Revi, hallod, azért nem lehetett egy egyszerű történet a szüzességed elvesztése.revox írta: ↑2024.04.09., kedd 13:05pontosanmár a borsószem... más területeken is már megállapították,hogy hiperérzékeny vagyok. így működik a hifi is,de pl az autó is (van,aki nem érzi a difit magaskompressziós motornál a 95 és a 100as benya között, nekem meg az nem mindegy, melyik OMV kúton tankolok 100-ast) .
![]()
Nekem egy nyeregbelövés kb 2-3 utat tesz tönkre (500 méterenként megállok tekergetni), mire kb elfogadhatónak érzem. DE ezek a full karbonok valamivel háklisabbak. És akkor másik cipőt veszel fel (aminek lehet más a talpa és állhat rajta máshol a stopli)
![]()
de nekem itt a BB30 a gyanúsabb... vagy az egész bicaj egy rakat xar![]()
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4093
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5216
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6267
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7818
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Én is így csípem Revit, de én ilyen marhaságokra nem pazarolnám el az időm (életem). Mert a tized milliméter akár hifi, akár nyereg, az nettó bullshit. Sorry! 
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
ja, még nem láttatok hifit beállítani
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ne is mond... kértem egy számmal kisebb nadrágot... betétet cseréltek... még nem próbáltam fel, a régiekben "járok", az még lehet borítja a bilit...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
pontosan
Nekem egy nyeregbelövés kb 2-3 utat tesz tönkre (500 méterenként megállok tekergetni
de nekem itt a BB30 a gyanúsabb... vagy az egész bicaj egy rakat xar
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Egyébként én ilyennek szeretem Revit.
Mindig feldobja a napom,amikor a szereléseiről, elméleteiről ír. 
Online
Online
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4093
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5216
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Fél éve váltottam nyerget, a ház előtt oda-visszáztam párat, imbuszkulccsal a zsebben. Öt perc alatt kész volt.
Borsószem királykisasszony vagy.
Borsószem királykisasszony vagy.
Re: Kerékpározás
na... tegnap méricske volt... fel kellene találni valami gépezetet, valami sablon,amivel mérni lehet bizonyos paramétereket,mint ülőmagasság, kormány-nyereg viszonya, stb... mellé, lehetne a kormányt központozni,mert sokszor az se kispiskóta,mire elatlálod hogy középen álljon...
na,xal állvány híján mindeféle léccel, "ingával" meg vízmértékkel xarakodtam,ami a végén azt mutatta, hogy a nyergem mintha kicsit fentebb lenne 2-3mm-el a reacton. ezt is nehéz mérni pontosan,mert a tengely közepét nem annyira egyszerű belőni,hol is van milipontosan, így inkább csak kb ennyi volt benne. minden más,mérhető adata egyezett. fékkar-nyeregorr,stucni közepe,nyeregorr, de pl a komrány esését nyereghez képest nem egyszerű mérni. A nyregben is van kb 1mm gyártási szórás,amenynire azt is mérni lehet hitelt érdemlően, de úgy sacc-kb most mindene egyforma...
gyanakszom a NW Torpedo cipőre,aminek vastagabb a talpa és az egész felépítmény robosztusabb. Tavazs elején a hidegben még abban szoktam kimenni,kevésbé szellőzik át,mint az NW Etreme cipők, de utána már Extreme-vel tekerek. vastagabb talphoz nagyobb nyeregmagasság dukál és ez valamikor szerintem a torpedóhoz lett belőve.
Majd a puding eldönti, ez volt e a gondom, vagy továbbra se szeretem a bb30-as megoldást
Az biztos,hogy a menetes (BSA ITA) a nyerő, de ennyi difi nem szabdna,hogy legyen. igaz, egy KSL LP után egy KSL VZ-vel büntetés zenét hallgatni
(de azért lehet, csak...)
na,xal állvány híján mindeféle léccel, "ingával" meg vízmértékkel xarakodtam,ami a végén azt mutatta, hogy a nyergem mintha kicsit fentebb lenne 2-3mm-el a reacton. ezt is nehéz mérni pontosan,mert a tengely közepét nem annyira egyszerű belőni,hol is van milipontosan, így inkább csak kb ennyi volt benne. minden más,mérhető adata egyezett. fékkar-nyeregorr,stucni közepe,nyeregorr, de pl a komrány esését nyereghez képest nem egyszerű mérni. A nyregben is van kb 1mm gyártási szórás,amenynire azt is mérni lehet hitelt érdemlően, de úgy sacc-kb most mindene egyforma...
gyanakszom a NW Torpedo cipőre,aminek vastagabb a talpa és az egész felépítmény robosztusabb. Tavazs elején a hidegben még abban szoktam kimenni,kevésbé szellőzik át,mint az NW Etreme cipők, de utána már Extreme-vel tekerek. vastagabb talphoz nagyobb nyeregmagasság dukál és ez valamikor szerintem a torpedóhoz lett belőve.
Majd a puding eldönti, ez volt e a gondom, vagy továbbra se szeretem a bb30-as megoldást
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
felénk is "havazott" hétvégén, de szerencsére egy szemüveg alá berepülten kívül nem volt vele gond. Más annak,aki allergiás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Jól meg is szívtam. Allergiás vagyok a nyárfára és a Duna mentén iszonyatosan viszi a szél. 2 résztáv után hazajöttem,hogy befejezem görgőn, de már nem tudtam azon sem.
Online
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14443
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9563
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Kiakirály? Aki délben el tud menni edzeni...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
N jó,indulok edzeni 
Re: Kerékpározás
akkor majd felkibicelünk a kemények mögött és noszogatjuk őket, hogy: "tekerjed,ha megvetted"
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6267
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7818
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ez biztosan nem fog megtörténni. :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
hááát, majd most Te kűzdessz meg pärttal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Nem is igazán megyünk többet. Ráadásul a Kékestetőről egy csomót csak gurulunk lefelé. 
Re: Kerékpározás
vagy a gannal megyek... bár az se garancia semmire
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4093
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5216
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Akkor ha megrogysz a tó körül vagy Kékesen, akkor csak együttérzően felsóhajtunk, hogy jaj, ez a BB30 adapter! 
Re: Kerékpározás
ááá, ez fordítva van: a gyenge xarok éreznek meg minden apró veszteségetasebestyen írta: ↑2024.04.07., vas. 22:06Ha 75-80kg-os sprinter lennél, lehet számtana 1%-ot, mikor nyélen mész. :)revox írta: ↑2024.04.07., vas. 19:44BB30 szerintetek melyik a legmerevebb?
Sram Red
FSA
Cannondale
Ma mentem bicózni a Gannal és szerintem merevebb a közepe, mint a Reactonak. Ebben csak az a gáz, a másik reacto közepe merevebb volt, mint a Gan, gyorsabb bicaj is volt. A mostani Team közepe BB30as, de kapott Rotor bb30 to BSA adaptert. De ez nem nyerő... Lehet BB30as csapággyal működne![]()
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ez nem feltétlenül a gyorsabb vagy lassabb kérdése, mert van sok PR, amit a reacto team-al csináltam meg és gannal azóta se. ez inkább a hajtás feszeségének érzése. mostanában a reakcióssal mentem ki és ma felülve a ganra igen meglepődtem. a reactoval múlt héten hiába fújt be a hátszél, hiába forgattam be, egy idő után beOFFolt a lábam. Viszont most ezen elmélázva. beugrott, hogy egyszer lecsúszott a nyeregcső és lehet nem jól állítottam vissza. holnap összemérem a két bicajt, de az már most bedereng, hogy a reacton kicsit csúsztam előre, xal a lejtésük már tuti nem ugyanaz. csak a reactot még 76kiláson állítottam be, lehet akkor az a lejtés jó volt. Már tavaly se sokszor használtam, vagyis az elején még ment. Aztán egy idő után nem volt konfortos a lábamnak. gyanús, hogy magasabban áll a nyereg. mint eredetileg állt még tavaly tavasszal, pl amikor együtt memtünk. lehet csak 1mm, mert mérőszalaggal kb azonos, de a lábam beforgatás után kis idő múlva kell pihemtetni.... Ebben egy cumi lesz, ha a nyereg lentebb megy. a kormányt is vinni kell, de már nem nagyon van hova
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Hidd el Revi,nem emiatt leszel gyorsabb (vagy lassabb) a Kékestetőre vagy egy Tisza-tó körön. 
