Lehet. Én ott nem voltam. Olaszország nem az én világom. Nekem Angelholm-ba volt szerencsém eljutni valamikor 2016, 2017-ben. (Ha jól emlékszem.) No az brutális! Ott is volt "showroom". (Még a régi telephelyen a repülőtér mellett ... )Tctronic írta: ↑2024.09.23., hétf. 08:02Majd legközelebbDe ha jól látom nekik is van gyárlátogatási lehetőségük
![]()
https://pagani.modenatur.it/en/
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Re: Autós topik autósoknak
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2807
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2714
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Majd legközelebb


https://pagani.modenatur.it/en/
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Re: Autós topik autósoknak
És Maranello és Santha Agata d' Bolognese között "félúton" ott van még Casterfranco Emiglia is.
És hogy ott mi van? Museo Horacio Pagani.
(Az talán még kisebb de ... )
És hogy ott mi van? Museo Horacio Pagani.

Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13979
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8923
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Találkoztunk kint pár komoly autóval. Egy egész komoly turizmus épült ezekre az autós utazásokra.Alex_Aston írta: ↑2024.09.21., szomb. 07:47Porshe + Transzfogaras.
Mi kellhet még?![]()
https://totalcar.hu/magazin/szerelem/20 ... turbolyuk/
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 13150
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 6186
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Autós topik autósoknak
Autópálya díj fizetési alternatívák:

Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2807
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2714
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Igaz.


"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Online
Re: Autós topik autósoknak
A híres Masareti. Van olyan, hogy valamit egy életen keresztül rosszul olvasol.
De Maserati lesz az.

De Maserati lesz az.

Szerintem!
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2807
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2714
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Lamborghini 2. Ezt még meg szeretném mutatni, mert egy-két zenei vonatkozású dolog is volt a múzeumban:
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2807
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2714
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Lamborghini. Őszinte leszek szerintem élőben még sosem láttam, jó alkalom volt hogy szemügyre vegyem közelebbről. A múzeum és a gyár elhelyezkedése nagyon furcsa, mikor mentem alsórendű út, mezőgazdasági terület körös-körül. Mikor megláttam (eléggé észrevehető, már már szürreális az átlagos, falusias környezetben elhelyezkedő épület, üveg tolókapuval) túl is mentem rajta, megfordultam mivel az udvaron álltak autók azt hittem belül lehet parkolni, de nem csak akik ott dolgoznak. Kicsit lehangoló hogy az út túloldalán valami ipari épület melletti lepukkant mellékutcában kellett parkolni....
Maga a múzeum nem nagy de szép, színvonalas, a márkához méltó , két szintes kb 15 autóval. Na de milyen autókkal! A jegyvásárlásnál a szokásos honnan érkeztél, Magyarországról egy magyar "Köszönöm szépen" volt a válasz. Nem volt magyar, lehet csak betanult dolog és 50 nyelven tudja ezt de jópofa volt.
A lényeg gyönyörű autók, hihetetlen formával kb derékig értek nekem. Sajnos soha nem fogom megtudni, hogy beférek-e mert egy sem volt nyitható (többi helyen sem) és megérinteni sem lehetett őket (máshol sem).
Egy-két fotó innen is:
Maga a múzeum nem nagy de szép, színvonalas, a márkához méltó , két szintes kb 15 autóval. Na de milyen autókkal! A jegyvásárlásnál a szokásos honnan érkeztél, Magyarországról egy magyar "Köszönöm szépen" volt a válasz. Nem volt magyar, lehet csak betanult dolog és 50 nyelven tudja ezt de jópofa volt.
A lényeg gyönyörű autók, hihetetlen formával kb derékig értek nekem. Sajnos soha nem fogom megtudni, hogy beférek-e mert egy sem volt nyitható (többi helyen sem) és megérinteni sem lehetett őket (máshol sem).

Egy-két fotó innen is:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tctronic 2024.09.21., szomb. 16:32-kor.
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Online
Re: Autós topik autósoknak
Igazán tartalmas kikapcsolódás. Gratulálok 

- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2807
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2714
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Szóval szombaton lezavartam kényelmesen a két Ferrari múzeumot, vasárnapra hagytam a Lamborghinit. De a sors közbeszólt. Modenában a Ferrari múzeumot keresve mit látok az egyik épület tetején : Mazareti. Mi a sz@r, ez is itt van? Nosza visszafelé jövet megközelítettem a gyárat azonnal rákerestem van-e múzeumuk. Sajnos nekik nincs viszont vagy egy u.n show room ahova be lehet menni regisztráció után és ami még szuperebb lehet regisztrálni factory tour-ra is. Piszok szerencsém volt mert pont azon a hétvégén Modena környékén valami turisztikai promo volt és Masareti-ék is csatlakoztak hozzá.
A lényeg a show-room on kívül sikerült beregisztrálnom és részt vennem egy gyárlátogatáson is. (Van nekik máskor is ilyen bárki mehet csak jó előre le kell foglalni a weboldalukon, annyiban volt szerencsém hogy konkrétan másnapra volt helyem) Itt szerelik össze az MC20 sportkocsijukat.
Sajnos fotókat tilos volt benn csinálni a gyárban ezt megmondták előre hogy szigorúan veszik, meg hétvége lévén a gyártósor is állt, de így is baromi érdekes volt. Gyártósor, motor összeszerelő sor, fényező sor, és fejlesztő részleg. Angol nyelvű vezetéssel 7-e voltunk összesen. Azt kell tudni, hogy a Masareti MC20 ból napi 6(!) db készül. Minden db kizárólag megrendelésre. Többször kihangsúlyozták, hogy szoros az együttműködés a Ferrarival és hogy mennyi mindent köszönhetnek nekik. (Talán egy V8 motort kaptak tőlük anno, amit aztán tovább fejlesztettek. +amikor a Masareti bajban volt a Ferrari segített nekik)
De amin az állam leesett, hogy a fejlesztő részlegen az egyik teremben volt jó pár autó, mindenféle. A sarokban letakarva egy Koenigsegg. Az idegenvezető hölgy elmondta, hogy teljesen megszokott hogy kibérelnek egy autót (jelen esetben egy Koenigsegg-et) és hónapokon át tesztelik. Ha kell szét-összeszerelik(!) Gondoltam hogy van ilyen, de nyíltan kimondva még sosem hallottam. Azt azért hozzátette, hogy a Masareti és a Koenigsegg nem egy ligában játszanak. (A jobbtól sose szégyen tanulni
) Szóval a szerencsének köszönhetően életem egyik legjobb 40 EUR befektetése volt.
Egy-két kép a Masaretiről.
folyt köv...
A lényeg a show-room on kívül sikerült beregisztrálnom és részt vennem egy gyárlátogatáson is. (Van nekik máskor is ilyen bárki mehet csak jó előre le kell foglalni a weboldalukon, annyiban volt szerencsém hogy konkrétan másnapra volt helyem) Itt szerelik össze az MC20 sportkocsijukat.
Sajnos fotókat tilos volt benn csinálni a gyárban ezt megmondták előre hogy szigorúan veszik, meg hétvége lévén a gyártósor is állt, de így is baromi érdekes volt. Gyártósor, motor összeszerelő sor, fényező sor, és fejlesztő részleg. Angol nyelvű vezetéssel 7-e voltunk összesen. Azt kell tudni, hogy a Masareti MC20 ból napi 6(!) db készül. Minden db kizárólag megrendelésre. Többször kihangsúlyozták, hogy szoros az együttműködés a Ferrarival és hogy mennyi mindent köszönhetnek nekik. (Talán egy V8 motort kaptak tőlük anno, amit aztán tovább fejlesztettek. +amikor a Masareti bajban volt a Ferrari segített nekik)
De amin az állam leesett, hogy a fejlesztő részlegen az egyik teremben volt jó pár autó, mindenféle. A sarokban letakarva egy Koenigsegg. Az idegenvezető hölgy elmondta, hogy teljesen megszokott hogy kibérelnek egy autót (jelen esetben egy Koenigsegg-et) és hónapokon át tesztelik. Ha kell szét-összeszerelik(!) Gondoltam hogy van ilyen, de nyíltan kimondva még sosem hallottam. Azt azért hozzátette, hogy a Masareti és a Koenigsegg nem egy ligában játszanak. (A jobbtól sose szégyen tanulni

Egy-két kép a Masaretiről.
folyt köv...
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2807
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2714
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
A maranellói múzemról pár kép:
Esetleg egy-két ajándék a shop-ból:
SF90 féktárcsa 1300Eur:
Kormány kerék : 3900Eur
Egyik hely ahol bérelni lehetett próbára Ferrarikat. 5-6 helyet láttam akik ezzel foglalkoztak:
Esetleg egy-két ajándék a shop-ból:
SF90 féktárcsa 1300Eur:
Kormány kerék : 3900Eur
Egyik hely ahol bérelni lehetett próbára Ferrarikat. 5-6 helyet láttam akik ezzel foglalkoztak:
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2807
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2714
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Egy kis élménybeszámoló, kedvcsináló, ajánló. (Kicsit hosszú lesz)
Múlt hétvégén feleségem utazott Olaszországba Formigine-be, (egy kiállításra saját hobbijának hódolva, de egyben kiállítóként) kérte kísérjem el, először repülővel mentünk volna, de aztán mivel a távolság nem volt veszélyes kb 1000 km, javasoltam inkább autóval menjünk. Mindenképpen előnyösebb volt, mindjárt több cuccot tudott pakolni
Mondtam hogy én elkísérem, segítek pakolni stb, de majd szétnézek inkább a környéken nem fogok egész nap mellette ücsörögni.
Amikor szétnéztem mik is vannak a környéken mindjárt nagyobb kedvel mentem
:
Modena : Enzo Ferrari múzeum
Maranello: Ferrari múzeum.
Sant 'Agata Bolognese: Lamborghini múzeum.
Plusz egy meglepetés (Kicsit később)
Mindez kb 50 km-en belül!
Két Ferrari múzeum nem messze van egymástól (pár euroért kérhető busz transzfer). A modenai múzeum inkább a Ferrari közúti palettáját mutatja be és Enzo F.-an állít emléket (volt látványos vetítés is) a maranelloi (itt van a gyár is) inkább a motorsportra van kihegyezve. Nem túl nagy egyik sem (1-2 óra alatt lehet végezni vele) de nagyon színvonalas, nagyon tetszett hogy testközelből lehet megnézni őket. Élőben , körbejárba számomra nagyon gyönyörűek voltak, nem vagyok nagy rajongó de a Dytona SP3 nagyon bejött. Minden szögből, minden négyzet-centimétere egyszerűen hibátlan. Aki kedvet kapott az Maranelloban a múzeum mellett több cég is foglalkozik Farrari "teszt vezetéssel" jöttek mentek a Ferrarik az utakon. Maranellóban és környékén egy kör kb 120 EUR. Zárt pályán 600-700 Eur-tól. Az azért tudni kell, hogy az olaszoknál iszonyatosan sok telepített trafipax van. Pályán kb 10-30 km-enként, autóutakon 5-10 km-enként. Plusz pályák egy részén átlagsebesség mérés is van! Na nem is száguldozik senki. Vaze-l mentem, de lehet így is belefutottam párba (ez még majd kiderül). Szóval nem éltem a tesztvezetéssel , 80-90-el gurulni egyszerűen vicces ezekkel az autókkal.
Pár szokásos gyenge modenai kép ízelítőnek: Folyt. köv.....
Múlt hétvégén feleségem utazott Olaszországba Formigine-be, (egy kiállításra saját hobbijának hódolva, de egyben kiállítóként) kérte kísérjem el, először repülővel mentünk volna, de aztán mivel a távolság nem volt veszélyes kb 1000 km, javasoltam inkább autóval menjünk. Mindenképpen előnyösebb volt, mindjárt több cuccot tudott pakolni

Amikor szétnéztem mik is vannak a környéken mindjárt nagyobb kedvel mentem

Modena : Enzo Ferrari múzeum
Maranello: Ferrari múzeum.
Sant 'Agata Bolognese: Lamborghini múzeum.
Plusz egy meglepetés (Kicsit később)
Mindez kb 50 km-en belül!
Két Ferrari múzeum nem messze van egymástól (pár euroért kérhető busz transzfer). A modenai múzeum inkább a Ferrari közúti palettáját mutatja be és Enzo F.-an állít emléket (volt látványos vetítés is) a maranelloi (itt van a gyár is) inkább a motorsportra van kihegyezve. Nem túl nagy egyik sem (1-2 óra alatt lehet végezni vele) de nagyon színvonalas, nagyon tetszett hogy testközelből lehet megnézni őket. Élőben , körbejárba számomra nagyon gyönyörűek voltak, nem vagyok nagy rajongó de a Dytona SP3 nagyon bejött. Minden szögből, minden négyzet-centimétere egyszerűen hibátlan. Aki kedvet kapott az Maranelloban a múzeum mellett több cég is foglalkozik Farrari "teszt vezetéssel" jöttek mentek a Ferrarik az utakon. Maranellóban és környékén egy kör kb 120 EUR. Zárt pályán 600-700 Eur-tól. Az azért tudni kell, hogy az olaszoknál iszonyatosan sok telepített trafipax van. Pályán kb 10-30 km-enként, autóutakon 5-10 km-enként. Plusz pályák egy részén átlagsebesség mérés is van! Na nem is száguldozik senki. Vaze-l mentem, de lehet így is belefutottam párba (ez még majd kiderül). Szóval nem éltem a tesztvezetéssel , 80-90-el gurulni egyszerűen vicces ezekkel az autókkal.
Pár szokásos gyenge modenai kép ízelítőnek: Folyt. köv.....
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Online
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 5020
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 3276
Re: Autós topik autósoknak
Csak a Marantz! :-D
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6794
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5979
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Bakker ezt még nézni is szörnyű. Sajnos nem (csak) az ELEX által említett gyorsulások végeztek itt a gyerekkel, oldalból kapta el az oszlopot a pont a vezetőülésnél, szó szerint "feltekeredett" az oszlopra, ami oldalból kb feleakkorára összenyomta az autót, pont ott, ahol ültek, esélye sem volt a sofőrnek. Frontálisan lehet (de csak lehet), hogy több esélye lett volna. A fellépő gyorsulásról annyit, hogy itt azért (ha súlyos sérüléssel is), de az utas túlélte, ha jól értettem (ami azt jelenti, hogy legalább be voltak kötve).Alex_Aston írta: ↑2024.09.18., szer. 13:31Emlékezetes eset. Lancer, ha jól látom, 90-es évek elejéről, tempó kb. 80 lehetett.
https://m.hvg.hu/cegauto/20201103_Kiadt ... opnak_hajt
De borzalmasak ezek a képek...
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett
Online
Emlékezetes eset. Lancer, ha jól látom, 90-es évek elejéről, tempó kb. 80 lehetett.
https://m.hvg.hu/cegauto/20201103_Kiadt ... opnak_hajt
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 5020
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 3276
Re: Autós topik autósoknak
Attól még kell neki a hely (1km zavartalan út biztosan) és idő. Ha lámpa oszlop, akkor meg lakott terület. Ott azért más a 200, mint autópályán. Árpád hídon van mondjuk sok hely, meg Szentendrei és Váci úton, de ott is 140 "dzokott" lenni kb. a tempó, de már az is elég sok, amikor nem nyílt úton megy az ember.ELEX írta: ↑2024.09.18., szer. 11:47
Azért ezek a törpék nagyon tudnak menni.
Sajnos a többiben igazad van.
https://www.youtube.com/watch?v=78hcCtKtM34
Emlékezetes eset. Lancer, ha jól látom, 90-es évek elejéről, tempó kb. 80 lehetett.
https://m.hvg.hu/cegauto/20201103_Kiadt ... opnak_hajt
Csak a Marantz! :-D
- ELEX
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 279
- Csatlakozott: 2017.04.28., pén. 21:05
- Értékelés: 745
- Tartózkodási hely: Budaörs
Re: Autós topik autósoknak
Azért ezek a törpék nagyon tudnak menni.Alex_Aston írta: ↑2024.09.18., szer. 09:25
A 200-hoz rengeteg hely és idő kell.
Amúgy kb. 80 körül van az a határ általánosságban is, hogyha fának, vagy oszlopnak mész, kb. mindegy, milyen kocsiban ülsz, jó eséllyel már csak zsákban visznek el a fellépő lassulások miatt.
Sajnos a többiben igazad van.
https://www.youtube.com/watch?v=78hcCtKtM34
Online
Csak mivel jól gyorsul, könnyen elérhető vele a 80-100 szűk úton is.
A 200-hoz rengeteg hely és idő kell.
Amúgy kb. 80 körül van az a határ általánosságban is, hogyha fának, vagy oszlopnak mész, kb. mindegy, milyen kocsiban ülsz, jó eséllyel már csak zsákban visznek el a fellépő lasdulások miatt.
- Alex_Aston
- V.I.P.
- Hozzászólások: 5020
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 3276
Re: Autós topik autósoknak
Lehet csak 80 volt. De az is halálos egy ilyen autóban, ha fa, vagy villanyyoszloppal találkozik.
Csak mivel jól gyorsul, könnyen elérhető vele a 80-100 szűk úton is.
A 200-hoz rengeteg hely és idő kell.
Amúgy kb. 80 körül van az a határ általánosságban is, hogyha fának, vagy oszlopnak mész, kb. mindegy, milyen kocsiban ülsz, jó eséllyel már csak zsákban visznek el a fellépő lasdulások miatt.
Csak a Marantz! :-D
Re: Autós topik autósoknak
Hát lehet nem ment 250-el csak 200-al nem tudom. Szerencsére nem voltam ott. (Akkor már nem itt dumálnék.) Sajnos az "eredmény" szempontjából a sebesség elhanyagolható szempont.feket663 írta: ↑2024.09.16., hétf. 20:02A középmotoros kocsik sajnos büntetnek, ha a fizikát próbálja velük valaki túllépni, mondjuk a 250-es sebességet egy kicsit kétkedve olvasom, mert ezek azért nem voltak túlságosan hosszúra áttételezve, tekintve a felhasználás módját, a gyári adat 200 km/h, persze lehetett bármilyen tuning is rajta, ezt már sajnos nem tudjuk meg.
A Z4-esemet én inkább rövidebbre áttételeztem, tekintve, hogy 200 felett nem szoktam közlekedni vele, persze jelen állapotában is tudná a kb 250-es végsebességet, csak olyan, mintha a váltó 6. sebesség helyett 5.-ben lenne. Egy kb 20%-al rövidebb, X3 3.0i-be való hátsó difi került bele, sokkal mókásabb így közlekedni vele.
Re: Autós topik autósoknak
A középmotoros kocsik sajnos büntetnek, ha a fizikát próbálja velük valaki túllépni, mondjuk a 250-es sebességet egy kicsit kétkedve olvasom, mert ezek azért nem voltak túlságosan hosszúra áttételezve, tekintve a felhasználás módját, a gyári adat 200 km/h, persze lehetett bármilyen tuning is rajta, ezt már sajnos nem tudjuk meg.
A Z4-esemet én inkább rövidebbre áttételeztem, tekintve, hogy 200 felett nem szoktam közlekedni vele, persze jelen állapotában is tudná a kb 250-es végsebességet, csak olyan, mintha a váltó 6. sebesség helyett 5.-ben lenne. Egy kb 20%-al rövidebb, X3 3.0i-be való hátsó difi került bele, sokkal mókásabb így közlekedni vele.
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000
Re: Autós topik autósoknak
Re: Autós topik autósoknak
4 hengeres turbó motorokkal szerelték ezeket.
A Clio középmotoros verziója volt V6-os, de az szívómotoros volt.
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13979
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8923
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Vasárnapi.
- Csatolmányok
-
- FB_IMG_1726418117343.jpg (119.66 KiB) Megtekintve 1385 alkalommal
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos