Jóvanazúgy!

Nekem tetszik.asebestyen írta: ↑2025.04.05., szomb. 20:04Tudom és értem az okát, de az a sárga nyereg szegény Meridan, az tényleg büntet, retina killer.
Pedig ezt ki sem vittem.
Tudom és értem az okát, de az a sárga nyereg szegény Meridan, az tényleg büntet, retina killer.Rotox írta: ↑2025.04.05., szomb. 19:43Itt nálunk viszont "iszapbirkózás" volt (óraátállítást követő csütörtökön megkezdtük a 24. (nekem velük 16.) szezont.asebestyen írta: ↑2025.04.05., szomb. 18:29Nemrég értem haza montizasbol, inkább nem mutatom meg a hajtast, pedig semmi durva por vagy sár nem volt.
Ma pedig végre volt időm lecsutakolni a ménest (nem csak a montira fért rá...).
Van választékRotox írta: ↑2025.04.05., szomb. 19:43Itt nálunk viszont "iszapbirkózás" volt (óraátállítást követő csütörtökön megkezdtük a 24. (nekem velük 16.) szezont.asebestyen írta: ↑2025.04.05., szomb. 18:29Nemrég értem haza montizasbol, inkább nem mutatom meg a hajtast, pedig semmi durva por vagy sár nem volt.
Ma pedig végre volt időm lecsutakolni a ménest (nem csak a montira fért rá...).
Itt nálunk viszont "iszapbirkózás" volt (óraátállítást követő csütörtökön megkezdtük a 24. (nekem velük 16.) szezont.asebestyen írta: ↑2025.04.05., szomb. 18:29Nemrég értem haza montizasbol, inkább nem mutatom meg a hajtast, pedig semmi durva por vagy sár nem volt.
Minek azt levenni? Jó vegyszer és kefék kellenek. Én pl vettem egy ilyen szettet.
Nemrég értem haza montizasbol, inkább nem mutatom meg a hajtast, pedig semmi durva por vagy sár nem volt.
A hátsó a helyén van, de egyébként is,tudod, csak a b...zik fékeznek
Azt nézem, kamufotó. Az első fék ott lóg... denem csodálkoznék, ha létező dolog lenne
Van egy külső akksis atomlámpám, ha éjszakai tekerés van, arra ott van az. Ez most csak arra kell, hogy ha belecsúszok ilyenkor tavasszal, meg ősszel az estébe, akkor biztonságban haza tudjak menni, nem akarok állandó tartót sem tartani a bringán, azért jó a szilikon szíj, vagy a garminra erősíthető cucc is. Amit kinéztem az 1200 lumen, az pont jó lesz ide vidékre.Szalon írta: ↑2025.03.31., hétf. 23:44Nekem ennek az elődje van kb 4 éves és jól bírja.
Lezyne Super Drive 1800+ https://www.bike24.com/p2906567.html
Az enyém "csak" 1300 lumen max.
A lámpánál az akku mérete nagyon fontos, én azért választottam ezt, mert általában a lámpák max fényerőn nem igazán bírnak sokat 1-1,5 óra... ami nekem kevés, mert én télen is használom, amikor is az egész tekerés sötétben történik.
Számomra a 800 lumen körüli fényerő az, ami biztonságosnak érződik normál használatnál. Ez számomra a 2. legerősebb mód, de ebben kb 3 órát is kibír már, ami elég szokott lenni, szóval ezért érdemes erősebb lámpát venni, hogy ne a max fényerőn kelljen használnod. Gyakorlatban ha hegyre felfele, azaz lassan megyek, akkor a 400 lumenes fényerőt használom, mert 10-20km/h-ra az is elég, viszont lefele meg jól jön a max 1300 lumen, normál síkon meg 800. A max fényerőnél szoktak villogni az autósok, ha feljebb világít, annyira erős.
Ami még jó, hogy könnyen felrakhatod a gyári szíjával kör és aero kormányra is, vmint go-pro mount is van hozzá, amivel akár a garmin alá is könnyen fel lehet rakni. Én lustaságból a szíjat használom, mert viszonylag gyakran kell töltenem téli időszakban és egyszerűbb le-fel rakni. Hátrányának a súlyát mondanám, mert nehéz... de nyilván vmit-vmiért. Még mindig jobb, mint a külön akksis megoldások (én olyat nem szerettem volna) valamint a hosszú töltési idő.
Amúgy szeretem és meg vagyok elégedve vele, ha meghalna, újra ilyet vennék.
Nekem ennek az elődje van kb 4 éves és jól bírja.
Kösz a tippet!AAttila írta: ↑2025.03.31., hétf. 22:03Az akksi sokat bír még mindig. A fényt 3 erősségben állíthatod, plusz a villogó. Én szinte csak a leggyengébb módozatban használom, de akkor is látom az utat. A 2-ban végképp. Talán lehetne egy kicsit szélesebb a világított rész,de így is simán lehet outizni vele.
Ja és én átalakítottam.Nem a gumijával teszem fel a kormányra,hanem rászereltem egy olyan egységet,mint a garminom,így a garmin tartóba alulról be tudom tekerni![]()
Itt egy másik iskola.