Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
trane
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 231
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2868

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

pärt írta:
2025.02.14., pén. 09:50
Az csak a puhány fiúkat zavarja. :D
izé..., asszem, ezek nem csak puhányok... gondolkodik.gif > megszokták :kiss:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2025.02.14., pén. 09:42
revox írta:
2025.02.14., pén. 09:31
...15 éve már debütált a Bottecchia SP9 Supernovával...Aztán Tibi az ilyen géppel járt ki edzésre és láttuk, az egyébként is időfutam specialista mit kezdett egy ilyen supernovával a KTM után. Mondanom se kell, ment,mint a meszes. avagy ha nem ment, folyton azon problémázott,hogy a pulzusa nagyon lent van,menjünk gyorsabban :D ...
nemtom, miből volt a TibiGyerök hátsója, vagy ti kipróbáltátok-e, de amilyen gyorsan repesztett, ugyanúgy szét_ver_te az ember s...ggét a Supernova uvegajto.gif
szét hát :D

de még keresgettem a Felt bicót. itt egy jól eltalált kép, a hétköznapi embernek ez menynire testreálló geometria :D

rövid,stucni,rakat hézagoló és a nyereg úgy elől van,nemhogy a -5 centit nem tarja a nyeregorr, lehet a +5-be se fér bele :D

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2025.02.14., pén. 09:42

nemtom, miből volt a TibiGyerök hátsója, vagy ti kipróbáltátok-e, de amilyen gyorsan repesztett, ugyanúgy szét_ver_te az ember s...ggét a Supernova uvegajto.gif
Az csak a puhány fiúkat zavarja. :D
6ff26a681668f8bede30d5b7673d8e14.jpg
6ff26a681668f8bede30d5b7673d8e14.jpg (73.98 KiB) Megtekintve 776 alkalommal

Avatar
trane
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 231
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2868

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2025.02.14., pén. 09:31
...15 éve már debütált a Bottecchia SP9 Supernovával...Aztán Tibi az ilyen géppel járt ki edzésre és láttuk, az egyébként is időfutam specialista mit kezdett egy ilyen supernovával a KTM után. Mondanom se kell, ment,mint a meszes. avagy ha nem ment, folyton azon problémázott,hogy a pulzusa nagyon lent van,menjünk gyorsabban :D ...
nemtom, miből volt a TibiGyerök hátsója, vagy ti kipróbáltátok-e, de amilyen gyorsan repesztett, ugyanúgy szét_ver_te az ember s...ggét a Supernova uvegajto.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.02.14., pén. 00:50
Nem hiszem, hogy egy ilyen váz drágább lenne, mint egy csúcs karbon, sőt. Valószínű, hogy a méretre szabott vázhoz szükséges nyomtatott alkatrészek méretfájljait változtatni olcsóbb, mint méretenkénti méregdrága formákat gyártani a karbonhoz. Nem valószínű, hogy a kényelem kiemelt szempont lehetett, szóval az a kerek profilú cső nem azért van ott, hogy a szerényen a világ leggyorsabbjának kikiáltott vázuk még kényelmes is legyen. De ha mégis, akkor valamit nagyon jól csinálnak, ha ennek ellenére is bohócot csinál a többi nagyból. gondolkodik.gif
Behasalni bármin lehet, amit kellően rövid homlokcsővel készítenek. Azért ilyen geometriát nem csak ezzel a bmx vázzal lehet elérni.
De majd kiderül, hallunk-e még róla, és a házi tesztjükben legyőzött gyártók is ilyen irányba indulnak-e.
az egyedi bringagyártás mindig drága volt. kb 25-30 éve,amikor 1 millából felénk lakást lehetett venni, jöttek a Milire külföldi bringás futárok. Volt egy new yortki csávó aki egy Eddy Merckx bringával feszített. Akkor súgták oda a többiek,hogy az a váz 2milla. de valami olyan spéci kerekei voltak,hogy párja annak is 2 milla volt.
Egyébként a karbonvázak gyártása már jól be van járatva. Egyszer valahol megtaláltam, hogy egy Merida Reacto (mi más,arról olvasgattam :D de innen nézve tökmindegy melyik gépről van szó) gyártási ideje kb 16 másodperc. Nyilván nem ennyi idő laatt készül el,csak maga a gyártósor, amit egységnyi idő alatt kiköp,ennyire jön ki. Az esztergomi suzuki is amikor ünnepelte a passz-hánymilliomodik autó legyártását, kiszámoltam, egy autó legyártása nem kerül egy órába (ilyenre emléxem). De ez nem annyira fontos, inkább csak érdekes, hogy ezek a gyártási folyamatok jól kitaposottak,

Amit említettem,hogy a jövőbe mutat, az inkább az anyaghasználat, bár nem tudjuk pontosan, de az alu,a szakndium és a kerámia miként és hogy keveredik, vélhetően ettől többet nem is fogunk megtudni. De vannak jobb reakcióképességgel rendelkező vázanyagok, mint a karbon. A Ganna féle egyórás bringa is valami hasonló mix volt.

hogy ez a geometria mutat e a jövőbe? szeritnem nem.

itt teszek egy apró kitérőt :rolleyes: be szoktam lökni csak úgy dolgokat, de nyilván én se vagyok médium, meg csodagyerek. Szoktam a népet sokkolni kijelentésekkel (pl a videóról hifi beállítás) és van aki erre rá is ugrik. De, nem tenném, ha nem tudnám, hogy ezek a dolgok működnek. És ehhez nem parafenoménnak kell lenni, csak a felgyűlt ismeretet, tapasztalást tudni kell hatékonyan hasznosítani és lehet kell egy kis érzék a fejben modellezéshez, de ez minél több a tapasztalat, annál jobban megy. Pl a hifis távgyógyítás se nagy ördöngősség. A rosszul belőtt sztereókép (hangfalforgatás okán pl) bizonyos fajta torzításokat generál és ezek felismerhetők egy videófelvételről is. Bárki kipróbálhatja ezen a linken https://www.klippel.de/listeningtest/in ... test_setup
Az, hogy ezt milyne módon kell javítani, ahhoz már kell nem kevés rendszerinstallálási tapasztalat, de simán tanulható dolgok,csak sokat kell csinálni.

Na, ugyanez van a bringánál :rolleyes:

Ez a forma nem ismeretlen dolog. 15 éve már debütált a Bottecchia SP9 Supernovával. Ugye a neve is mutatja, mi volt a céljuk ezzel.
Kép

ha megnézzük ezt a geot, látszik a lapos vázvezetés, az extrém alacsony homlokcső, ami a maga korában nagyon rövidnek számított és az elnyújtott váz.
Itt van róla cikk, nem olvastam el, csak képet kerestem. https://bikemag.hu/shopping-guide/botte ... -fegyvere/
De, főleg azért nem olvastam el, mert valamikor az Utensilnord ilyet gépeket használt, Campa SRecorddal és a mi Róka Tibinket leigazolták. Aztán Tibi az ilyen géppel járt ki edzésre és láttuk, az egyébként is időfutam specialista mit kezdett egy ilyen supernovával a KTM után. Mondanom se kell, ment,mint a meszes. avagy ha nem ment, folyton azon problémázott,hogy a pulzusa nagyon lent van,menjünk gyorsabban :D
De nem volt idegen ez a forma a Felt bicóktól sem, csak hozzánk az kevsébé gyűrűzött be. Annak a pontos típusát nem tudom, de ehhez hasonlított:
Kép

nálunk ilyen brinmgája egy télen amerikában, nyáron itthon élő srácnak volt. 62-es zipp kerekekkel, úgy ment síkon, mint a barom. A maga autodidakta módján tanult bringázni, de volt,hogy előreállt 45-50 között és vezetett 15 kilit, úgy, hogy nem volt "kedvünk" neki segíteni (nem egy elit soros emberünk, egy full amatőr!!!). Baromi hatékony bringa volt ez is, de másra nem nagyon volt alkalmas, csak a sík tempómensére. Gyors leigazoltuk, elvittük versenyre és végigvittük,hogy csak a sprintet kell leszednie (amúgy ez hülyeség volt, hangoztattam is,hogy ennek a fiúnak inkább vezetni kellene, tempót vereteni, de ... na...).Aztán a sprinten le is durrantották, nem tudta behúzni. de ez még az alakíthatóbb bringák egyike,de ez is elég erősen aero.

visszatérve a Supernovára, nyilván eltűnt a süllyesztőben. Ez a nagyon aero vázforma nem életképes, de való igaz, síkon baromi gyors. De, ha megnézzük a versenycsapatok választását, inkább korlátozódik a semi aero vázakra, mint az aerora. Ha csak az SL8-ast nézzük, az a gyártónak a semi váza (nem is értem az ahhoz való viszonyítást), az aero ott is a Venge. Talán a Jumbo (vagy hívják bárhogy is) aki még váltogatja az aero és hegyibringát, de a többség nem a full aero mellett szavazott.

szóval ez a bicaj akár lehet is gyors, a potenciál ott van benne, de maga a vázforma szerintem nem fog forradalmat csinálni. Az anyaghasználat elterjedését meg már egy másik korosztály fogja megélni. persze, szigorúan szerintem :rolleyes: :smile53:


de akkor jöhet Trane linkje :D lehet ott már mindent cáfoltak és csak áprilisi tréfa :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
trane
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 231
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2868

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »


védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nem hiszem, hogy egy ilyen váz drágább lenne, mint egy csúcs karbon, sőt. Valószínű, hogy a méretre szabott vázhoz szükséges nyomtatott alkatrészek méretfájljait változtatni olcsóbb, mint méretenkénti méregdrága formákat gyártani a karbonhoz. Nem valószínű, hogy a kényelem kiemelt szempont lehetett, szóval az a kerek profilú cső nem azért van ott, hogy a szerényen a világ leggyorsabbjának kikiáltott vázuk még kényelmes is legyen. De ha mégis, akkor valamit nagyon jól csinálnak, ha ennek ellenére is bohócot csinál a többi nagyból. gondolkodik.gif
Behasalni bármin lehet, amit kellően rövid homlokcsővel készítenek. Azért ilyen geometriát nem csak ezzel a bmx vázzal lehet elérni.
De majd kiderül, hallunk-e még róla, és a házi tesztjükben legyőzött gyártók is ilyen irányba indulnak-e.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.02.13., csüt. 23:13
Azért a jelölt részek nem úgy néznek ki, mint amiket számtalan formaváltozat számítógépes modellezésével és több száz óra szélcsatorna teszttel alakítottak volna ilyenre. Azt is kevéssé tartom valószínűnek - semennyire - hogy pl. a nyeregvázcső, nyeregcső legkisebb ellenálású profilja éppen a kör lenne.
Valahogy pl. egy Bolide-ból ezt a fejlesztési munkát inkább kinézem. 2025-toot-engineering-tred-thefalcon-2~2.jpeg13004-large_default.jpg
Lehet a kényelmen úgy tudnak kicsit szépíteni. A profilos nyeregcső már lehet túl merev lenne.
Amúgy a szélcsatornatesztek még a Reacto idejében nem a vázra vonatkozott, hanem az azon felvehető aerodinakus üléspozícióra,úgy, hogy a szigorú UCI szabályoknak megfeleljen. Ezt régebben ki is hangsúlyozták, de a nép, az istenadta, ezt már nem tudta beemelni, így a marketingszöveg mindenkinél korlátozódott a vázcsövek kialakítására.

Ezen a vázon nagyon be lehet hasalni. Egyébként a Pincsinek belefér a profilos nyeregcső. A TT gépeken a kényelem egy nem létező szempont.

De érdekes az anyagválasztás is. A jól eltalált fémvázak attackosabbak a karbonnál, de egyelőre ezek a különleges mix anyagok túl drágák,hogy beférjenek a mainstream világba,meg bátorság lenne karbonról váltani egy gyártónak, de ez a jövő. Nem lepődnék meg, ha szèp lassan beszivárognak a profi világba... lehet csak lassan...

Az adatok bizos nem megfeleltethetők egymásnak, de ez nem újdonság. Ha ezeknek hinni lehetne, az elmúlt 10 évben amennyit és ahányszor nőtt a merevség és wattmegtakarítás,a versenyàtlag felugrott 42-röl 83-ra :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Azért a jelölt részek nem úgy néznek ki, mint amiket számtalan formaváltozat számítógépes modellezésével és több száz óra szélcsatorna teszttel alakítottak volna ilyenre. Azt is kevéssé tartom valószínűnek - semennyire - hogy pl. a nyeregvázcső, nyeregcső legkisebb ellenálású profilja éppen a kör lenne.
Valahogy pl. egy Bolide-ból ezt a fejlesztési munkát inkább kinézem.
2025-toot-engineering-tred-thefalcon-2~2.jpeg
2025-toot-engineering-tred-thefalcon-2~2.jpeg (75.91 KiB) Megtekintve 680 alkalommal
13004-large_default.jpg
13004-large_default.jpg (60.82 KiB) Megtekintve 680 alkalommal

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Ezektől függetlenül ezen a geometrián látszik, hogy síkon gyors. A vázanyag összetétele is arra enged következtetni, hogy lényegesen merevebb a karbonnál. Amiben kételkedem, az a kényelem. De ránézésre ez a sík tempómenésen kívül nem biztos,hogy másra is jó. Nagyon hajolósnak néz ki. Kiv lennék,kaptatón, hogy megy. Nem a hajtáshatékonyság miatt (az jó lehet ott is), inkább az üléspozíció. De bizt van az a derék, ami megülu
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.02.13., csüt. 21:45
Ja, most láttam egy GCN videót, amiben csak úgy szőr menten említették a gépet, megemlítve a csodás eredmény zavaros hátterét. Mindenesetre az állítás annyira vad, hogy gerilla marketingnek is felfogható, annyian fognak rápörögni.
Engem egyébként igazából a szépsége fogott meg elsőre. :D
Ezt megértem! A BMX vázra épített karbon villás országúti, látványnak sem utolsó. :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ja, most láttam egy GCN videót, amiben csak úgy szőr menten említették a gépet, megemlítve a csodás eredmény zavaros hátterét. Mindenesetre az állítás annyira vad, hogy gerilla marketingnek is felfogható, annyian fognak rápörögni.
Engem egyébként igazából a szépsége fogott meg elsőre. :D

Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 729
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 420

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

pärt írta:
2025.02.13., csüt. 19:51
"As mentioned above, Toot Engineering claims that TheFalcon 300 RR would require 361W to hold 50km/h (31.1mph) compared with 391W for the Colnago Y1Rs, 518W for the Cervelo S5, and 542W for the Specialized Tarmac SL8."
Azért ez tényleg elég durva különbség, ennél általában szerényebb előnnyel szoktak kecsegtetni egy új modellnél.
Azóta már tisztázódott, hogy nem egyféle mérési módszerről van szó. A legtöbb eredményt több helyről összeollózták, a sajátot mérték, de azt sem "rendes" szélcsatornában.
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

"As mentioned above, Toot Engineering claims that TheFalcon 300 RR would require 361W to hold 50km/h (31.1mph) compared with 391W for the Colnago Y1Rs, 518W for the Cervelo S5, and 542W for the Specialized Tarmac SL8."
Azért ez tényleg elég durva különbség, ennél általában szerényebb előnnyel szoktak kecsegtetni egy új modellnél.

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.02.08., szomb. 14:50
Mostanában elég sok Colnago Y1Rs videóba ütközök. Elég menő ez az új design. Kíváncsi leszek a többiek mikor húznak merészebbet.


.
IMG_1963.png
2025-toot-engineering-tred-thefalcon-2.jpeg
2025-toot-engineering-tred-thefalcon-2.jpeg (71.51 KiB) Megtekintve 538 alkalommal
Azt hiszem, ezt a gnómot nem lesz könnyű űberelni.
https://road.cc/content/feature/fastest ... rld-312343

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5681
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3516

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2025.02.13., csüt. 08:44
Vinkler írta:
2025.01.27., hétf. 20:34

Ha lehetne én ki is kapcsolnám az embereket
ÉS LEHET! Le is kapcsoltam az avatarokat! ;peace;
Saját,lezárt pálya! Mekkora királyság!A TPV Neked fejlesztette! ;peace;

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Vinkler írta:
2025.01.27., hétf. 20:34

Ha lehetne én ki is kapcsolnám az embereket
ÉS LEHET! Le is kapcsoltam az avatarokat! ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2025.02.12., szer. 07:24
Kinek milyen öröm jut. Nekem ilyen ;peace;
20250212_065205.jpg
Kis öröm is öröm! :tutiok:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5681
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3516

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Kinek milyen öröm jut. Nekem ilyen ;peace;
20250212_065205.jpg

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

régi videó,azt nézem,de mennyi baromságra kell figyelni :D Azóta árnyalja a képet, hogy bevezettek 3 magassági kategóriát, ahol eltérő adatokkal kell kalkulálni :D


youtu.be/4OJcIhNahyY
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Közben sikerült cipőt is találni nagy nehezen. ;peace;

.
IMG_4883.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3865
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4956
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.02.11., kedd 11:19

Még keresem a tökéleteset. De a mostani, meg az előző is elfogadható volt.
[OFF - katt ide ha látni akarod]
Akaratlanul is megfogalmaztad a legtökéletesebb párkereső hirdetést. :D

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.02.11., kedd 11:11
Vinkler írta:
2025.02.11., kedd 11:00

60. Ha minden jól megy, akkor szerintem még egyet fogok elhozni.
és van eddig már esélyes és már csak azért,nehogy kimaradjon egy még jobb, vagy egyelőre még keresésben vagy?
Még keresem a tökéleteset. De a mostani, meg az előző is elfogadható volt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13750
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4312
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.02.11., kedd 11:00

60. Ha minden jól megy, akkor szerintem még egyet fogok elhozni.
és van eddig már esélyes és már csak azért,nehogy kimaradjon egy még jobb, vagy egyelőre még keresésben vagy?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13937
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8876
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.02.11., kedd 10:52
Vinkler írta:
2025.02.11., kedd 10:45
Megy a próba tovább. juppi.gif

.

IMG_4884.jpegIMG_4886.jpeg
mennyit mondtál? 50-60 tesztnyergük van? :kapdelm:
nagy fa ez komám :kapdelm:
60. Ha minden jól megy, akkor szerintem még egyet fogok elhozni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”