Bakker már várom a San Remot, Flandriát meg a Rubét. Remélem Pogi vs. MVDP-t látunk majd.

Ha mindkettő indulna ezeken borítékolom, hogy nem lesz uncsi ...
ez érdekes... még sose néztem... igaz, a görgős bicajjal sose mentem kint és fordítva...Vinkler írta: ↑2025.03.03., hétf. 09:38Csak mint érdekesség...
Mostanában elég sok nyerget próbáltam, rengeteget állítgattam a magasságot a dőlésszöget, a távolságot. Általában 3 görgős tekerés után mentem egy kintit is, ahol egyértelműen másnak éreztem a beállítást, szoktam vinni magammal kulcsot, állítottam is rajtuk szorgalmasan. Mondom ennyire béna nem lehetek, h kintre állítani kell, aztán elkezdtem agyalni. Nem használok a görgőhöz első keréktámaszt, ami egyébként emel is, de ÁLLJ! én pont az ellenkezőjét éreztem, nemhogy emelni kéne az elejét, hanem lejjebb rakni. Tegnap megmértem a keréken és a görgőn is a nyereg vízszintjét és láss csodát, a görgőn lejjebb van a kerékpár hátulja, mint keréken. A különbség a 2 nyereg állás között, kb. 4 mm dőlés a nyereg orránál. Ez azért elég sok(k).Ok, én most 32-es külsőt használok, de azért ez elég fura akkor is.
Mert örülök, hogy végre valaki annyit iszik,mint én
Mert inni kell! Az egyikben izotóniás ital van, amit az első órában iszok, a másikban víz, amit a többiben. De miért probléma ez? Már sokadszorra jegyzed meg, ami nem baj, csak szeretném érteni a miértet.
Mer az egy időfutam (esetleg triathlon) nyereg. Orrész megerösítve, ha előre húzódok a user rajta, lenyen merev és orrhegy levágva, hogy beférjen az előretolt nyereg az uci szabályba.(BB táv min 5cm)pärt írta: ↑2025.03.01., szomb. 17:56Én menthetetlenül elfogult vagyok vele, ami nem csoda, mivel már nagyon hosszú ideje használom. Nekem nagyon csábosak az ívei: composit-rosso-crb-34.jpgAmiket viszont én emésztek nehezen, azok a kasztrált nyergek:292523-fizik-sedlo-transiro-aeris-ld-r1-adaptive-135mm-70g5d00a0p002-4550b8b2c04cd08f7fa0af7395664a7e_6691e1fe47003.jpg
Ez kb ugyan az a nyereg vastagabban párnázva.pärt írta: ↑2025.03.01., szomb. 17:56Én menthetetlenül elfogult vagyok vele, ami nem csoda, mivel már nagyon hosszú ideje használom. Nekem nagyon csábosak az ívei: composit-rosso-crb-34.jpgAmiket viszont én emésztek nehezen, azok a kasztrált nyergek:292523-fizik-sedlo-transiro-aeris-ld-r1-adaptive-135mm-70g5d00a0p002-4550b8b2c04cd08f7fa0af7395664a7e_6691e1fe47003.jpg
Elfogadtam a kinézetét. Főleg úgy, hogy kb. sosem látom, meg nagyon más sem, hiszen azon ülök. Az meg egész jó. Nyilván ekkora súlyra semmi sem lesz tökéletes.
Szerintem egyik SMP sem. Számomra mindegyik kifejezetten ronda, de nem is ezért szeretik,akik használják. Vannak,akik sosem váltanának semmilyen "hiperszuperagyonhypolt" 3D nyeregre,mert azért az SMP TUD nyerget készíteni.
.
És a nyergét még nem is említettük...
Jogos, de a többi áll. Majdnem 25 cm-rel alacsonyabb nálam, így esélyes, hogy jól számoltam.
JonasVinkler írta: ↑2025.02.26., szer. 08:38Én is olvastam. Ez is egy érdekes kérdés, mint pár éve a gumik mérete. Anno mentek 18-assal is, most nem ritka a 30-as sem.
Node hajtókar. A 150 valóban drasztikus változásnak tűnik, főleg, hogy nem is szabvány méret.VISZONT! Kicsit olyan ez mint hifiben a membránfelület, becsapós! Nem tudom milyen lábhossza van Roglicsnak, de, ha 12-13 cm-rel rövidebb, mint nekem, akkor arányosítva Rogla a 150-essel pont úgy teker, mint én a 175-össel. Namost akkor felmerül a kérdés, hogy a komplett mezőny eddig túlmérettel teker, tekert?![]()
Én is olvastam. Ez is egy érdekes kérdés, mint pár éve a gumik mérete. Anno mentek 18-assal is, most nem ritka a 30-as sem.
naiv lesz a válasz, de nyilván a kérdés is az volt