Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2087
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1264
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Vinkler írta:
2025.02.05., szer. 19:27
Teljesen más koncepció.
Minden nyerget "lebillentesz" egy ujjnyival a vízszinteshez képest? gondolkodik.gif

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Teljesen más koncepció.

.
IMG_4844.jpeg
IMG_4845.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.02.05., szer. 15:47
revox írta:
2025.02.05., szer. 15:18

és a világbéke ;peace;
Pontosan ez ugrott be a "zöld átállás" lózung kapcsán, amikor a szépségkirálynő jelöltektől kérdezték, mit tartanak fontosnak, és szegények azt kellett nyilatkozni, hogy a világbékét, meg a környezetvédelmet. :D
egyedül Sandra Bullock akarta, hogy a visszaeső bűnözők kapjanak nagyobb büntetést :D de nem aratott sikert, így bedobta a világbékét :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.02.05., szer. 15:18

és a világbéke ;peace;
Pontosan ez ugrott be a "zöld átállás" lózung kapcsán, amikor a szépségkirálynő jelöltektől kérdezték, mit tartanak fontosnak, és szegények azt kellett nyilatkozni, hogy a világbékét, meg a környezetvédelmet. :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.02.05., szer. 15:09
revox írta:
2025.02.05., szer. 12:08
nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:

A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.

mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgozni :rolleyes: jómán ez a zöld buli :D
Mindig könnybe lábadok az ilyesmi mondatoktól, mint a fenti is, amiben a zöld átállás definíciójának manifesztálódásáról mereng a tudálékos költő. uvegajto.gif
Az átállást néhány fontosabb akadály is hátráltatja annál, mint hogy nincsenek az általuk vágyott módon rendszabályozva a nepperek. (Szerintem amúgy is inkább a kapacitás hiányzik az ellenőrzéshez, nem pedig valami újabb, betarthatatlan törvény/szabály.) Például nagyot lendítenének a rendes kerekpárutak a település egyik szélétől a másikig, és ha azon túl is van valami, az sem hátrány. És természetesen nem a semmiből tekervényesen és szar útfelületen a semmibe vezető meg a látványterv bringautakra gondolok, mert abból már éppen elég van most is.
és a világbéke ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.02.05., szer. 13:48

az más dolog, de aki leteszi az autót, az nem országútival fog járni a dolgozóba :D csak erre akartam célozni :D
Felnőttkorom hajnalán munkahelyemtől 22 km-re laktunk egy kis tyúxxaros faluban. 9 éven át, míg be nem költöztünk a városba, áprilistól szeptemberig országúti bringával jártam be, ha nem esett. Jó buli volt. :rolleyes:

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.02.05., szer. 12:08
nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:

A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.

mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgozni :rolleyes: jómán ez a zöld buli :D
Mindig könnybe lábadok az ilyesmi mondatoktól, mint a fenti is, amiben a zöld átállás definíciójának manifesztálódásáról mereng a tudálékos költő. uvegajto.gif
Az átállást néhány fontosabb akadály is hátráltatja annál, mint hogy nincsenek az általuk vágyott módon rendszabályozva a nepperek. (Szerintem amúgy is inkább a kapacitás hiányzik az ellenőrzéshez, nem pedig valami újabb, betarthatatlan törvény/szabály.) Például nagyot lendítenének a rendes kerekpárutak a település egyik szélétől a másikig, és ha azon túl is van valami, az sem hátrány. És természetesen nem a semmiből tekervényesen és szar útfelületen a semmibe vezető meg a látványterv bringautakra gondolok, mert abból már éppen elég van most is.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2025.02.05., szer. 14:01

Azt nem tudom,nem olvastam végig,de a Biondobike lefedi a kerékpáros palettát,tehát melós bringa is van :D
az a cikk a "luxuscikk" országútiról szól :napsut: de én is csak szemezgettem,csak itt pont olyan volt a kontextus, hogy ezen elmsolyodtam. látom kolleganőmet, Magdit, aki minden reggel begürdöl egy F7-el :kapdelm: (hogy ne az F legyen)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2784
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2025.02.05., szer. 13:48
lacee írta:
2025.02.05., szer. 13:05
revox írta:
2025.02.05., szer. 12:08
nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:

A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.

mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgozni :rolleyes: jómán ez a zöld buli :D
Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….
az más dolog, de aki leteszi az autót, az nem országútival fog járni a dolgozóba :D csak erre akartam célozni :D
Azt nem tudom,nem olvastam végig,de a Biondobike lefedi a kerékpáros palettát,tehát melós bringa is van :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2025.02.05., szer. 13:05
revox írta:
2025.02.05., szer. 12:08
nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:

A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.

mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgozni :rolleyes: jómán ez a zöld buli :D
Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….
az más dolog, de aki leteszi az autót, az nem országútival fog járni a dolgozóba :D csak erre akartam célozni :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

lacee írta:
2025.02.05., szer. 13:05
revox írta:
2025.02.05., szer. 12:08
nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:

A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.

mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgozni :rolleyes: jómán ez a zöld buli :D
Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….
Imádok a Pilis lábánál lakni! :smile52:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2784
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2025.02.05., szer. 12:08
nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:

A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.

mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgozni :rolleyes: jómán ez a zöld buli :D
Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:

A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.

mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgozni :rolleyes: jómán ez a zöld buli :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

IMG_4838.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ja, igen, azt elfelejtettem írni, hogy nem csak a kikerülő hézagolókkal, hanem egy vékonyabb nadrágbetéttel is változtatni kellett a beállításon. Mikor először raktam fel SMP nyerget, akkor a gyári ajánlás szerint lőttem be: a nyeregre rakott lap teljesen vízszintben volt. Mostani kormánymagasság - ezzel a típussal, az én anatómiámmal - a fotón látható lejtést igényli. Eléggé ég és föld különbséget ad pár fok eltérés, bár ez persze a legtöbb nyeregnél így van.
IMG20250204162203.jpg

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.02.04., kedd 11:17
A párnázatlan modelljükkel (Composit) annyi problémám volt, hogy a bringásnadrág közepe - és nemes tartalma - hajlamos volt beékelődni a nyereg órási árkába. Pár percenként ki kellett állni a nyeregből, hogy kiszabaduljak. Próbálkoztam más nadrággal is, hátha egy keményebb betét segít, de hasztalan. Sokáig nem értettem, hogy korábban miért nem volt ilyen gondom ugyannazzal a nyereggel, nadrággal. Aztán rájöttem, hogy miután kis adagokban lejjebb került a kormány, jobban előredőlve az ülőcsont pár foknyi gördülésével teljesen megváltozott az érinkező régió. A mostani, némileg párnázott modellen már keskenyebb a nyílás, megszűnt a probléma.
Szóval jó sok változós választás, egy állítás is képes mindent borítani.
Ez most a 2. SMP nálam. Nagyjából kapiskálom a beállítást, bár mindegyik nyereg más beállítást igényel, ahogy a gyári ajánlásokat és azt a 15-20 videot átrágtam a témában. A hagyományos nyergekhez képest ugye itt a vízszintes állítás tág lehetősége is elég erősen beleszól (alapból +/- 10/25 mm), és igen amit Te is írtál a billentéssel erősen változik az érintkező terület is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

A párnázatlan modelljükkel (Composit) annyi problémám volt, hogy a bringásnadrág közepe - és nemes tartalma - hajlamos volt beékelődni a nyereg órási árkába. Pár percenként ki kellett állni a nyeregből, hogy kiszabaduljak. Próbálkoztam más nadrággal is, hátha egy keményebb betét segít, de hasztalan. Sokáig nem értettem, hogy korábban miért nem volt ilyen gondom ugyannazzal a nyereggel, nadrággal. Aztán rájöttem, hogy miután kis adagokban lejjebb került a kormány, jobban előredőlve az ülőcsont pár foknyi gördülésével teljesen megváltozott az érinkező régió. A mostani, némileg párnázott modellen már keskenyebb a nyílás, megszűnt a probléma.
Szóval jó sok változós választás, egy állítás is képes mindent borítani.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.02.04., kedd 10:34
Vinkler írta:
2025.02.04., kedd 10:02
Mindeközben megy a következő felvonás. :smile54:
.
IMG_4828.jpeg
IMG_4829.jpeg
Nekem nagyon beváltak az SMP-k, most az országútin a nagyon keskeny, párnázat nélkülit lecseréltem egy kicsit szélesebb, enyhén párnázottra, de csak azért, mert épp szembejött egy jó áron, kipróbáltam, és szeretem. De nagyon egyénfüggő: a fiam tíz méter után szállt le róla, hogy ez szörnyű.
Ha ez nem működik, érdemes a felsőbb polcos modelljeit is kipróbálni, azok nem annyira süppedősek.
Az van, hogy a nagy testmagasság+nagy súly nem annyira görgőbarát az ülepemmel. Kénytelen voltam keresgélni. A netes kutakodás után az a nyereg amit elsőre gondoltam nem vált be, amit másodiknak, az meg még annyira sem. Ezek után döntöttem, h kipróbálom az SMP irányt. Úgy tűnik beválik. Ebből fogok választani. A legesleggel kezdtem (sokak szerint ötyéknek valóval), aztán szépen megyek tovább. A Well után jön a Glider és a Drakon. Ezek közül lesz a döntés. Ez most, illetve az említett hármas a közepes méretnek számít. A szélesebb nem volt jó, a keskenyebb sem.
Mit mondjak? Ronda, de finom! :smile52:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.02.04., kedd 10:02
Mindeközben megy a következő felvonás. :smile54:
.
IMG_4828.jpeg
IMG_4829.jpeg
Nekem nagyon beváltak az SMP-k, most az országútin a nagyon keskeny, párnázat nélkülit lecseréltem egy kicsit szélesebb, enyhén párnázottra, de csak azért, mert épp szembejött egy jó áron, kipróbáltam, és szeretem. De nagyon egyénfüggő: a fiam tíz méter után szállt le róla, hogy ez szörnyű.
Ha ez nem működik, érdemes a felsőbb polcos modelljeit is kipróbálni, azok nem annyira süppedősek.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.02.04., kedd 09:51
A "xart hány" és a "sálat kötöget" között van az edzésmunka szvsz. Mindazonáltal a sálkötögetés is fontosabb része lehet egy edzésmunkának (hanem a legfontosabb) mint az első. :rolleyes:
Azt nem értem,hol itt a gond? ha valakinek még dereng,amikor Ati elkezdte ezt csinálni, munka mellett(!!!) és volt neki heti 4-5 edzés, azzal kezdtem, az sok lesz, nem lesz regenerációra ideje. Azt mondtam neki, 3 és a hr Z2 se fotelban kötögetés.

de ez ugyanígy igaz az edzés közbeni -rövidtávú, gyors- regenerációra. Az már más történet, hogy csapattréningen a résztáv után egy 38-40-el haladó lánctalp gyorsnak tűnik, de nem az. Az "csak" pihenőtempó versenyzői szinten. egyéniben ez nyilván nem megoldható.

de elengedhetjük az edzésmódszereket szerintem :-) nekem nem fontos téma :rolleyes:

jobb a nyerges, azt nehéz félreérteni :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Mindeközben megy a következő felvonás. :smile54:
.
IMG_4828.jpeg
IMG_4829.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.02.04., kedd 09:43
Vinkler írta:
2025.02.04., kedd 08:44
Ugyan nem nekem írtad, de egy általánosan rossz és elavult beidegződés szerintem a mondandód utolsó része. Ez a szemlélet az 50-70-es években működhetett (akkor is rosszul), de szerencsére a 80-as években már kezdett átalakulni, napjainkra pedig teljesen megváltozott. Megváltozott úgy, hogy az orvostudomány és a táplálkozás tudomány nagymértékben hozzá járul a fejlődéshez olyannyira, hogy aki "xart hány" az egészen BIZTOSAN nem lesz eredményes. :rolleyes:
nem megkérdőjelezve az edzésmódszerek fejlődést(ahogy a kerékpárok is fejlődtek az elmúlt 20 évben, minden csapatnál egyformán), azt gondolom, kemény munka nélkül nem lesz eredmény. az meg nem létezik a komfortzónából kilépés nélkül. azt feltételezem, senki nem hiszi,hogy a kerékpárversenyzők ezután csak sálat kötögetnek a fotelban és várják a csodát (bár Lambert is bízott és hitt a fekete retekben) :smile53:
A "xart hány" és a "sálat kötöget" között van az edzésmunka szvsz. Mindazonáltal a sálkötögetés is fontosabb része lehet egy edzésmunkának (hanem a legfontosabb) mint az első. :rolleyes:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.02.04., kedd 08:44
Ugyan nem nekem írtad, de egy általánosan rossz és elavult beidegződés szerintem a mondandód utolsó része. Ez a szemlélet az 50-70-es években működhetett (akkor is rosszul), de szerencsére a 80-as években már kezdett átalakulni, napjainkra pedig teljesen megváltozott. Megváltozott úgy, hogy az orvostudomány és a táplálkozás tudomány nagymértékben hozzá járul a fejlődéshez olyannyira, hogy aki "xart hány" az egészen BIZTOSAN nem lesz eredményes. :rolleyes:
nem megkérdőjelezve az edzésmódszerek fejlődést(ahogy a kerékpárok is fejlődtek az elmúlt 20 évben, minden csapatnál egyformán), azt gondolom, kemény munka nélkül nem lesz eredmény. az meg nem létezik a komfortzónából kilépés nélkül. azt feltételezem, senki nem hiszi,hogy a kerékpárversenyzők ezután csak sálat kötögetnek a fotelban és várják a csodát (bár Lambert is bízott és hitt a fekete retekben) :smile53:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.02.03., hétf. 14:45
AAttila írta:
2025.02.03., hétf. 13:09
Véleményem szerint, az a jó edző, aki megbeszéli a sportolóval (ha kell, a szülőket bevonva), hogy mi az edzés célja. Lehet "csak" tömegsport, egy fittebb állapot elérése, magasabb célok, stb. Ehhez az elérendő célhoz tervezze meg az edzést.
egy versenyorientált csapat edzője nem fog tömegsportszerű tréningek szervezésével foglalkozni. Erre valók az amatőr és/vagy egyéb természetjáró egyesületek,szervezetek, facebook-csoportok.

aki maszekban ír edzéstervet, azok esetleg. De ők meg nem fognak tudni rendesen felkészíteni versenyezni. A footbalisták se egyedül rúgják a bőrt a sámsoni határban és futnak versenyt Buksival, ki hozza vissza :D

de csak azért írtam le, hogy a valóság azért más, mint az idealizált állapotok ;peace; aki versenyezni akar és nyerni, így, vagy úgy, de xart fog hányni :D

de ez ránk nem vonatkozik. rám főleg nem :D :fekverohog:
Ugyan nem nekem írtad, de egy általánosan rossz és elavult beidegződés szerintem a mondandód utolsó része. Ez a szemlélet az 50-70-es években működhetett (akkor is rosszul), de szerencsére a 80-as években már kezdett átalakulni, napjainkra pedig teljesen megváltozott. Megváltozott úgy, hogy az orvostudomány és a táplálkozás tudomány nagymértékben hozzá járul a fejlődéshez olyannyira, hogy aki "xart hány" az egészen BIZTOSAN nem lesz eredményes. :rolleyes:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2025.02.03., hétf. 21:33
st81 írta:
2025.02.03., hétf. 19:39
xart nem szeretnék hányni, de az idei szezonra is felkészülök a magam kocabringás módján :D
Az alábbi versenyek izgatnak: Balatonfondo (Balatonfüred), Tour de Zalakaros, Brigetio (Péliföldszentkereszt).
Ha megrendeznék, örülnék egy Csákvár és Velencei-tó maratonnak is.
Van aki megméretteti magát idén valamelyik versenyen?
Míg nem megy a xart hányás addig felesleges. Szerintem kezdd alapszinten, azaz a nagyhifista szófosással, hátha rávezet a xarthányásra, onnan meg már bajnok vagy! :smile29: ;peace;
Sebi,

Alapvetően neked nem írtam semmit, Atival beszélgettem. Sajnálom és elnézésed kérem, ha megszólítva érezted magad :smile53:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”