Ez rágalom! Az Nsu Prinz teljesen máshogy nézett ki.

A keresztapámnak ilyen volt. Ő jólmenő építész, a keresztanyám pártügyvéd volt.
Ez rágalom! Az Nsu Prinz teljesen máshogy nézett ki.
És lett csajod is!
Ha CASCO-d van, akkor csakis márka szerviz. Ha nem ott cserélteted a szélvédőt, a CASCO utána már nem térít teljes árat.komarfamily írta: ↑2025.03.05., szer. 13:40....Kicsit banom, hogy nem volvo szervizbe vittem mert a biztosito igy is fizeti de nem volt idom kivarni mivel sielni megyunk ket nap mulva. Remelem ez a garancianal nem jelent semmit. A szelvedo futott es gondolom ez valami extrat is jelenthet.
Esetleg valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban? Nekem ez az elso...
Az EQS a jó példa arra, hogy meg lehet a full-digit műszerfalat szépen is csinálni. Bármikor elfogadnám ezt a belteret, minden porcikája tökéletes szvsz. Kváncsi vagyok, mikor szivárog “le” ez a műszerfal-paradigma az alacsonyabb szintekre is, ahol a Mercinél is újabban csak “odaállított” tablet van.Vinkler írta: ↑2025.03.02., vas. 18:48Az más kérdés, hogy toomuch, de a Mercedes szépen lehozta. Az audi, hát, az véleményes…
IMG_2026.jpegIMG_2028.jpeg
Igen, ez a Mercedes műszerfal teljesen rendben van, nekem is tetszik! De seki sem más sem csinált ilyet (legyen európai, japán, kínai...), sőt a többi kortárs Mercedes sem ilyen.
Az más kérdés, hogy toomuch, de a Mercedes szépen lehozta. Az audi, hát, az véleményes…
Ez az adat egy széria autónál egy sima gurulgatás alkalmával irreleváns. Ahogy latod is egy széria motornál, általánosságban 12-14:1 az arány. Erre van optimalizálva teljesítmény/fogyasztás. Nálad is ezt mutatja. Ha ez eltér, akkor lehet következtetni műszaki hibára, de ez itt nem játszik, egy általános felhasználó úgy sem tudja, mi, miért változott. Ez az adat inkább a tuningolt motoroknál fontos, ott is a feltöltött daraboknál. Az elszegényedett keverék, feltöltés mellett elégeti a dugattyút, szétcseszi a motort. A turbó, a kompresszor tolja bele a levegőt, de az üzemanyag rendszer nem tud elegendő üzemanyagot az égéstérbe juttatni. Ez az adat neked annyira nem kell. Kellhet viszont az olajhőmérséklet, mégpedig azért, hogy megfelelő olaj hőmérséklet nélkül ne told el neki! Nincs meg a megfelelő kenés, ami károsíthatja a motort. Az kapcsold, be, és, ha eléri az üzem meleg szintet lehet trepnizni, addig csak óvatosan!Aszpirin írta: ↑2025.03.02., vas. 13:21Én is (remélem ez jött le abból amit írtam).
Viszont szeretnék egy kicsit tanulni. Lásd mellékelt kép, ma fényképeztem Szentendrére jövet :) Tehát kirakattam egy digitális kijelzőt, ami az aktuális levegő/üzemanyag keverékarányt mutatja. Szóval ezt mire lehet használni? Azonkívül, hogy érdekes infó, hogy a jelenlegi keverékarány 14,3:1, mit kezd ezzel egy igazi pilóta a pályán? Komoly a kérdés, nem költői.
IMG_6807.jpeg
Ezt én sem értem! Miért nem lehet a mai digit kijelzőket "műszerfal szerűen" megcsinálni?! Ki szerint szép az odabiggyesztett egy-két tablet szerű kijelző??? Ráadásul néha takaríthatatlan zugok alakulnak ki mögöttük... Bár lehet én vagyok ehhez már túl öreg
Szmájli, szmájli :)
Kormányvédőt SOHA!!! Inkább egy szép bőrkesztyű, hamár "kényelmetlen" a kormány...
Már '67-ben sem szerettemAszpirin írta: ↑2025.03.02., vas. 17:53Az egy 1967-es Mustang műszerfala és kormánya, egy legenda az az autó…. Akkoriban ilyenek voltak még a kormányok, de kit érdekel hogy vékony… lehet vastagítani kormányvédővel :)
Az egy 1967-es Mustang műszerfala és kormánya, egy legenda az az autó…. Akkoriban ilyenek voltak még a kormányok, de kit érdekel hogy vékony… lehet vastagítani kormányvédővel :)
Én már az ennyire vékony kormányt nem szeretem. Látványnak sem és fogni sem.
Fiat 131 Abarth
Én is (remélem ez jött le abból amit írtam).