Csak kis leki/ego sérülés volt, meg néhány kis horzsolás. Amúgy lejtmenetben lassú első defekt… kanyar bejáratnál meg leért a felni az aszfaltra. Azt még összeszedtem, de a kanyart már nem tudtam bevenni, uh átszaltóztam a szalagkorláton bicajjal a lábamon és a vázzal levettem egy fát, amiből mint látható, a fa jött ki győztesen.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1509
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1509
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Persze, amennyiben be tudod bizonyítani, hogy ez garanciális probléma miatt keletkezett…
Amúgy crash replacement garancia van ilyenkor. 30% kedvezményt kapsz a következő vázra.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1509
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4045
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5162
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Rokkantnyugdíjas lett?
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1509
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Hát… igazából a Dogma mellé jött télinek, de végülis mondhatom a másik Tarmac mellé is, bár amazt úgymond nyugdíjaztam…
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1509
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Nekem megjött az új vázam, péntek este össze is raktam. Másodjára már gyorsan ment minden, főleg a fék légtelenítés
Én ma 70km-t mentem ~1200m szinttel, de csak mert pihenő hetem van…
Én ma 70km-t mentem ~1200m szinttel, de csak mert pihenő hetem van…
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14322
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9434
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerencsére nincs.marconi írta: ↑2025.02.09., vas. 19:16Nézetted nincs e neked inzulinrezisztanciád?Vinkler írta: ↑2025.02.09., vas. 08:56A feleségem problémázik a súlyom, pontosabban a túlsúlyom miatt. Neki 79 kg-os kerékpárosként (na jó nem, bevallotta, utána, mikor abbahagytam kb 90 kg-osan) voltam az igazi. Én most nem érzem jól magam! Próbálok lejjebb menni, de valamit nagyon elcseszek. Most a héten 2 kg-ot visszahíztam. Az a baj, hogy gasztrogengszterként nekem nehéz megállni, hogy ezt-azt ne egyek, igyak, pedig baromira meg kéne. Időközben új, sokkal nagyobb munkával és felelősséggel járó pozícióba kerültem a cégnél, de elhatároztam, hogy az edzésekből nem engedek! Egyszerűen bele kell férnie és jobban is érzem magam edzés után, még akkor is, ha előtte a pokolba kívántam egy húzós hét után, péntek este 7-kor elkezdeni görgőzni.
A számaim katasztrofálisak, az edző szerint teljesen rendben vannak, mondjuk a tendencia abszolút az Ő malmára hajtja a vizet, a fejlődés folyamatos, kivéve a vérnyomásomat. Az katasztrófális. Én az egészség visszanyerés, majd megőrzés érdekében kezdtem el újra tekerni. Csapatban már egyáltalán nincs kedvem tekerni (bár már ez sem igaz teljesen), nem motivál az, hogy lenyomjak valakit, vagy újra versenyezzek, az motivál, hogy most a fiammal jókat tekerjek a Pilisben, majd 80 évesen az unokáimmal is.![]()
Alaposan kell azt kivizsgálni, mert az elég nagy gátja a fogyásnak.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
De az átlag is csak azért érdekel,hogy amíg távolodsz otthonról, tudd, meddig mehetsz,hogy a vacsira éppen hazaérj.pärt írta: ↑2025.02.09., vas. 19:07Ezért tartózkodom a méricskétől. Az országútimon van butaóra, látom mennyit megyek, milyen átlaggal. Engem ilyen mélységig érdekel, természetesen értem, hogy mást komolyabban.asebestyen írta: ↑2025.02.09., vas. 18:59Bármilyen mért adatnak akkor van értelme, ha kezdesz is vele valamit, anélkül csak egy szám, aminek önmagában nem sok jelentősége van, vagy inkább semmi.
Re: Kerékpározás
Nézetted nincs e neked inzulinrezisztanciád?Vinkler írta: ↑2025.02.09., vas. 08:56A feleségem problémázik a súlyom, pontosabban a túlsúlyom miatt. Neki 79 kg-os kerékpárosként (na jó nem, bevallotta, utána, mikor abbahagytam kb 90 kg-osan) voltam az igazi. Én most nem érzem jól magam! Próbálok lejjebb menni, de valamit nagyon elcseszek. Most a héten 2 kg-ot visszahíztam. Az a baj, hogy gasztrogengszterként nekem nehéz megállni, hogy ezt-azt ne egyek, igyak, pedig baromira meg kéne. Időközben új, sokkal nagyobb munkával és felelősséggel járó pozícióba kerültem a cégnél, de elhatároztam, hogy az edzésekből nem engedek! Egyszerűen bele kell férnie és jobban is érzem magam edzés után, még akkor is, ha előtte a pokolba kívántam egy húzós hét után, péntek este 7-kor elkezdeni görgőzni.
A számaim katasztrofálisak, az edző szerint teljesen rendben vannak, mondjuk a tendencia abszolút az Ő malmára hajtja a vizet, a fejlődés folyamatos, kivéve a vérnyomásomat. Az katasztrófális. Én az egészség visszanyerés, majd megőrzés érdekében kezdtem el újra tekerni. Csapatban már egyáltalán nincs kedvem tekerni (bár már ez sem igaz teljesen), nem motivál az, hogy lenyomjak valakit, vagy újra versenyezzek, az motivál, hogy most a fiammal jókat tekerjek a Pilisben, majd 80 évesen az unokáimmal is.![]()
Alaposan kell azt kivizsgálni, mert az elég nagy gátja a fogyásnak.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinkler 2025.02.09., vas. 19:29-kor.
Ok: Idézés javítása
Ok: Idézés javítása
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4045
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5162
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ezért tartózkodom a méricskétől. Az országútimon van butaóra, látom mennyit megyek, milyen átlaggal. Engem ilyen mélységig érdekel, természetesen értem, hogy mást komolyabban.asebestyen írta: ↑2025.02.09., vas. 18:59Bármilyen mért adatnak akkor van értelme, ha kezdesz is vele valamit, anélkül csak egy szám, aminek önmagában nem sok jelentősége van, vagy inkább semmi.
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6234
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7756
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Bármilyen mért adatnak akkor van értelme, ha kezdesz is vele valamit, anélkül csak egy szám, aminek önmagában nem sok jelentősége van, vagy inkább semmi.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14322
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9434
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Telefon?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Megyehatárig, vagy innen vissza? :)
Az én hétvégi teljesítményem annyi volt, hogy kb 5en megkérdezték Vanik Zoli bicaját, hogy az enyém e?
Viszont Zoli nem xarozik. Lassan eléri régi alkatát, rettegj hifi bzk
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Valamikor, valahol olvastam, hogy a bringán vesztett tömeg nem azonos a testtömegvesztéssel, de szerintem ez inkább a kerékre húzható rá. A bringa tömege max úgy lehetett arányban a jobb teljesítménnyel, hogy az magasabb kategória, merevebb a váz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4045
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5162
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, harmadiknak én is befutottam. Remek idő volt, szinte alig fagytam halálra.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14322
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9434
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nálam akár kettővel.pärt írta: ↑2025.02.09., vas. 15:11Legalább nem kell görcsölnöd a grammfaragással.Vinkler írta: ↑2025.02.09., vas. 14:50
Megzavarhatta az én 117-em.Simán sokkot kapott tőle, mint szerintem szegény bringám alattam. Azon gondolkodtam tekerés közben, mit szenvedhet szegény “ló”. Meg is paskoltam, mikor hazaértem!
![]()
Én 100 alá szeretnék bemenni mindenképen, de, hogy ott mennyire, azt még nem tudom. Szerintem 95 kb egészséges lenne.![]()
Régi vesszőparipám, hogy komoly pénzeket lehet elégetni mondjuk egy 100-200 grammal könnyebb vázszettel, kerékkel, stb...de legritkábban merül fel, hogy 61 vagy 98 esetleg 113 kilóval használják. No meg ha hátra van még 10-15 kiló leadása, mit számít az egy kilóval könnyebb gép.
Persze, sosem értettem az effajta grammhuszárkodást. Az ember magán tud a legtöbbet faragni, kivéve a pro-kat. Ott meg úgy is a “cég” fizeti a technikát.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4045
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5162
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Legalább nem kell görcsölnöd a grammfaragással.Vinkler írta: ↑2025.02.09., vas. 14:50
Megzavarhatta az én 117-em.Simán sokkot kapott tőle, mint szerintem szegény bringám alattam. Azon gondolkodtam tekerés közben, mit szenvedhet szegény “ló”. Meg is paskoltam, mikor hazaértem!
![]()
Én 100 alá szeretnék bemenni mindenképen, de, hogy ott mennyire, azt még nem tudom. Szerintem 95 kb egészséges lenne.![]()
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14322
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9434
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Megzavarhatta az én 117-em.pärt írta: ↑2025.02.09., vas. 13:25Ezek fontban vannak?AAttila írta: ↑2025.02.09., vas. 12:54Igen,azért arányaiban kell nézni ezt is. Én is 178 vagyok. De Vinkler is hülyén nézne ki 175 kilóval, még a 180 is nagyon sovány lenne neki.(főleg 117 után) De egy dolog a "látvány", megint egy, a közérzet. Az egészséges közérzet. Én úgyérzem 173-175 között fog nekem beállni a végleges súlyom. Mindig szokott ingadozni 1-1,5 kilót, bár újabban,már inkább csak max 1-t. Azt minden erőfeszítés nélkül tudom tartani.
![]()
Vagy az egyest kell elvenni az elejéről?
Nekem a telente szokásos +3 kilóval most 80. De még mindig inkább ez; voltam már betegség miatt 72, nem hiányzik.
Én 100 alá szeretnék bemenni mindenképen, de, hogy ott mennyire, azt még nem tudom. Szerintem 95 kb egészséges lenne.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Igen, görgős szezonnál,egyáltalán nem releváns a km. Mindegyik felület másképpen számol,sosem lesz igazán "pontos". De nem is ez a lényege.
Én azon szoktam mosolyogni,amikor valaki pl a zwiften groupride-on viszonylag sokat megy és még mellé felmegy az órája is a strava-ra. Majd ott "villog",hogy neki már 5000 kilije van az idén,pedig még csak február eleje van
Én azon szoktam mosolyogni,amikor valaki pl a zwiften groupride-on viszonylag sokat megy és még mellé felmegy az órája is a strava-ra. Majd ott "villog",hogy neki már 5000 kilije van az idén,pedig még csak február eleje van
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14322
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9434
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Jó, valójában 51,15-öt, de ki számolja.
Egyébként nem nagyon érdekes a km, a görgőn hegyen-völgyön, tökön-paszulyon tekersz, de ugye funkcionális edzést, szóval nem reális a km.
Meg szerintem az is mindegy, hogy 45-50, vagy 85-93. Viszont az nem, hogy mekkora szinttel és milyen zónában.
Én szigorúan nyomom a Z2 formaépítést, keringésépítést, stb. Simán még vagy 1,5 évig sztem, de lehet tovább.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
