zoli73 írta: ↑2024.08.15., csüt. 18:47
Bevallom, nekem nagyon nem kenyerem a telefonos magyarázkodás, alkudozás, de ha itt így(is) működik, akkor talán holnap felhívom, és mutyizunk a háttérben.
Nem kell ott problémát találni, ahol nincsen.
Miért kellene magyarázkodni ?
Miért mutyizás az a háttérben, ha telefonon is meg tudod beszélni vele, nem értem.
A számlát is megkaptam, nem mintha bármit kezdenék vele...
Én személy szerint, még örültem is neki, nekem szimpatikus a személyes kapcsolat, engem a rákattintásos vásárlás nem hoz annyira lázba.
Mondok még egy példát a személyes kapcsolat előnyéről.
Vettem töle 4 Db IEC dugót. Mondta, hogy csak kettő van nála raktáron, a többit már kiküldte a nagyker - partnerének. Nem tudja, mikor fog rendelni legközelebb Japánból. De várjak egy kicsit, mindjárt visszahív. Fél óra múlva hívott, hogy visszapostáztatja a két darabot a saját címére és ha nála lesz egyben a négy darab, akkor feladja nekem.
Ezt sehogy máshogy nem lehetett volna elintézni, csak személyes kapcsolattal és persze egy nagy adag jóindulattal és segítőkészséggel a részéről.