van abban feeling



van abban feeling
Nekem nagyon tetszenek. Lehet, mert nem kell ráülnöm. Eddig a Cancellara nem tudom melyik TDF-en használt hófehér Trek TT bringája volt a No1. Azon a Tour-on volt ahol visszavonult, és az időfutam Svájcban volt. Az időfutam után ki is szállt végig se ment azon a GT-n. Így vonult vissza, de az évre már nem emlékszem, és ki se kukázom ... izé guglizom most. (Az csalás lenne.)
Tíz perc tekerés után a könnyed is folyna.
Sajnos baromira ki van ülve a nyereg, össze van töppedve a párna. Elég nehéz így a valós kvalitásait megítélni, vért izzadtam a beállítással, ami a közel 1,5 órás tekerés végére sem lett tökéletes. A párnázás hibája miatt talán, de még a héten kiderül.
thaiBoxban nem érdemesSnipi írta: ↑2025.02.17., hétf. 15:08Jó volt látni, hogy a kerékpársportban nincs kivételezés.
UAE tour 1 szakasz befutó előtt kb. 1 km. Pogacar megindult, odavállazott egy Jayco-s fiúnak, az ránézett, majd olyat visszavállazott mint a huzat.
Nem tudom, de azért megnézném milyen sportban mernek még a világelsőnek így "visszabeszélni".
Neked is jó lehetne, ha elkezdenél mobilizálni.revox írta: ↑2025.02.14., pén. 13:18jó Neked,még mered forgatni a nyakad![]()
![]()
már bicajon is csak füllel figyelek hátra... nameg,alul kell visszanézni. de az megszokás kérdése. ahogy le van hajolva az ember,hónalj alatt kell visszanézni,csak akkor fejjel lefele áll a világde ezt baromi xar megszokni
![]()
most megpróbáltam, hááát, nem leszek bagoly,aki elforgatja vagy 180°-al45° még kényelmes
![]()
Ja, engem se. A saját is csak azért,nekem szórakoztatóbb a többiekkel menni, mint egyedül lófrálni a halál unalmas hortobágyi pusztában
Átfutottam. Kidolgoznak egy mérési metódust, mert a többieké nem sokat ér, aztán a saját eredményeiket pont ezekkel, a valós viszonyokat szerintük nem tükröző értékekkel vetik össze.trane írta: ↑2025.02.14., pén. 08:07kicsit bővebben A Sólyomról> https://escapecollective.com/toot-engin ... departure/
Engem spec ez a része EGYÁLTALÁN nem érdekel. Engem az jobban érdekel, ha tekerés közben viszonylagos kényelemben tudok 2-3-4-6 órát eltölteni. Aki baxatni akar, az vegyen top aero gépet.revox írta: ↑2025.02.14., pén. 12:44ez biztos sokváltozós kérdés.
nekem pl a reacto és a pinarello, még korábban, behízva lett beállítva. Aztán egyszer valamit szereltem a reacton és amikor újra beállítottam, fel se tűnt,hogy mélyebbre került a kormányfogás. Persze,akkor már le voltam fogyva. Aztán jött a meglepetés,amikor megint feültem a pinarellora. Fura volt, hogy fentebb fogtam. De nem akkora a difi,hogy ne lehssen egy út alatt megszokni. Nem volt zavaró és nem volt kedvem szétkapni az elejét,így maradt. Az viszont érdekes volt,hogy a pinarelloról visszaülve a reactora, nem volt annyira észrevehető a változás, mint fordítva, pedig a reacto van lentebb.
ez az egész,akkor köszönt vissza,amikor tavasz környékén elkezdtem kimenni a dksi-s fiúkkal tekerni. Nem volt semmi extra cél,csak kicsit gyorsabban és groupban menni. kb második vagy harmadik ilyen eseményen már beforogtam (megyek elől is,nem-csak a szélárnyékban) és akkor ütött vissza, hogy nem állítottam újra a pinarellot. Azon a terhelésen, már nem volt jó,hogy nem tudtam annyira behajolni, mint kellett volna. Nyilván,igyekeztem minél lentebb hajolni,csak a csuklómnak ez nem annyira tetszett, meg úgy semminek. Egyszerűen nem úgy álltak a dolgok,ahogy kellene. Előtte voltam kint az UP sorral és a végén volt egy kis stéherezés, de csak személyautó után az ipari park kanyargós szervizútján, ahol leghátra álltam, ott már semmit nem kapsz az autóból, max aki előtted megy, abból és a Reacto alacsonyabb orra jól működött 50 körüli tempón. Na, ekkor jött az elhatározás, hogy a pinarellot is újra be kell lőni, de itt végeszakadt a történet (és azóta is úgy van a pincsi), amikor Kürthy Tomi elment és az idő nagy részét a hifi fele kellett fordítani.
de mindent a rendeltetése dönt el. nekem az jött le, -kortól függetlenül- gyorsan csak úgy lehet közlekedni, ha le van engedve az eleje, kérdés, ki a fene akar már ilyenkor gyorsan közlekedni![]()
jó Neked,még mered forgatni a nyakadpärt írta: ↑2025.02.14., pén. 13:06Mindenki, de már néha melósabb, meg fokozatosan visszább is kell venni (jó hír: nem kell hozzá tanfolyam, a korosodás kitűnő oktató).
Azért azt hajlamosak vagyunk a korral járó végzetként elfogadni, hogy a derekunk helyére egy rozsdás zsanér, a nyakunk helyére egy féltegla került. Mióta rendszeresen tornázom reggelente - nem eleget, de már ez is sokat jelent - sokkal kevésbé állnak be a tagjaim a tekerés végére, és ha nem is mint egy bagoly, de azért könnyebben oldalra tudom fordítani a fejemet a forgalmat figyelve.
Nem tudom, a gépem a mostani beállítása alapján melyik skatulyába illik, de nem is érdekel, ahogy a szemből tekerő kollégát sem. Dőreség ebből hiúsági kérdést csinálni; ha tenyleg kell a tempó, és tekerés után fel tudsz egyenesedni, akkor lehet hasalósabb a geo kortól függetlenül.
Mindenki, de már néha melósabb, meg fokozatosan visszább is kell venni (jó hír: nem kell hozzá tanfolyam, a korosodás kitűnő oktató).
embere is válogatja azé
de mindemképp ésszel