Nem, mert még nem igazán csinálta nekem, igaz, a kipörgésgátlót még nem mertem kikapcsolni egyszer sem, ill. pálya-üzemmódba sem mertem rakni. Szerintem ezek kellenek ahhoz, hogy kidobja a seggét. Ja, és esetleg kickdown, amit szintén még nem. Felelős ember vagyok, nem szeretnék másokat veszélyeztetni közúti forgalomban, ezért még csak fokozatosan ismergetem a határait. Tehát majd a pályán, igen, oda ki fogom vinni, amint meg tudom oldani (nem tudom, mennyi a napi alvási átlagod, de nekem igen gyakran hetekig 4 óra alatt van, jobb heteken max 5 óra. Lehet, hogy más ember ennyivel ellenne, de én a kipurcanás határán mozgok, ezért a múlt hétvégén, amikor kaptam két éjszaka és másfél nap "kimenőt", hát szó szerint átaludtam a szombatot... és vasárnap délelőtt is heverésztem... és ez volt az első ilyen tavaly december eleje óta, szóval nincs gyakran. De ami késik nem múlik :) )Shimano írta: ↑2025.03.23., vas. 13:16A mustang váratlan fenékmozgása még nem hozta rád a frászt?Olyan ez az autó,mint egy betöretlen vadló,könnyen meglepheti az embert,ki kell jól ismerni a határait,viselkedését.Én tuti kivinném egy versenypályára ismerkedés,plusz játék céljából is,utána meg a gumishoz.
Nálunk van mindkettő,jöhetsz erre is akár.
![]()
Ez a 6 sebességes váltós változat a váltóáttételezések miatt csinál azért érdekes dolgokat váltáskor, az is megérdemel egy kitapasztalást

Egyébként nézem a 2024-es GT Fastback automata modell adatait, és megakadt a szemem három számon: 445 LE 540 Nm 0-100 km/h 4,9 mp (forrás: https://www.ford.hu/erdeklodoknek/ismer ... e&planId=c)
2017-es, Európa számára készített GT Fastback aut.: 421 LE 530 Nm, 0-100 km/h 4,5 mp (forrás: https://www.automobile-catalog.com/make ... #gsc.tab=0)
Hofgy van ez? A 2024-es GT erősebb, de lassabb?