;
Az agydinamó nem újdonság. :D
Na de ez nem az. Ezzel menetközben állíthatod a nyomást a gumiban. Vagy rosszul értelmeztem.
Jól látod. Már pár éve megszellőztették és volt elvi ábra/videó is,de fene emléxik rá.. Autóknál már alkalmazott szűk körben.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13954
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8892
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Többiek? Atti?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3872
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4967
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

st81 írta:
2025.04.08., kedd 18:57
Kérdés még, hogy a kerékpárúton tekerjük körbe vagy egy kicsit nagyobb távot megyünk?
Mert így kb. 2 óra alatt letekerjük, hacsak nem állunk meg a feltöltőpontokon:-)
A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört :D ;) ), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is. :guitar: Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”