https://dynaudio.com/magazine/2024/may/ ... s_amp=true
Brutális Contour 20i, aktiv Confidence 20, Contour Legacy meg egy minimum érdekes koncepció. Dolgoznak a srácok.


Nekem volt Dynaudio 1.8 MKII es batram merem ajanlani, nagyon jo hangfal de fog kelleni hozza egy izmos erosito. Nekem volt Accuphase E-303 de a Crown DC-300 Series II lezenelte az Accuphase-t. Most is van fent egy elado, az eladot nem ismerem. Abban a Dynauidio-ban mar volt kello mely amit mindig keresek a hangfalakban es egyebkent meg gyonyoru hangfal is fa szinben. Volt egy kisebb Sony erosito is de azt kikapcsolta a Dynaudio ha megtekertem neki a hangerot, ezert is kell az izmosabb erosito hozza.

Ez igy van, de abban megegyezhetunk, hogy nem a vilag vege ami benne van. Hogy Nalad egy nagyszeru szinergia szamodra osszeallt veluk az egy pozitiv eredmeny, de altalanositani semmikeppen nem szabad, mint ultimate megoldast sugallani pedig vegkepp hibas dolog lenne…Alex_Aston írta: ↑2024.03.15., pén. 12:38De a Musicbookban nem csak egy belső hangerő szabályozó van, hanem egy előfok, analóg és phono bemenetekkel.
Nyilván nem Marantz SC-7 szintű előfok, de nem is Limetree szintű hangerő szabályozó.

De a Musicbookban nem csak egy belső hangerő szabályozó van, hanem egy előfok, analóg és phono bemenetekkel.
A kovetkezo a problema: Alexnel a Lindemann belso elofoka jobbnak bizonyult, mint amit hasznalt korabban, es most neki tokeletesen jol szol egy vegfokkal is.
De Alex nem más és leginkább neki kell, hogy tetsszen a saját rendszere.
Masnak meg nagyon nem.

De most csak végfokja van már.denesdr írta: ↑2024.03.15., pén. 08:18Ez nagyon könnyen kipróbálható és azt hiszem Alex ki is próbálta a Musicbookkal.-CB- írta: ↑2024.03.15., pén. 08:00De nincs a jelútban egy sor plusz elektronika, ami változtatni tudja a jelszintet. Csakúgy, mint az én DAComnál. Annak is jobb a hangja fix outon.Alex_Aston írta: ↑2024.03.15., pén. 07:46
Ez érdekes.
Tudtommal fixre állított kimenet esetén is ugyanúgy előerősitett hangot ad ki magából a Musicbook, csak a legmagasabb hangerőn.
Ez nagyon könnyen kipróbálható és azt hiszem Alex ki is próbálta a Musicbookkal.-CB- írta: ↑2024.03.15., pén. 08:00De nincs a jelútban egy sor plusz elektronika, ami változtatni tudja a jelszintet. Csakúgy, mint az én DAComnál. Annak is jobb a hangja fix outon.Alex_Aston írta: ↑2024.03.15., pén. 07:46Ez érdekes.nagyatt írta: ↑2024.03.14., csüt. 22:10Én kipróbáltam, hogy lekapcsolom az Audia előfokját és csak végfok módban kötöttem rá a lindemannt ami az előfok szerepet is betöltötte ebben az esetben.
A kapott hang mintha egy kategóriával alacsonyabb komponenseken keresztül szólt volna. Pedig minden ugyan az volt fizikailag. Mosottabb, jelentéktelenebb volt az egész produktum. Mindent a helyére vissza állítva - Source fix line out, Audia előfok visszakapcs, újra a helyére került minden. Visszatért az élet a zenébe, a részletek jobban kivehetőek, stb.
Konklúzió nem tudom micsoda ?! Vagy ennyire pocsék a Source előfokként direkt végfokra kötve, vagy ennyire nagyon jó az Audia előfokja, hogy lemossa a Lindemannt. Vagy egy kicsit mindkettő. Én egyébként arra tippelek, hogy elég jó előfokkal rendelkezik az Audia.
Tudtommal fixre állított kimenet esetén is ugyanúgy előerősitett hangot ad ki magából a Musicbook, csak a legmagasabb hangerőn.

De nincs a jelútban egy sor plusz elektronika, ami változtatni tudja a jelszintet. Csakúgy, mint az én DAComnál. Annak is jobb a hangja fix outon.Alex_Aston írta: ↑2024.03.15., pén. 07:46Ez érdekes.nagyatt írta: ↑2024.03.14., csüt. 22:10Én kipróbáltam, hogy lekapcsolom az Audia előfokját és csak végfok módban kötöttem rá a lindemannt ami az előfok szerepet is betöltötte ebben az esetben.
A kapott hang mintha egy kategóriával alacsonyabb komponenseken keresztül szólt volna. Pedig minden ugyan az volt fizikailag. Mosottabb, jelentéktelenebb volt az egész produktum. Mindent a helyére vissza állítva - Source fix line out, Audia előfok visszakapcs, újra a helyére került minden. Visszatért az élet a zenébe, a részletek jobban kivehetőek, stb.
Konklúzió nem tudom micsoda ?! Vagy ennyire pocsék a Source előfokként direkt végfokra kötve, vagy ennyire nagyon jó az Audia előfokja, hogy lemossa a Lindemannt. Vagy egy kicsit mindkettő. Én egyébként arra tippelek, hogy elég jó előfokkal rendelkezik az Audia.
Tudtommal fixre állított kimenet esetén is ugyanúgy előerősitett hangot ad ki magából a Musicbook, csak a legmagasabb hangerőn.

Ez érdekes.nagyatt írta: ↑2024.03.14., csüt. 22:10Én kipróbáltam, hogy lekapcsolom az Audia előfokját és csak végfok módban kötöttem rá a lindemannt ami az előfok szerepet is betöltötte ebben az esetben.
A kapott hang mintha egy kategóriával alacsonyabb komponenseken keresztül szólt volna. Pedig minden ugyan az volt fizikailag. Mosottabb, jelentéktelenebb volt az egész produktum. Mindent a helyére vissza állítva - Source fix line out, Audia előfok visszakapcs, újra a helyére került minden. Visszatért az élet a zenébe, a részletek jobban kivehetőek, stb.
Konklúzió nem tudom micsoda ?! Vagy ennyire pocsék a Source előfokként direkt végfokra kötve, vagy ennyire nagyon jó az Audia előfokja, hogy lemossa a Lindemannt. Vagy egy kicsit mindkettő. Én egyébként arra tippelek, hogy elég jó előfokkal rendelkezik az Audia.
Vagy közvetlenül a végfokra kötve a Lindemannt eltűnik az Audia előfok színezése és ez hiányzik neked. Nem azt mondom, hogy biztos ez a helyzet, de simán lehetséges, mivel az Audia Flight erősítők nem kifejezetten alacsony torzításúak, például:nagyatt írta: ↑2024.03.14., csüt. 22:10Én kipróbáltam, hogy lekapcsolom az Audia előfokját és csak végfok módban kötöttem rá a lindemannt ami az előfok szerepet is betöltötte ebben az esetben.
A kapott hang mintha egy kategóriával alacsonyabb komponenseken keresztül szólt volna. Pedig minden ugyan az volt fizikailag. Mosottabb, jelentéktelenebb volt az egész produktum. Mindent a helyére vissza állítva - Source fix line out, Audia előfok visszakapcs, újra a helyére került minden. Visszatért az élet a zenébe, a részletek jobban kivehetőek, stb.
Konklúzió nem tudom micsoda ?! Vagy ennyire pocsék a Source előfokként direkt végfokra kötve, vagy ennyire nagyon jó az Audia előfokja, hogy lemossa a Lindemannt. Vagy egy kicsit mindkettő. Én egyébként arra tippelek, hogy elég jó előfokkal rendelkezik az Audia.


Ez a régebbi, Musicbook DSD modell, nem a Source
Óvatosan kérdezem.Alex_Aston írta: ↑2024.03.13., szer. 11:08Musicbook Source streamerem van, abban pedig van rendes előfok.
Így végfokot kerestem, mert a Marantz PM-11S2-t nem lett volna értelme Lagrangera cserélni, hisz az is integrált, tehát hasonlóan kettő elofok lett volna úgy is a rendszerben.

Musicbook Source streamerem van, abban pedig van rendes előfok.


Heed Thesis Gamma végfok hajtja most. Próbáltam Heed Lagrangeval is, az is lazán meghajtja, pedig az sem egy erőmű.nagyatt írta: ↑2024.03.13., szer. 09:02
Neked milyen erősítőd a 2X60W-os ? Én az aláírásomban található Audiával hallgatom, ami 4 ohmon 160W-ot tud és éppen optimálisnak tartom a Dyno C20i-hez. Nem mondom, hogy kevés, de voltak előtte más gyártótól hangfalaim és azoknál éreztem, hogy van bőven tartalék a rendszerben, a Dyno azonban ezt teljes mértékben ki is használja. Magyarul a hangerőt feljebb kell tekernem, mint korábban.

Neked milyen erősítőd a 2X60W-os ? Én az aláírásomban található Audiával hallgatom, ami 4 ohmon 160W-ot tud és éppen optimálisnak tartom a Dyno C20i-hez. Nem mondom, hogy kevés, de voltak előtte más gyártótól hangfalaim és azoknál éreztem, hogy van bőven tartalék a rendszerben, a Dyno azonban ezt teljes mértékben ki is használja. Magyarul a hangerőt feljebb kell tekernem, mint korábban.Alex_Aston írta: ↑2024.03.12., kedd 12:35Semmihez sem kell 1000 óra, ez már inkább pszichés dolog.
Dyno Contour 20-asom van, viszonylag kis, 2x60W-os erősítő vígan hajtja.
Előtte a nagy Malaccal sem volt gond.
Nem a teljesítmény a lényeg, hanem az impedancia tolerancia.