Ha már jó fogyasztás. Fura, paradox módon nem gondoltam volna hogy pont a Ferrari múzeumban találkozom majd ezzel.... Biztos lelkiismeret furdalásuk vanELEX írta: ↑2024.10.28., hétf. 21:52Ez meg hétfői. Mai kis kirándulásunk során találkoztunk vele.
Talán még Te sem találkoztál ilyen Volkswagennel, bár ki tudja. Én nem is hallottam róla.
Volkswagen XL 1 HD.
Különlegessége az 1l/100 km fogyasztás, ami le tud menni akár 0,9l/100km-re is.
0,6 literes dízel hibrid. Futurisztikus látvány az autó. Minden karbon, a légellenállás a létező legalacsonyabb. Tükrök helyett kamera, belül az ajtóban monitor.....
Gyűjtői ritkaság. Állítólag 200 db készült belőle. A VW-nek minden darab 2 millió Eurójába került.
A tulaj elmondása szerint autópályán valós körülmények között 2 l/100 km alatt simán lehet vele közlekedni akár tempósan is.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
- Tctronic
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2858
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2801
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Re: Autós topik autósoknak
"Gyönyörűek".Már csak az a kicsi plusz kéne hogy ezek repüljenek is már,mint a scifi filmekben,mert a forma már azokra hajaz.Aszpirin írta: ↑2024.10.29., kedd 13:47Az is futurisztikus vót, na.
De tudom, mire gondolsz. Ezek a kib. ronda cuccosok az igazi futurisztikusok, nem?![]()
Saloon:
Space Hub:
Aha. Mindent az emberközpontúságértDeparting so radically from the design of current Honda models was all about "starting from zero", said Minami. "We rethought the design from a human-centric viewpoint and this is what we landed on."
Ráadásul a Sallon-t valóban meg akarják csinálni szériában, 2026-os piacra dobással, szóval.... Elon Musk egy vizionárious volt a Cybertruck-kal, és már a Honda is versenyben van a legrondább futurisztikus autó kategóriában. Kínában valszeg vinni fogják, mint a cukrot.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... o-concepts
És még mindig van lejjebb autófronton,csodás.
Más.Mentem egy hosszabb utat egy szintén "csodás" villany hyundai konával a minap,ami egyébként nem néz ki rosszul,de basszus az a kerékzaj ami ebből kijött autópályán,meg máshol is,hát az a nem is értem kategória.
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7026
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6219
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Az is futurisztikus vót, na.
De tudom, mire gondolsz. Ezek a kib. ronda cuccosok az igazi futurisztikusok, nem?
Saloon:

Space Hub:

Aha. Mindent az emberközpontúságértDeparting so radically from the design of current Honda models was all about "starting from zero", said Minami. "We rethought the design from a human-centric viewpoint and this is what we landed on."
Ráadásul a Sallon-t valóban meg akarják csinálni szériában, 2026-os piacra dobással, szóval.... Elon Musk egy vizionárious volt a Cybertruck-kal, és már a Honda is versenyben van a legrondább futurisztikus autó kategóriában. Kínában valszeg vinni fogják, mint a cukrot.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... o-concepts
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Online
De a problémára talán nem az agyon bonyolított, megfizethetetlen kategória a megfelelő.
Hanem mondjuk az, hogy nem megy annyit egy autó. Ettől jobb károsanyag kibocsátás csökkentés szerintem nincs.
A napi nagy távolság ingáźásra, meg a WC-re is kocsival járásra nem az a megoldás, hogy drága és bonyolult megoldásokkal deciket spórolunk, hanem esetleg életmód váltás.
- Alex_Aston
- V.I.P.

- Hozzászólások: 5299
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 3735
Re: Autós topik autósoknak
Attól valóban talán jobb megoldás.
De a problémára talán nem az agyon bonyolított, megfizethetetlen kategória a megfelelő.
Hanem mondjuk az, hogy nem megy annyit egy autó. Ettől jobb károsanyag kibocsátás csökkentés szerintem nincs.
A napi nagy távolság ingáźásra, meg a WC-re is kocsival járásra nem az a megoldás, hogy drága és bonyolult megoldásokkal deciket spórolunk, hanem esetleg életmód váltás.
Csak a Marantz! :-D
Re: Autós topik autósoknak
Ennek a VEi-nek már 92-93-ban a katalizátor közvetlenül a hengerfejre volt szerelve, 5 centire a kiömlőtől, hogy minél hamarabb bemelegedjen, és minél hamarabb vissza lehessen húzni az üzemanyagmennyiséget. Alacsony fordulaton csak egy szívószelep nyitott, a másik csak épphogy. (Vtec-e) Már fűthető, 5 kábeles lambdaszondája volt, ez is első fecskének számított.
Sok autó ezt csak később vezette be. Lecsukott géptetőnél nem lehetett hallani hogy jár, az ügyfelek állandóan ráindítottak.
A másik véglet, mert a fejlődés nem állt meg: 1990-ben már 4 ütemű volt a Wartburg/Trabant
Na gyerekek, vége a történlemórának.
Sok autó ezt csak később vezette be. Lecsukott géptetőnél nem lehetett hallani hogy jár, az ügyfelek állandóan ráindítottak.
A másik véglet, mert a fejlődés nem állt meg: 1990-ben már 4 ütemű volt a Wartburg/Trabant
Na gyerekek, vége a történlemórának.
Szerintem!
Online
Óóóóó, meg azok a váltók! Estig tudnám kapcsolgatni...
Mondjuk nem is kellett ekkora nyomatékokat átvinni.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9571
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Amikor még 1 tonna alatt voltak az autók.Lemmy9.1 írta: ↑2024.10.29., kedd 07:58Erről a fogyasztásfétisről van egy szrorim. Annó 1993 körül a Civicnek volt egy VEi nevezetű változata. 3 ajtós, 1.5 Vtec. Rendezett egy tesztet a Honda a Hungaroringen, hogy 3.6 l/100-at fog fogyasztani.
Ott voltunk mi is szerelők. 60-70-nel kellett körbe menni 100 kilit, behajtott tükör, felhúzott ablak, 1 fő.
Japán hajlongó mérnök hegyek, öltönyös góré hegyek. Süti, fagyi szendvics mi szem-szájnak ingere.Valami gyári hitelesített átfolyásmérő volt benne, ulrtagagyi kivitelezésben.
Köszönték, kielemzik, majd puplikálják mondták.
Majd jött az infó, hogy 3.6 lett. :)
A szépsége, hogy az ügyfelek elmondása alapján városban 4l Országúton 3.6-ot fogyaszt, 2 fővel, 90-es tempóval, kihajtott tükörrel, néha előzéssel.![]()
Óóóóó, meg azok a váltók! Estig tudnám kapcsolgatni...
Mondjuk nem is kellett ekkora nyomatékokat átvinni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Erről a fogyasztásfétisről van egy szrorim. Annó 1993 körül a Civicnek volt egy VEi nevezetű változata. 3 ajtós, 1.5 Vtec. Rendezett egy tesztet a Honda a Hungaroringen, hogy 3.6 l/100-at fog fogyasztani.
Ott voltunk mi is szerelők. 60-70-nel kellett körbe menni 100 kilit, behajtott tükör, felhúzott ablak, 1 fő.
Japán hajlongó mérnök hegyek, öltönyös góré hegyek. Süti, fagyi szendvics mi szem-szájnak ingere.
Valami gyári hitelesített átfolyásmérő volt benne, ulrtagagyi kivitelezésben.
Köszönték, kielemzik, majd puplikálják mondták.
Majd jött az infó, hogy 3.6 lett. :)
A szépsége, hogy az ügyfelek elmondása alapján városban 4l Országúton 3.6-ot fogyaszt, 2 fővel, 90-es tempóval, kihajtott tükörrel, néha előzéssel.
Ott voltunk mi is szerelők. 60-70-nel kellett körbe menni 100 kilit, behajtott tükör, felhúzott ablak, 1 fő.
Japán hajlongó mérnök hegyek, öltönyös góré hegyek. Süti, fagyi szendvics mi szem-szájnak ingere.
Köszönték, kielemzik, majd puplikálják mondták.
Majd jött az infó, hogy 3.6 lett. :)
A szépsége, hogy az ügyfelek elmondása alapján városban 4l Országúton 3.6-ot fogyaszt, 2 fővel, 90-es tempóval, kihajtott tükörrel, néha előzéssel.
Szerintem!
Re: Autós topik autósoknak
Mi a futurisztikus?
Honda Insight Hibrid, 1999. Csak negyed évszázada volt.
Honda Insight Hibrid, 1999. Csak negyed évszázada volt.
Szerintem!
Re: Autós topik autósoknak
Úgy tűnik lehetett volna ezt jól is csinálni.ELEX írta: ↑2024.10.28., hétf. 21:52Különlegessége az 1l/100 km fogyasztás, ami le tud menni akár 0,9l/100km-re is.
0,6 literes dízel hibrid. Futurisztikus látvány az autó. Minden karbon, a légellenállás a létező legalacsonyabb. Tükrök helyett kamera, belül az ajtóban monitor.....
A tulaj elmondása szerint autópályán valós körülmények között 2 l/100 km alatt simán lehet vele közlekedni akár tempósan is.
Szerintem ez talán jobb irány lett volna.... mint a 3 tonnás kamu hibrid SUV-ok....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
Talán még Te sem találkoztál ilyen Volkswagennel, bár ki tudja. Én nem is hallottam róla.
Volkswagen XL 1 HD.
Különlegessége az 1l/100 km fogyasztás, ami le tud menni akár 0,9l/100km-re is.
0,6 literes dízel hibrid. Futurisztikus látvány az autó. Minden karbon, a légellenállás a létező legalacsonyabb. Tükrök helyett kamera, belül az ajtóban monitor.....
Gyűjtői ritkaság. Állítólag 200 db készült belőle. A VW-nek minden darab 2 millió Eurójába került.
A tulaj elmondása szerint autópályán valós körülmények között 2 l/100 km alatt simán lehet vele közlekedni akár tempósan is.
- ELEX
- Kezdő Fórumlakó

- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2017.04.28., pén. 21:05
- Értékelés: 870
- Tartózkodási hely: Budaörs
Re: Autós topik autósoknak
Ez meg hétfői. Mai kis kirándulásunk során találkoztunk vele.
Talán még Te sem találkoztál ilyen Volkswagennel, bár ki tudja. Én nem is hallottam róla.
Volkswagen XL 1 HD.
Különlegessége az 1l/100 km fogyasztás, ami le tud menni akár 0,9l/100km-re is.
0,6 literes dízel hibrid. Futurisztikus látvány az autó. Minden karbon, a légellenállás a létező legalacsonyabb. Tükrök helyett kamera, belül az ajtóban monitor.....
Gyűjtői ritkaság. Állítólag 200 db készült belőle. A VW-nek minden darab 2 millió Eurójába került.
A tulaj elmondása szerint autópályán valós körülmények között 2 l/100 km alatt simán lehet vele közlekedni akár tempósan is.
- komarfamily
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2260
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1095
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Re: Autós topik autósoknak
Errol a keprol nem is tudom miert eszembe jutott, hogy az egyik volt kollégámat Stelvionak hívják es van egy Alfa Stelvioja es a Stelvio hangon vezetett haza 
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9571
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Vasárnapi!
.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9571
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Mérget vehetsz rá, hogy nem bőr volt.Alex_Aston írta: ↑2024.10.26., szomb. 11:01A Volvokban gagyi a bőr belső, nem is igazi, hanem valami granulátumból készítik.
Ezért (is) olcsóbb, mint a prémium márkák.
Egy régebbi kocsimban, 2007 GTC Astrámban (Cosmo) volt félbőr belső, amit 11 évesen adtam el 288e km-el, de patika volt a bőr benne. Persze évente egyszer lekezeltem bőrápolóval, meg nem laktam le.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Nem tudom megállni hogy ne szóljak hozzá...én mentem ezzel az autóval egy távoli földrészen a funkciója szerint szolgálati cég autó volt
társadalmi munkában konfigurálták a rendelkezésre álló anyagok és egyéni kreativitás volt a motiváció kárpit ,légkondi fedélzeti "komputer "is volt benne mi kell még a boldogsághoz
igen ....trolkodás a szándékom és vállalom a büntit a moderátoroktól...
igen ....trolkodás a szándékom és vállalom a büntit a moderátoroktól...

- Csatolmányok
-
- citroen1 (1).jpg (105.62 KiB) Megtekintve 1559 alkalommal
Online
Ezért (is) olcsóbb, mint a prémium márkák.
Egy régebbi kocsimban, 2007 GTC Astrámban (Cosmo) volt félbőr belső, amit 11 évesen adtam el 288e km-el, de patika volt a bőr benne. Persze évente egyszer lekezeltem bőrápolóval, meg nem laktam le.
- Alex_Aston
- V.I.P.

- Hozzászólások: 5299
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 3735
Re: Autós topik autósoknak
A Volvokban gagyi a bőr belső, nem is igazi, hanem valami granulátumból készítik.
Ezért (is) olcsóbb, mint a prémium márkák.
Egy régebbi kocsimban, 2007 GTC Astrámban (Cosmo) volt félbőr belső, amit 11 évesen adtam el 288e km-el, de patika volt a bőr benne. Persze évente egyszer lekezeltem bőrápolóval, meg nem laktam le.
Csak a Marantz! :-D
- Tctronic
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2858
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2801
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
A világos bőrbelső nagyon elegáns de nagyon kényes. Saját részre biztosan nem venném (egyszerűen képtelen lennék vigyázni rá
), meg csak addig szép amíg patika állapotú, ha sérül öregszik akkor nagyon rosszul tud kinézni és még egy egyébként jó műszaki állapotú autó értékét is nagyon le tudja húzni. Plusz van benne rizikó mert ha maga az anyag minősége hitvány, akkor akár tőlünk függetlenül is pusztulat lesz, hiába ápoljuk vigyázunk rá. Persze ilyen páréves használatra mint Aszpirinnek cégautóként nyugodtan bármilyet. Ennyi ideig kb akármelyik kihúzza gond nélkül. Én mondjuk a bőrt személy szerint csak felsőbb kategóriákban tudom elképzelni, a szigorúan öltönyös felhasználóknak. A fünökömnek pl. BMW 5-ös kombija van barna bőr belsővel, na ez pont neki való. Öcsém most egy Volvo XC60 hibridet hajt, fehér belül fekete bőr belsővel, szerintem az a bőr (vagy annak mondott tök mindegy) kifejezetten szarul néz ki,nagyon nem tetszik.
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7026
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6219
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Ja, hát szerintem szmájli nélkül is érzékelted az öniróniát és viccet... Persze, a Mercik jól néznek ki, már nem nagypapásak, sőt, a kecskemétiek még fiatalosak is
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7026
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6219
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
A farmer dolog egxértelmű, ezt én is tapasztaltam, a lényg: sötét farmert lehetőleg ne, de ha mégis,, akkor előtte többször átmosni.Shimano írta: ↑2024.10.26., szomb. 09:15Srácok!,én nem tudom mit neveznek a gyártók valódi bőrnek,mi a bőr alapú,és mi a bőrnek látszó,de mivel napi szinten találkozok ilyenekkel,kezelem is őket,azt kell mondjam hogy olyan bőr belső,ami nem csak nyomokban tartalmaz bőrt,hát olyan csak elvétve,és csak a nagyon felső kategóriákban van.
A bőrnek kinéző belső ugyan jól néz ki,de nézz meg egy ilyen autót pár év használat után,kopik,szakad,takaríthatatlan,stb,szóval ezért még pénzt is adni,hát nem is tudom.És ilyen " bőr" van az 50-60 millás verdákban is,tehát még csak nem is a legalja kategóriákban.
Vicces is mikor közöljük a tulajokkal hogy a jó drágán vásárolt verdájukban a bőr valójában nem is bőr,mert egyszerűen nem hiszik el,és kérik a bőrápolást is,ami egy valódi bőrhöz készült készítménnyel csak egy maszatolás lesz,mert a valódi bőr beissza a bőrápolót,és gyönyörűen homogén is lesz,ezek a bőrnek kinézők meg nem.
Világos,bőrnek kinéző belsőt is csak az vegyen,aki nem hord pl farmert,nincs tintával,meg egyebekkel játszó gyereke a hátsó ülésen,mert ezek szinte egy takaríthatatlan és kopott okádékok lesznek pár év használat után.
Nem tudom, hogy mennyire követted, az autók, amiket én veszek, altalam konfigurált céges autók, mindig négy évig az enyémek kizárólagos használatra. A futamidő végén a lízingcég közvetlenül nekem ajánlja fel az autót megvételre, ezért mindig úgy kezelem őket, mintha a végén meg akarnám vásárolni... de eddig még mindig megváltam tőlük, mert minek vegyem meg, ha rendelhetek egy újat helyette, és nincs szükségem egynél több autóra (hozzátenném, hogy a tapasztalatom alapján a nyílt operatív lízingvégi árajánlat nem annyira vonzó, és köze nincs a szerződésben rögzített maradványértékhez).
Szóval eddig ez a felállás. Én - ha lehetett - bőr-szövet kombináció kárpitot választottam, ez valamiért "kiment a divatból" pár éve, pedig szerintem a legpraktikusabb (és nagyon szép), szerintem.
A legjobb barátomnak most egy 2015-ös 525d-je van, kb full extra, minden amit el tudsz képzelni, még az elektromosan leereszkedő ablaksötétítők is minden hátső ablakon és a hátsó szélvédőn), és természetesen bőr belső, sötétbarna színben. Az autót használja, de olyan patika, mintha új lenne (bőven 200ezer fölött van a futásteljesítménye). Hozzátenném, hogy ilyen autót - viszonylag olcsón hozzá lehet már jutni ilyen korral és futásteljesítménnyel - azért csak olyan vegyen, akinek van pénze a fenntartására, mert meg kell kapjon mindent ahhoz, hogy patika maradjon, és a "minden", az éves szinten - természetesen az üzemanyagot nem számolva - minimum 6 számjegyű, de akár millliós tétel is. Ha ezt nem kapja meg - ami a hazao hasonló járgányokra inkább jellemző - akkor viszonylag gyorsan egy fostalicskává változik, mint külsőségekben, mind belsőségekben.
Szóval nem azt mondom, hogy nem lesznek kopott szarok a bőrbelsők (az unokahúgméknak van egy 15 éves C5-öösük világos bőrkárpittal, na az tényleg okádék), hanem hogy ez a tulaj hozzáállásától is NAGYON függ.
Ami engem illet, világosbelső-fétisem van, de nálam viszonylag (vagy inkább nagyon) ritkán ül kisgyerek az autóban, és eddig a bőrösek valahogy szerencsésen megúszták, épp a jelenlegi (szerecsére szövetbelsős) skodám kapott csúnya foltokat, de azokat szerintem a kárpitosok megoldják, szövetkárpitról van szó.
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Re: Autós topik autósoknak
Srácok!,én nem tudom mit neveznek a gyártók valódi bőrnek,mi a bőr alapú,és mi a bőrnek látszó,de mivel napi szinten találkozok ilyenekkel,kezelem is őket,azt kell mondjam hogy olyan bőr belső,ami nem csak nyomokban tartalmaz bőrt,hát olyan csak elvétve,és csak a nagyon felső kategóriákban van.
A bőrnek kinéző belső ugyan jól néz ki,de nézz meg egy ilyen autót pár év használat után,kopik,szakad,takaríthatatlan,stb,szóval ezért még pénzt is adni,hát nem is tudom.
És ilyen " bőr" van az 50-60 millás verdákban is,tehát még csak nem is a legalja kategóriákban.
Vicces is mikor közöljük a tulajokkal hogy a jó drágán vásárolt verdájukban a bőr valójában nem is bőr,mert egyszerűen nem hiszik el,
és kérik a bőrápolást is,ami egy valódi bőrhöz készült készítménnyel csak egy maszatolás lesz,mert a valódi bőr beissza a bőrápolót,és gyönyörűen homogén is lesz,ezek a bőrnek kinézők meg nem.
Világos,bőrnek kinéző belsőt is csak az vegyen,aki nem hord pl farmert,nincs tintával,meg egyebekkel játszó gyereke a hátsó ülésen,mert ezek szinte egy takaríthatatlan és kopott okádékok lesznek pár év használat után.
A bőrnek kinéző belső ugyan jól néz ki,de nézz meg egy ilyen autót pár év használat után,kopik,szakad,takaríthatatlan,stb,szóval ezért még pénzt is adni,hát nem is tudom.
Vicces is mikor közöljük a tulajokkal hogy a jó drágán vásárolt verdájukban a bőr valójában nem is bőr,mert egyszerűen nem hiszik el,
Világos,bőrnek kinéző belsőt is csak az vegyen,aki nem hord pl farmert,nincs tintával,meg egyebekkel játszó gyereke a hátsó ülésen,mert ezek szinte egy takaríthatatlan és kopott okádékok lesznek pár év használat után.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14448
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9571
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Ez a klisét nyugodtan elengedhetjük, ha végignézzük a Mercedes mostani kínálatát.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7026
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6219
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Idézet az általad linkelt cikkből a Dakota/Vernasca címszó alől:ELEX írta: ↑2024.10.25., pén. 23:30A 3-ashoz csak bőr alapú szemcsés préselt és dombornyomott, felületkezelt bőr rendelhető.
https://www.bmwblog.com/2019/12/23/know ... r-options/
A felsőbb kategóriákban is egyetlen valódi bőr a Merino.
Az összes egyéb bőrnek látszó mesterségesen előállított anyag.
A 3-ashoz a Vernasca +550.000.- A Dakotától csupán a dombornyomott felületének a mintázatában tér el. A Dakota durvább mintázatú, mint a Vernasca.
Az 5-ösben a Merino a bőr, ami nem mesterségesen előállított bőrnek látszó valami. +1.129.000.- Ft
Az idézet magyar fordítása:This is the most common BMW leather at the moment. They’re both quite similar, as they’re both real leathers with artificial dyes and finishes, while also having a “grain” embossed into the surface to make it look like natural grain. To be honest, this is a fine option.
Magyarán: ez valódi hasított marhabőr, amit ugye vékonyítani és puhítani kell (nem nadrágszíj készül belőle ezesetben), és amibe a végső felületi mintát belenyomják, hogy jobban nézzen ki. De valódi bárnek valódi bőr. Az, hogy kezelve és festve van, szerintem nem teszi műbőrré, mint ahogy az sem, hogy belepréselnek egy mintát. Szerintem nincs értelme misztifikálni és "mesterségesen előállított bőrnek látszó valami"-nak vagy "bőr alapú anyag"-nsk nevezni, azért a marhabőrből van éppen elég, sok hamburgert zabál a föld, ne legyünk prűdek. A bőrt pedig évsázadok óta kezelik a cserzőműhelyekben, többféleképpen is, amiben a hasítás is benne van a keményebb bőrfajtáknál, hagyományos bőrfeldolgozóknál is. A bőr az természeteen bőr alapúEz jelenleg a leggyakoribb BMW bőrkárpit. Ezek nagyon hasonlóak, mivel minkettő valódi bőr mesterséges festéssel és felületkezeléssel, valamint a felületükre nyomott "szemcsézettel," hogy természetes szemcsézettségűnek nézzen ki. Őszintén szólva, ez egy jó opció.
Az általam betett kép a konfigurátorból van, és dakota bőrkárpit opciót tartalmzza (nem lehetne másként, mert csak bőrben van ez a szín, a műbőrök között csak fekete, barna és mélyvörös van. Utóbbi egyébként elgondolkodtam, egész jól néz ki a konfigurátorban.
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Online
https://www.bmwblog.com/2019/12/23/know ... r-options/
A felsőbb kategóriákban is egyetlen valódi bőr a Merino.
Az összes egyéb bőrnek látszó mesterségesen előállított anyag.
A 3-ashoz a Vernasca +550.000.- A Dakotától csupán a dombornyomott felületének a mintázatában tér el. A Dakota durvább mintázatú, mint a Vernasca.
Az 5-ösben a Merino a bőr, ami nem mesterségesen előállított bőrnek látszó valami. +1.129.000.- Ft
Amúgy meg akar f ..m vitatkozni bárkivel is. Van itt arra bőven elég jelentkező.
Csevegni sincs kedvem a semmiről, másokat nem érdeklő dolgokról meg pláne nem.
Ha véleményem van valamiről azt berakom a like kommentbe.
Ha nem tetszik, szüntessétek meg ezt a funkciót.
Ha meg nem, akkor engedtessék meg, hogy használjam.
Nem pályázom a 5000+-os szófosók (bocsánat: grafománok) körébe tartozni, akiknek mindegy, hogy mit, csak írnak, írnak, hogy szerepeljenek. Hogy majd az ide betérő lássa, hogy mekkora király is ő, hiszen több ezer posztja van már - de minek.
- ELEX
- Kezdő Fórumlakó

- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2017.04.28., pén. 21:05
- Értékelés: 870
- Tartózkodási hely: Budaörs
Re: Autós topik autósoknak
A 3-ashoz csak bőr alapú szemcsés préselt és dombornyomott, felületkezelt bőr rendelhető.
https://www.bmwblog.com/2019/12/23/know ... r-options/
A felsőbb kategóriákban is egyetlen valódi bőr a Merino.
Az összes egyéb bőrnek látszó mesterségesen előállított anyag.
A 3-ashoz a Vernasca +550.000.- A Dakotától csupán a dombornyomott felületének a mintázatában tér el. A Dakota durvább mintázatú, mint a Vernasca.
Az 5-ösben a Merino a bőr, ami nem mesterségesen előállított bőrnek látszó valami. +1.129.000.- Ft
Amúgy meg akar f ..m vitatkozni bárkivel is. Van itt arra bőven elég jelentkező.
Csevegni sincs kedvem a semmiről, másokat nem érdeklő dolgokról meg pláne nem.
Ha véleményem van valamiről azt berakom a like kommentbe.
Ha nem tetszik, szüntessétek meg ezt a funkciót.
Ha meg nem, akkor engedtessék meg, hogy használjam.
Nem pályázom a 5000+-os szófosók (bocsánat: grafománok) körébe tartozni, akiknek mindegy, hogy mit, csak írnak, írnak, hogy szerepeljenek. Hogy majd az ide betérő lássa, hogy mekkora király is ő, hiszen több ezer posztja van már - de minek.
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7026
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6219
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
ELEX, elég idegesítő a szokásod, hogy lájkban vitatkozol, mert nem tudok rá válaszolni.
A BMW-nél igen, van még bőr belső. Mint ahogy van műbőr is. Választható szövet, műbőr vagy valódi bőr.
A maiakat nem láttam, de a 2017-es F31 LCI-mben még bőr-szövet kombináció volt, ami a kedvencem volt, kár hogy szinte sehol nem lehet mar újan ilyent rendelni, a BMW-kben sem: az ötvözte a bőr és a szövet előnyeit, ott volt szövet, ahol kellett ( a seggem alatt és a hátam mögött), és ott volt bőr, ahol a leginkább ki volt téve kopásnak vagy gyűrődésnek (az ülésekülőfelület- szélei és oldalai, a fejtámlák, a könyöklő, a kormány, a kézifékkar szoknyája, stb. Na abban igenis bőr volt minden, amit annak mondtak, úgy viselkedett, olyan volt az illata, és pontosan úgy is kopott.
A Mercinél most láttam, hogy van olyan opció, hogy bőr kormánybevonat helyett műbőrt választani (“Bőrmentes belső” vagy valami hasonló a fantázianeve).
Szóval ebben a kategóriában van még bőr és igen, jó minőségű műbőr is, amit ránézésre nehezen különböztetsz meg a bőrtől, de műbörnek nevezik a konfigurációban, nem bőrnek (régebb a BMW-nél volt egy fantázianeve a műbőrnek, ami most nem jut eszembe, de most, ha megnézed a konfiguratort, egyszerűen a nevén nevezik).
A BMW-nél igen, van még bőr belső. Mint ahogy van műbőr is. Választható szövet, műbőr vagy valódi bőr.
A maiakat nem láttam, de a 2017-es F31 LCI-mben még bőr-szövet kombináció volt, ami a kedvencem volt, kár hogy szinte sehol nem lehet mar újan ilyent rendelni, a BMW-kben sem: az ötvözte a bőr és a szövet előnyeit, ott volt szövet, ahol kellett ( a seggem alatt és a hátam mögött), és ott volt bőr, ahol a leginkább ki volt téve kopásnak vagy gyűrődésnek (az ülésekülőfelület- szélei és oldalai, a fejtámlák, a könyöklő, a kormány, a kézifékkar szoknyája, stb. Na abban igenis bőr volt minden, amit annak mondtak, úgy viselkedett, olyan volt az illata, és pontosan úgy is kopott.
A Mercinél most láttam, hogy van olyan opció, hogy bőr kormánybevonat helyett műbőrt választani (“Bőrmentes belső” vagy valami hasonló a fantázianeve).
Szóval ebben a kategóriában van még bőr és igen, jó minőségű műbőr is, amit ránézésre nehezen különböztetsz meg a bőrtől, de műbörnek nevezik a konfigurációban, nem bőrnek (régebb a BMW-nél volt egy fantázianeve a műbőrnek, ami most nem jut eszembe, de most, ha megnézed a konfiguratort, egyszerűen a nevén nevezik).
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
- komarfamily
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2260
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1095
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Re: Autós topik autósoknak
C Merci nekem is tetszett es en a nagyobb testveret vezettem az uj E osztalyt, az valami varazslat.
Az uj Mercik szebbek belulrol mint a BMWk szamomra de egyikkel sem losz melle az biztos.
Az uj Mercik szebbek belulrol mint a BMWk szamomra de egyikkel sem losz melle az biztos.
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7026
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6219
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Dehogynincs, szerinted ezután mi jön? Pontosabban a céges illetékessel aló megbeszélés után…zoli73 írta: ↑2024.10.25., pén. 19:15Arra nincs lehetőséged, hogy megnézd őket élőben? Netán próbaút?
Nyilván arra kicsi az esély, hogy olyat mutatnak neked, mint amit összeválogattál, de élőben sok mindenre választ kaphatsz. Tudod, ez olyan mint a hifi, egy dolog kinézni a terméket a katalógusból, és más élőben látni, kipróbálni egy kereskedőnél. Elvégre nem fillérekről van szó, és évekig kell szolgáljon, ezért nem árt minden lehetőséget kihasználni, körüljárni a kérdést, mielőtt döntesz.
Ui.: Tudom irigyelni a problémádat.![]()
![]()
Egy tesztvezetés időrabló dolog, előtte mindenképp érdemes leszűkíteni a lehetőségekre.
Egyébkent, ha nincs pont olyan konfig (ami nincs, ez tuti, mert elég egyedi a világosbelső-mániám), akkor a tesztvezetés lényegében arról szól, hogy hogy megy a járgány, és mindkét modell közvetlen elődjét vezettem már, sőt, lényegében ezekkel a motorokkal is, (kivéve ezt a másfelest a Mercinél, de azt inkább kihagynám) - szóval nagy meglepetésre nem számítok. A BMW az előzőhöz képest egy kiadósabb ráncfelvarrásnál nem több amúgy (a 3-as és az 5-ös az aranytojást tojó tyúk náluk, de főleg a hármas széria, nem véletlen, hogy a jól bevált recepteken csak finomítgatnak, de nem cserélik le, miközben a többi mind “egyedi” förmedvény lett), és a jelenlegi hármas előzménymodelljéből volt nekem épp egy 4 évig. A Merci már sokkal komolyabb változáson ment át… szóval inkább arra fogok tesztvezetést kérni, mert BMW-ben tudom, mire számítsak.
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem

