Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1322
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

Vinkler írta:
2025.02.18., kedd 13:36
Sosem rajongtam az időfutam bringákért. Ez sem tetszik. Egyébként simán meg is szüntetném a protourban. Eladásokat sem nagyon generál, max egy-két elvetemült triatlonos használ pár kikukázott modellt.
Nekem nagyon tetszenek. Lehet, mert nem kell ráülnöm. Eddig a Cancellara nem tudom melyik TDF-en használt hófehér Trek TT bringája volt a No1. Azon a Tour-on volt ahol visszavonult, és az időfutam Svájcban volt. Az időfutam után ki is szállt végig se ment azon a GT-n. Így vonult vissza, de az évre már nem emlékszem, és ki se kukázom ... izé guglizom most. (Az csalás lenne.)

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Sosem rajongtam az időfutam bringákért. Ez sem tetszik. Egyébként simán meg is szüntetném a protourban. Eladásokat sem nagyon generál, max egy-két elvetemült triatlonos használ pár kikukázott modellt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Snipi írta:
2025.02.18., kedd 11:43
UAE tour 2. szakasz TT.

Erre csak azt tudom mondani : baszki!!! : pedig én nem is értek hozzá, de ettől már nekem is csorog a nyálam ... :

cng.jpg
Tíz perc tekerés után a könnyed is folyna. :D Nem való ez nekünk, halandóknak.
Amúgy a kerekektől eltekintve olyan, mintha Minecraft cucc lenne.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Vinkler írta:
2025.02.17., hétf. 14:50
A tesztelés nem érhet véget.
Sajnos baromira ki van ülve a nyereg, össze van töppedve a párna. Elég nehéz így a valós kvalitásait megítélni, vért izzadtam a beállítással, ami a közel 1,5 órás tekerés végére sem lett tökéletes. A párnázás hibája miatt talán, de még a héten kiderül.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1322
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

UAE tour 2. szakasz TT.

Erre csak azt tudom mondani : baszki!!! : pedig én nem is értek hozzá, de ettől már nekem is csorog a nyálam ... :
cng.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Snipi írta:
2025.02.17., hétf. 15:08
Jó volt látni, hogy a kerékpársportban nincs kivételezés.
UAE tour 1 szakasz befutó előtt kb. 1 km. Pogacar megindult, odavállazott egy Jayco-s fiúnak, az ránézett, majd olyat visszavállazott mint a huzat.
Nem tudom, de azért megnézném milyen sportban mernek még a világelsőnek így "visszabeszélni".
thaiBoxban nem érdemes :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1322
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

Jó volt látni, hogy a kerékpársportban nincs kivételezés.
UAE tour 1 szakasz befutó előtt kb. 1 km. Pogacar megindult, odavállazott egy Jayco-s fiúnak, az ránézett, majd olyat visszavállazott mint a huzat.
Nem tudom, de azért megnézném milyen sportban mernek még a világelsőnek így "visszabeszélni".

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

A tesztelés nem érhet véget.
:smile54:
IMG_4964.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Reggel el kellett mennem és csak délután értem haza, így a vasárnapi kinti tekerés sajnos bentivé degradálódott. Görgőre fel, de ami a lényeg, hogy a Drakon egész jól teljesít görgőn is! :rolleyes:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2025.02.16., vas. 14:34
Off? :D
Nyilván, legalább egy kulacsnak, kormányvégnek, lilára fagyott biciklista orrnak be kell lógni a képbe. :D

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2075
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1241
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Off? :D
Csatolmányok
20250216_143053.jpg
20250216_140813.jpg

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2774
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1143

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Pogi,a polip...
Kép.jpeg

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Na, egy utolsó kör a Falcon körül. Cannondale Topstone baba méretben. Szerintem tudtukon kívül feltalálták a meleg vizet, de senki sem szólt nekik erről, sőt, később a Toot lenyúlta az ötletüket.
cannondale-topstone-2-grx-gravel-2023-24-xs--NO.593.jpg
cannondale-topstone-2-grx-gravel-2023-24-xs--NO.593.jpg (142.05 KiB) Megtekintve 838 alkalommal
:D

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.02.14., pén. 13:18
jó Neked,még mered forgatni a nyakad :D :fekverohog:

már bicajon is csak füllel figyelek hátra... nameg,alul kell visszanézni. de az megszokás kérdése. ahogy le van hajolva az ember,hónalj alatt kell visszanézni,csak akkor fejjel lefele áll a világ :D de ezt baromi xar megszokni :D

most megpróbáltam, hááát, nem leszek bagoly,aki elforgatja vagy 180°-al :D 45° még kényelmes :D
Neked is jó lehetne, ha elkezdenél mobilizálni.
Nyakaskodsz a sor elején pár percig, de nem tudsz hátranézni, hát nem tudom, nem vagyunk egyformák és ez így van jól. :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.02.14., pén. 15:03
Lőtéri kutyát nem érdekli, ki milyen beállítással teker, én legalábbis nem figyelem. Ez tényleg csak megfelelési kényszer a fiatalabb, erősebb, hajlékonyabb énünknek.
Ja, engem se. A saját is csak azért,nekem szórakoztatóbb a többiekkel menni, mint egyedül lófrálni a halál unalmas hortobágyi pusztában :D csak azok meg mennek relatíven gyorsabban. Valójában nem is aero miatt érdekes az a kb fél centi difi elől, hanem olyankor az egész test máshogy dolgozik. De nem kapkidom el a setupot :D főleg, hogy görgőn is heti 1-2 alkalom adódik. Fáradtan semmi értelme felülni, regenerálódni meg ndhéz, ha éjfélig lemezjátszót reszelek :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2025.02.14., pén. 08:07
kicsit bővebben A Sólyomról :rolleyes: > https://escapecollective.com/toot-engin ... departure/
Átfutottam. Kidolgoznak egy mérési metódust, mert a többieké nem sokat ér, aztán a saját eredményeiket pont ezekkel, a valós viszonyokat szerintük nem tükröző értékekkel vetik össze. gondolkodik.gif
Mindegy is. Hogy működőképes-e a koncepció, azt úgysem nyilatkozatok és brossúrák fogják eldönteni.

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Lőtéri kutyát nem érdekli, ki milyen beállítással teker, én legalábbis nem figyelem. Ez tényleg csak megfelelési kényszer a fiatalabb, erősebb, hajlékonyabb énünknek.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.02.14., pén. 12:44
ez biztos sokváltozós kérdés.

nekem pl a reacto és a pinarello, még korábban, behízva lett beállítva. Aztán egyszer valamit szereltem a reacton és amikor újra beállítottam, fel se tűnt,hogy mélyebbre került a kormányfogás. Persze,akkor már le voltam fogyva. Aztán jött a meglepetés,amikor megint feültem a pinarellora. Fura volt, hogy fentebb fogtam. De nem akkora a difi,hogy ne lehssen egy út alatt megszokni. Nem volt zavaró és nem volt kedvem szétkapni az elejét,így maradt. Az viszont érdekes volt,hogy a pinarelloról visszaülve a reactora, nem volt annyira észrevehető a változás, mint fordítva, pedig a reacto van lentebb.

ez az egész,akkor köszönt vissza,amikor tavasz környékén elkezdtem kimenni a dksi-s fiúkkal tekerni. Nem volt semmi extra cél,csak kicsit gyorsabban és groupban menni. kb második vagy harmadik ilyen eseményen már beforogtam (megyek elől is,nem-csak a szélárnyékban) és akkor ütött vissza, hogy nem állítottam újra a pinarellot. Azon a terhelésen, már nem volt jó,hogy nem tudtam annyira behajolni, mint kellett volna. Nyilván,igyekeztem minél lentebb hajolni,csak a csuklómnak ez nem annyira tetszett, meg úgy semminek. Egyszerűen nem úgy álltak a dolgok,ahogy kellene. Előtte voltam kint az UP sorral és a végén volt egy kis stéherezés, de csak személyautó után az ipari park kanyargós szervizútján, ahol leghátra álltam, ott már semmit nem kapsz az autóból, max aki előtted megy, abból és a Reacto alacsonyabb orra jól működött 50 körüli tempón. Na, ekkor jött az elhatározás, hogy a pinarellot is újra be kell lőni, de itt végeszakadt a történet (és azóta is úgy van a pincsi), amikor Kürthy Tomi elment és az idő nagy részét a hifi fele kellett fordítani.

de mindent a rendeltetése dönt el. nekem az jött le, -kortól függetlenül- gyorsan csak úgy lehet közlekedni, ha le van engedve az eleje, kérdés, ki a fene akar már ilyenkor gyorsan közlekedni :D
Engem spec ez a része EGYÁLTALÁN nem érdekel. Engem az jobban érdekel, ha tekerés közben viszonylagos kényelemben tudok 2-3-4-6 órát eltölteni. Aki baxatni akar, az vegyen top aero gépet.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.02.14., pén. 13:06
revox írta:
2025.02.14., pén. 12:44
...kérdés, ki a fene akar már ilyenkor gyorsan közlekedni :D
Mindenki, de már néha melósabb, meg fokozatosan visszább is kell venni (jó hír: nem kell hozzá tanfolyam, a korosodás kitűnő oktató).
Azért azt hajlamosak vagyunk a korral járó végzetként elfogadni, hogy a derekunk helyére egy rozsdás zsanér, a nyakunk helyére egy féltegla került. Mióta rendszeresen tornázom reggelente - nem eleget, de már ez is sokat jelent - sokkal kevésbé állnak be a tagjaim a tekerés végére, és ha nem is mint egy bagoly, de azért könnyebben oldalra tudom fordítani a fejemet a forgalmat figyelve.
Nem tudom, a gépem a mostani beállítása alapján melyik skatulyába illik, de nem is érdekel, ahogy a szemből tekerő kollégát sem. Dőreség ebből hiúsági kérdést csinálni; ha tenyleg kell a tempó, és tekerés után fel tudsz egyenesedni, akkor lehet hasalósabb a geo kortól függetlenül.
jó Neked,még mered forgatni a nyakad :D :fekverohog:

már bicajon is csak füllel figyelek hátra... nameg,alul kell visszanézni. de az megszokás kérdése. ahogy le van hajolva az ember,hónalj alatt kell visszanézni,csak akkor fejjel lefele áll a világ :D de ezt baromi xar megszokni :D

most megpróbáltam, hááát, nem leszek bagoly,aki elforgatja vagy 180°-al :D 45° még kényelmes :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.02.14., pén. 12:44
...kérdés, ki a fene akar már ilyenkor gyorsan közlekedni :D
Mindenki, de már néha melósabb, meg fokozatosan visszább is kell venni (jó hír: nem kell hozzá tanfolyam, a korosodás kitűnő oktató).
Azért azt hajlamosak vagyunk a korral járó végzetként elfogadni, hogy a derekunk helyére egy rozsdás zsanér, a nyakunk helyére egy féltegla került. Mióta rendszeresen tornázom reggelente - nem eleget, de már ez is sokat jelent - sokkal kevésbé állnak be a tagjaim a tekerés végére, és ha nem is mint egy bagoly, de azért könnyebben oldalra tudom fordítani a fejemet a forgalmat figyelve.
Nem tudom, a gépem a mostani beállítása alapján melyik skatulyába illik, de nem is érdekel, ahogy a szemből tekerő kollégát sem. Dőreség ebből hiúsági kérdést csinálni; ha tenyleg kell a tempó, és tekerés után fel tudsz egyenesedni, akkor lehet hasalósabb a geo kortól függetlenül.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ez biztos sokváltozós kérdés.

nekem pl a reacto és a pinarello, még korábban, behízva lett beállítva. Aztán egyszer valamit szereltem a reacton és amikor újra beállítottam, fel se tűnt,hogy mélyebbre került a kormányfogás. Persze,akkor már le voltam fogyva. Aztán jött a meglepetés,amikor megint feültem a pinarellora. Fura volt, hogy fentebb fogtam. De nem akkora a difi,hogy ne lehssen egy út alatt megszokni. Nem volt zavaró és nem volt kedvem szétkapni az elejét,így maradt. Az viszont érdekes volt,hogy a pinarelloról visszaülve a reactora, nem volt annyira észrevehető a változás, mint fordítva, pedig a reacto van lentebb.

ez az egész,akkor köszönt vissza,amikor tavasz környékén elkezdtem kimenni a dksi-s fiúkkal tekerni. Nem volt semmi extra cél,csak kicsit gyorsabban és groupban menni. kb második vagy harmadik ilyen eseményen már beforogtam (megyek elől is,nem-csak a szélárnyékban) és akkor ütött vissza, hogy nem állítottam újra a pinarellot. Azon a terhelésen, már nem volt jó,hogy nem tudtam annyira behajolni, mint kellett volna. Nyilván,igyekeztem minél lentebb hajolni,csak a csuklómnak ez nem annyira tetszett, meg úgy semminek. Egyszerűen nem úgy álltak a dolgok,ahogy kellene. Előtte voltam kint az UP sorral és a végén volt egy kis stéherezés, de csak személyautó után az ipari park kanyargós szervizútján, ahol leghátra álltam, ott már semmit nem kapsz az autóból, max aki előtted megy, abból és a Reacto alacsonyabb orra jól működött 50 körüli tempón. Na, ekkor jött az elhatározás, hogy a pinarellot is újra be kell lőni, de itt végeszakadt a történet (és azóta is úgy van a pincsi), amikor Kürthy Tomi elment és az idő nagy részét a hifi fele kellett fordítani.

de mindent a rendeltetése dönt el. nekem az jött le, -kortól függetlenül- gyorsan csak úgy lehet közlekedni, ha le van engedve az eleje, kérdés, ki a fene akar már ilyenkor gyorsan közlekedni :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Mindenki azt hajt, amit akar. :kiss:
Mostanában több régebbi csapat/bringás társammal beszélek főleg, mióta újrakezdtem a háromkerekűvel. Többször felmerült ez a téma, főleg mikor arról folyik a diskurzus, hogy most mit hajtok. Elég sokan váltottak endurance bringára, van aki Gravelre (Az elég hasonló), van aki bevallottan azért maradt a klasszik geonál, vagy az aeronál, mert az néz ki jól, de valójában már nem olyan kényelmes, de még erőltetik, mert nehogymá' :D . Van persze olyan is, akinek még simán bejön, de talán, ha kettővel beszéltem az elmúlt fél évben. De mondom, ez az én saját kutatásom. :rolleyes:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
trane
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 231
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2868

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

Vinkler írta:
2025.02.14., pén. 10:57
Én azt mondom 40-45 felett Endurance geot mindenkinek.
embere is válogatja azé :yingyang: '> pl. nekem, 59 évesen (és majd megin', ha lemegy az a plussz x kiló ;) ), ilyen beállítással (ld. lent :rolleyes: - és a hézagoló nélkül) jobb, azaz kézre-, testre- és lábra-esőbb a klasszikus 'verseny' verzió - megazé' jobban is néz ki, na :napsut: . hegyen fölfelé pl. kifejezetten zavar az endurance-s, relatíve magasan lévő kormány :unsure:
Csatolmányok
DSCF0243_.JPG

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.02.14., pén. 10:57
Én azt mondom 40-45 felett Endurance geot mindenkinek.
de mindemképp ésszel :D

de ez a lenti akármi nem is nekünk szól.

egyébként végigrágva a Trane bejegyzését, egy sokkal értelmesebb, szerényebb cikket láthatunk. Az első azért kicsit erőszakos volt és a kommnetekből látható is, mit váltott ki, egyértelmű ellenkezést. Így lehet újságírással manipulálni a köz véleményét.

Ez a hosszú leírás azért sokkal óvatosabb és mesélnek egy elképzelésről és arról is, hogy a számadatok,ami az első cikkben kiveri a biztosítékot (főleg a fanok körében lehet ez hergelő) , nem kezelhetők hiteles összehasonlítási alapnak, de tájékoztató jellege lehet. Cserében az tényleg egy életképes elképzelés, ha a ridert pofánverő szelet/közegellenállást megpróbálják alul elvezetni, ahol kisebb felülettel érintkezik, kevésbé "fékezve".

mondjuk a váz ára meglepően alacsony a pályagép esetén a maga 5ezer eurójával, de van ilyen marketingstartégia is, hogy lent kezdenek, aztán majd emelnek... vagy, ha befutna, eladják a liszenszt, bár valsz a többi gyártó nem lesz ezt hajlandó, "csakazértse" átvenni, max kicsit módosítva lesz saját "találmányuk"... Bár nem látom ennyire erősnek a dolgot. Érdekesség, de lehet ez is csak a kukában végzi...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Én azt mondom 40-45 felett Endurance geot mindenkinek.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”