A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Ez a film nyomta le a Valami Amerikát (is) a mozikban? A bokájáig sem ér fel.
Erőltetett poénok, rossz értelemben vett túlzottan színes képi világ, első 5 percben már lehet tudni, ki kivel fog összejönni.
A filmet pedig nem ajánlom senkinek, nekem kidobott idő volt, feleségem pedig elaludt rajta.
Hm pedig ma akartam megnézni azért megnézem
A nagy hype-ot én se értem, de ennyire szerintem messze nem rossz. Igen, a sztori már az elején elég jól körvonalazható, elég sok sablon van benne, szereplők és egyebek alapján női irányultságú, de annyira nem éreztem a nagy férfielnyomást, és több élvezhető poén is volt benne. Sajnos ez a mezőnyt is minősíti, de a mostanában nézett vígjátékok között ez szerintem a jobbak között van. Unalmasnak meg egyáltalán nem gondolom. Szerintem Valami Amerikához kevésbé hasonlítható, valamelyest más húrokat penget.
Első 10-15 perc alatt kb. körvonalazódik milyen a film stílusa, tehát szerintem eldönthető, valaki akarja-e tovább nézni.
(Ha már vígjáték, eléggé más mint a fenti, de youtube-ra felkerült a Jön a medve jó minőségben, szerintem nem a L'art pour L'art legsikerültebb anyaga, de aki szereti ezt a stílust és még nem látta, vagy nyolcvanas évek vége - kilencvenes évek eleje hangulatra vágyik, annak ajánlom.)
Ez a film nyomta le a Valami Amerikát (is) a mozikban? A bokájáig sem ér fel.
Erőltetett poénok, rossz értelemben vett túlzottan színes képi világ, első 5 percben már lehet tudni, ki kivel fog összejönni.
A filmet pedig nem ajánlom senkinek, nekem kidobott idő volt, feleségem pedig elaludt rajta.
Ez a film nyomta le a Valami Amerikát (is) a mozikban? A bokájáig sem ér fel.
...
Előrebocsátom én nem láttam.
Az én környezetemben is többen ajánlják nekem, hogy ez mennyire jó.
Nekem (is) vannak kétségeim, pláne, hogy számomra a Valami Amerika is befogadhatatlan/élvezhetetlen volt, annak sikerét se értettem...
Talán belépőszintűnek mondható rendszerem: Sony BDP-S7200, Pioneer VSX329, Jamo S626, Jamo J112 sub, Audioquest Pearl és KáCsa kábelek
Ez a film nyomta le a Valami Amerikát (is) a mozikban? A bokájáig sem ér fel.
Erőltetett poénok, rossz értelemben vett túlzottan színes képi világ, első 5 percben már lehet tudni, ki kivel fog összejönni.
És jellemző a mai álszent világunkra, hogy egyesek szerint hímsoviniszta Nissan reklám miatt megy a közfelháborodás, pedig semmi extra az egész, de ebben a filmben kb. minden férfi egy link, sörissza lusta, megbízhatatlan disznó, és ez teljesen rendben van, sőt ez lett a legnézettebb Magyar film.
Hánynom kell ettől a mainstream népbutító kettős mércével rendelkező álszent világtól.
A filmet pedig nem ajánlom senkinek, nekem kidobott idő volt, feleségem pedig elaludt rajta.
Kijott ma a Cobra Kai utolsó évad befejező 5 része.
Azt kell mondjam méltó lezárást kapott, nem lett elbaltázva.
Jó hír.
Bár sorozatokkal gyakran lassan haladok (pl. a koreai Másképp gondolkodók [Stranger] 2. évadát 2023. óta nézem és a felénél tartok...), ezt várhatóan a hétvégén megnézem.
Az elmúlt 7 évben ez a sorozat tette rám a legnagyobb (popkulturális) hatást.
Hasonló hatást csak a BBC-féle Sherlock, az HBO-féle Róma és a James Clavell-féle Sógun (1980) tett rám.
(Persze, láttam más jó sorozatokat is, de ezek mindent "visznek".)
Talán belépőszintűnek mondható rendszerem: Sony BDP-S7200, Pioneer VSX329, Jamo S626, Jamo J112 sub, Audioquest Pearl és KáCsa kábelek
A Telekom még tavaly év végén az előfizetésem mellé felajánlott két havi, "ingyenes" (az idézőjel annak szól, hogy ingyen ebéd, mint tudjuk, nincs) SkyShowtime streaming hozzáférést, és a SkyShowtime kínálatában találtam egy pár olyan régi filmet is, amik, anno, nekem kimaradtak, de szerettem volna pótolni őket.
Ennyi.
Talán belépőszintűnek mondható rendszerem: Sony BDP-S7200, Pioneer VSX329, Jamo S626, Jamo J112 sub, Audioquest Pearl és KáCsa kábelek
Egyiket sem láttam, egyelőre nem is tervezem, mert tematikusan sem a politikai krimi, sem a vadnyugat nem hoz különösebben lázba.
Önmagában Taylor Sheridan neve sem, a Yellowstone-ból az első részt, "lássuk, mi ez a felhajtás" alapon, megnéztem, teljesen rendben van, csak konkrétan számomra teljesen érdektelen a Dutton család sorsa.
A Dexter eddig en bloc kimaradt, arra sem éreztem inspirációt.
Talán belépőszintűnek mondható rendszerem: Sony BDP-S7200, Pioneer VSX329, Jamo S626, Jamo J112 sub, Audioquest Pearl és KáCsa kábelek
Mivel lejárt a Telekomtól kapott 2 hónapos hozzáférésem a SkyShowtime-hoz, így egyelőre ez volt az utolsó régi film, amit itt pótoltam.
Anno, ezt sem láttam, persze, a zenéket ismertem.
Rosszul öregedett.
Egy patinás bájjal rendelkező régi film, egy kedvesen mosolygó főhősnővel.
(Aki szüzessége elvesztése után, igen vadóc lesz, lásd éttermi lábazás.)
Ugyanakkor, a faék egyszerűségű és kiszámítható történetet, a dramaturgiát, a dialógusokat egyszerűen belepte a por, lassú és unalmas.
Talán belépőszintűnek mondható rendszerem: Sony BDP-S7200, Pioneer VSX329, Jamo S626, Jamo J112 sub, Audioquest Pearl és KáCsa kábelek
Aki Star Trek rajongó, az kerülje el nagy ívben. Aki nem, az minimum kis ívben. Nem ajánlom senkinek. Párját ritkítóan bárgyú és nem tudom elhinni, hogy adtak zöld utat arra, hogy Star Trek név alatt kihozzák ezt a hulladékot. Nagyjából semmi Star Trek Vibe sincs a sorozatban, egy gagyi videótékás akciófilm szintjét hozza.
Az univerzum elmélete (2023) - Egészséges tempóval előadott, klasszikus sémákat vett elő a majdnem elsőfilmes Timm Kröger. Ezekből, és a stílushalmozásból, (horror)misztikumból kinyerhető alaphangulat, valamint az egyébként kellemesen erős helyszíni atmoszféra sem volt elég ahhoz, hogy több legyen a végeredmény a része(cské)k összegénél. Noir beforduláshoz és alváshoz, első randira nem. Erősen Bergmanira sikerült a kifejezés.
The Silence 2019 - a Tremors és a Hang nélkül pincében tartott szerelemgyerekeként lehetne definiálni ezt a mozit, nem nézhetetlen, igaz, nem is ment nagyot ('90-ben elevenebb táptalajban mozgolódhattak a nem épp kisvakondi ártatlansággal megáldott földfúrók). Repülő tremorsok boldogítják a lakosságot. Stanley Stucci jelenléte meglepő ebben a miliőben.
A Hang Nélkül trilógia szvsz. legnézhetőbb epizódja egyébként a második (Hang nélkül 2.) Emília Blunttal és a hengerben lakással.
Ha valaki titkon ezt tervezgette volna, most itt a tökéletes alkalom kiszeretni Amy Adams-ből: vastag dongájú, szőrösödő hordóként mutatja be tabukat sem kerülgetve az anyaság útját, mint egyirányú utat. Egy négyes fonatot választott a rendezés alapul, üzenve egyben, hogy szétválasztásról, szeparált értelmezésről vagy nyugalmas megélésről ne is álmodjunk. Társadalmi nyomásban testet öltő súlyos konvenció, anyai ösztön, animalitás és művészi véna mind stimulálják gazdájukat, de nem is olyan biztos, hogy kötelező káoszban kell végződnie a nehézségeknek. Igen hasznos a szókimondása, kifinomult humorral sem felejt el fűszerezni, nézendő az Éjszakai bitchszuka.
Repülőgép eltérítéses alaptörténet. Vannak benne csavarok, jó karakterek. Nem egy nagyon pörgős film, főhősünk sem egy szuperképességekkel megáldott exkommandós….
Nekem tetszett, ajánlom.
Tulajdonképpen egy realtime film. Egy repülő indul Dubaiból Londonba, az út kb. 7 óra hosszú, mint a 7 rész.
Meg néztem és nem igazán értem miért is olyan jó ez a film!
A fényképezése szerintem zseniális, de ennyiben meg is áll ami jót lehet róla mondani. Maga a film kifejezetten unalmas volt, a sztorit már mindenki ismeri...
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Meg néztem és nem igazán értem miért is olyan jó ez a film!
Biztos nagyon művészi, és ezt már az egyszeri ember nem is érti.
Ok, de miért nem lehet normális, szórakoztató filmeket csinálni? Vagy ha nem sikerült olyan jóra, akkor miért nem írják rá ,hogy sz.r! Miért kell az ilyen filmekre egyből azt írni, hogy ez ilyen műviszi és nem mindenki érti. De értem és sz.r!
Bocsánat, de a mai világban mindent meg magyaráznak és már uncsi!!!!
------Ez csak az én véleményem!------
Sárga zsebkendő 2008 - Az átadandót félelmetesen hamar képes a film fixálni a nézőben, mintha lelőtte volna magát, a valóságban viszont mesterien építkezik. Már az első képkockákon tetten érhetők a milyenségek, de nem holmi hamar elpuffantott, hamar kimerülő áltehetségről van itt szó, kitartanak és elkísérnek a film összes síkján, végig marad muníció. A gyökértelenség nyomorúságának hatásosan ábrázolt atmoszférájával indít és bizony azzal is folytatja, így lesz egy jól adagolt, fajsúlyos darabbá.
Itt már beszélhetünk alakításokról, az érzelmeknek vannak mélységei, a karaktereknek dimenziói. A játékok alatt kellemesen megtáltosodik a szokásos roadmovie-séma, belső utak meséi ágyazódnak a fizikailag megtettekéibe.
Ritka jól fényképezett útimozi került ki a Udayan Prasad - Chris Menges alkotópáros keze alól. Ajánlható mindazoknak, akik nem félnek a torokszorulástól és nem bánják, ha egy hosszan elkísérő élményt gyűjtenek be.
The Philosophers - megnéztem, harmadszorra is, de lehet, hogy negyedik alkalommal járt a virtuális lemeztálcán. Úgy vállal sokat, hogy közben nem vállal sokat. Az IMDB-meter elromlott a pontozók oldaláról, az enyémről természetesen hibátlan.
Terápiás csajok - itt csak kétszeres a szorzó nézésileg, ha kisebb mértékben is, de itt is alulpontozás történt.
Itt meg felülpontozás, túlzás az érték, de határesetként szódával lecsúszhat: Resurrection, két évad.
Az egyébként szemtelen magyar címben minden benne van.
Az alkotók egy része (pl. R. Scott Gemmill, John Wells, Michael Hissrich) kötődik az eredeti Vészhelyzethez (ER), főszerepben a Vészhelyzet Carter doktora, Noah Wyle (magyarhangja most is Alföldi Róbert), aki egy sürgősségi osztályon dolgozó orvost alakít.
Az első rész megtekintése után vegyesek az érzelmeim:
- sokkal kevésbé tűnik pörgősnek, mint az eredeti Vészhelyzet, nem loholnak kézi kamerával a mentővel érkező súlyos beteg mellett, sokkal inkább a járóbeteg ellátáson van a hangsúly,
- a zsáneren nem csavar az 1. rész, az eddig látott kórházas sorozatokhoz képest újat nem mutat,
- a karakterek nem különösebben érdekesek vagy emlékezetesek, a főhősünkön kívül egyetlen karizmatikus személy nincs, az első rész után egynek a nevére nem emlékszem,
- ugyanakkor technikai értelemben rendben van, egy tisztességes iparosmunka,
- a középkorú orvosok kiábrándultsága ugyanakkor megmozgat valamit bennem, az az indítás, hogy "Ez a munka sokat ad. Rémálmokat, fekélyt, öngyilkos hajlamot." tetszett.
Nem szippantott be, hogy ezt nekem néznem "kell", de egy esős szombat délutánra, ha nincs jobb/más egy-egy epizód jó lesz.
Talán belépőszintűnek mondható rendszerem: Sony BDP-S7200, Pioneer VSX329, Jamo S626, Jamo J112 sub, Audioquest Pearl és KáCsa kábelek
Lehet mai szemmel már elég gagyi ez a film, de mégis megvan az a bája, amiért imádni lehet. Mert jobban megnezve igencsak összerakták, és meg ma is készülnek gagyibb speciális effektekkel filmek.
Én bármikor elkapom, nézem onnan, ahol épp tart.
Már 35 éves a Tremors.