Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Motoros topic motorosoknak
Re: Motoros topic motorosoknak
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Az ember talál érdekes dolgokat Udine környékén....
Moto Morini Camel 500
Moto Morini Camel 500
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Július 25-27 : Superbike Magyar nagydíj Balaton Park
Augusztus 22-24 : MotoGp Magyar nagydíj Balaton Park

Augusztus 22-24 : MotoGp Magyar nagydíj Balaton Park

Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14446
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9564
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Motoros topic motorosoknak
Az mindig menő! Nekem is van!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Motoros topic motorosoknak
Az.....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Holnap indul a szezonom. Hazaviszem a vasat a melóhelyről, hétvégén meg mocizás. 
violin!
Mi az? Egy retro Casio a leányon?
violin!
Mi az? Egy retro Casio a leányon?
Szerintem!
Re: Motoros topic motorosoknak
Dodor.... izé, illetve motorkiállításon jártunk...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Kemény a kis fickó!
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
- GTomi
- V.I.P.

- Hozzászólások: 5067
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 698
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Hétfőn a jó kis szélben mentem 240 km. Voltak egyenes szakaszok (is), ahol szinte rá kellett feküdni szélre :)
Már nagyon hiányzott a gurulás...
Aztán mikor a bukót levettem, lett egy sisaklátogatóm. 16 fok ekkor.
Már nagyon hiányzott a gurulás...
Aztán mikor a bukót levettem, lett egy sisaklátogatóm. 16 fok ekkor.
RegaBrio, CA DacMagic 200M + TMP táp, PC/PaulPang/Audirvana, Revox B226, Hivox 3 utas zárt monitor, HiDiamond D3 hfkábel + D3 rca, IsoTek Premier/Initium/Hivox tápkábelek, Oyaide Neo usb a-b, QED QE6200 koax, Audioquest Forest RJ/E Ethernet, ifi LAN iSilencer, Viablue absorber+HS spike disc
Re: Motoros topic motorosoknak
Nagyon nehéz úgy felöltözni, hogy valahol ne menjen be a cúg, vagy az ujjak ne fagyjanak le. Erre még markolatfűtést sem tudok tenni, mert speckó, elrondítani meg nem akarom.
Vagy ha sikerül is beöltözni vastagon, akkor is kényelmetlenné válik, folyik a könny, levesedik az orr, sok a ruha.
Nekem kb 8 fok a határ, ami alatt nem ülök motorra.
Vagy ha sikerül is beöltözni vastagon, akkor is kényelmetlenné válik, folyik a könny, levesedik az orr, sok a ruha.
Nekem kb 8 fok a határ, ami alatt nem ülök motorra.
Szerintem!
- GTomi
- V.I.P.

- Hozzászólások: 5067
- Csatlakozott: 2003.11.20., csüt. 11:45
- Értékelés: 698
- Tartózkodási hely: Sopron/Budapest
Re: Motoros topic motorosoknak
Írtam a 2023/24-et, mikor mentem, az idei tél hidegebb, mint a 2023-as, bár idén egyszer majdnem elindultam, mindent elkészítettem (ez jó pár napja volt), de aztán nem lett jó mégsem annyira az idő, hogy azt mondtam volna, gyerünk , pedig 10 fok körül volt.
2023-ban januártól - március 31-ig 14x mentem (itt 150-270 km-re kell gondolni alkalmanként, évvégi 45. motorozásom nov. 1, 311 km, és még az utolsó 47. dec 30, 245km.
2024 január/feb/márc/április a májusi tavaszi tréningig 12 alkalommal, de sajnos 10.27-én gurultam utoljára....
RegaBrio, CA DacMagic 200M + TMP táp, PC/PaulPang/Audirvana, Revox B226, Hivox 3 utas zárt monitor, HiDiamond D3 hfkábel + D3 rca, IsoTek Premier/Initium/Hivox tápkábelek, Oyaide Neo usb a-b, QED QE6200 koax, Audioquest Forest RJ/E Ethernet, ifi LAN iSilencer, Viablue absorber+HS spike disc
Re: Motoros topic motorosoknak
Ja és mostanában jönnek a mínuszok …igazi motoros szezon jön kb 2-3 hónap múlva
[/quote]
Igen, kb amikor egy hét leforgása alatt az 5 fokból 30 lesz....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
Ja és mostanában jönnek a mínuszok …igazi motoros szezon jön kb 2-3 hónap múlva
Re: Motoros topic motorosoknak
Ja és mostanában jönnek a mínuszok …igazi motoros szezon jön kb 2-3 hónap múlva
"Az igazi barát szemből támad."
Re: Motoros topic motorosoknak
Hajrá! Szerintem pár nap és elolvad a hó....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Re: Motoros topic motorosoknak
Na elkészültem a vassal. A tank full rozsdás volt belül, benzincsap folyt, benzinszűrő tele dzsuvával. Ráadásul a tank levételekor a kormány ráfordulr és lebaxta a festéket. Azt hittem megőrülök. Tankfelújítás, gyantáztatás, karbi szét-össze, benzincsap csere, szűrő csere. A tankot a fényezőbarátom
mikrojavítással tökéletesen eltüntette, egy igazi művész.
Úgy jár mint egy safhauzen.
Kezdődhet a szezon.
Úgy jár mint egy safhauzen.
Kezdődhet a szezon.
Szerintem!
Re: Motoros topic motorosoknak
Igen, a Honda jellemzően Keihinnel szerelte a gépeit.
Nálam a Suzukin vákuumtolattyús Mikunik vannak, a kis Yamahán síktolattyús Mikuni, a Hondán D tolattyús (eredetileg körtolattyús) Keihin.
Életkép egy épp tisztuló Mikuniról (a Yamaháé)
:
Nálam a Suzukin vákuumtolattyús Mikunik vannak, a kis Yamahán síktolattyús Mikuni, a Hondán D tolattyús (eredetileg körtolattyús) Keihin.
Életkép egy épp tisztuló Mikuniról (a Yamaháé)
Re: Motoros topic motorosoknak
Igen Keihinek. A Shadow is, meg úgy a Hondákat általában ezzel szerelik. A 2 üteműeket nem tudom.
A Suzukin Mikunik vannak? Vákuumos tolattyús?
A Suzukin Mikunik vannak? Vákuumos tolattyús?
Szerintem!
Re: Motoros topic motorosoknak
Nocsak :), pedig nem egy elterjedt típus a nagy G. Amúgy én is szeretem, mondjuk nálunk családi ereklye szerepet is betölt, faterom vette még 93-ban nullkilométeresen, de ő már nem nagyon akar ráülni, úgyhogy megörököltem. 
Az X4-en ha jól sejtem Keihin karbik vannak. Tapasztalatom alapján a Mikuni porlasztók érzékenyebbek az üzemanyag megromlására.
Az X4-en ha jól sejtem Keihin karbik vannak. Tapasztalatom alapján a Mikuni porlasztók érzékenyebbek az üzemanyag megromlására.
Re: Motoros topic motorosoknak
Abba a GSX-be szerelmes voltam. De nagyon.

Nekem a 15 év alatt sosem kellett karbit szekálni az X4-en. Minden tavasszal picit hosszabb nyenyerézés után indult faxán.
Az elsőbe kellett két membránt cserélnem 100000-nél. Az utolsó X4-emet 50000-él akartam szinkronizálni, de mind a 4 egyforma volt. A Honda Jazzel szívtam a karbival, de végül kiderült, hogy a benzinpumpa nem gyári volt, és időnként nagy volt a nyomása, és átnyomta a tűszelepet.
Nekem a 15 év alatt sosem kellett karbit szekálni az X4-en. Minden tavasszal picit hosszabb nyenyerézés után indult faxán.
Az elsőbe kellett két membránt cserélnem 100000-nél. Az utolsó X4-emet 50000-él akartam szinkronizálni, de mind a 4 egyforma volt. A Honda Jazzel szívtam a karbival, de végül kiderült, hogy a benzinpumpa nem gyári volt, és időnként nagy volt a nyomása, és átnyomta a tűszelepet.
Szerintem!
Re: Motoros topic motorosoknak
Injektoros motoros ismerőstől még nem hallottam, hogy gondot okozott volna neki a romló benya, ellentétben a karbisokkal.
A paripák:
Yamaha SDR200
Honda CRM250R
Suzuki GSX1100G
Utóbbinál igazi élmény tavasszal karbisor pucolással kezdeni a szezont. Bár tavaly OMV maxxmotion 95-öt tankoltam bele télire, idén nem kellett szétszedni. De korábban volt, hogy ez a fajta benya is megkehesedett benne. 100-as talán picit jobb lehet (nem feltétlenül, illetve kútja is válogatja) ilyen szempontból, mint a normál 95, de azzal meg többet esznek a gépek, meg ugye jóval drágább is. Bár télire is elég lehet belerakni ilyet, de ez sem garancia, hogy nem rakódik ki belőle az adalék tavaszra, eltömítve az apró fúvókákat/járatokat.
A paripák:
Yamaha SDR200
Honda CRM250R
Suzuki GSX1100G
Utóbbinál igazi élmény tavasszal karbisor pucolással kezdeni a szezont. Bár tavaly OMV maxxmotion 95-öt tankoltam bele télire, idén nem kellett szétszedni. De korábban volt, hogy ez a fajta benya is megkehesedett benne. 100-as talán picit jobb lehet (nem feltétlenül, illetve kútja is válogatja) ilyen szempontból, mint a normál 95, de azzal meg többet esznek a gépek, meg ugye jóval drágább is. Bár télire is elég lehet belerakni ilyet, de ez sem garancia, hogy nem rakódik ki belőle az adalék tavaszra, eltömítve az apró fúvókákat/járatokat.
Re: Motoros topic motorosoknak
Ha döglik a benzin nagyobb szarban vagy az injektorossal.
100-assal kell eltenni.
Milyen vasaid vannak?
100-assal kell eltenni.
Milyen vasaid vannak?
Szerintem!
Re: Motoros topic motorosoknak
Ha csak annyi lenne, hogy kihúzzuk a szivatót! Aki nem motorozik karbis géppel manapság (vagy csak rövid ideje gurul ilyennel), az nem biztos, hogy találkozott azzal jelenséggel, amit a csodálatos mai benzinek tudnak művelni egy kis pihenő után.Lemmy9.1 írta: ↑2024.10.28., hétf. 07:45Ó jaj. Gondolom nem vagy mototos, vagy hozzáértő. Ki kell húzni a szivatót.![]()
Az injektor elött is volt élet, nekem sosem volt gond a karbival hosszabb állás után sem. Egyszerű, kevésalkatrészes analóg technika. Sok évet lehúztam ilyen motorral, amin 4 db is volt, indult pöccre.
Ugyanmár.
A mai napig karbis gépeim vannak (jelenleg 3), tudom miről beszélek. Persze nyilván egyes modellek kevésbé érzékeny lelkűek (karburátorúak) a romlott tápanyagra, mint mások.


