kaef2 írta: ↑2025.02.07., pén. 07:59
revox írta: ↑2025.02.06., csüt. 20:54
És előtte hallottad eredeti àllapotban a Kondo Gaku Oh monoblokkokkal? Mert én voltam beállítani, ott történtek dolgok... Régen jártam arra, majd megnézem.
Nirvana àtkábekezést egyszer láttam, egy Audio Innovations S1000 phono preampot(akkor ez volt az AI teteje). Ütött, vágott, harapot, első félórában irigykedve hallgattam, mire rájöttem, hogy csak az lett belőle kiölve, amiért készült. Az enyèm gyári állapitban volt, az zenélt, a piszkált hifizett.
Egyébként a Te idődben még kiforratlanabb volt az AA, akár dobhatott is rajta.
Ettől még működhet, de kicsit szkeptikus vagyok, de ez az én gondom...
Cserébe, modt kedvet kaptam betenni az ezüstöt a kis FAL-ba. Jó lett, de kidobja, hogy rézcsévés a hangszóró
A Nirvanat kb 200 órát kellett minimum járatni, ahhor hogy szépen kisimuljon és elkezdjen úgy szólni, ahogy kevés más kábel tud, belső kábelként. Az Audience belső kábele miután kicserélésére került rá a NIrvana, már könnyebben járódott, ott elég volt 80-100 óra is.
Nem tudom és nem is igazán érdekel, hogy Ákosnál hogy szólhatott több, mint egy (két?) évtizeddel ezelőtt egy Kondo erősítő.
A mostani rendszere mindenben más és minden bizonnyal jobban szól a mono blokk PSE 300B-vel és jobban is tetszene az itt olvasgatók többségének, mint bármi, amit valaha hallott és talán attól is jobban, mint bármelyik Kondo rendszer úgy általában (legalábbis az én izlésem szerint).
Nagyon átgondolt, nagyon egységes rendszer, amit mostanában csak LP-ről hallgat a gazdája.
A 211-es sztereó végfoka nálam volt egy jó félévig és a Djabe is demózott az erősítőivel külföldön.
az az előfok akkor már használatban volt vagy 2 éve, csak bejáródott),mikor én hallgattam,annak csak ártott az átkábelezés. Azért az audio innovations csapatából lett később audio note, border patrol és a Quad II Classic felélsztésében is benne volt a kezük. Tök kezdő banda,akiket egy hazai pákász azonnal leüberel

Ők nem tudom,milyen szerelőkábelt használtak, de a jelkábelek ezüst audio note-ok voltak eredetileg. Ezt az egész hóbelevancot saját kútfőből lecserélni, most tökmindegy mire fejlövés. Az,hogy történetesen Nirvana volt, ezt ne vedd magadra, csak erről eszembejutott a sztori. Nem tudom ,miért kell felhorkanni, ha valaki úgy gondolja, hogy a szerinted szent tehén nem is annyira szent, vagy nem mindenhol.
- [OFF - katt ide ha látni akarod]
- A logikai bukfencre felhívnám a figyelmed az általam meg nem nevezett személy rendszerével kapcsolatban, hogy Te a saját Avantgarde-odat és Kagekidet hoztad példának, amit sokan nem tudnak, hogy az a Trio még nem az a Trio volt (főleg a Rel szub nem AA szub, amit használtál hozzá), ami pl a megnemnevezetté. Amikor (igen kedvező áron
) árultad, nekem is szóltak, tudván,hogy tölcsérbuzi vagyok, de megköszöntem a telefonálónak és maradtam egy kisebb, új modellnél,ami már a kiforrott időszakból volt. AZ AA kb 2002-2010 között volt a csúcson, ott jönnek a jó hangok. De megnemnevezett emberünk rendszere így is legalább egy évtizeddel fiatalabb,mint a Tied volt, vagyis jóval több. És a slussz poén, hogy a maiak még jobbak, bár sokan nem ezt terjesztik. Nem Kageki, hanem Neiro és Neiro V2 raboskodott nálam egy ideig (ugye a Kageki a Neiro öszvértrafós kivitele). Az egyik, hogy fantasztikusan jó erősítők lennének mai napig, de a tölcsérekhez otrombán illeszkednek a saját 7-8 PSE Wattjukkal. másodsorban egy mai Kondo, bármelyik, jobb hangot produkál. Emberünk M1000 előfoka és Gaku Oh végfokai már egy modernebb időből valók, talán már az un KSL technológiát alkalmazták ezeknél (előtte volt régi Ongakuja, majd a nagyon ritka Fuji), ami jelentsen is bármit, de egyet biztos,hogy új fejlesztési koncepció. De ez csak mellékszál, nem annyira érdekes.
De mindettől eltekintve, teljesen mindegy, ki mondja, csak azt hiszem el,amit hallok.
Majd meghallgatom emberünk rendszerét, ha arra járok. Amikor váltott (gyártásba kezdett) Clarinet-ra, nagyon nem érdekelt a hifi, kimaradt az életemből. Még az se érdekel, ha jobbnak hallod a Kondo cucoktól,még az is lehet, hogy tényleg jobb (bár amiket mostanában írtál, számomra teljesen mindegy,mit hallassz jónak, hallottam a Hóbaglyot). Bár ezt nehéz elképzelni, de legyen döntetlen. De nem ezt megyek el meghallgatni, ha elmegyek, csak régen találkoztam az "emberrel" és számorma érthetetlen okokból, ahogy Te itt Kondo vs Clarinet vetélkedőt rittyentettél, Ő biztos nem fog (ezt a részt tényleg nem értem

). Jelzem,hogy azt az embert barátomnak tekintem, jó lenne nem xarnál bele a ventillátorba (és kényszrítsz egy halom OFF-ba), főleg,hogy csöppet sem érdekel, mi a jobb hifi, az Övé vagy a Kondo.
egyébként az a vicces, kiindulva "megnemnevezett" átkábelezéséből, elgondolkodtam halványan ezen, de idővel biztos elengedem...
írj még 20 oldalt, nagyon várjuk. nem mindenki most kezdte a szakmát, nem mindenkit lehet szédíteni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu