Nekem nagyon tetszenek. Lehet, mert nem kell ráülnöm. Eddig a Cancellara nem tudom melyik TDF-en használt hófehér Trek TT bringája volt a No1. Azon a Tour-on volt ahol visszavonult, és az időfutam Svájcban volt. Az időfutam után ki is szállt végig se ment azon a GT-n. Így vonult vissza, de az évre már nem emlékszem, és ki se kukázom ... izé guglizom most. (Az csalás lenne.)
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13937
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8876
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Sosem rajongtam az időfutam bringákért. Ez sem tetszik. Egyébként simán meg is szüntetném a protourban. Eladásokat sem nagyon generál, max egy-két elvetemült triatlonos használ pár kikukázott modellt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3865
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4956
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Tíz perc tekerés után a könnyed is folyna.

Amúgy a kerekektől eltekintve olyan, mintha Minecraft cucc lenne.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13937
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8876
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Sajnos baromira ki van ülve a nyereg, össze van töppedve a párna. Elég nehéz így a valós kvalitásait megítélni, vért izzadtam a beállítással, ami a közel 1,5 órás tekerés végére sem lett tökéletes. A párnázás hibája miatt talán, de még a héten kiderül.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
UAE tour 2. szakasz TT.
Erre csak azt tudom mondani : baszki!!! : pedig én nem is értek hozzá, de ettől már nekem is csorog a nyálam ... :
Erre csak azt tudom mondani : baszki!!! : pedig én nem is értek hozzá, de ettől már nekem is csorog a nyálam ... :
Re: Kerékpározás
thaiBoxban nem érdemesSnipi írta: ↑2025.02.17., hétf. 15:08Jó volt látni, hogy a kerékpársportban nincs kivételezés.
UAE tour 1 szakasz befutó előtt kb. 1 km. Pogacar megindult, odavállazott egy Jayco-s fiúnak, az ránézett, majd olyat visszavállazott mint a huzat.
Nem tudom, de azért megnézném milyen sportban mernek még a világelsőnek így "visszabeszélni".

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Jó volt látni, hogy a kerékpársportban nincs kivételezés.
UAE tour 1 szakasz befutó előtt kb. 1 km. Pogacar megindult, odavállazott egy Jayco-s fiúnak, az ránézett, majd olyat visszavállazott mint a huzat.
Nem tudom, de azért megnézném milyen sportban mernek még a világelsőnek így "visszabeszélni".
UAE tour 1 szakasz befutó előtt kb. 1 km. Pogacar megindult, odavállazott egy Jayco-s fiúnak, az ránézett, majd olyat visszavállazott mint a huzat.
Nem tudom, de azért megnézném milyen sportban mernek még a világelsőnek így "visszabeszélni".
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13937
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8876
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A tesztelés nem érhet véget.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13937
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8876
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Reggel el kellett mennem és csak délután értem haza, így a vasárnapi kinti tekerés sajnos bentivé degradálódott. Görgőre fel, de ami a lényeg, hogy a Drakon egész jól teljesít görgőn is! 

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Pogi,a polip...
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3865
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4956
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, egy utolsó kör a Falcon körül. Cannondale Topstone baba méretben. Szerintem tudtukon kívül feltalálták a meleg vizet, de senki sem szólt nekik erről, sőt, később a Toot lenyúlta az ötletüket.

- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13937
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8876
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Neked is jó lehetne, ha elkezdenél mobilizálni.revox írta: ↑2025.02.14., pén. 13:18jó Neked,még mered forgatni a nyakad![]()
![]()
már bicajon is csak füllel figyelek hátra... nameg,alul kell visszanézni. de az megszokás kérdése. ahogy le van hajolva az ember,hónalj alatt kell visszanézni,csak akkor fejjel lefele áll a világde ezt baromi xar megszokni
![]()
most megpróbáltam, hááát, nem leszek bagoly,aki elforgatja vagy 180°-al45° még kényelmes
![]()
Nyakaskodsz a sor elején pár percig, de nem tudsz hátranézni, hát nem tudom, nem vagyunk egyformák és ez így van jól.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Ja, engem se. A saját is csak azért,nekem szórakoztatóbb a többiekkel menni, mint egyedül lófrálni a halál unalmas hortobágyi pusztában



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3865
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4956
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Átfutottam. Kidolgoznak egy mérési metódust, mert a többieké nem sokat ér, aztán a saját eredményeiket pont ezekkel, a valós viszonyokat szerintük nem tükröző értékekkel vetik össze.trane írta: ↑2025.02.14., pén. 08:07kicsit bővebben A Sólyomról> https://escapecollective.com/toot-engin ... departure/

Mindegy is. Hogy működőképes-e a koncepció, azt úgysem nyilatkozatok és brossúrák fogják eldönteni.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3865
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4956
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Lőtéri kutyát nem érdekli, ki milyen beállítással teker, én legalábbis nem figyelem. Ez tényleg csak megfelelési kényszer a fiatalabb, erősebb, hajlékonyabb énünknek.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13937
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8876
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Engem spec ez a része EGYÁLTALÁN nem érdekel. Engem az jobban érdekel, ha tekerés közben viszonylagos kényelemben tudok 2-3-4-6 órát eltölteni. Aki baxatni akar, az vegyen top aero gépet.revox írta: ↑2025.02.14., pén. 12:44ez biztos sokváltozós kérdés.
nekem pl a reacto és a pinarello, még korábban, behízva lett beállítva. Aztán egyszer valamit szereltem a reacton és amikor újra beállítottam, fel se tűnt,hogy mélyebbre került a kormányfogás. Persze,akkor már le voltam fogyva. Aztán jött a meglepetés,amikor megint feültem a pinarellora. Fura volt, hogy fentebb fogtam. De nem akkora a difi,hogy ne lehssen egy út alatt megszokni. Nem volt zavaró és nem volt kedvem szétkapni az elejét,így maradt. Az viszont érdekes volt,hogy a pinarelloról visszaülve a reactora, nem volt annyira észrevehető a változás, mint fordítva, pedig a reacto van lentebb.
ez az egész,akkor köszönt vissza,amikor tavasz környékén elkezdtem kimenni a dksi-s fiúkkal tekerni. Nem volt semmi extra cél,csak kicsit gyorsabban és groupban menni. kb második vagy harmadik ilyen eseményen már beforogtam (megyek elől is,nem-csak a szélárnyékban) és akkor ütött vissza, hogy nem állítottam újra a pinarellot. Azon a terhelésen, már nem volt jó,hogy nem tudtam annyira behajolni, mint kellett volna. Nyilván,igyekeztem minél lentebb hajolni,csak a csuklómnak ez nem annyira tetszett, meg úgy semminek. Egyszerűen nem úgy álltak a dolgok,ahogy kellene. Előtte voltam kint az UP sorral és a végén volt egy kis stéherezés, de csak személyautó után az ipari park kanyargós szervizútján, ahol leghátra álltam, ott már semmit nem kapsz az autóból, max aki előtted megy, abból és a Reacto alacsonyabb orra jól működött 50 körüli tempón. Na, ekkor jött az elhatározás, hogy a pinarellot is újra be kell lőni, de itt végeszakadt a történet (és azóta is úgy van a pincsi), amikor Kürthy Tomi elment és az idő nagy részét a hifi fele kellett fordítani.
de mindent a rendeltetése dönt el. nekem az jött le, -kortól függetlenül- gyorsan csak úgy lehet közlekedni, ha le van engedve az eleje, kérdés, ki a fene akar már ilyenkor gyorsan közlekedni![]()
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
jó Neked,még mered forgatni a nyakadpärt írta: ↑2025.02.14., pén. 13:06Mindenki, de már néha melósabb, meg fokozatosan visszább is kell venni (jó hír: nem kell hozzá tanfolyam, a korosodás kitűnő oktató).
Azért azt hajlamosak vagyunk a korral járó végzetként elfogadni, hogy a derekunk helyére egy rozsdás zsanér, a nyakunk helyére egy féltegla került. Mióta rendszeresen tornázom reggelente - nem eleget, de már ez is sokat jelent - sokkal kevésbé állnak be a tagjaim a tekerés végére, és ha nem is mint egy bagoly, de azért könnyebben oldalra tudom fordítani a fejemet a forgalmat figyelve.
Nem tudom, a gépem a mostani beállítása alapján melyik skatulyába illik, de nem is érdekel, ahogy a szemből tekerő kollégát sem. Dőreség ebből hiúsági kérdést csinálni; ha tenyleg kell a tempó, és tekerés után fel tudsz egyenesedni, akkor lehet hasalósabb a geo kortól függetlenül.


már bicajon is csak füllel figyelek hátra... nameg,alul kell visszanézni. de az megszokás kérdése. ahogy le van hajolva az ember,hónalj alatt kell visszanézni,csak akkor fejjel lefele áll a világ


most megpróbáltam, hááát, nem leszek bagoly,aki elforgatja vagy 180°-al


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3865
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4956
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Mindenki, de már néha melósabb, meg fokozatosan visszább is kell venni (jó hír: nem kell hozzá tanfolyam, a korosodás kitűnő oktató).
Azért azt hajlamosak vagyunk a korral járó végzetként elfogadni, hogy a derekunk helyére egy rozsdás zsanér, a nyakunk helyére egy féltegla került. Mióta rendszeresen tornázom reggelente - nem eleget, de már ez is sokat jelent - sokkal kevésbé állnak be a tagjaim a tekerés végére, és ha nem is mint egy bagoly, de azért könnyebben oldalra tudom fordítani a fejemet a forgalmat figyelve.
Nem tudom, a gépem a mostani beállítása alapján melyik skatulyába illik, de nem is érdekel, ahogy a szemből tekerő kollégát sem. Dőreség ebből hiúsági kérdést csinálni; ha tenyleg kell a tempó, és tekerés után fel tudsz egyenesedni, akkor lehet hasalósabb a geo kortól függetlenül.
Re: Kerékpározás
ez biztos sokváltozós kérdés.
nekem pl a reacto és a pinarello, még korábban, behízva lett beállítva. Aztán egyszer valamit szereltem a reacton és amikor újra beállítottam, fel se tűnt,hogy mélyebbre került a kormányfogás. Persze,akkor már le voltam fogyva. Aztán jött a meglepetés,amikor megint feültem a pinarellora. Fura volt, hogy fentebb fogtam. De nem akkora a difi,hogy ne lehssen egy út alatt megszokni. Nem volt zavaró és nem volt kedvem szétkapni az elejét,így maradt. Az viszont érdekes volt,hogy a pinarelloról visszaülve a reactora, nem volt annyira észrevehető a változás, mint fordítva, pedig a reacto van lentebb.
ez az egész,akkor köszönt vissza,amikor tavasz környékén elkezdtem kimenni a dksi-s fiúkkal tekerni. Nem volt semmi extra cél,csak kicsit gyorsabban és groupban menni. kb második vagy harmadik ilyen eseményen már beforogtam (megyek elől is,nem-csak a szélárnyékban) és akkor ütött vissza, hogy nem állítottam újra a pinarellot. Azon a terhelésen, már nem volt jó,hogy nem tudtam annyira behajolni, mint kellett volna. Nyilván,igyekeztem minél lentebb hajolni,csak a csuklómnak ez nem annyira tetszett, meg úgy semminek. Egyszerűen nem úgy álltak a dolgok,ahogy kellene. Előtte voltam kint az UP sorral és a végén volt egy kis stéherezés, de csak személyautó után az ipari park kanyargós szervizútján, ahol leghátra álltam, ott már semmit nem kapsz az autóból, max aki előtted megy, abból és a Reacto alacsonyabb orra jól működött 50 körüli tempón. Na, ekkor jött az elhatározás, hogy a pinarellot is újra be kell lőni, de itt végeszakadt a történet (és azóta is úgy van a pincsi), amikor Kürthy Tomi elment és az idő nagy részét a hifi fele kellett fordítani.
de mindent a rendeltetése dönt el. nekem az jött le, -kortól függetlenül- gyorsan csak úgy lehet közlekedni, ha le van engedve az eleje, kérdés, ki a fene akar már ilyenkor gyorsan közlekedni
nekem pl a reacto és a pinarello, még korábban, behízva lett beállítva. Aztán egyszer valamit szereltem a reacton és amikor újra beállítottam, fel se tűnt,hogy mélyebbre került a kormányfogás. Persze,akkor már le voltam fogyva. Aztán jött a meglepetés,amikor megint feültem a pinarellora. Fura volt, hogy fentebb fogtam. De nem akkora a difi,hogy ne lehssen egy út alatt megszokni. Nem volt zavaró és nem volt kedvem szétkapni az elejét,így maradt. Az viszont érdekes volt,hogy a pinarelloról visszaülve a reactora, nem volt annyira észrevehető a változás, mint fordítva, pedig a reacto van lentebb.
ez az egész,akkor köszönt vissza,amikor tavasz környékén elkezdtem kimenni a dksi-s fiúkkal tekerni. Nem volt semmi extra cél,csak kicsit gyorsabban és groupban menni. kb második vagy harmadik ilyen eseményen már beforogtam (megyek elől is,nem-csak a szélárnyékban) és akkor ütött vissza, hogy nem állítottam újra a pinarellot. Azon a terhelésen, már nem volt jó,hogy nem tudtam annyira behajolni, mint kellett volna. Nyilván,igyekeztem minél lentebb hajolni,csak a csuklómnak ez nem annyira tetszett, meg úgy semminek. Egyszerűen nem úgy álltak a dolgok,ahogy kellene. Előtte voltam kint az UP sorral és a végén volt egy kis stéherezés, de csak személyautó után az ipari park kanyargós szervizútján, ahol leghátra álltam, ott már semmit nem kapsz az autóból, max aki előtted megy, abból és a Reacto alacsonyabb orra jól működött 50 körüli tempón. Na, ekkor jött az elhatározás, hogy a pinarellot is újra be kell lőni, de itt végeszakadt a történet (és azóta is úgy van a pincsi), amikor Kürthy Tomi elment és az idő nagy részét a hifi fele kellett fordítani.
de mindent a rendeltetése dönt el. nekem az jött le, -kortól függetlenül- gyorsan csak úgy lehet közlekedni, ha le van engedve az eleje, kérdés, ki a fene akar már ilyenkor gyorsan közlekedni

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13937
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8876
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Mindenki azt hajt, amit akar.
Mostanában több régebbi csapat/bringás társammal beszélek főleg, mióta újrakezdtem a háromkerekűvel. Többször felmerült ez a téma, főleg mikor arról folyik a diskurzus, hogy most mit hajtok. Elég sokan váltottak endurance bringára, van aki Gravelre (Az elég hasonló), van aki bevallottan azért maradt a klasszik geonál, vagy az aeronál, mert az néz ki jól, de valójában már nem olyan kényelmes, de még erőltetik, mert nehogymá'
. Van persze olyan is, akinek még simán bejön, de talán, ha kettővel beszéltem az elmúlt fél évben. De mondom, ez az én saját kutatásom. 

Mostanában több régebbi csapat/bringás társammal beszélek főleg, mióta újrakezdtem a háromkerekűvel. Többször felmerült ez a téma, főleg mikor arról folyik a diskurzus, hogy most mit hajtok. Elég sokan váltottak endurance bringára, van aki Gravelre (Az elég hasonló), van aki bevallottan azért maradt a klasszik geonál, vagy az aeronál, mert az néz ki jól, de valójában már nem olyan kényelmes, de még erőltetik, mert nehogymá'


Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
embere is válogatja azé





védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
de mindemképp ésszel

de ez a lenti akármi nem is nekünk szól.
egyébként végigrágva a Trane bejegyzését, egy sokkal értelmesebb, szerényebb cikket láthatunk. Az első azért kicsit erőszakos volt és a kommnetekből látható is, mit váltott ki, egyértelmű ellenkezést. Így lehet újságírással manipulálni a köz véleményét.
Ez a hosszú leírás azért sokkal óvatosabb és mesélnek egy elképzelésről és arról is, hogy a számadatok,ami az első cikkben kiveri a biztosítékot (főleg a fanok körében lehet ez hergelő) , nem kezelhetők hiteles összehasonlítási alapnak, de tájékoztató jellege lehet. Cserében az tényleg egy életképes elképzelés, ha a ridert pofánverő szelet/közegellenállást megpróbálják alul elvezetni, ahol kisebb felülettel érintkezik, kevésbé "fékezve".
mondjuk a váz ára meglepően alacsony a pályagép esetén a maga 5ezer eurójával, de van ilyen marketingstartégia is, hogy lent kezdenek, aztán majd emelnek... vagy, ha befutna, eladják a liszenszt, bár valsz a többi gyártó nem lesz ezt hajlandó, "csakazértse" átvenni, max kicsit módosítva lesz saját "találmányuk"... Bár nem látom ennyire erősnek a dolgot. Érdekesség, de lehet ez is csak a kukában végzi...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13937
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8876
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én azt mondom 40-45 felett Endurance geot mindenkinek.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos