Minden nyerget "lebillentesz" egy ujjnyival a vízszinteshez képest?

egyedül Sandra Bullock akarta, hogy a visszaeső bűnözők kapjanak nagyobb büntetést
és a világbékepärt írta: ↑2025.02.05., szer. 15:09Mindig könnybe lábadok az ilyesmi mondatoktól, mint a fenti is, amiben a zöld átállás definíciójának manifesztálódásáról mereng a tudálékos költő.revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
![]()
Az átállást néhány fontosabb akadály is hátráltatja annál, mint hogy nincsenek az általuk vágyott módon rendszabályozva a nepperek. (Szerintem amúgy is inkább a kapacitás hiányzik az ellenőrzéshez, nem pedig valami újabb, betarthatatlan törvény/szabály.) Például nagyot lendítenének a rendes kerekpárutak a település egyik szélétől a másikig, és ha azon túl is van valami, az sem hátrány. És természetesen nem a semmiből tekervényesen és szar útfelületen a semmibe vezető meg a látványterv bringautakra gondolok, mert abból már éppen elég van most is.
Felnőttkorom hajnalán munkahelyemtől 22 km-re laktunk egy kis tyúxxaros faluban. 9 éven át, míg be nem költöztünk a városba, áprilistól szeptemberig országúti bringával jártam be, ha nem esett. Jó buli volt.
Mindig könnybe lábadok az ilyesmi mondatoktól, mint a fenti is, amiben a zöld átállás definíciójának manifesztálódásáról mereng a tudálékos költő.revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
az a cikk a "luxuscikk" országútiról szól
Azt nem tudom,nem olvastam végig,de a Biondobike lefedi a kerékpáros palettát,tehát melós bringa is vanrevox írta: ↑2025.02.05., szer. 13:48az más dolog, de aki leteszi az autót, az nem országútival fog járni a dolgozóbalacee írta: ↑2025.02.05., szer. 13:05Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
csak erre akartam célozni
![]()
az más dolog, de aki leteszi az autót, az nem országútival fog járni a dolgozóbalacee írta: ↑2025.02.05., szer. 13:05Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
Imádok a Pilis lábánál lakni!lacee írta: ↑2025.02.05., szer. 13:05Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
Pedig jó lenne ha sok ember letenné az autót legalább helyben,arra a napi 5-10 km.-re,nem kellene szagolni a dpf.kiütött autók füstjét…Elég ilyenkor a fűtés utánni füstöt szagolni,az ember a saját udvarán nem tud kint lenni 5 percet mert a ruhán is érzik a füst,a szellőztetésről meg ne is álmodj,pedig csak az egyik oldal szomszédom pöfékel a közelemben….revox írta: ↑2025.02.05., szer. 12:08nálam, a múlt hétről nyitva maradt a mártikás cikk... most olvastam bele a végébe és megakadt a szemem egy mondaton:
A zöld átállás (bármiképp is manifesztálódjon ez a definíció a jövőben) egyik legalapvetőbb és legkézenfekvőbb eszköze a kerékpár, amely viszont csak akkor lehet nyertese az előttünk álló változásoknak, hogyha a kereskedés alapvető feltételei tisztázottak és rendezettek.
mert a fél világ cseréli az autót egy Dogmára és azzal jár dolgoznijómán ez a zöld buli
![]()
Ez most a 2. SMP nálam. Nagyjából kapiskálom a beállítást, bár mindegyik nyereg más beállítást igényel, ahogy a gyári ajánlásokat és azt a 15-20 videot átrágtam a témában. A hagyományos nyergekhez képest ugye itt a vízszintes állítás tág lehetősége is elég erősen beleszól (alapból +/- 10/25 mm), és igen amit Te is írtál a billentéssel erősen változik az érintkező terület is.pärt írta: ↑2025.02.04., kedd 11:17A párnázatlan modelljükkel (Composit) annyi problémám volt, hogy a bringásnadrág közepe - és nemes tartalma - hajlamos volt beékelődni a nyereg órási árkába. Pár percenként ki kellett állni a nyeregből, hogy kiszabaduljak. Próbálkoztam más nadrággal is, hátha egy keményebb betét segít, de hasztalan. Sokáig nem értettem, hogy korábban miért nem volt ilyen gondom ugyannazzal a nyereggel, nadrággal. Aztán rájöttem, hogy miután kis adagokban lejjebb került a kormány, jobban előredőlve az ülőcsont pár foknyi gördülésével teljesen megváltozott az érinkező régió. A mostani, némileg párnázott modellen már keskenyebb a nyílás, megszűnt a probléma.
Szóval jó sok változós választás, egy állítás is képes mindent borítani.
Az van, hogy a nagy testmagasság+nagy súly nem annyira görgőbarát az ülepemmel. Kénytelen voltam keresgélni. A netes kutakodás után az a nyereg amit elsőre gondoltam nem vált be, amit másodiknak, az meg még annyira sem. Ezek után döntöttem, h kipróbálom az SMP irányt. Úgy tűnik beválik. Ebből fogok választani. A legesleggel kezdtem (sokak szerint ötyéknek valóval), aztán szépen megyek tovább. A Well után jön a Glider és a Drakon. Ezek közül lesz a döntés. Ez most, illetve az említett hármas a közepes méretnek számít. A szélesebb nem volt jó, a keskenyebb sem.pärt írta: ↑2025.02.04., kedd 10:34Nekem nagyon beváltak az SMP-k, most az országútin a nagyon keskeny, párnázat nélkülit lecseréltem egy kicsit szélesebb, enyhén párnázottra, de csak azért, mert épp szembejött egy jó áron, kipróbáltam, és szeretem. De nagyon egyénfüggő: a fiam tíz méter után szállt le róla, hogy ez szörnyű.
Ha ez nem működik, érdemes a felsőbb polcos modelljeit is kipróbálni, azok nem annyira süppedősek.
Nekem nagyon beváltak az SMP-k, most az országútin a nagyon keskeny, párnázat nélkülit lecseréltem egy kicsit szélesebb, enyhén párnázottra, de csak azért, mert épp szembejött egy jó áron, kipróbáltam, és szeretem. De nagyon egyénfüggő: a fiam tíz méter után szállt le róla, hogy ez szörnyű.
Azt nem értem,hol itt a gond? ha valakinek még dereng,amikor Ati elkezdte ezt csinálni, munka mellett(!!!) és volt neki heti 4-5 edzés, azzal kezdtem, az sok lesz, nem lesz regenerációra ideje. Azt mondtam neki, 3 és a hr Z2 se fotelban kötögetés.
A "xart hány" és a "sálat kötöget" között van az edzésmunka szvsz. Mindazonáltal a sálkötögetés is fontosabb része lehet egy edzésmunkának (hanem a legfontosabb) mint az első.revox írta: ↑2025.02.04., kedd 09:43nem megkérdőjelezve az edzésmódszerek fejlődést(ahogy a kerékpárok is fejlődtek az elmúlt 20 évben, minden csapatnál egyformán), azt gondolom, kemény munka nélkül nem lesz eredmény. az meg nem létezik a komfortzónából kilépés nélkül. azt feltételezem, senki nem hiszi,hogy a kerékpárversenyzők ezután csak sálat kötögetnek a fotelban és várják a csodát (bár Lambert is bízott és hitt a fekete retekben)Vinkler írta: ↑2025.02.04., kedd 08:44Ugyan nem nekem írtad, de egy általánosan rossz és elavult beidegződés szerintem a mondandód utolsó része. Ez a szemlélet az 50-70-es években működhetett (akkor is rosszul), de szerencsére a 80-as években már kezdett átalakulni, napjainkra pedig teljesen megváltozott. Megváltozott úgy, hogy az orvostudomány és a táplálkozás tudomány nagymértékben hozzá járul a fejlődéshez olyannyira, hogy aki "xart hány" az egészen BIZTOSAN nem lesz eredményes.![]()
![]()
nem megkérdőjelezve az edzésmódszerek fejlődést(ahogy a kerékpárok is fejlődtek az elmúlt 20 évben, minden csapatnál egyformán), azt gondolom, kemény munka nélkül nem lesz eredmény. az meg nem létezik a komfortzónából kilépés nélkül. azt feltételezem, senki nem hiszi,hogy a kerékpárversenyzők ezután csak sálat kötögetnek a fotelban és várják a csodát (bár Lambert is bízott és hitt a fekete retekben)Vinkler írta: ↑2025.02.04., kedd 08:44Ugyan nem nekem írtad, de egy általánosan rossz és elavult beidegződés szerintem a mondandód utolsó része. Ez a szemlélet az 50-70-es években működhetett (akkor is rosszul), de szerencsére a 80-as években már kezdett átalakulni, napjainkra pedig teljesen megváltozott. Megváltozott úgy, hogy az orvostudomány és a táplálkozás tudomány nagymértékben hozzá járul a fejlődéshez olyannyira, hogy aki "xart hány" az egészen BIZTOSAN nem lesz eredményes.![]()
Ugyan nem nekem írtad, de egy általánosan rossz és elavult beidegződés szerintem a mondandód utolsó része. Ez a szemlélet az 50-70-es években működhetett (akkor is rosszul), de szerencsére a 80-as években már kezdett átalakulni, napjainkra pedig teljesen megváltozott. Megváltozott úgy, hogy az orvostudomány és a táplálkozás tudomány nagymértékben hozzá járul a fejlődéshez olyannyira, hogy aki "xart hány" az egészen BIZTOSAN nem lesz eredményes.revox írta: ↑2025.02.03., hétf. 14:45egy versenyorientált csapat edzője nem fog tömegsportszerű tréningek szervezésével foglalkozni. Erre valók az amatőr és/vagy egyéb természetjáró egyesületek,szervezetek, facebook-csoportok.
aki maszekban ír edzéstervet, azok esetleg. De ők meg nem fognak tudni rendesen felkészíteni versenyezni. A footbalisták se egyedül rúgják a bőrt a sámsoni határban és futnak versenyt Buksival, ki hozza vissza![]()
de csak azért írtam le, hogy a valóság azért más, mint az idealizált állapotokaki versenyezni akar és nyerni, így, vagy úgy, de xart fog hányni
![]()
de ez ránk nem vonatkozik. rám főleg nem![]()
![]()
Sebi,asebestyen írta: ↑2025.02.03., hétf. 21:33Míg nem megy a xart hányás addig felesleges. Szerintem kezdd alapszinten, azaz a nagyhifista szófosással, hátha rávezet a xarthányásra, onnan meg már bajnok vagy!st81 írta: ↑2025.02.03., hétf. 19:39xart nem szeretnék hányni, de az idei szezonra is felkészülök a magam kocabringás módján![]()
Az alábbi versenyek izgatnak: Balatonfondo (Balatonfüred), Tour de Zalakaros, Brigetio (Péliföldszentkereszt).
Ha megrendeznék, örülnék egy Csákvár és Velencei-tó maratonnak is.
Van aki megméretteti magát idén valamelyik versenyen?![]()
![]()