A verseny után be is tiltották.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:49
ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függően (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat...![]()
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9572
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függetlenül (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat...Snipi írta: ↑2025.04.09., szer. 09:28A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:21
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2025.04.09., szer. 09:51-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nyugi, már ketten legalább vagyunk
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:21
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9572
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én egy jó hangulatú, gurulós, beszélgetős meg-megállós ride-ot tervezek. Ez szerintem egyáltalán nem a "veretésről" kell, hogy szóljon. Arra van ezer más opció.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
A 2 órával se lehet kalkulálni, mert azért néha meg-megállunk. megcsodáljuk egymás bringáját, meg a fene tudja mit, a Tiszát a hídnál. Az első szakasz (a hídon füred,poroszló között) se túl haladós a kirándulóktól, meg amúgy se érdemes ott veretni. Ha jönnek szembe, szétszakadhat a sor,aztán a vége már 170-es pulzussal éri el poroszlót![]()
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.Snipi írta: ↑2025.04.09., szer. 08:54Ezt a guminyomás varázslatot valamelyik csapat 1-2 évvel ezelőtt a Roubaix-on akarták bevetni, de ha jól emlékszem aztán mégse tették, szóval Revox jól emlékszel.
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek)
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunkpärt írta: ↑2025.04.08., kedd 22:59A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört![]()
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
A 2 órával se lehet kalkulálni, mert azért néha meg-megállunk. megcsodáljuk egymás bringáját, meg a fene tudja mit, a Tiszát a hídnál. Az első szakasz (a hídon füred,poroszló között) se túl haladós a kirándulóktól, meg amúgy se érdemes ott veretni. Ha jönnek szembe, szétszakadhat a sor,aztán a vége már 170-es pulzussal éri el poroszlót
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezt a guminyomás varázslatot valamelyik csapat 1-2 évvel ezelőtt a Roubaix-on akarták bevetni, de ha jól emlékszem aztán mégse tették, szóval Revox jól emlékszel.
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek
)
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5220
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Lehet értelme, ha a nagyon változatos minőségű az út. Mondjuk sima aszfalt: 6 bar, veserázós makadám: 3 bar. Esetleg ereszkedésnél is jól jöhet a valamivel kisebb nyomás.
Szerk: Revi megelőzött.
Szerk: Revi megelőzött.
Re: Kerékpározás
nyilván... de valami luxusmárka mellett is olvastam,mint afféle kényelmi funkció.
Bringánál a roubaix kapcsán merült fel emlékeim szerint (de akár durva lejtmenetben se jön rosszul, ha kicsit el lehet szisszenteni a nyomásból, aztán vissza). ha elterjed a konfekcióvilágban, azért biztos vagyok benne,lesz akinek fontos lesz
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9572
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Főleg hadászatban, meg Off-road felhasználásnál. Máshol nincs nagyon értelme, szerintem kerékpáron sincs.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Jól látod. Már pár éve megszellőztették és volt elvi ábra/videó is,de fene emléxik rá.. Autóknál már alkalmazott szűk körben.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9572
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Többiek? Atti?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5220
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9572
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
En 4 kört tervezem. Gáz? 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Kérdés még, hogy a kerékpárúton tekerjük körbe vagy egy kicsit nagyobb távot megyünk?
Mert így kb. 2 óra alatt letekerjük, hacsak nem állunk meg a feltöltőpontokon:-)
Mert így kb. 2 óra alatt letekerjük, hacsak nem állunk meg a feltöltőpontokon:-)
Erősítő: Accuphase, Denon, Audio-gd
Forrás: Lindemann
Hangsugárzók: Quadral, Audioquest (fejhallgató)
Kábelek: Ricable, Crystal Cable
Forrás: Lindemann
Hangsugárzók: Quadral, Audioquest (fejhallgató)
Kábelek: Ricable, Crystal Cable
Online
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9572
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Az agydinamó nem újdonság.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
Azért na....csak fejlődik ez a sportág is...mégiscsak technikai sportban vagyunk
Re: Kerékpározás
én kussolok, mivel nem tudok semmit, mi lesz még akkor.. ez a hétvége kuka, kövi 4 naposon 2-t versenyen leszek és az Analog Audio dolgaival is kell még foglalkozni, ami nyeli a hétvégéket. Marad az ahogy esik, úgy puffan. Ilyen feltételek mellett nekem tökmindegy, hogy 2 vagy 3
alapvetően lehet ki se birok 65 kilit
de a társaság miatt mennék szívesen 
alapvetően lehet ki se birok 65 kilit
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5220
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Pedig érdemes lenne, az évszázad viadala lesz.Snipi írta: ↑2025.04.08., kedd 11:10Csak ne az az új pösz-mösz-szösz pösze kommentátor legyen (nem'tom a nevét) mert akkor nem fogom nézni.asebestyen írta: ↑2025.04.08., kedd 09:44Eurospost közvetíti majd a HiFiBZK ride-ot (magyar kommentárral)?![]()
Re: Kerékpározás
Csak ne az az új pösz-mösz-szösz pösze kommentátor legyen (nem'tom a nevét) mert akkor nem fogom nézni.asebestyen írta: ↑2025.04.08., kedd 09:44Eurospost közvetíti majd a HiFiBZK ride-ot (magyar kommentárral)?
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6269
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7822
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Véráldozat. De hidd el, nagyra értékeljük, én mindenképp!pärt írta: ↑2025.04.08., kedd 10:43Sok boldog irodista.asebestyen írta: ↑2025.04.08., kedd 09:43
Még nem tudták kiválasztani a kifogástárukból ( pedig messze nem üres) a leghihetőbbet.
![]()
![]()
Nem mindenkinek pihinap ám a péntek!
De mindegy, ha kell, szabadnapot veszek ki, hogy élőben is láthassam a billentyűkoptató avatarokat.![]()
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
