Azért így jobban mutat. Már nem optikailag, beállításnak

Azért így jobban mutat. Már nem optikailag, beállításnak
Tegnap akartam írni, próbáld lentebb, egyenesebben, de ez mára okafogyottá vált, de egy plusz mellette... aztán, majd kiderül :)Vinkler írta: ↑2025.02.05., szer. 21:23Nem tökéletes ez a beállítás, a 2. Óra végére ezt lőttem be. Holnap folyt köv, majd beszámolok a véglegesről. Én is sokkal “vízszintsebbe” kezdtem, aztán mentem lejjebb, előrébb, aztán meg feljebb dőlésszögben. Holnap lejjebb is engedem a nyerget, mert ma 120-as fordulatnál jobban pattogtam, mint ahogy szerintem kellett volna, akkor viszont feljebb tudom húzni az elejét is. Az sem kizárt, hogy előrébb is húzom még egy picit. Totál felborít minden eddig ismert beállítást ez az SMP, de már így is kényelmesebb, mint eddig bármi.pärt írta: ↑2025.02.05., szer. 21:15Nálad jó nagy a lejtés. Megnéztem, nekem 3,5°, szemre jó, ha a fele lehet a tiédnek.
Érdekes, nem rémlik, hogy ekkora intervallumot jelöltek meg, egyértelműen a teljesen vízszintes ajánlásra emlékszem. Mondjuk már kb. 15 éve SMP-m van, lehet, hogy azóta változtattak az ajánláson.
Látszik, mennyire egyéni ez, csak ökölszbályok vannak, azon túl meg a hangolgatás.
Tényleg, bike fittingen a szögre adnak javaslatot vagy azt teljesen az ügyfélre bizzák?
Láttam, hogy a tiéd alig van megdöntve, de sokkal egyenesebb koncepció is, mint a Well.
Igen, ez a mostani eléggé kilóg a termékvonalukból. Az a koncepció, hogy a "kacsafarkat" hátul lecsapták, hogy könnyebb legyen előre-hátra helyezkedni. Hosszabb is jócskán. A régebbi nyergem a klasszikus SMP forma.
Nem tökéletes ez a beállítás, a 2. Óra végére ezt lőttem be. Holnap folyt köv, majd beszámolok a véglegesről. Én is sokkal “vízszintsebbe” kezdtem, aztán mentem lejjebb, előrébb, aztán meg feljebb dőlésszögben. Holnap lejjebb is engedem a nyerget, mert ma 120-as fordulatnál jobban pattogtam, mint ahogy szerintem kellett volna, akkor viszont feljebb tudom húzni az elejét is. Az sem kizárt, hogy előrébb is húzom még egy picit. Totál felborít minden eddig ismert beállítást ez az SMP, de már így is kényelmesebb, mint eddig bármi.pärt írta: ↑2025.02.05., szer. 21:15Nálad jó nagy a lejtés. Megnéztem, nekem 3,5°, szemre jó, ha a fele lehet a tiédnek.
Érdekes, nem rémlik, hogy ekkora intervallumot jelöltek meg, egyértelműen a teljesen vízszintes ajánlásra emlékszem. Mondjuk már kb. 15 éve SMP-m van, lehet, hogy azóta változtattak az ajánláson.
Látszik, mennyire egyéni ez, csak ökölszbályok vannak, azon túl meg a hangolgatás.
Tényleg, bike fittingen a szögre adnak javaslatot vagy azt teljesen az ügyfélre bizzák?
Ez mind igaz a hagyományos nyeregre. Ott egyáltalán nem lejtettem soha, mindig vízszintben volt. Az SMP 2,5 cm-ig simán elmegy gyári ajánlásban. Most nyomtam le vele egy 1 órás görgőzést, kell még állítani, de nem sok állítás van már ebben a nyeregben.
Szerintem max. 0,5 cm-nél nagyobb "lejtés" túlságosan megterheli a csuklót, kart, vállat. De nyilván nem vagyunk egyformák.
Nem. Ezért írtam, h teljesen más koncepció.
egyedül Sandra Bullock akarta, hogy a visszaeső bűnözők kapjanak nagyobb büntetést
és a világbékepärt írta: ↑2025.02.05., szer. 15:09Mindig könnybe lábadok az ilyesmi mondatoktól, mint a fenti is, amiben a zöld átállás definíciójának manifesztálódásáról mereng a tudálékos költő.revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
![]()
Az átállást néhány fontosabb akadály is hátráltatja annál, mint hogy nincsenek az általuk vágyott módon rendszabályozva a nepperek. (Szerintem amúgy is inkább a kapacitás hiányzik az ellenőrzéshez, nem pedig valami újabb, betarthatatlan törvény/szabály.) Például nagyot lendítenének a rendes kerekpárutak a település egyik szélétől a másikig, és ha azon túl is van valami, az sem hátrány. És természetesen nem a semmiből tekervényesen és szar útfelületen a semmibe vezető meg a látványterv bringautakra gondolok, mert abból már éppen elég van most is.
Felnőttkorom hajnalán munkahelyemtől 22 km-re laktunk egy kis tyúxxaros faluban. 9 éven át, míg be nem költöztünk a városba, áprilistól szeptemberig országúti bringával jártam be, ha nem esett. Jó buli volt.
Mindig könnybe lábadok az ilyesmi mondatoktól, mint a fenti is, amiben a zöld átállás definíciójának manifesztálódásáról mereng a tudálékos költő.revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
az a cikk a "luxuscikk" országútiról szól
Azt nem tudom,nem olvastam végig,de a Biondobike lefedi a kerékpáros palettát,tehát melós bringa is vanrevox írta: ↑2025.02.05., szer. 13:48az más dolog, de aki leteszi az autót, az nem országútival fog járni a dolgozóbalacee írta: ↑2025.02.05., szer. 13:05Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
csak erre akartam célozni
![]()
az más dolog, de aki leteszi az autót, az nem országútival fog járni a dolgozóbalacee írta: ↑2025.02.05., szer. 13:05Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
Imádok a Pilis lábánál lakni!lacee írta: ↑2025.02.05., szer. 13:05Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()