A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Szubnyomókat én nem erőltetnék, ha nem feltétlenül muszáj, hacsak nem olyan nagy méretű a helység, amit a 150eseid sem tudnak megtölteni megfelelően mélyekkel. A jelenlegi párod helyett váltani egy bizonytalan kimenetelű kisebb szatellitek+szub konfigra nem tudom mennyire bölcs, de azt gyanítom, hogy instant megbánás is lehet belőle. Talán a kisebb felületű wooferekkel picit fürgébb, precízebb mélytranzienseket kapnál, de ahogy felettem is írták, megcsúszhat a szubok és a szatellitek összelövésén, az elhelyezésen és a helység akusztikai tulajdonságain.
Azert gondoltam a 25a mk2-ra mert a 40A az allo doboz es annak nem ferne el pl alatta a szub ha helyhiany van a front oldalon. Lattam mar pl szubwooferen egy polcsugarzot es egesz jol nezett ki persze ketto szubbal. Vagy olyan allvanyt a polcsugarzonak ami ala elfer a szub.
REW-et ismered? Van benne egy Room Simulator modul, amivel szépen le lehet szimulálni, hogy milyen elrendezéssel milyen átvitelre számíthatsz. Egy subot normál méretű szobában szinte lehetetlen úgy elhelyezni, hogy ne legyen valahol beszakadásod a sub tartományban. Külön sub(ok) esetén pont az a jó, hogy szabadabban lehet elhelyezni a szobában a jobb átvitel érdekében, viszont az illesztéshez valami DSP kelleni fog, hogy az időzítéseket összelődd illetve levágd a kiemeléseket. Beszakadást ugyebár nem lehet DSP-vel kezelni, mivel a kioltásba hiába tolsz több energiát, úgyis megmarad. A kioltásokat csak elhelyezéssel vagy több subbal lehet orvosolni. Amit eddig olvastam az alapján megfelelő elhelyezés és szoba méretek esetén (határoló felületek méreteinek arányaitól függően) elég lehet kettő, de lehet kell három, néggyel pedig biztosan megoldható az egyenletes átvitel. A szobád méreteitől és attól függ a dolog, hogy hogyan tudod elhelyezni.
Nem tudom mi lehetett, vagy elvitték, vagy scam volt, sosem fog kiderülni, de pont múltkor belebotlottam egy fotóba, ami elon musk jelenlegi feleségének házistúdiójában készült és egészen véletlenül egy scm25a figyel nála. Nem mintha bármi jelentőséggel bírna, hogy a hölgy milyen falakat használ, de annyiból azért érdekes, hogy vélhetően nem volt túl szigorú felső árlimit a kiválasztáskor és mégis emellett döntött.
En mar talan ha ujra terveznem akkor lehet egy SCM25 PRO II-ot parositanam egy szubbal, jobban el is tudnam helyezni es meg hamarabb jonne a melyszekcio. Elon Musk szerintem egy gazdag ember es azok mindig ugy gondolkodnak, hogy minel olcsobban meguszni dolgokat. :) De bezzeg Brad Pitt uj studiojan nem sporoltak az ATC-kel. https://www.miraval-studios.com/
A 25a mk2 és a 40a elvileg ugyanazokat a drivereket és erősítést/crossovert használja, csak a 25a mk2 portolt meg kisebb űrtartalmú nyilván. Árban sincs egetverő differencia köztük.
Amúgy igen, lehet h elon bácsi két szondakilövés és egy láncfűrészes performansz között lecsitította asszonypajti költekezési lendületét. :)
Azert gondoltam a 25a mk2-ra mert a 40A az allo doboz es annak nem ferne el pl alatta a szub ha helyhiany van a front oldalon. Lattam mar pl szubwooferen egy polcsugarzot es egesz jol nezett ki persze ketto szubbal. Vagy olyan allvanyt a polcsugarzonak ami ala elfer a szub.
Audio PC - WW Platunim 7 | USB - Shunyata Research Sigma v2 | Chord Dave - WW Platinum 7 | WW Platinum Eclipse 8 XLR | Benchmark HPA4 | Hangfalkabel - Valhalla Draco Reference V3 XLR | ATC SCM150ASL Pro | Tapkabel hangfalba (2x) - WW Platinum 7 | Betapkabel - Valhalla Draco V3/2 HC R
Nem tudom mi lehetett, vagy elvitték, vagy scam volt, sosem fog kiderülni, de pont múltkor belebotlottam egy fotóba, ami elon musk jelenlegi feleségének házistúdiójában készült és egészen véletlenül egy scm25a figyel nála. Nem mintha bármi jelentőséggel bírna, hogy a hölgy milyen falakat használ, de annyiból azért érdekes, hogy vélhetően nem volt túl szigorú felső árlimit a kiválasztáskor és mégis emellett döntött.
En mar talan ha ujra terveznem akkor lehet egy SCM25 PRO II-ot parositanam egy szubbal, jobban el is tudnam helyezni es meg hamarabb jonne a melyszekcio. Elon Musk szerintem egy gazdag ember es azok mindig ugy gondolkodnak, hogy minel olcsobban meguszni dolgokat. :) De bezzeg Brad Pitt uj studiojan nem sporoltak az ATC-kel. https://www.miraval-studios.com/
A 25a mk2 és a 40a elvileg ugyanazokat a drivereket és erősítést/crossovert használja, csak a 25a mk2 portolt meg kisebb űrtartalmú nyilván. Árban sincs egetverő differencia köztük.
Amúgy igen, lehet h elon bácsi két szondakilövés és egy láncfűrészes performansz között lecsitította asszonypajti költekezési lendületét. :)
En mar talan ha ujra terveznem akkor lehet egy SCM25 PRO II-ot parositanam egy szubbal, jobban el is tudnam helyezni es meg hamarabb jonne a melyszekcio.
Ha vissza tudsz emlékezni én a sub-os setup-ot ajánlottam neked.
Mar nem emlekszem vissza de annyit tudok meg most is, hogy semmi keppen nem akartam szubot. :( Most sem szeretnek, meg kene hallgatni es lehet annyira meggyozo volna, hogy rogton cserelnem. Bar akkor meg nem volt MK II 25-os es AB erositesu szub sem. :) Mondjuk az igazi az ketto szubbal volna de majdnem akkorak azok a szubok teruletileg mint a mostani 150-esek. :)
Én emlékszem.
Nem feltétlen kell ATC sub.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
En mar talan ha ujra terveznem akkor lehet egy SCM25 PRO II-ot parositanam egy szubbal, jobban el is tudnam helyezni es meg hamarabb jonne a melyszekcio.
Ha vissza tudsz emlékezni én a sub-os setup-ot ajánlottam neked.
Mar nem emlekszem vissza de annyit tudok meg most is, hogy semmi keppen nem akartam szubot. :( Most sem szeretnek, meg kene hallgatni es lehet annyira meggyozo volna, hogy rogton cserelnem. Bar akkor meg nem volt MK II 25-os es AB erositesu szub sem. :) Mondjuk az igazi az ketto szubbal volna de majdnem akkorak azok a szubok teruletileg mint a mostani 150-esek. :)
Audio PC - WW Platunim 7 | USB - Shunyata Research Sigma v2 | Chord Dave - WW Platinum 7 | WW Platinum Eclipse 8 XLR | Benchmark HPA4 | Hangfalkabel - Valhalla Draco Reference V3 XLR | ATC SCM150ASL Pro | Tapkabel hangfalba (2x) - WW Platinum 7 | Betapkabel - Valhalla Draco V3/2 HC R
En mar talan ha ujra terveznem akkor lehet egy SCM25 PRO II-ot parositanam egy szubbal, jobban el is tudnam helyezni es meg hamarabb jonne a melyszekcio.
Ha vissza tudsz emlékezni én a sub-os setup-ot ajánlottam neked.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Nem tudom mi lehetett, vagy elvitték, vagy scam volt, sosem fog kiderülni, de pont múltkor belebotlottam egy fotóba, ami elon musk jelenlegi feleségének házistúdiójában készült és egészen véletlenül egy scm25a figyel nála. Nem mintha bármi jelentőséggel bírna, hogy a hölgy milyen falakat használ, de annyiból azért érdekes, hogy vélhetően nem volt túl szigorú felső árlimit a kiválasztáskor és mégis emellett döntött.
En mar talan ha ujra terveznem akkor lehet egy SCM25 PRO II-ot parositanam egy szubbal, jobban el is tudnam helyezni es meg hamarabb jonne a melyszekcio. Elon Musk szerintem egy gazdag ember es azok mindig ugy gondolkodnak, hogy minel olcsobban meguszni dolgokat. :) De bezzeg Brad Pitt uj studiojan nem sporoltak az ATC-kel. https://www.miraval-studios.com/
Nem tudom mi lehetett, vagy elvitték, vagy scam volt, sosem fog kiderülni, de pont múltkor belebotlottam egy fotóba, ami elon musk jelenlegi feleségének házistúdiójában készült és egészen véletlenül egy scm25a figyel nála. Nem mintha bármi jelentőséggel bírna, hogy a hölgy milyen falakat használ, de annyiból azért érdekes, hogy vélhetően nem volt túl szigorú felső árlimit a kiválasztáskor és mégis emellett döntött.
Az ATC valóban említ ilyet a 12 pro leírásában, hogy surround rendszerekhez is ajánlják, de én ennek azon kívül nem tulajdonítanék nagy jelentőséget, hogy érdekük egynélnél több párat eladni egyetlen vásárlónak, a frekvenciaválasz nem kifejezetten arra van kihegyezve, hogy bud spencer ökle minél nagyobbat zuhanjon a családi mozidélutánon :)
Volt amúgy egy kis kitérő egy régebbi kiadású belépő/középkategóriás Hegel integrálttal, ott az volt a szubjektív benyomás, hogy a viszonylag magas egykori listaárhoz képest borzasztóan alulteljesít felbontás és hangszerszeparáció terén, valamint fura volt nekem sok egyéb tekintetben is, így szinte azzal a lendülettel passzoltam is tovább, ahogy hozzám került.
Itt van egy ATC SCM25A PRO egesz jo arban bar szerintem ez tul olcso, hogy igaz legyen. :) Lehet arban nem is lenne messze a mostani rendszeredhez mert ez aktiv.
Hazai építőt tudtok esetleg ajánlani, aki teljesen sallang és bullshit marketing mentes, de jó minőségű végerősítőket készít emberi áron ? A osztály kuka szellőzési/hőtermelési problémák miatt. Belegondolva eddig az általam kicsit lesajnált hit space féle végfok adta a legjobb eredményt összességében, ezért úgy döntöttem, hogy nem fogok a high end piacon kutakodni és hónapokat kuporgatni egy viszonylag egyszerű eszköz megvásárlására, amit a hangfalaim kvalitásai sem kifejezetten indokolnak, hanem hazai építővel próbálkoznék. Leginkább a felső hangon 350-400ezres ársávot céloznám meg, így az ismertebb hazai gyártók nagyjából ki is estek, a hivatalos oldallal/márkanévvel nem rendelkezőket pedig nem igazán ismerem. Köszönet előre is, ha tudtok valakit ajánlani !
Hazai építőt tudtok esetleg ajánlani, aki teljesen sallang és bullshit marketing mentes, de jó minőségű végerősítőket készít emberi áron ? A osztály kuka szellőzési/hőtermelési problémák miatt. Belegondolva eddig az általam kicsit lesajnált hit space féle végfok adta a legjobb eredményt összességében, ezért úgy döntöttem, hogy nem fogok a high end piacon kutakodni és hónapokat kuporgatni egy viszonylag egyszerű eszköz megvásárlására, amit a hangfalaim kvalitásai sem kifejezetten indokolnak, hanem hazai építővel próbálkoznék. Leginkább a felső hangon 350-400ezres ársávot céloznám meg, így az ismertebb hazai gyártók nagyjából ki is estek, a hivatalos oldallal/márkanévvel nem rendelkezőket pedig nem igazán ismerem. Köszönet előre is, ha tudtok valakit ajánlani !
Az ATC valóban említ ilyet a 12 pro leírásában, hogy surround rendszerekhez is ajánlják, de én ennek azon kívül nem tulajdonítanék nagy jelentőséget, hogy érdekük egynélnél több párat eladni egyetlen vásárlónak, a frekvenciaválasz nem kifejezetten arra van kihegyezve, hogy bud spencer ökle minél nagyobbat zuhanjon a családi mozidélutánon :)
Volt amúgy egy kis kitérő egy régebbi kiadású belépő/középkategóriás Hegel integrálttal, ott az volt a szubjektív benyomás, hogy a viszonylag magas egykori listaárhoz képest borzasztóan alulteljesít felbontás és hangszerszeparáció terén, valamint fura volt nekem sok egyéb tekintetben is, így szinte azzal a lendülettel passzoltam is tovább, ahogy hozzám került.
Itt van egy ATC SCM25A PRO egesz jo arban bar szerintem ez tul olcso, hogy igaz legyen. :) Lehet arban nem is lenne messze a mostani rendszeredhez mert ez aktiv.
Az ATC valóban említ ilyet a 12 pro leírásában, hogy surround rendszerekhez is ajánlják, de én ennek azon kívül nem tulajdonítanék nagy jelentőséget, hogy érdekük egynélnél több párat eladni egyetlen vásárlónak, a frekvenciaválasz nem kifejezetten arra van kihegyezve, hogy bud spencer ökle minél nagyobbat zuhanjon a családi mozidélutánon :)
Volt amúgy egy kis kitérő egy régebbi kiadású belépő/középkategóriás Hegel integrálttal, ott az volt a szubjektív benyomás, hogy a viszonylag magas egykori listaárhoz képest borzasztóan alulteljesít felbontás és hangszerszeparáció terén, valamint fura volt nekem sok egyéb tekintetben is, így szinte azzal a lendülettel passzoltam is tovább, ahogy hozzám került.
Itt van egy ATC SCM25A PRO egesz jo arban bar szerintem ez tul olcso, hogy igaz legyen. :) Lehet arban nem is lenne messze a mostani rendszeredhez mert ez aktiv.
Kipróbáltam az 12 pro ATCket d-osztályúval, egy hypex n-core modulra épített végerősítővel. Az említett erősítő rengeteg nagyon jó kritikát kapott nemzetközi fórumokon, de azt a faktort nem vettem számításba, hogy az ATC mennyire leleplező az erősítőkkel szemben. A világ összes digitális ampokra jellemző tulajdonsága a nyakamba zúdult, amint rákötöttem a falakra. 16bites jellegű, kellemetlen tónusú, zeneietlen magasak, szűkös sztereó tér, természetellenes hangszer reprodukció, élettelen tónus. A mélyek határozottságára és feszességére ugyan jó hatással volt a d class amp katonás tranziensválasza, de ez az egyetlen jó dolog, amit meg tudnék említeni. Elképzelhető, hogy komolyabb d-osztályúval nem ez lett volna a helyzet, de további kísérletek nem várhatók részemről ezügyben.
Az elit tanulók az A osztályba járnak
Hallgattam rád és szereztem egy a osztályút. Valami diy pass labs klón, nem tudok róla semmit, de úgy szól, hogy bele sem akartam nézni, mert kategóriákkal jobb, mint bármi, amihez eddig szerencsém volt. Helyére került minden frekvencia, felbontás iszonyat, mélyek trottyossága eltűnt, magasak brutális hangerőn sem fárasztanak, minden olyan, amilyet eredetileg is akartam, úgyhogy részemről most ez egy jó darabig így marad. Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
Bizony, az öreg Nelson tud valamit
Innen a fórumról vetted?
Azért nézz bele, hátha lehet még jobbá tenni...
Az ATC valóban említ ilyet a 12 pro leírásában, hogy surround rendszerekhez is ajánlják, de én ennek azon kívül nem tulajdonítanék nagy jelentőséget, hogy érdekük egynélnél több párat eladni egyetlen vásárlónak, a frekvenciaválasz nem kifejezetten arra van kihegyezve, hogy bud spencer ökle minél nagyobbat zuhanjon a családi mozidélutánon :)
Volt amúgy egy kis kitérő egy régebbi kiadású belépő/középkategóriás Hegel integrálttal, ott az volt a szubjektív benyomás, hogy a viszonylag magas egykori listaárhoz képest borzasztóan alulteljesít felbontás és hangszerszeparáció terén, valamint fura volt nekem sok egyéb tekintetben is, így szinte azzal a lendülettel passzoltam is tovább, ahogy hozzám került.
Kipróbáltam az 12 pro ATCket d-osztályúval, egy hypex n-core modulra épített végerősítővel. Az említett erősítő rengeteg nagyon jó kritikát kapott nemzetközi fórumokon, de azt a faktort nem vettem számításba, hogy az ATC mennyire leleplező az erősítőkkel szemben. A világ összes digitális ampokra jellemző tulajdonsága a nyakamba zúdult, amint rákötöttem a falakra. 16bites jellegű, kellemetlen tónusú, zeneietlen magasak, szűkös sztereó tér, természetellenes hangszer reprodukció, élettelen tónus. A mélyek határozottságára és feszességére ugyan jó hatással volt a d class amp katonás tranziensválasza, de ez az egyetlen jó dolog, amit meg tudnék említeni. Elképzelhető, hogy komolyabb d-osztályúval nem ez lett volna a helyzet, de további kísérletek nem várhatók részemről ezügyben.
Az elit tanulók az A osztályba járnak
Hallgattam rád és szereztem egy a osztályút. Valami diy pass labs klón, nem tudok róla semmit, de úgy szól, hogy bele sem akartam nézni, mert kategóriákkal jobb, mint bármi, amihez eddig szerencsém volt. Helyére került minden frekvencia, felbontás iszonyat, mélyek trottyossága eltűnt, magasak brutális hangerőn sem fárasztanak, minden olyan, amilyet eredetileg is akartam, úgyhogy részemről most ez egy jó darabig így marad. Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
Orulok, hogy megtalaltad a hozza valo erositot. Ezek szerint az ATC-hez tenyleg nem illik a D osztalyu erosito. Meg ahogy olvastam ezeket ahangfalakat inkabb surround hangfalakkent szoktak hasznalni.
Koszonjuk a turelmedet es a kitartasodat, hogy ezt nekunk kitapasztaltad. :)
Audio PC - WW Platunim 7 | USB - Shunyata Research Sigma v2 | Chord Dave - WW Platinum 7 | WW Platinum Eclipse 8 XLR | Benchmark HPA4 | Hangfalkabel - Valhalla Draco Reference V3 XLR | ATC SCM150ASL Pro | Tapkabel hangfalba (2x) - WW Platinum 7 | Betapkabel - Valhalla Draco V3/2 HC R
Kipróbáltam az 12 pro ATCket d-osztályúval, egy hypex n-core modulra épített végerősítővel. Az említett erősítő rengeteg nagyon jó kritikát kapott nemzetközi fórumokon, de azt a faktort nem vettem számításba, hogy az ATC mennyire leleplező az erősítőkkel szemben. A világ összes digitális ampokra jellemző tulajdonsága a nyakamba zúdult, amint rákötöttem a falakra. 16bites jellegű, kellemetlen tónusú, zeneietlen magasak, szűkös sztereó tér, természetellenes hangszer reprodukció, élettelen tónus. A mélyek határozottságára és feszességére ugyan jó hatással volt a d class amp katonás tranziensválasza, de ez az egyetlen jó dolog, amit meg tudnék említeni. Elképzelhető, hogy komolyabb d-osztályúval nem ez lett volna a helyzet, de további kísérletek nem várhatók részemről ezügyben.
Az elit tanulók az A osztályba járnak
Hallgattam rád és szereztem egy a osztályút. Valami diy pass labs klón, nem tudok róla semmit, de úgy szól, hogy bele sem akartam nézni, mert kategóriákkal jobb, mint bármi, amihez eddig szerencsém volt. Helyére került minden frekvencia, felbontás iszonyat, mélyek trottyossága eltűnt, magasak brutális hangerőn sem fárasztanak, minden olyan, amilyet eredetileg is akartam, úgyhogy részemről most ez egy jó darabig így marad. Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.