Lehet a kényelmen úgy tudnak kicsit szépíteni. A profilos nyeregcső már lehet túl merev lenne.pärt írta: ↑2025.02.13., csüt. 23:13Azért a jelölt részek nem úgy néznek ki, mint amiket számtalan formaváltozat számítógépes modellezésével és több száz óra szélcsatorna teszttel alakítottak volna ilyenre. Azt is kevéssé tartom valószínűnek - semennyire - hogy pl. a nyeregvázcső, nyeregcső legkisebb ellenálású profilja éppen a kör lenne.
Valahogy pl. egy Bolide-ból ezt a fejlesztési munkát inkább kinézem. 2025-toot-engineering-tred-thefalcon-2~2.jpeg13004-large_default.jpg
Amúgy a szélcsatornatesztek még a Reacto idejében nem a vázra vonatkozott, hanem az azon felvehető aerodinakus üléspozícióra,úgy, hogy a szigorú UCI szabályoknak megfeleljen. Ezt régebben ki is hangsúlyozták, de a nép, az istenadta, ezt már nem tudta beemelni, így a marketingszöveg mindenkinél korlátozódott a vázcsövek kialakítására.
Ezen a vázon nagyon be lehet hasalni. Egyébként a Pincsinek belefér a profilos nyeregcső. A TT gépeken a kényelem egy nem létező szempont.
De érdekes az anyagválasztás is. A jól eltalált fémvázak attackosabbak a karbonnál, de egyelőre ezek a különleges mix anyagok túl drágák,hogy beférjenek a mainstream világba,meg bátorság lenne karbonról váltani egy gyártónak, de ez a jövő. Nem lepődnék meg, ha szèp lassan beszivárognak a profi világba... lehet csak lassan...
Az adatok bizos nem megfeleltethetők egymásnak, de ez nem újdonság. Ha ezeknek hinni lehetne, az elmúlt 10 évben amennyit és ahányszor nőtt a merevség és wattmegtakarítás,a versenyàtlag felugrott 42-röl 83-ra



