Én régi BMW tulajdonosként lebeszélnélek az új BMW vásárlásról/igénylésről, mert hallani azért csúnya dolgokat még a benzines BMW-kről is, főleg, ha 4 hengeresek, azok az M10 blokk óta soha nem voltak igazán jók. Mivel a másik autóm meg egy 14 éves Renault, így nem vagyok elfogult, ha azt mondom, hogy ha problémamentes autót/közlekedőedényt szeretnél, akkor egy Toyota Camry hibridet kellene vegyél....Aszpirin írta: ↑2024.10.24., csüt. 13:48A következő cégautóm - aminek kb 1 hónapon belül mle kell adnom a megrendelőlapját - úgy néz ki vagy egy fehér, világos bőrbelsős/hozzá paszoló fabetétes, közepesen felszerelt 320i kombi, vagy egy Tesla lesz. Érdekes választás mi? Nem, nincs átmenet, vagy full belső égésű, vagy full elektromos.Vinkler írta: ↑2024.10.24., csüt. 12:30Az elektromos autók szervizcikulasánál ilyen kevésbé van jelen. Régebben naptári napra, vagy fix km-re történt, mostanában már km megkötés sincs, csak időhöz van kötve. 2 év 730 nap. Slusszpasz. Mehetsz 1000 km-t, vag 100 000-et is. Ez sem tökéletes szerintem, a fékfolyadék és a pollenszűrő használódik. Mást nagyon amúgy sem kell cserélni.
Ha Tesla, a Model 3-at és Model Y-t néztem eddig, az egymotoros Long Range simán benne van a keretben (a normál autopilot-tal), a kétmotoros is benne lenne, de ugye telefonos beszélgetésünk alapján megerősítettél abban, hogy számomra nincs értelme - a minél hosszabb hatótáv fontosabb, mint a plusz lóerők.
A 320i-vel való összehasonlításban sajnos összesen két dolog szól a Tesla mellett: nulla lokális emisszió és jobb gyorsulás, emellett a kisebb fenntartási költség, de ez nekem azért nem plusz, mert a 320i-hez kapok üzemanyagkártyát, míg a Teslához munkahelyi töltési lehetőséget és némi bruttó pénzt az otthoni töltéshez - "rendesebb" otthoni töltéshez viszont hálózatfejlesztésre van szükségem itthon, ami nálam viszonylag jelentős összeg lenne / lesz - mondjuk ez amúgy is középtávó tervben van - a lényeg, hogy fenntartási költség szempontjából számomra mindegy). Cserében a belsejétől még mindig hányingert kapok, a modell Y esetében a külsejétől is (ami számomra úgy néz ki, mintha egy Model 3-at lefényképeztek volna oldalról, aztán photoshoppal nyújtották volna felvfelé az egészet). Ja, és a töltögetési macera hosszabb utakon. Meg a szerviz-macera, ha valami gond mégis lenne vele.
Ergo: lehet, hogy gyerekgyilkosnak leszek megint becézve... A BMW 320i kombi majdnem mindenben veri, ami nekem fontos.
Még változhatnak a szempontok, de egy biztos: minden VW-konszern termék kilőve (az életem legrosszabb autós tapasztalatait, amit az Octavia 4-gyel szereztem, eltart egy darabig, amíg kiheverem), de lehet még Mercedes, Kia, Polestar (!!!), Volvo, Citroen, Peugeot vagy Opel (utóbbi három között egyelőre a kombi Astra jöhetne szóba, HA nem csak max 130 lóerős háromhengeressel forgalmaznák.... noormális?) A Volvo V60 még játszhat, bár ők nagyon a plugin hibridre álltak rá újbabbaj, és az áraik ott vannak (ha nem magasabbak) mint a BMW-é.
Ami viszont meglepett: a Teslák ára már simán pariban van...
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Re: Autós topik autósoknak
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000
Re: Autós topik autósoknak
Ehiszem hogy keresed a bajt, (

Senki nem fog szekálni garanciavesztéssel, ha túlléped a kilit 1000-el vagy 2000-el, főleg ha már bejelentkeztél. Nem kell a szőnyeg alatt bekúszni a szervizbe kutyaként. :)
Szerintem!
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2812
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2719
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
A belinkelt videó nem elsődlegesen arról szól hogy milyen szép maga az autó, mert európai szemmel nézve -az itteni emberek jelentős részének- valóba nem tetszik. De nem is nekünk készült, sőt nem is akarnak nekünk európaiaknak ilyet gyártani (!) (Ugye elhangzott, hogy Kína kb 1,5x akkora piac mint Európa vagy az USA, arról nem is beszélve, hogy azok száma akik megengedhetik ezt maguknak lényegesen több)
A neves formatervező, szerintem képes lett volna egy EU konform autót is megalkotni, de most nem ez volt a cél. Az EU már nem cél minden áron. Minek ha saját országában többet el tud adni?
Ez a videó arról szól, hogy Kína megmutatta, hogy képes, tud ugyanolyan minőségű luxus autókat is gyártani mint az öreg kontinens patinás cégei. Beleértve a hajtásláncot, komfortot, anyagminőséget stb. kb mindent. Abszolút ott van az élmezőnyben már nem csak a belépő szinten, hanem a legmagasabb szinten is.
Nem tudom figyeltétek-e a nálunk többet látott Bazsó Gábor beszédét, gesztusait próbált nagyon óvatosan fogalmazni, de legszívesebben kiabált volna, hogy "aztaq@va gyerekek ilyen nincs"
Most nem megyek bele a versenyképességbe, termelékenységbe, hatékonyságba, állami szerepvállalásba de félek a játszma már többé-kevésbé eldőlt, most már csak a levezetés van hátra. Félek nagyon kemény évek jönnek az EU autóiparra (is).
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2812
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2719
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Meg tudom erősíteni amit írsz, nekem ilyen 3. generációs Octavia van cégautóként, jelenleg közel 200E km-t raktam bele 0-ról, kb semmi gond nem volt vele. Cseréltünk benne 4 lengéscsillapítót a kötelezőn kívül, de azt is inkább csak "szorgalomból". Mindig szörnyülködve olvastam amiket Aszpirin írt, mert az enyém ugyan még "butább" fajta (nincs benne annyi elektromos kütyü), de ennek ellenére (vagy ezért?) hibátlanul lefutotta ezt a 200E km-ert. Ott tartunk, hogy már csere érett lesz, de egyszerűen félünk lecserélni (Hasonlóan egy Passatot is) mert ettől csak problémásabbat kapunk szerintem bármiből. Nálunk ráadásul VW konszern párti a főnököm, nem hinném hogy más márkába beleugrana.Vinkler írta: ↑2024.10.24., csüt. 14:31Az biztos, hogy belenyúltál az elmúlt időszak legingoványosabb modelljébe szerencsétlen módon. Még az 1 gen id3 sem volt annyira problémás, mint a 4 gen Octavia. Ami azért is kár, hiszem a 3 gen, főleg a 3 gen facelift szerintem az utóbbi idők egyik legjobb konszernautója volt.
......
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14019
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Az biztos, hogy belenyúltál az elmúlt időszak legingoványosabb modelljébe szerencsétlen módon. Még az 1 gen id3 sem volt annyira problémás, mint a 4 gen Octavia. Ami azért is kár, hiszem a 3 gen, főleg a 3 gen facelift szerintem az utóbbi idők egyik legjobb konszernautója volt.
VW csoporton belül nem is nagyon tudnálak mivel kecsegtetni (szinte minden SUV irányba halad), a kifutó Arteon a kedvencem, de az már nem nagyon van. Az új Passat szinte hozza a 4. Gen Octavia paráit, felejtős, a Golf gondolom kicsi. Esetleg elgondolkodnék egy Audi A 5 kombin. Az elég bitang lett szerintem.
Ahogy elmesélted, jelenlegi élethelyzetedhez nem biztos, hogy egy full elektromos autó a legideálisabb választás. Lehet várnék vele egy ciklust és majd 4 év múlva. Addig meg jó lesz (reméljük) a BMW.
VW csoporton belül nem is nagyon tudnálak mivel kecsegtetni (szinte minden SUV irányba halad), a kifutó Arteon a kedvencem, de az már nem nagyon van. Az új Passat szinte hozza a 4. Gen Octavia paráit, felejtős, a Golf gondolom kicsi. Esetleg elgondolkodnék egy Audi A 5 kombin. Az elég bitang lett szerintem.
Ahogy elmesélted, jelenlegi élethelyzetedhez nem biztos, hogy egy full elektromos autó a legideálisabb választás. Lehet várnék vele egy ciklust és majd 4 év múlva. Addig meg jó lesz (reméljük) a BMW.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6828
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5992
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
A következő cégautóm - aminek kb 1 hónapon belül mle kell adnom a megrendelőlapját - úgy néz ki vagy egy fehér, világos bőrbelsős/hozzá paszoló fabetétes, közepesen felszerelt 320i kombi, vagy egy Tesla lesz. Érdekes választás mi? Nem, nincs átmenet, vagy full belső égésű, vagy full elektromos.Vinkler írta: ↑2024.10.24., csüt. 12:30Az elektromos autók szervizcikulasánál ilyen kevésbé van jelen. Régebben naptári napra, vagy fix km-re történt, mostanában már km megkötés sincs, csak időhöz van kötve. 2 év 730 nap. Slusszpasz. Mehetsz 1000 km-t, vag 100 000-et is. Ez sem tökéletes szerintem, a fékfolyadék és a pollenszűrő használódik. Mást nagyon amúgy sem kell cserélni.
Ha Tesla, a Model 3-at és Model Y-t néztem eddig, az egymotoros Long Range simán benne van a keretben (a normál autopilot-tal), a kétmotoros is benne lenne, de ugye telefonos beszélgetésünk alapján megerősítettél abban, hogy számomra nincs értelme - a minél hosszabb hatótáv fontosabb, mint a plusz lóerők.
A 320i-vel való összehasonlításban sajnos összesen két dolog szól a Tesla mellett: nulla lokális emisszió és jobb gyorsulás, emellett a kisebb fenntartási költség, de ez nekem azért nem plusz, mert a 320i-hez kapok üzemanyagkártyát, míg a Teslához munkahelyi töltési lehetőséget és némi bruttó pénzt az otthoni töltéshez - "rendesebb" otthoni töltéshez viszont hálózatfejlesztésre van szükségem itthon, ami nálam viszonylag jelentős összeg lenne / lesz - mondjuk ez amúgy is középtávó tervben van - a lényeg, hogy fenntartási költség szempontjából számomra mindegy). Cserében a belsejétől még mindig hányingert kapok, a modell Y esetében a külsejétől is (ami számomra úgy néz ki, mintha egy Model 3-at lefényképeztek volna oldalról, aztán photoshoppal nyújtották volna felvfelé az egészet

Ergo: lehet, hogy gyerekgyilkosnak leszek megint becézve... A BMW 320i kombi majdnem mindenben veri, ami nekem fontos.
Még változhatnak a szempontok, de egy biztos: minden VW-konszern termék kilőve (az életem legrosszabb autós tapasztalatait, amit az Octavia 4-gyel szereztem, eltart egy darabig, amíg kiheverem), de lehet még Mercedes, Kia, Polestar (!!!), Volvo, Citroen, Peugeot vagy Opel (utóbbi három között egyelőre a kombi Astra jöhetne szóba, HA nem csak max 130 lóerős háromhengeressel forgalmaznák.... noormális?) A Volvo V60 még játszhat, bár ők nagyon a plugin hibridre álltak rá újbabbaj, és az áraik ott vannak (ha nem magasabbak) mint a BMW-é.
Ami viszont meglepett: a Teslák ára már simán pariban van...
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6828
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5992
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Vagyis hazudok? Megtisztelsz a bizalommal.
Hát nem. Bizony így működik. Tudom, hogy nem szeretnéd elhinni, mert egy VW-t vettél, és remélem TE nem tapasztalod meg. A márkaszerviznek pedig (Porsche Buda) ez a hozzáállása, nyugodtan elhiheted. Kérdezd meg Vinklert, ő elsőkézből tud infót adni (még aznap este felhívtam őt egyébként).
(Az autóban 82948 kilométer volt, amikor az üzenet elsőször megjelent, műszerfalon jelenleg sincs semmi állandó figyelmeztető jelzés/lámpa, a menüben turkálva lehet, hogy korábban láttam volna már a szervizciklus végét, de mutass nekem egyvalakit, aki széttúrja havonta egyszer a szervizmenüt, hogy megnézze, mennyi van még hátra a szervizig, ami úgy változik, amhogy a kocsi jónak látja). Hogy miért 1500 km-nél fgyelmeztet először, és azt is csak egy, az indításkor megjelenő majd eltűnő üzennettel? Kérdezd meg a VW (vagy Skoda?) döntéshozóit.)
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett
Re: Autós topik autósoknak
Ezt azért nehéz elképzelni.A kocsi hirtelen,minden előzmény nélküli jelzése,és a szervíz hozzá állása is fura nekem.Aszpirin írta: ↑2024.10.24., csüt. 12:14A legújabb Skoda-tréfa, egyben óriásiaz úgynevezett dinamikus szervizintervallumnak, vagy legalábbis a Skoda (VW-konszern?) általi megvalósításnak. Hétfőn este kiírta a Skodám (indításkor a fulldigit műszerfalra becsúszatatott üzenettel, derült égből villámcsapásként), hogy 1500km múlva olajcsere-szerviz esedékes. Mindezt úgy, hogy kedden 140km volt még kilátásban (mindenképp, mert a testvérem álatalam megrendelt sírkövének felállításánál kellett jelen lennem az Új Köztemetőben, ami tőlem 60+ csak oda, majd be az irodába Budán, majd haza), és szerdától vasárnapig külföldön lettem volna, ami alsó hangon 1400 km-t vitt volna el. Tehát egyféleképp tudom betartani az 1500 km-t: ha elhalasztom a külföldi utat.
Kedden a temető felé menet felhívtam a szervizt a kérdéssel, hogy akkor most mi van, erre a válasz: az autó még 2025 május 10-ig garanciális, és sajnos garanciavesztéssel jár, ha túllépem az 1500 km-t).
Eredmény: el kellett halasztanom a külföldi utamat november 1-5-re. Egy algoritmus miatt, amely hirtelen úgy gondolta, hogy nekem bizony 1500 km múlva szervizeltetni kell az autót.
Tanulság: egy kollégám szerint akkor jön el az igazi utópia, amikor gépek iránítják az életünket - nos ez kezd megvalósulni.

- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14019
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Az elektromos autók szervizcikulasánál ilyen kevésbé van jelen. Régebben naptári napra, vagy fix km-re történt, mostanában már km megkötés sincs, csak időhöz van kötve. 2 év 730 nap. Slusszpasz. Mehetsz 1000 km-t, vag 100 000-et is. Ez sem tökéletes szerintem, a fékfolyadék és a pollenszűrő használódik. Mást nagyon amúgy sem kell cserélni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6828
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5992
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
A legújabb Skoda-tréfa, egyben óriási
az úgynevezett dinamikus szervizintervallumnak, vagy legalábbis a Skoda (VW-konszern?) általi megvalósításnak. Hétfőn este kiírta a Skodám (indításkor a fulldigit műszerfalra becsúszatatott üzenettel, derült égből villámcsapásként), hogy 1500km múlva olajcsere-szerviz esedékes. Mindezt úgy, hogy kedden 140km volt még kilátásban (mindenképp, mert a testvérem álatalam megrendelt sírkövének felállításánál kellett jelen lennem az Új Köztemetőben, ami tőlem 60+ csak oda, majd be az irodába Budán, majd haza), és szerdától vasárnapig külföldön lettem volna, ami alsó hangon 1400 km-t vitt volna el. Tehát egyféleképp tudom betartani az 1500 km-t: ha elhalasztom a külföldi utat.
Kedden a temető felé menet felhívtam a szervizt a kérdéssel, hogy akkor most mi van, erre a válasz: az autó még 2025 május 10-ig garanciális, és sajnos garanciavesztéssel jár, ha túllépem az 1500 km-t).
Eredmény: el kellett halasztanom a külföldi utamat november 1-5-re. Egy algoritmus miatt, amely hirtelen úgy gondolta, hogy nekem bizony 1500 km múlva szervizeltetni kell az autót.
Tanulság: egy kollégám szerint akkor jön el az igazi utópia, amikor gépek iránítják az életünket - nos ez kezd megvalósulni.

Kedden a temető felé menet felhívtam a szervizt a kérdéssel, hogy akkor most mi van, erre a válasz: az autó még 2025 május 10-ig garanciális, és sajnos garanciavesztéssel jár, ha túllépem az 1500 km-t).
Eredmény: el kellett halasztanom a külföldi utamat november 1-5-re. Egy algoritmus miatt, amely hirtelen úgy gondolta, hogy nekem bizony 1500 km múlva szervizeltetni kell az autót.
Tanulság: egy kollégám szerint akkor jön el az igazi utópia, amikor gépek iránítják az életünket - nos ez kezd megvalósulni.
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett
- peterson
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1170
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 17:33
- Értékelés: 795
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Autós topik autósoknak
Lehet, hogy az elektromos autóé a jövő, bár remélem akkor sem ezeké a tankoké! Szerintem förtelmes.
Viszont ez még mindig szép!:
Viszont ez még mindig szép!:
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2812
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2719
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Hú. BYD YangWang U8. Ezt a videót aki teheti nézze meg. Több mint tanúságos.
Az utolsó az európai autógyárakban kapcsolja le a lámpát....
https://totalcar.hu/tesztek/2024/10/23/ ... paign=link
Az utolsó az európai autógyárakban kapcsolja le a lámpát....
https://totalcar.hu/tesztek/2024/10/23/ ... paign=link
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14019
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Vasárnapi!
.

.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14019
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 5048
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 3291
Re: Autós topik autósoknak
Ahogy szokták mondani, a hősök közöttünk élnek.
Nagy respekt a kamionosnak.
https://www.instagram.com/reel/DBO4CXVoL5q/
Nagy respekt a kamionosnak.
https://www.instagram.com/reel/DBO4CXVoL5q/
Csak a Marantz! :-D
Re: Autós topik autósoknak
Újra gondolva....
- Csatolmányok
-
- citroen3.jpg (114.49 KiB) Megtekintve 1463 alkalommal
-
- citroen3 (1).jpg (114.49 KiB) Megtekintve 1463 alkalommal
Re: Autós topik autósoknak
Tegnap a Géniuszban (bocs nézek ilyeneket) egy bizonyos Königsegg János vetélkedett.
Rokon ... (A műsorvezető rákérdezett.) Én tuti mennék rokonlátogatóba ...
Rokon ... (A műsorvezető rákérdezett.) Én tuti mennék rokonlátogatóba ...

- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14019
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Jó!
Szóval a GT az más liga már. Van a Porsche, azon belül van a 911 és azon belül van a GT széria.
Innen már csak egy ugrás az RS.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- peterson
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1170
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 17:33
- Értékelés: 795
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Autós topik autósoknak
Hűűűű! Ez nagyon szép hely és nagyon jó út! De irigylem azt, aki a szomszédságában lakik!Szalon írta: ↑2024.10.16., szer. 08:41Remélem igy már jó lesz
youtu.be/c5LeLdbK_-A
https://www.youtube.com/watch?v=c5LeLdb ... 9ZWFw6es71

- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Autós topik autósoknak
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14019
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Aaaaaaaz igeeen!

ui. Nem tekinthető meg a video.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Autós topik autósoknak
Itt az ősz a Fekete-erdőben. Ez az egyik kedvenc részem amúgy vasárnapi hajnalokban nekem is.
Szerintem ritka jó videó. 3 nap múlva meg jön az utód 992.2 GT3.
youtu.be/cBe0sHDRw_La5-yE
Szerintem ritka jó videó. 3 nap múlva meg jön az utód 992.2 GT3.
youtu.be/cBe0sHDRw_La5-yE
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- peterson
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1170
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 17:33
- Értékelés: 795
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Autós topik autósoknak
Nem ennyire egzotikus, de saját (pontosabban a többségük márkatársé)...
Szezonzáró csoportos gurulás a clubtársakkal, nekünk háztól-házig ~ 450 Km: Gyülekező: Úton...: És megérkezés a naplementébe:

Szezonzáró csoportos gurulás a clubtársakkal, nekünk háztól-házig ~ 450 Km: Gyülekező: Úton...: És megérkezés a naplementébe:
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2812
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2719
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Nick Mason és Dave Gilmour (Pink Floyd) a Ferrari F40-eseikkel. (1988)

"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."