A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Még egy pár lopott kép erről a lóherés emblémás alfa típusról,mert szép,szerintem.
37197045_6e206c6b719afccbe2997e613c99179f_x (1).jpg37197053_885cfa19fe7bc815f53ed5de71e19e12_x (1).jpg37197049_869f3121a23697e49f0f30d72b71363f_x (1).jpg37197073_cefc7b7355702fa3533510d43e948297_x (1).jpg
Behoztam a héten egy alfa stelviót némi kényeztetésre.Kicsit meghajtva közben meglepő volt az amit nyújtott,ezért bele is kukkantottam a motortérbe hogy mi is lakozik benne,és hát ez,egy ferka motor 510 lóval meghintve. Tetszettek még a szinte teljesen átlátható felnik is rajta,mert ezek élőben nagyon klasszak.Erről máshonnét egy kép.
img_1945_vezess-700x467.jpg (67.38 KiB) Megtekintve 1528 alkalommal
Aki szereti a szűk, kanyargós, és meredek hegyi utakat, az tegyen egy próbát a Nassfeldpass olasz oldalán
Tud ott érdekes lenni az autózás.
Pár kép a zöldeknek a globális felmelegedés jegyében.
Csak mivel autós topik, balra egy Sharan, jobbra egy Mondeo boxszal a tetején.
Aki szereti a szűk, kanyargós, és meredek hegyi utakat, az tegyen egy próbát a Nassfeldpass olasz oldalán (Udine felől nem az autópályán átjönni, hanem eggyel "odébb", Hermagor irnyába - úgyis ki lehet fogni jó nagy dugókat Olaszország felől az autópályán a határ előtt, köszönhetően a fizetőkapus rendszernek).
Ausztriában sima, késtsávos, megfelelően széles, és semmi különös (amúgy nem is különösebben magas, bőven 2000 méter alatt van), de Olaszországban a folytatása walami brutálisan meredek, nagyon szűk és kitett... Nyár derekán autóval mentem ott fel a tavaly, és tökéletes időben egyetlen motoros sem jött szembe, ez azért már magáért beszél szerintem... Én élveztem, de édesanyám, aki velünk volt, rosszul lett...
Ugyancsak vannak nagyon szűk szakaszai a Klausenpass-nak Svájcban Glarus és Uri kantonok között (anz is 2000m alatti, de nagyon látványos).
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Odafele napsütés, visszafele meg végig esőben, pont olyan volt, mint a képeden. Igazából nehéz eldönteni, melyik is volt az élvezetesebb
Bár számomra továbbra is Fekete-erdő a kedvenc.
Ha lehet választani inkább a napsütés...
Jövő nyáron megint megyünk egy bő hétre (most már a "Z"-vel), főképp hágók, hegyi utak lesznek a cél! Ha össze tudjuk egyeztetni, megmutathatod a Fekete Erdőt
Jó, hogy nincsenek itt a zöldek, még infarktust kapnának,mert a hét végén megint gurultunk öncélúan 300 km-t ... S ilyen csodákat láttunk Keszthelyen:
Hétvégén elugruttunk Luganoba, de oda, s vissza is a 3-300km-es út helyett szűk 5-500km lett, mivel nehéz kihagyni a Susten - Grimsel - Furka - Gotthard passt, ha már úgy is ott megy el mellette az ember... Odafele napsütés, visszafele meg végig esőben, pont olyan volt, mint a képeden. Igazából nehéz eldönteni, melyik is volt az élvezetesebb
Bár számomra továbbra is Fekete-erdő a kedvenc.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Ja. Ladához képest. Azzal kezdtem, az sem kéne. A fiatalok meg imádják
Pedig a lada egy űber fasza autó érzést nyújtott a trabi után, menő is volt,és valóban,még most is szeretik,főleg a fiatalok.
Na de ez,ez a nem is tudom minek nevezzem vas,hát ez brutál.Még egy gyors imát is elmormoltam hogy bringás,gyalogos és egyéb gombázás nélkül sikerült vissza vinnem a tulajhoz.Ford f 250,v8,6.2L.Még a képre sem fért rá olyan hosszú,6m feletti.Ez a pusztába való,nem közútra,de valszeg arra is tervezték.Marha pásztoroknak ideális,mert két három bika,meg bikanéni is kényelmesen ráfér a platóra.
Volt ilyenem, nem kívánnám.
950 kiló, 150 lóerő. Sem ABS, sem kipörgésgátló nem volt. Sem elindulni, sem megállni nem lehetett vele. A futóművét meg hagyjuk...
Azért nem volt ez annyira rossz autó a maga korában. Ne felejtsük el, hogy 35-40 évvel ezelőttről beszelünk.
Ja. Ladához képest. Azzal kezdtem, az sem kéne. A fiatalok meg imádják
Volt ilyenem, nem kívánnám.
950 kiló, 150 lóerő. Sem ABS, sem kipörgésgátló nem volt. Sem elindulni, sem megállni nem lehetett vele. A futóművét meg hagyjuk...
Azért nem volt ez annyira rossz autó a maga korában. Ne felejtsük el, hogy 35-40 évvel ezelőttről beszelünk.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Anno a lakótelepek királya, most meg egy kívánatos veterán.
.
58162151_b1662699a4a284996a35e19553b2cb77_g.jpg
58162153_fcc6c3c17e6623e25dcfd50a4ee29050_g.jpg
58162161_19952a95ef656aad315046f79174bb96_g.jpg
58162169_789bbd1722c6e04cf883ab92eab9964f_g.jpg
Volt ilyenem, nem kívánnám.
950 kiló, 150 lóerő. Sem ABS, sem kipörgésgátló nem volt. Sem elindulni, sem megállni nem lehetett vele. A futóművét meg hagyjuk...
Az út legmagasabb pontja 2145 méter.
Tavaly és idén is voltam, igaz én 1 nap alatt szoktam ezeket letudni. Ez az előnye, ha az ember a román-magyar határhoz közel lakik...
ta.jpgta2.jpg
Sok helyen egy hátsó kerekessel jobb lett volna menni. A szűk visszafordítós részeken leginkább.
Ajánlanám még a 764B jelű utat (Valea Draganului és Remeti között), ott is rettenetes jókat lehet autózni, bónusz még, hogy forgalom se nagyon van rajta. Utána is szép a táj, vannak csodás vízesések is, az út is tökéletes, csak nekem az már hosszú.
RPI4B-Allo BOSS V1.2, Proton AA-2120, Canton CT1000/JBL 250 TI Jubilee
Az út legmagasabb pontja 2145 méter.
Tavaly és idén is voltam, igaz én 1 nap alatt szoktam ezeket letudni. Ez az előnye, ha az ember a román-magyar határhoz közel lakik...
ta.jpgta2.jpg
Sok helyen egy hátsó kerekessel jobb lett volna menni. A szűk visszafordítós részeken leginkább.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos