Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kábelezzünk
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4647
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 3177
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kábelezzünk
Olvasva az utóbbi napok termését, nem sok ingerenciám van kifejteni a véleményem, álláspontom, inkább feltennék két kérdést, ami nyugodtan tekinthető költőinek, tehát a válaszra sem vagyok feltétlen kiváncsi.
- Egyesek mire alapozva helyezik a saját tapasztalataikat, a másoké fölébe?
- Miért gondolják egyesek, hogy ha más, teljesen más utat választott magának a kábelezésben, vagy akár a
komplett rendszer építésben mint Ők, akkor az teljesen tévúton jár?
Mindezt a nélkül, hogy ismernék a másikat, vagy bármennyire is tisztában lennének a vitapartner mindennemű
adottságaival.
Más.
A kábelekkel kapcsolatban már nagyon sok szó esett a csatlakozókról, azok minőségéről, hangra gyakorolt hatásáról, stb. A tapasztalatok, vélemények, ajálások legtöbbször a hangfalkábel csatlakozókról, hálózati dugókról, illetve RCA dugókról szólnak, de mi a helyzet az XLR dugókkal?
Ezeknek a dugóknal nincs olyan markáns hatása a kapott hangminőségre, hogy ilyen kevés szó esik róluk?
A gyári szerelésű kábelek esetében is sokszor kihangsúlyozzák, hogy milyen érvek szólnak pl. a konkrét RCA dugó használata mellett, de a szimetrikus kábelek esetében, sokszor a dugó gyártójának kilétére sem derül fény, nemhogy technikai magyarázat ismertetése.
Sok gyári kábelnél látok saját XLR dugót(pl. AQ, Supra, stb.), míg mások megoldják a sokak által használt Neutrik dugókkal.
Diy kábelfaragóknál is sokszor látni Neutrik dugók használatát, felteszem a jó ár/érték aránya miatt kedvelt, de néha más gyártmányok is feltűnnek.
Ugyanakkor ezeknél a dugóknál nem látom azt favorizálást, misztifikálást, mint más dugók esetében.
- Egyesek mire alapozva helyezik a saját tapasztalataikat, a másoké fölébe?
- Miért gondolják egyesek, hogy ha más, teljesen más utat választott magának a kábelezésben, vagy akár a
komplett rendszer építésben mint Ők, akkor az teljesen tévúton jár?
Mindezt a nélkül, hogy ismernék a másikat, vagy bármennyire is tisztában lennének a vitapartner mindennemű
adottságaival.
Más.
A kábelekkel kapcsolatban már nagyon sok szó esett a csatlakozókról, azok minőségéről, hangra gyakorolt hatásáról, stb. A tapasztalatok, vélemények, ajálások legtöbbször a hangfalkábel csatlakozókról, hálózati dugókról, illetve RCA dugókról szólnak, de mi a helyzet az XLR dugókkal?
Ezeknek a dugóknal nincs olyan markáns hatása a kapott hangminőségre, hogy ilyen kevés szó esik róluk?
A gyári szerelésű kábelek esetében is sokszor kihangsúlyozzák, hogy milyen érvek szólnak pl. a konkrét RCA dugó használata mellett, de a szimetrikus kábelek esetében, sokszor a dugó gyártójának kilétére sem derül fény, nemhogy technikai magyarázat ismertetése.
Sok gyári kábelnél látok saját XLR dugót(pl. AQ, Supra, stb.), míg mások megoldják a sokak által használt Neutrik dugókkal.
Diy kábelfaragóknál is sokszor látni Neutrik dugók használatát, felteszem a jó ár/érték aránya miatt kedvelt, de néha más gyártmányok is feltűnnek.
Ugyanakkor ezeknél a dugóknál nem látom azt favorizálást, misztifikálást, mint más dugók esetében.
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech
Re: Kábelezzünk
ez nem Neked szól, csak itt került elő egy dolog,amit elég sokan tévesen értelmeznek, ugyanis egy rendszer nem annyira gyenge,mint a leggyengébb láncszeme, hanem mindenhol van veszteség és ez adódik össze. Tegnap Rock poénkodott (vagy nem) az ébenfával, amit nyilván senki nem értett. Mielőtt leírom, ez nem hit, vagy elmélet, ez tény,amit az évek ezerszer bebizonyítottak, pl amikor egy 7ezer forintos DVD-ről hallgattunk zenét (szervizben volt a CD-m és kellett valami szereléshez,ne kelljen lemezt forgatni 20percenként) a nagy rendszeren.
ezt Rocknak úgy írtam le, hogy adott egy gördeszka lapja... Ezt el tudja mindenki képzelni, milyen. Deck-nek hívják...
szóval egy jobb deck kb 7 réteg fából készül, mint rétegelt lemez,nyilván elforgatott száliránnyal. Ezek régen,amikor én deszkáztam, vagy 35 éve úgy néztek ki, minél több réteg ébenfa-réteg volt benne, annál strapabíróbbak voltak. (ha ében volt az,valami egzotikus fa,de erre emlékszem,nem lényeges)
A hifi is annyi réteg,ahány változó van benne és persze,így le lehet menni az utolsó alkatrészig, de akár annak rögzítéséig is (és lesz 354765 réteged).
de legyen csak 7 réteg, mint pl forrás, annak tápdrótja,interkonnekt,erősítő,annak tápja,hangfaldrót és hangfal.
csak az elméleti fizika oltárán,ami sose fedi a valóságot, ha feltételezzük az azonos fontosságot, megvan a párhuzam
ha a gördeszka lapjában 7 réteg ébenfa van, kimaxoltunk mindent. Ha ebbe a rétegelésbe bekerül valami ok folytán pl fenyő, nem fog úgy elreccsenni az első ollynál,mint egy fenyődeszka,de vélhetően nem lesz hosszútávon annyira strapa, mint a 7 rétegű. És így tovább.
a hifinél is a kapott produktum, így szépen összeadódik, de sose a legszűkebb keresztmetszet lesz az eredő.
Nos,amikor nálam a DVD volt bekötve (még mindig 7ezer forint), nem hifiztünk,csak bicajkereket szereltünk,de aki jött, egy idő után azt vettem észre,nem érdekli a kereke (pedig az egyik létező,legjobb kereket vette meg és azt szervizeltük le) és a zenét hallgatja (avx-ről ismerem,nyilván hifibuzi). Még dicsérőleg meg is kérdezte, ez tényleg csöves erősítő? az. Egy pillanatig nem kérdezett rá, mi ez a xar forrsákészülék, olyan ganén szól

Így, talán jobban meg lehet érteni a rendszerkomponensek együttes fontosságát és nincs szerintem

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- arzachel
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2128
- Csatlakozott: 2006.02.03., pén. 10:49
- Értékelés: 747
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kábelezzünk
Azért én vennék Van den Hul MCS1000-et ha valakinek lenne eladó.. 

Arzachel IC kábel
eladó 2 x 1 m 10.000.-Ft
LP: Lurné J1 - Air Tangent 2B - Kiseki Agaat , MC PHONO: Twin Servo, VÉGFOK: Twin Servo OTL, CD: Philips T34 level III Silver, HANGFAL: Quad ESL57 tube power ,Townshend super tweeter,Jim Rogers JR 149,KÁBELEK: VDH MCS 1000,ÁLLVÁNYOK : Söund Org ZO 28
eladó 2 x 1 m 10.000.-Ft
LP: Lurné J1 - Air Tangent 2B - Kiseki Agaat , MC PHONO: Twin Servo, VÉGFOK: Twin Servo OTL, CD: Philips T34 level III Silver, HANGFAL: Quad ESL57 tube power ,Townshend super tweeter,Jim Rogers JR 149,KÁBELEK: VDH MCS 1000,ÁLLVÁNYOK : Söund Org ZO 28
Online
Re: Kábelezzünk

AudioPc+SotM lan usb cclk switch,Bricasti M1 dac,Core Audio Karuna Ref, Soulnote A3 erősítő, Odeon Helix hangfal
Technics SP10mk2+Glanz10Bt,Hana Umami Red pu Soulnote E1 phono ,WW Platinum8 XLR hegyek,Valhalla Draco Ref aes/ebu, Hydrasound usb, Vertere LAN, WW Platinum tápok
Technics SP10mk2+Glanz10Bt,Hana Umami Red pu Soulnote E1 phono ,WW Platinum8 XLR hegyek,Valhalla Draco Ref aes/ebu, Hydrasound usb, Vertere LAN, WW Platinum tápok
Re: Kábelezzünk
Re: Kábelezzünk
Te nem vagy normális, az 100%.:)SoundMania írta: ↑2025.01.17., pén. 06:20
Te nem vagy normális az már biztos! :)
A leg elhanyagoltabb dolog az emberek rendszereiben a kábelezés. Teljesen érthető okok miatt és még itt is ezt tolják legtöbben, hogy kábelre nem kell költeni, meg vannak olyan termékek amikhez nem is kell a jó kábel, hogy jól szóljon, meg azért a kábelgyárak is sokat tesznek érte az árazásaikkal, stb. Te is biztos voltál akkor shown... És csak ennyit hallottál? :)
Majd eljön az idő amikor szerinted a világ valószínűleg legjobb ML cdje ahogy visszaszorult nálad a középszintre, a Spendor-Radnai párosod is kikerül a pikszisből és talán még arra is lesz időd, hogy már nem a digitális hangzást hallod olyan minden-über forráskészüléknek. Neked még nagyon sok mindent meg kell tapasztalnod, hogy ne fogd vissza a közösséget a fejlődésben.
Folyamatosan hülyíted a népet a kábel-fetisizmusoddal.
Egyenesen gátolod azokat, akik ahelyett, hogy pl. valami rendes forrás után néznének, költik a drága pénzüket olyan kábelekre, amelyektől valami kitekert logika szerint azt várjátok, hogy helyrehozza azt, ami a dac csip kimeneti lábán már végérvényesen és menthetetlenül el van rontva...
Meg nyomod ezt a digitális-ellenes szöveget... csak az LP, semmi más... áthaladt a kor rajtad, attól tartok.
2025-öt írunk.
Majd eljön az idő, amikor a legjobbnak elért LP forrásod kikerül a pikszisből és talán még arra is lesz időd, hogy már nem az analóg hangzást hallod olyan minden-über forráskészüléknek.
De hát, ez egy nyílt fórum, a vélemények ütközhetnek.
Blog: Komoly Zenei Ajánló
Pro-Ject RS2-T - Gustard A26 - Heed Nexus - Spendor SP1 - Radnai kábelek
Pro-Ject RS2-T - Gustard A26 - Heed Nexus - Spendor SP1 - Radnai kábelek
Re: Kábelezzünk
Én eladtam az An B-t Most D300S-em van. Persze előbb utóbb ez is el lesz adva. De attól még szerintem jóval komolyabb hang, mint egy B. De egy SAEC 1000-es is fényévekkel jobban tetszik (az is van).
Ettől színes a világ, mindenkinek lesz előbb utóbb ami odavaló, neki, az ő rendszerébe.
Online

Millió VdH ki tudtam próbálni az Auditoriumos ismeretség révén.
Az egyik legelőkelőbb hfal kábele is volt.
Revelation talán.
Nem hittem volna,hogy egy AN B kábellel nagyobb öröm zenét hallgatni.
Talán egy összekötőkábelük tetszett.
Orchid volt talán...
Re: Kábelezzünk
Na perszefülelek írta: ↑2025.01.17., pén. 11:43Ez egyáltalán nem igaz, a sovinizmus emlegetése meg még hülyeség is.murasake írta: ↑2025.01.17., pén. 06:55
Szerintem a Van den Hul itthoni eladhatatlanságának oka még a 80-as évek Darvas László féle HIFI magazinig nyúlik vissza. Ott - emlékeim szerint - minden VdH kábelt ütötték-vágták, lehúzták. Akkoriban a magyar szerkesztők kizárólag angol szaklapok a nem kicsit soviniszta írók-teszterek cikkeiből merítettek és olyan sikeresen sulykolták belénk, a hifi hírekre éhes magyar olvasókba, hogy én magam is be vagyok oltva VdH ellen.
Remélem, covid ellen is be vagy oltva, nemcsak VdH ellen![]()
A VdH néhány kábele mindig is az élvonalba tartozott és tartozik, függetlenül attól, mit hadoválnak itt-ott-amott.
Millió VdH ki tudtam próbálni az Auditoriumos ismeretség révén.
Az egyik legelőkelőbb hfal kábele is volt.
Revelation talán.
Nem hittem volna,hogy egy AN B kábellel nagyobb öröm zenét hallgatni.
Talán egy összekötőkábelük tetszett.
Orchid volt talán...
AudioPc+SotM lan usb cclk switch,Bricasti M1 dac,Core Audio Karuna Ref, Soulnote A3 erősítő, Odeon Helix hangfal
Technics SP10mk2+Glanz10Bt,Hana Umami Red pu Soulnote E1 phono ,WW Platinum8 XLR hegyek,Valhalla Draco Ref aes/ebu, Hydrasound usb, Vertere LAN, WW Platinum tápok
Technics SP10mk2+Glanz10Bt,Hana Umami Red pu Soulnote E1 phono ,WW Platinum8 XLR hegyek,Valhalla Draco Ref aes/ebu, Hydrasound usb, Vertere LAN, WW Platinum tápok
- fülelek
- V.I.P.
- Hozzászólások: 7152
- Csatlakozott: 2005.08.08., hétf. 20:44
- Értékelés: 5134
- Tartózkodási hely: Csobánka
Re: Kábelezzünk
Ez egyáltalán nem igaz, a sovinizmus emlegetése meg még hülyeség is.murasake írta: ↑2025.01.17., pén. 06:55
Szerintem a Van den Hul itthoni eladhatatlanságának oka még a 80-as évek Darvas László féle HIFI magazinig nyúlik vissza. Ott - emlékeim szerint - minden VdH kábelt ütötték-vágták, lehúzták. Akkoriban a magyar szerkesztők kizárólag angol szaklapok a nem kicsit soviniszta írók-teszterek cikkeiből merítettek és olyan sikeresen sulykolták belénk, a hifi hírekre éhes magyar olvasókba, hogy én magam is be vagyok oltva VdH ellen.
Remélem, covid ellen is be vagy oltva, nemcsak VdH ellen

A VdH néhány kábele mindig is az élvonalba tartozott és tartozik, függetlenül attól, mit hadoválnak itt-ott-amott.
Re: Kábelezzünk
pontosan,de ennyire pontosan nem akartam belemenni ebbe a mellékszálba, de igen. Emlékszünk erre az elszakadásra. Ez kicsit olyan Gucci türténet, hogy a névadó már nincs ott, de kb így járt az Avantgarde isELEX írta: ↑2025.01.17., pén. 10:10Bocs, de ez most nem kábelezés, amit pontosítani szeretnék:
A Korsun V8i és a vele azonos Dussun V8i a Red Rose Affirmation integrált kínai erősítő változatai.
A Red Rose Mark Levinson (természetes személy) által létrehozott márkanév. Semmi köze a nevével fémjelzett Mark Levinson USA márkához. Mark Levinson John Curl-lel alapította a Mark Levinson USA gyártót. Mark levinsonnak semmi köze nem volt a szakmához, az ész a csapatban John Curl volt.
Egy idő után Mark Levinsont kivásárolták a cégből, de a márkanév megmaradt Mark Levinsonnak.
Mark Levinson egy ideig Cello néven hozott forgalomba kiváló minőségű termékeket, majd később Red Rose néven kínai fejlesztésű és gyártású elektronikákat, amiket Dussun és Korsun néven negyed áron is meg lehetett vásárolni. Tisztességes ipari termékek, átlagosnál messze jobb hanggal, de köze sem volt a klasszikus Mark Levinson termékek minőségéhez.
Majd a Marek Levinson is hanyatlásnak indult mind hangminőség, mind gyártástechnológia terén, amikor már nem a Madrigal csoporthoz tartozott.
Közel 20 évig halvány árnyéka sem volt valamikori szintjének.
Pár éve kezd újra próbálkozni több-kevesebb sikerrel, de a többi gyártó annyira felszívta már magát, hogy az ML már csak egy a sok közül és nem az egyetlen, mint a 90-es években volt. Ma már ázsiai tulajdonban van ennek megfelelő célkitűzésekkel és minőséggel.
Mindezt csak azért írtam le, hogy picit helyére tegyük a "Mark Levinsonnal" kapcsolatos ismereteinket.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kábelezzünk
"Kik használtál referenciaként a Heybrook HB1 - et szerinted ?"(A nyelvtani gikszert nem javítottam.)
Amitől elájultak, az nem a HB1 volt, hanem a Mecom Acoustic első sugárzója a kisebb és drágább HB2 Más osztály.
Amitől elájultak, az nem a HB1 volt, hanem a Mecom Acoustic első sugárzója a kisebb és drágább HB2 Más osztály.

>>Egy nemzetnél sem vagyunk alábbvalók<
Re: Kábelezzünk
nyugi, hifi piac magazin ezt jócskán bepótoltapjm írta: ↑2025.01.17., pén. 09:41Így van, engem is beoltottak sok dolog ellen, de amikor beigazolódott, hogy ők sem tévedhetetlenek, próbálgattam a másik oldalt is. Emlékszem, a D102 amikor megjött, nem akartam elhinni, hogy az jó. Elvittem több helyre, aztán ott is jó volt (persze a maga szintjén). Felhívtam egy régebbi hifis cimbit, hogy van ez, amire kiderült, hogy neki is az van elő végfok között. Persze azóta már van First is (kíváncsi voltam rá), megeszi reggelnire, és 50 ezer körül egy nagyon jó hangnak gondolom a használtpiacon. De ha rájuk hallgatok sosem lesz SAEC kábelem, vagy nagy Denon elő végfokom sem. Épp a múlt héten mondtam egy betegtársnak, hogy olyan rendszert hallgatok vagy 8 éve, amit ha 20 éve mondok az akkori magamnak biztos felröhögök. Arra akarok kilyukadni, valóban van ezeknek a sajtóknak egy ízlésformáló, vagy gondolkodásformáló hatása, de ha hallgatunk rájuk - avagy csak rájuk hallgatunk akkor kizárhatjuk azt is ami tetszene, ami nekünk jó. Sajnos.murasake írta: ↑2025.01.17., pén. 06:55Szerintem a Van den Hul itthoni eladhatatlanságának oka még a 80-as évek Darvas László féle HIFI magazinig nyúlik vissza. Ott - emlékeim szerint - minden VdH kábelt ütötték-vágták, lehúzták. Akkoriban a magyar szerkesztők kizárólag angol szaklapok a nem kicsit soviniszta írók-teszterek cikkeiből merítettek és olyan sikeresen sulykolták belénk, a hifi hírekre éhes magyar olvasókba, hogy én magam is be vagyok oltva VdH ellen.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kábelezzünk
Jah, az elejétől olvastam, sikerült összeraknom.
Nem volt a mindenük. Nem kellene félrevezetni az akkor még pólyásokat...
Mikor az országunkat elárasztották a Japán műanyag bóvlik és a magyar termékek, szemnyitogató cikkekettt olvashattunk a HM - ban.
Most is emlékszem, az volt az egyik írás címe : " Például Heybrook."
Akkor ott előhoztak 3 - 4 Angol - igen Angol - hangfalpárocskát, hogy lássuk már, hogy ennyiből, ekkora dobozból mit is lehet kihozni.
Na, sokkal többet, mint ezt anno gondoltuk volna...
Aztán a Keravill érezve az idő szelét, gyorsan meg is rendelt a HB1 - ből pár ezer ( 10
) párat.
Onnantól kezdve, abban a kategóriában viszonyítási alap volt természetesen, de sosem volt a HM referencia-hangfala, az a Spendor BC1 volt.
/ Az idézési technikádat még csiszolgasd egy kicsit./

Nem volt a mindenük. Nem kellene félrevezetni az akkor még pólyásokat...
Mikor az országunkat elárasztották a Japán műanyag bóvlik és a magyar termékek, szemnyitogató cikkekettt olvashattunk a HM - ban.
Most is emlékszem, az volt az egyik írás címe : " Például Heybrook."
Akkor ott előhoztak 3 - 4 Angol - igen Angol - hangfalpárocskát, hogy lássuk már, hogy ennyiből, ekkora dobozból mit is lehet kihozni.
Na, sokkal többet, mint ezt anno gondoltuk volna...
Aztán a Keravill érezve az idő szelét, gyorsan meg is rendelt a HB1 - ből pár ezer ( 10

Onnantól kezdve, abban a kategóriában viszonyítási alap volt természetesen, de sosem volt a HM referencia-hangfala, az a Spendor BC1 volt.
/ Az idézési technikádat még csiszolgasd egy kicsit./
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rock60 2025.01.17., pén. 10:47-kor.
- murasake
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 482
- Csatlakozott: 2012.07.30., hétf. 21:39
- Értékelés: 254
- Tartózkodási hely: Baja
Re: Kábelezzünk
Rock60 írta: ↑2025.01.17., pén. 09:47murasake írta: ↑2025.01.17., pén. 06:55
"Kimaradt a mondatodból az alany...
Kik használtál referenciaként a Heybrook HB1 - et szerinted ?"
Ha elejétől olvastad amit írtam, talán sikerül összeraknod.
A Heybrook HB1 volt a mindenük... Ha tényleg olvastad a HFM-t erre emlékezned kell.
A Sony-ról amit írtál én is egyetértek, a többi állításom fenntartom.
Online
A Korsun V8i és a vele azonos Dussun V8i a Red Rose Affirmation integrált kínai erősítő változatai.
A Red Rose Mark Levinson (természetes személy) által létrehozott márkanév. Semmi köze a nevével fémjelzett Mark Levinson USA márkához. Mark Levinson John Curl-lel alapította a Mark Levinson USA gyártót. Mark levinsonnak semmi köze nem volt a szakmához, az ész a csapatban John Curl volt.
Egy idő után Mark Levinsont kivásárolták a cégből, de a márkanév megmaradt Mark Levinsonnak.
Mark Levinson egy ideig Cello néven hozott forgalomba kiváló minőségű termékeket, majd később Red Rose néven kínai fejlesztésű és gyártású elektronikákat, amiket Dussun és Korsun néven negyed áron is meg lehetett vásárolni. Tisztességes ipari termékek, átlagosnál messze jobb hanggal, de köze sem volt a klasszikus Mark Levinson termékek minőségéhez.
Majd a Marek Levinson is hanyatlásnak indult mind hangminőség, mind gyártástechnológia terén, amikor már nem a Madrigal csoporthoz tartozott.
Közel 20 évig halvány árnyéka sem volt valamikori szintjének.
Pár éve kezd újra próbálkozni több-kevesebb sikerrel, de a többi gyártó annyira felszívta már magát, hogy az ML már csak egy a sok közül és nem az egyetlen, mint a 90-es években volt. Ma már ázsiai tulajdonban van ennek megfelelő célkitűzésekkel és minőséggel.
Mindezt csak azért írtam le, hogy picit helyére tegyük a "Mark Levinsonnal" kapcsolatos ismereteinket.
- ELEX
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 280
- Csatlakozott: 2017.04.28., pén. 21:05
- Értékelés: 746
- Tartózkodási hely: Budaörs
Re: Kábelezzünk
Bocs, de ez most nem kábelezés, amit pontosítani szeretnék:
A Korsun V8i és a vele azonos Dussun V8i a Red Rose Affirmation integrált kínai erősítő változatai.
A Red Rose Mark Levinson (természetes személy) által létrehozott márkanév. Semmi köze a nevével fémjelzett Mark Levinson USA márkához. Mark Levinson John Curl-lel alapította a Mark Levinson USA gyártót. Mark levinsonnak semmi köze nem volt a szakmához, az ész a csapatban John Curl volt.
Egy idő után Mark Levinsont kivásárolták a cégből, de a márkanév megmaradt Mark Levinsonnak.
Mark Levinson egy ideig Cello néven hozott forgalomba kiváló minőségű termékeket, majd később Red Rose néven kínai fejlesztésű és gyártású elektronikákat, amiket Dussun és Korsun néven negyed áron is meg lehetett vásárolni. Tisztességes ipari termékek, átlagosnál messze jobb hanggal, de köze sem volt a klasszikus Mark Levinson termékek minőségéhez.
Majd a Marek Levinson is hanyatlásnak indult mind hangminőség, mind gyártástechnológia terén, amikor már nem a Madrigal csoporthoz tartozott.
Közel 20 évig halvány árnyéka sem volt valamikori szintjének.
Pár éve kezd újra próbálkozni több-kevesebb sikerrel, de a többi gyártó annyira felszívta már magát, hogy az ML már csak egy a sok közül és nem az egyetlen, mint a 90-es években volt. Ma már ázsiai tulajdonban van ennek megfelelő célkitűzésekkel és minőséggel.
Mindezt csak azért írtam le, hogy picit helyére tegyük a "Mark Levinsonnal" kapcsolatos ismereteinket.
-
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2814
- Csatlakozott: 2018.07.02., hétf. 13:52
- Értékelés: 435
Re: Kábelezzünk
Az emberek általában, és kérem ezen ne sértődjön meg senki, legtöbb esetben a reklámok, a márkanév illetve a szemmel látható és kézzel tapintható tulajdonságok alapján ítélnek, vásárolnak. A beltartalom kissé háttérbe szorul.
Én például utálok pénzt adni olyan termékért aminél a csomagolás többe kerül, mint ami benne van. A saját termékeimnél is igyekszem kerülni ezt a dolgot. Egy exkluzív csomagolás sokaknak a minőséget sugallja, úgy gondolják a beltartalom is csak kiváló lehet. Nyilván van olyan eset amikor ez így van, de sok esetben nem.
Egy drága terméknek azonban illik kiválónak lenni, azon tulajdonságaiban amire kitalálták, de küllemében is. Szerintem ennek a két dolognak együtt kell jelen lennie, ekkor érezhetjük úgy vásárlóként, hogy a termék megéri az árát.
Nincs ez másként a kábeleknél sem. Azonban az emberek nagy részének nincs sem ideje, sem energiája (illetve pénze) "mindent" kipróbálni, ezért a marketing, a tesztek illetve akár egy ilyen fórumon elhangzó vélemények alapján vásárolnak.
Nyilván aki nem próbál ki több mindent és valamennyire tetszik neki a kapott eredmény az sosem tudja meg miről maradt le.
Azonban nem szabad elfelejteni, hogy mikor valaki véleményez valamit azt általában a saját egyedi rendszere és otthoni körülményei alapján teszi. A saját zenéi illetve ízlése (ficama) alapján. Persze ezek szinte sosem kerülnek megemlítésre, mert az egyén lehet maga is tudja, hogy egyes zenei stílusok nem alkalmasak arra, hogy mélyrehatóan "teszteljünk" velük. Személyesen találkoztam olyan esettel is (valakinél aki itt is jelen van, és elég népszerűek a hozzászólásai), hogy bizonyos zenék nagyon jól szóltak a rendszerén. Ezek pár hangszeres minőségi jazz felvételek voltak. Kérésemre elindítottuk Hans Zimmer Live in Prague albumát, ami nálam egy állandó teszt résztvevő. Az eredmény szörnyű volt. A rendszer nem boldogult ekkora tömegű és dinamikájú hanggal. A tulaj megjegyezte, nincs gond, hiszen ő nem hallgat ilyen zenéket. Igen ez nem baj, viszont véleményez és nem is keveset. És így már minden esély meg van arra, hogy ha nem is szándékosan, de félrevezethessen másokat. Nyilván annak sincs értelme, ha valaki kizárólag disco vagy rock zenék alapján ítél meg egy rendszert, melyeknél sajnos a felvételek minősége általában elég sok kívánnivalót hagy maga után. Általában az ilyen esetekben fordul elő, hogy a gyengébb/olcsóbb dolgokkal "jobb" eredmény születik. Miért? Mert elfedik a felvételek hibáit, így azok hallgathatóbbá válnak. Ha elolvastok egy tesztet véleményt ezekre a dolgokra mindenképp érdemes odafigyelni.
Populáris márkák mindig vannak. Ez nyilván attól függ milyen reklámtevékenységet fejt ki egy-egy gyártó/forgalmazó. A szavahihető vagy annak tűnő, vélemények alapján vásárol az emberek nagy része. És ennek sok esetben meg is van a negatív eredménye. Vannak olyan márkák is amik méltánytalanul el vannak hanyagolva, pedig képességeik messze túlmutatnak a piacon betöltött helyükön. Nincs ez másként a kábeleknél sem.
Én például utálok pénzt adni olyan termékért aminél a csomagolás többe kerül, mint ami benne van. A saját termékeimnél is igyekszem kerülni ezt a dolgot. Egy exkluzív csomagolás sokaknak a minőséget sugallja, úgy gondolják a beltartalom is csak kiváló lehet. Nyilván van olyan eset amikor ez így van, de sok esetben nem.
Egy drága terméknek azonban illik kiválónak lenni, azon tulajdonságaiban amire kitalálták, de küllemében is. Szerintem ennek a két dolognak együtt kell jelen lennie, ekkor érezhetjük úgy vásárlóként, hogy a termék megéri az árát.
Nincs ez másként a kábeleknél sem. Azonban az emberek nagy részének nincs sem ideje, sem energiája (illetve pénze) "mindent" kipróbálni, ezért a marketing, a tesztek illetve akár egy ilyen fórumon elhangzó vélemények alapján vásárolnak.
Nyilván aki nem próbál ki több mindent és valamennyire tetszik neki a kapott eredmény az sosem tudja meg miről maradt le.
Azonban nem szabad elfelejteni, hogy mikor valaki véleményez valamit azt általában a saját egyedi rendszere és otthoni körülményei alapján teszi. A saját zenéi illetve ízlése (ficama) alapján. Persze ezek szinte sosem kerülnek megemlítésre, mert az egyén lehet maga is tudja, hogy egyes zenei stílusok nem alkalmasak arra, hogy mélyrehatóan "teszteljünk" velük. Személyesen találkoztam olyan esettel is (valakinél aki itt is jelen van, és elég népszerűek a hozzászólásai), hogy bizonyos zenék nagyon jól szóltak a rendszerén. Ezek pár hangszeres minőségi jazz felvételek voltak. Kérésemre elindítottuk Hans Zimmer Live in Prague albumát, ami nálam egy állandó teszt résztvevő. Az eredmény szörnyű volt. A rendszer nem boldogult ekkora tömegű és dinamikájú hanggal. A tulaj megjegyezte, nincs gond, hiszen ő nem hallgat ilyen zenéket. Igen ez nem baj, viszont véleményez és nem is keveset. És így már minden esély meg van arra, hogy ha nem is szándékosan, de félrevezethessen másokat. Nyilván annak sincs értelme, ha valaki kizárólag disco vagy rock zenék alapján ítél meg egy rendszert, melyeknél sajnos a felvételek minősége általában elég sok kívánnivalót hagy maga után. Általában az ilyen esetekben fordul elő, hogy a gyengébb/olcsóbb dolgokkal "jobb" eredmény születik. Miért? Mert elfedik a felvételek hibáit, így azok hallgathatóbbá válnak. Ha elolvastok egy tesztet véleményt ezekre a dolgokra mindenképp érdemes odafigyelni.
Populáris márkák mindig vannak. Ez nyilván attól függ milyen reklámtevékenységet fejt ki egy-egy gyártó/forgalmazó. A szavahihető vagy annak tűnő, vélemények alapján vásárol az emberek nagy része. És ennek sok esetben meg is van a negatív eredménye. Vannak olyan márkák is amik méltánytalanul el vannak hanyagolva, pedig képességeik messze túlmutatnak a piacon betöltött helyükön. Nincs ez másként a kábeleknél sem.
Re: Kábelezzünk
Én is olvastam a Hifi Magazin-t, meg volt minden száma, fontosnak tartottam amit írtak és jónak is.
Mégis, elsők között voltam az országban, akik a Zebra Audio-n keresztül Vdh kábeleket vásárolt.
Hmmm... Hogy is van ez ?
Vagy úgy, hogy nyitott füllel kell járni, vagy úgy, hogy a HM sosem beszélt a VdH kábelek ellen.
Mégis, elsők között voltam az országban, akik a Zebra Audio-n keresztül Vdh kábeleket vásárolt.
Hmmm... Hogy is van ez ?
Vagy úgy, hogy nyitott füllel kell járni, vagy úgy, hogy a HM sosem beszélt a VdH kábelek ellen.
Re: Kábelezzünk
Kimaradt a mondatodból az alany...murasake írta: ↑2025.01.17., pén. 06:55
Ezzel együtt viszont immunitást szereztem az angol hifi termékek ellen is és ez az ellenérzés összefügg az angol cuccok iránti feltétlen és szirupos rajongásukkal. Emlékszem elaléltak egy Heybrook polcsugárzótól sőt referenciának használták...
Mint fiatal, tapasztalatlan hifi rajongó - akinek ez volt az egyetlen hírforrása - csak néztem (mert hallani nem volt lehetőség) a képeken, hogy az angol készülékek milyen csúnyák, igénytelenek, low-end, vacak, műanyag kinézetűek ennek ellenére drágák és mégis mennybe menesztik. Pl. a Naim menő manót, az okádék kinézetű Cyrus-okat, Roksan-okat stb. Miközben lehúzták a szemnek is kellemes Technics-eket (nekem az volt:))) Sony-kat, és általában a japánokat...
Kik használtál referenciaként a Heybrook HB1 - et szerinted ?
Nyugodt lehetsz, a vacak Naim, Linn, Cyrus sokkal jobb hangú erősítők, mint a szemnek kellemes Technics-ek, Sony-k, Pioneer-ok és társaik, ha a köznép kategóriáját vesszük.
/ Volt hozzájuk szerencsém./
A Sony-k kifejezetten botrányosak, fogalmuk nincsen a hangról...
Re: Kábelezzünk
Így van, engem is beoltottak sok dolog ellen, de amikor beigazolódott, hogy ők sem tévedhetetlenek, próbálgattam a másik oldalt is. Emlékszem, a D102 amikor megjött, nem akartam elhinni, hogy az jó. Elvittem több helyre, aztán ott is jó volt (persze a maga szintjén). Felhívtam egy régebbi hifis cimbit, hogy van ez, amire kiderült, hogy neki is az van elő végfok között. Persze azóta már van First is (kíváncsi voltam rá), megeszi reggelnire, és 50 ezer körül egy nagyon jó hangnak gondolom a használtpiacon. De ha rájuk hallgatok sosem lesz SAEC kábelem, vagy nagy Denon elő végfokom sem. Épp a múlt héten mondtam egy betegtársnak, hogy olyan rendszert hallgatok vagy 8 éve, amit ha 20 éve mondok az akkori magamnak biztos felröhögök. Arra akarok kilyukadni, valóban van ezeknek a sajtóknak egy ízlésformáló, vagy gondolkodásformáló hatása, de ha hallgatunk rájuk - avagy csak rájuk hallgatunk akkor kizárhatjuk azt is ami tetszene, ami nekünk jó. Sajnos.murasake írta: ↑2025.01.17., pén. 06:55Szerintem a Van den Hul itthoni eladhatatlanságának oka még a 80-as évek Darvas László féle HIFI magazinig nyúlik vissza. Ott - emlékeim szerint - minden VdH kábelt ütötték-vágták, lehúzták. Akkoriban a magyar szerkesztők kizárólag angol szaklapok a nem kicsit soviniszta írók-teszterek cikkeiből merítettek és olyan sikeresen sulykolták belénk, a hifi hírekre éhes magyar olvasókba, hogy én magam is be vagyok oltva VdH ellen.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pjm 2025.01.17., pén. 09:55-kor.
- murasake
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 482
- Csatlakozott: 2012.07.30., hétf. 21:39
- Értékelés: 254
- Tartózkodási hely: Baja
Re: Kábelezzünk
Én sokat vásároltam egy japán boltból. Ott nagyon nehéz elkapni a Van Den Hul-t. Értsd, általában 1 napon belül elkelnek a megfelelő hosszúságú darabok. Belföldön ezek hónapokig sem kelnek el. Akkor most átlagoljak?
Az árak tekintetében sem egy a külföldi meg a belföldi piac, nehéz átlagolni. Ott Pl egy Belden 9497 töredéke árban az itteninek, pedig az is nagyon népszerű.
Szóval vannak itt különbségek szépen. Azt gondolom, a belföld kicsit más mint a külföld, mi kicsit kilógunk. De ez csak az én elméletem.
Csak érdekességképp írtam.
[/quote]
Szerintem a Van den Hul itthoni eladhatatlanságának oka még a 80-as évek Darvas László féle HIFI magazinig nyúlik vissza. Ott - emlékeim szerint - minden VdH kábelt ütötték-vágták, lehúzták. Akkoriban a magyar szerkesztők kizárólag angol szaklapok a nem kicsit soviniszta írók-teszterek cikkeiből merítettek és olyan sikeresen sulykolták belénk, a hifi hírekre éhes magyar olvasókba, hogy én magam is be vagyok oltva VdH ellen.
Ezzel együtt viszont immunitást szereztem az angol hifi termékek ellen is és ez az ellenérzés összefügg az angol cuccok iránti feltétlen és szirupos rajongásukkal. Emlékszem elaléltak egy Heybrook polcsugárzótól sőt referenciának használták...
Mint fiatal, tapasztalatlan hifi rajongó - akinek ez volt az egyetlen hírforrása - csak néztem (mert hallani nem volt lehetőség) a képeken, hogy az angol készülékek milyen csúnyák, igénytelenek, low-end, vacak, műanyag kinézetűek ennek ellenére drágák és mégis mennybe menesztik. Pl. a Naim menő manót, az okádék kinézetű Cyrus-okat, Roksan-okat stb. Miközben lehúzták a szemnek is kellemes Technics-eket (nekem az volt:))) Sony-kat, és általában a japánokat, vagy egyszerűen csak "jó iparos munkának" nevezik a Burmester-eket, Restek-eket... Meg volt ideológizálva mitől művészi az angol és mitől tompa, lapos a japán, szögletes, gyalulatlan a német. Pfuj... :)Egyedül az amerikai cuccokba nem mertek belekötni, mert azok olyan szinten felette álltak a saját nációjuk termékeinek, hogy azt már blaszfémia lett volna kritizálni.
Nálam a magazin hatására ez hájpolás olybá kontraproduktívvá vált, hogy ma is ha meglátok egy angol vasat, vagy hangsugárzót már kattan is be, "eh, angol szemét". A 90-es évek tapasztalata a Platanus hifi show-kon csak megerősített. Ott élőben láttam amit láttam és hallottam. És arra jöttem rá, hogy egy dekával nem jobbak, sőt...
Azért valljuk be a nagy angol arc mögött mind a mai napig általában(!) igen gyenge és spórolós design jellemzi őket (és ez nem csak feltétlen a hifi-re igaz). Akkor mennyire lehet spórolós belül?Olyant, mint egy nem olcsó Rogers ami kívülről tele van csavarokkal, vagy egy erősítőn amin még folyadék kristályos kijelző van, csak angol cuccon lehet manapság is látni.....Kicsit eltértem a kábelektől és elnézést az angol fan-októl.
a VdH hozta ki belőlem ezt a régi emléket...
Az árak tekintetében sem egy a külföldi meg a belföldi piac, nehéz átlagolni. Ott Pl egy Belden 9497 töredéke árban az itteninek, pedig az is nagyon népszerű.
Szóval vannak itt különbségek szépen. Azt gondolom, a belföld kicsit más mint a külföld, mi kicsit kilógunk. De ez csak az én elméletem.
Csak érdekességképp írtam.
[/quote]
Szerintem a Van den Hul itthoni eladhatatlanságának oka még a 80-as évek Darvas László féle HIFI magazinig nyúlik vissza. Ott - emlékeim szerint - minden VdH kábelt ütötték-vágták, lehúzták. Akkoriban a magyar szerkesztők kizárólag angol szaklapok a nem kicsit soviniszta írók-teszterek cikkeiből merítettek és olyan sikeresen sulykolták belénk, a hifi hírekre éhes magyar olvasókba, hogy én magam is be vagyok oltva VdH ellen.
Ezzel együtt viszont immunitást szereztem az angol hifi termékek ellen is és ez az ellenérzés összefügg az angol cuccok iránti feltétlen és szirupos rajongásukkal. Emlékszem elaléltak egy Heybrook polcsugárzótól sőt referenciának használták...
Mint fiatal, tapasztalatlan hifi rajongó - akinek ez volt az egyetlen hírforrása - csak néztem (mert hallani nem volt lehetőség) a képeken, hogy az angol készülékek milyen csúnyák, igénytelenek, low-end, vacak, műanyag kinézetűek ennek ellenére drágák és mégis mennybe menesztik. Pl. a Naim menő manót, az okádék kinézetű Cyrus-okat, Roksan-okat stb. Miközben lehúzták a szemnek is kellemes Technics-eket (nekem az volt:))) Sony-kat, és általában a japánokat, vagy egyszerűen csak "jó iparos munkának" nevezik a Burmester-eket, Restek-eket... Meg volt ideológizálva mitől művészi az angol és mitől tompa, lapos a japán, szögletes, gyalulatlan a német. Pfuj... :)Egyedül az amerikai cuccokba nem mertek belekötni, mert azok olyan szinten felette álltak a saját nációjuk termékeinek, hogy azt már blaszfémia lett volna kritizálni.
Nálam a magazin hatására ez hájpolás olybá kontraproduktívvá vált, hogy ma is ha meglátok egy angol vasat, vagy hangsugárzót már kattan is be, "eh, angol szemét". A 90-es évek tapasztalata a Platanus hifi show-kon csak megerősített. Ott élőben láttam amit láttam és hallottam. És arra jöttem rá, hogy egy dekával nem jobbak, sőt...
Azért valljuk be a nagy angol arc mögött mind a mai napig általában(!) igen gyenge és spórolós design jellemzi őket (és ez nem csak feltétlen a hifi-re igaz). Akkor mennyire lehet spórolós belül?Olyant, mint egy nem olcsó Rogers ami kívülről tele van csavarokkal, vagy egy erősítőn amin még folyadék kristályos kijelző van, csak angol cuccon lehet manapság is látni.....Kicsit eltértem a kábelektől és elnézést az angol fan-októl.

Online
A leg elhanyagoltabb dolog az emberek rendszereiben a kábelezés. Teljesen érthető okok miatt és még itt is ezt tolják legtöbben, hogy kábelre nem kell költeni, meg vannak olyan termékek amikhez nem is kell a jó kábel, hogy jól szóljon, meg azért a kábelgyárak is sokat tesznek érte az árazásaikkal, stb. Te is biztos voltál akkor shown... És csak ennyit hallottál? :)
Majd eljön az idő amikor szerinted a világ valószínűleg legjobb ML cdje ahogy visszaszorult nálad a középszintre, a Spendor-Radnai párosod is kikerül a pikszisből és talán még arra is lesz időd, hogy már nem a digitális hangzást hallod olyan minden-über forráskészüléknek. Neked még nagyon sok mindent meg kell tapasztalnod, hogy ne fogd vissza a közösséget a fejlődésben.
- SoundMania
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6157
- Csatlakozott: 2011.05.06., pén. 20:57
- Értékelés: 1192
Re: Kábelezzünk
Te nem vagy normális az már biztos! :)chord_ írta: ↑2025.01.16., csüt. 19:48De miért hiszel ennyire nekik, komolyan? Nem kéne megalázkodni, hogy jaj-nincs-pénzem-rá.Rock60 írta: ↑2025.01.16., csüt. 10:00Tudom, már annyiszor felhívtad rá a figyelmet, hogy ha álmomból felriasztanának, már kapásból mondanám, hogy a tápkábelen nem szabad spórolni, "sajnos" 1 milla alatt szóba sem jöhetnek. De megéri, mert a hang többszörösen meghálálja, stb,stb,stb...SoundMania írta: ↑2025.01.16., csüt. 06:49
És értem én hogy a szarravaló hangú kábeleknél jobban teccik amit fonsz, de ez még majdnem ugyanolyan arravaló a jó, de persze drágákhoz képest. És én csak arra akarom felhívni minden alkalommal a figyelmet, hogy aki mégis jobbat szeretne, vannak lehetőségek, mégpedig elég komolyak.
Nem tudom, hogyan fogalmazzam meg, hogy ne sértselek meg, de megértsd végre...
Nem azért fonogatok, mert ez a perverzióm, hanem azért, mert nem tudok megvenni egy db olyan kábelt sem, ami szerinted már elég jó.
Itt sokkal-sokkal bonyolultabb a helyzet, semmint hogy pénzre minden átfordítható legyen.
Jártál már pár són szerintem.
Nem tűnt fel még, hogy olykor embereknek különös tehetsége van irtó nagy pénzből és milliós drótokból egy hatalmas sz@r hangot elővarázsolni?
Két esetben megértelek:
1. ha elmégy hozzá, és seggreülsz a hangtól, ami nála van
2. ha elhozod azt a drótot, és egy hét után is azt érzed, nem bírsz aludni, mert annyira jó hang lett, és elhatározod, hogy inkább nem eszel, de akkor is lesz egy ilyen drótod...
Nem hallottam a rendszereiteket.
Így látatlanban 50-50%-ot adnék arra, hogy pl. nekem melyik tetszene. A szarravaló drótos, vagy a másik.
Nem többet.
A leg elhanyagoltabb dolog az emberek rendszereiben a kábelezés. Teljesen érthető okok miatt és még itt is ezt tolják legtöbben, hogy kábelre nem kell költeni, meg vannak olyan termékek amikhez nem is kell a jó kábel, hogy jól szóljon, meg azért a kábelgyárak is sokat tesznek érte az árazásaikkal, stb. Te is biztos voltál akkor shown... És csak ennyit hallottál? :)
Majd eljön az idő amikor szerinted a világ valószínűleg legjobb ML cdje ahogy visszaszorult nálad a középszintre, a Spendor-Radnai párosod is kikerül a pikszisből és talán még arra is lesz időd, hogy már nem a digitális hangzást hallod olyan minden-über forráskészüléknek. Neked még nagyon sok mindent meg kell tapasztalnod, hogy ne fogd vissza a közösséget a fejlődésben.
Re: Kábelezzünk
Rock60 írta: ↑2025.01.16., csüt. 22:25Minden tiszteletem a tapasztalatoddal és szakértelmeddel kapcsolatban,revox írta: ↑2025.01.16., csüt. 13:49
Alapvetően az ember valahol húz egy határt, hogy meddig megy el a hülyeségben és mivel nekem ezek a dugók tökéletesen megfelelnek hangra, az áruk meg vicc kategória, ezzel a kérdéssel nem voltam hajlandó foglalkozni, van e nélkül is elég sok "változó" a rendszeremben. És, ha őszinte akarok lenni, halál nyugodt vagyok a rendszer hangjával kapcsolatban, nincs kisördög, ami arra sarkallna, hogy végigpróbljak 10-20 dugót, de szerintem a boldogságot nem is az fogja elhozni, ha egy 50ezer forintnyi madzagra felteszek 100-200-400ezrenyi dugót.
egy dolgot mondanék csak :
+ 1 ébenfa réteg...![]()


12479 rétegnél ez az egy már nem érdekel... de lehet ez is ébenfa, csak xar a stylistja

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kábelezzünk
Minden tiszteletem a tapasztalatoddal és szakértelmeddel kapcsolatban,revox írta: ↑2025.01.16., csüt. 13:49
Alapvetően az ember valahol húz egy határt, hogy meddig megy el a hülyeségben és mivel nekem ezek a dugók tökéletesen megfelelnek hangra, az áruk meg vicc kategória, ezzel a kérdéssel nem voltam hajlandó foglalkozni, van e nélkül is elég sok "változó" a rendszeremben. És, ha őszinte akarok lenni, halál nyugodt vagyok a rendszer hangjával kapcsolatban, nincs kisördög, ami arra sarkallna, hogy végigpróbljak 10-20 dugót, de szerintem a boldogságot nem is az fogja elhozni, ha egy 50ezer forintnyi madzagra felteszek 100-200-400ezrenyi dugót.

+ 1 ébenfa réteg...
