A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Nálam atomstabil az eddigi 45km.
Asszonyka bevadult a kéktúrával, majdnem minden hétvégén megyünk. Mindig izélgetem a montisokat, ciklokrossszosokat a sárhoz való vonzalmuk miatt. Hát, a kéktúrázók legalább olyan perverzek - ha nem jobban.IMG20240316143659.jpg
Azért ha délután kisüt a nap és felszárad az út, elszököm valami rendes tevékenységet is végezni. Megérkezett a 10x7mm bilincs az új nyergemhez le kell tesztelni. IMG20240317110313.jpg
Mivel a hőmérséklet még mindig nem indokolja, hogy ráüssem a kóser pecsétet a tavaszra, kell valami alibi, ami miatt érdemes kimenni.
óóó, ez megkerülhető amikor télen az axxonynak nem jött össze a patakon átkelés és hiába a goreTex betét
Áááá!!! Nem fúj a szél a Velencei-tónal….. Gyertek! IMG_3885.jpegIMG_3886.jpegIMG_3887.jpegIMG_3888.jpegIMG_3889.jpegIMG_3890.jpegIMG_3891.jpegIMG_3892.jpegIMG_3893.jpeg
Ha segít, nekünk is jutott belőle. a 35ös kereket is lengette volt, hogy 22vel száguldottam ...és még attól tartottam, hogy elázok...
Áááá!!! Nem fúj a szél a Velencei-tónal….. Gyertek! IMG_3885.jpegIMG_3886.jpegIMG_3887.jpegIMG_3888.jpegIMG_3889.jpegIMG_3890.jpegIMG_3891.jpegIMG_3892.jpegIMG_3893.jpeg
Mert ez a Giant Propeller. Egy új fejlesztés,hogy mindig tudj erősödni a szélben
Nálam atomstabil az eddigi 45km.
Asszonyka bevadult a kéktúrával, majdnem minden hétvégén megyünk. Mindig izélgetem a montisokat, ciklokrossszosokat a sárhoz való vonzalmuk miatt. Hát, a kéktúrázók legalább olyan perverzek - ha nem jobban.
Azért ha délután kisüt a nap és felszárad az út, elszököm valami rendes tevékenységet is végezni. Megérkezett a 10x7mm bilincs az új nyergemhez le kell tesztelni.
Mivel a hőmérséklet még mindig nem indokolja, hogy ráüssem a kóser pecsétet a tavaszra, kell valami alibi, ami miatt érdemes kimenni.
Pihenős hét van a ciklusban, épülgetnek be az edzések reményeim szerint. A testtömegem ismét 74kg alatt van. Készülök a HiFibzk-ra na.
Képernyőkép 2024-03-17 073433.png
Készülj csak kell az erős mozdony
Én se állok többet előre
Én lassan hátra se vagy 2 hónapja elment a hajó a sok baromsággal, mint drótcsere a lakásban, hifi baxakodások hajnalokig... ma akartam gurulni, de hulla vagyok, ráadásul mára is van egy WTO, ami vixont tényleg rág... szinte új... 2 hét múlva hajdú kupa, 2 napos, már belógatták, hogy kéne menni... 2nap kuka és utána nyilván rotty lesz. Még jó hogy ott lenne 4nap pihenni...
De lehet megerőszakolom magam egy avg 25ös menésre, bár lóg az eső lába...
Pihenős hét van a ciklusban, épülgetnek be az edzések reményeim szerint. A testtömegem ismét 74kg alatt van. Készülök a HiFibzk-ra na.
Képernyőkép 2024-03-17 073433.png
Pihenős hét van a ciklusban, épülgetnek be az edzések reményeim szerint. A testtömegem ismét 74kg alatt van. Készülök a HiFibzk-ra na.
Képernyőkép 2024-03-17 073433.png
Pihenős hét van a ciklusban, épülgetnek be az edzések reményeim szerint. A testtömegem ismét 74kg alatt van. Készülök a HiFibzk-ra na.
Képernyőkép 2024-03-17 073433.png
Nem rossz az eredmény asebestyen elvtárs. Nem rossz! De, ahogy elnézem, lehetne jobb is!
Mindig lehetne jobb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Pihenős hét van a ciklusban, épülgetnek be az edzések reményeim szerint. A testtömegem ismét 74kg alatt van. Készülök a HiFibzk-ra na.
Képernyőkép 2024-03-17 073433.png
Nem rossz az eredmény asebestyen elvtárs. Nem rossz! De, ahogy elnézem, lehetne jobb is!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
amúgy nem ezen múlik. a campa kerekek nem ettől jók. persze, jó a cup-cone kialakítás, de olyan a dura ace is és azokban legutóbbi tudásom szerint sima acélgolyók vannak. de a campa/fulcrum alsóbb kategóriában is. Biztos picit jobban gurul, de tekerni kell ezt is. többet számít a karbon és a fűzés.szerintem. mellesleg olaj csak a cult-ba megy. az usb csapágyakba zsír kell. gyárilag nem is bonyolítják túl. van egy általános, bár elég híg zsírjuk, azt kenik mindenhova, a cult-ba is. egyébként a görkoris világból adoptálták a kerámiát. ott régen használják és külön szakma épült rá és matekoztak azon, hány golyóval legideálisabb a gördülés. különféle olajokal kentek, ahol a sebesség volt a cél, szinte vízhíg műszerolajat használtak csak, de minden etap után takarítás és újrakenés volt.
Az a csepp olajos csapágyhang nekem is fájna. Na de én még a kilós, vödrös, piros kalciumzsíron szocializálódtam, meg azon, hogy egy csapágyban nincs olyan, hogy túl sok zsír.
Az a csepp olajos csapágyhang nekem is fájna. Na de én még a kilós, vödrös, piros kalciumzsíron szocializálódtam, meg azon, hogy egy csapágyban nincs olyan, hogy túl sok zsír.
Magyarországon mindenkinek van egy ,,szerelője”,hentese,gumisa,……stb. sok-sokk szakértő,hagyjuk is.
nem baj az. de itt egy kb egy éves Vengébe okoskodnak bele, ahol kb 2,5mill volt az ár. Nem akarnak rosszat, csak ha nem ismerik. milyen hangja van a kerámiaBorának, akkor csendben...
szétszedtem, összeraktam, új ceramicspeed zsír, aztán annyi. ha nem tetszik neki, akkor kap gépzsírt, egyelőre Borát csináltam belőle de ha nem kell Bora, majd lesz belőle más
a nap fénypontja még eztán vár rám: haver eladott nagyon sok pénzért egy Specit. Az új tulaj szerint rág az első csapágy. Campa Bora vto, vagy wto.. elhozza, hámondom ecsém, ez nem rág, ez a kerámia hangja, ahogy gördül az acélon. nem, ez rág. az ő szerelője a világ legjobb szerelője, ez rág... csapágycserés. a hátsónak nem ilyen a hangja... há mondom, persze, mert hátul a rotorban sima csapágy van. nem kerámia és az kicsit módosítja a gördülést és á keletkező rezonanciák egy részét elnyeli....
kérés, tűnjön el ez a hang... legroszabb esetben, ha ez a kérés, telebaxom gépzsírral, akkor nem fog zajolni , de akkor mindek a kerámiacsapágy?!
Magyarországon mindenkinek van egy ,,szerelője”,hentese,gumisa,……stb. sok-sokk szakértő,hagyjuk is.
na, miközben ez valsz megoldódot, ha már megcsináltam. megosztom. hátha más is iparicsapágyakkal fut.
a tünet, hogy kézzel beállítva tökeletes, nem lehet kottyanásra bírni, finoman forog. de ha betesszük a vázba. a nagy erókarral, mint kerék, könyen meg tudjuk kottyantani. ebbe az is beleszól, hogy befogatva a gyorszárak meghúzása más eredő erővektorokat generál a hátsó agyban. aki már nézett új Mavic vagy Vision agyat, meglepődve tapasztalhatja, hogy a tengely nem forog vajpuhán, olyan, mintha szorulna, de betéve a helyükre gurulnak szépen. Sebi kerekét, mielőtt dobozoltam, beállítottam, de a reactoba a fulcrum speed gyorszáraival (ezt adtam is vele, hogy ezzel beszorítva lesz jó), de úgy tűnik, ez vázfüggő is, ill gyorszárkezelési, de az is közrejátszik, hogy beállítás után már nem mentem vele, pedig próbakör után még engedhet.
na, a videó egy ilyen utánállítást mutat, csak a rohadt sárvédőpálcák ott vannak, nemigazán fértem hozzá rendesen, hogy egyik kezemben a telefon ment Hogy mennyit kell húzni, az jó kérdés. nekem a kezemben van már. De itt pl két lépcsőben elértem az optimális beállást: nem kottyan, de fororg szépen. Ezt már kézzel nem lehet így betekeni, az imbuszkulcsot használom erőkarnak.
a nap fénypontja még eztán vár rám: haver eladott nagyon sok pénzért egy Specit. Az új tulaj szerint rág az első csapágy. Campa Bora vto, vagy wto.. elhozza, hámondom ecsém, ez nem rág, ez a kerámia hangja, ahogy gördül az acélon. nem, ez rág. az ő szerelője a világ legjobb szerelője, ez rág... csapágycserés. a hátsónak nem ilyen a hangja... há mondom, persze, mert hátul a rotorban sima csapágy van. nem kerámia és az kicsit módosítja a gördülést és á keletkező rezonanciák egy részét elnyeli....
kérés, tűnjön el ez a hang... legroszabb esetben, ha ez a kérés, telebaxom gépzsírral, akkor nem fog zajolni , de akkor mindek a kerámiacsapágy?!