
ON:
A 11-23 Shimano Ultegrán is egyesével megy 17-ig, pedig csak 10-es rendszer.
sunrice nagy királyság
kb 20éve még jelen voltak a world tourban, csak kiszálltak. de most visszahuppantak. nálunk kicsit suzuki attitűd, de nekem van 2 suzukimpärt írta: ↑2024.03.06., szer. 13:25Decathlon házimárkája, az erős középkategóriától az abszolút csúcsig terjedő terméksorral. Mostanára jutott el brandépítésben (meg persze termékeiben) odáig, hogy már nem lesajnálandó "áruházi" bringaként él a köztudatban.Snipi írta: ↑2024.03.06., szer. 12:44Hallott, látott hajtott Közületek valaki már Van Rysel kerékpárt? Nagyon sok jót hallottam róla.
Azt nem tudom hogy gyártják.
Azt hallottam, hogy a cég összevásárolta az összes első vonalbeli kerékpárt (gondolom Speci, Colnago, Cervelo, Canyon stb.) és szélcsatornában tesztelte őket, és ami jó volt - szerintük - azt átvették ami nem azt nem.
Decathlon házimárkája, az erős középkategóriától az abszolút csúcsig terjedő terméksorral. Mostanára jutott el brandépítésben (meg persze termékeiben) odáig, hogy már nem lesajnálandó "áruházi" bringaként él a köztudatban.Snipi írta: ↑2024.03.06., szer. 12:44Hallott, látott hajtott Közületek valaki már Van Rysel kerékpárt? Nagyon sok jót hallottam róla.
Azt nem tudom hogy gyártják.
Azt hallottam, hogy a cég összevásárolta az összes első vonalbeli kerékpárt (gondolom Speci, Colnago, Cervelo, Canyon stb.) és szélcsatornában tesztelte őket, és ami jó volt - szerintük - azt átvették ami nem azt nem.
Snipi írta: ↑2024.03.06., szer. 12:44Hallott, látott hajtott Közületek valaki már Van Rysel kerékpárt? Nagyon sok jót hallottam róla.
Azt nem tudom hogy gyártják.
Azt hallottam, hogy a cég összevásárolta az összes első vonalbeli kerékpárt (gondolom Speci, Colnago, Cervelo, Canyon stb.) és szélcsatornában tesztelte őket, és ami jó volt - szerintük - azt átvették ami nem azt nem.
Lapozz vissza 9 oldalt!Vinkler írta: ↑2024.02.24., szomb. 14:37Nézem a Het Nieuwsblad versenyt. Az előbb volt szó az új Dechas bringákról. Állítólag nagyon jól sikerültek, a versenyzők szerint is. Azt csinálták, hogy minden komolyabb bringából vettek egyet, megvizsgálták, szétkapták, stb., majd a beszerzett tapasztalatok alapján csináltak egy olyan mixet, ami szerintük a legjobb. Mindenesetre képek alapján tényleg egész jónak tűnik.![]()
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDasebestyen írta: ↑2024.03.06., szer. 10:44Hogy is mondta gimiben Geiger tanár úr? "Gyerekek, ne tévesszük össze a bátorságot a hülyeséggel!"![]()
Úr isten, de régen volt...![]()
Hogy is mondta gimiben Geiger tanár úr? "Gyerekek, ne tévesszük össze a bátorságot a hülyeséggel!"
szelephosszabbító menetére,nemtom,szoktál e tekerni teflonszalagot. elvileg jól tömítenek, én biztonság kedvéért szoktam tenni. ezt nem annyi,hogy lekapod,ha véletlenül valahol lassan eresztasebestyen írta: ↑2024.03.06., szer. 10:31Hát azért ebben az is benne van, hogy egy 8km hepe-hupás szakaszt 4W/tskg megraktam, ami a sok lejtő miatt nem egyszerű. Tudtam, hogy KOM nem lesz, mert a Zábráczki van vagy 60kg és rohadt erős is és még jóval fiatalabban is csinálta a KOM-ot, de lehetett volna all time 2. Nem lett, mert a szél oldal szemből fújt. Akinek úgy jobban tetszik, ez csak kifogás és gyenge vagyok (a második fele igaz is). :)
Megrendeltem a Tufo Elite Ride gumikat, a ragasztókkal, szelephosszabbítókkal. Szerintem lehet majd haladni a géppel, ha van kakaó, emelkedőre pláne. Olyan versenyótós feeling kezd lenni rajta. :)
ez igaz
Hát azért ebben az is benne van, hogy egy 8km hepe-hupás szakaszt 4W/tskg megraktam, ami a sok lejtő miatt nem egyszerű. Tudtam, hogy KOM nem lesz, mert a Zábráczki van vagy 60kg és rohadt erős is és még jóval fiatalabban is csinálta a KOM-ot, de lehetett volna all time 2. Nem lett, mert a szél oldal szemből fújt. Akinek úgy jobban tetszik, ez csak kifogás és gyenge vagyok (a második fele igaz is). :)
egyezzünk ki döntetlenbeasebestyen írta: ↑2024.03.05., kedd 19:41Nem vagyok profibb. Kerékpárszerelésben is egy amatőr hobbista, abban is vannak nálam (sokkal) jobbak. Van amiben van tapasztalatom, van némi műszaki vénám és talán megfelelő műszaki hozzáállásom. Illetve tudom, hogy mit tudok, mit nem, mire vagyok képes és mire nem. Az hogy tárcsafékben nincs tapasztalatod (még) az semmit nem jelent (persze ezt Te is tudod). Különben nekem nem nehéz elismerni a nálam jobbakat, legyen szó bármiről, sőt szívesen tanulok tőlük, 1 dolgot nem bírok elviselni, ha valaki meg van ájulva magától, ha pedig nincs is oka rá, azt annyira nehezen viselem, hogy általában rövid időn belül elkerülnek jó nagy ívben.![]()
fújad még, akkor kemény leszasebestyen írta: ↑2024.03.05., kedd 20:05No, a kerék jó. :) Rohadt merev a Cannondale-hez képest, bár az is hozzátartozik, annak szerintem fel vannak lazulva a küllői.
Viszont a gumi az elég szar rajta. :) Amúgy full Vittoria feeling megvan, tehát tapad, mint a rosseb, kényelmes is, de szerintem a közepe lehetne sokkal keményebb és persze ez a Vittoria repedéses kórság sújtja. Mivel az elsőn van az a szemölcs. ott puklis a gumi, minimális balra döntésnél már lehet számolni a kerékfordulatot. 8 bar-ig mertem fújni, ott már szépen kinyílt, de a hátsón is van már vágás. :) Ott 9 barral mentem, nem volt kényelmetlen.
Nem vagyok profibb. Kerékpárszerelésben is egy amatőr hobbista, abban is vannak nálam (sokkal) jobbak. Van amiben van tapasztalatom, van némi műszaki vénám és talán megfelelő műszaki hozzáállásom. Illetve tudom, hogy mit tudok, mit nem, mire vagyok képes és mire nem. Az hogy tárcsafékben nincs tapasztalatod (még) az semmit nem jelent (persze ezt Te is tudod). Különben nekem nem nehéz elismerni a nálam jobbakat, legyen szó bármiről, sőt szívesen tanulok tőlük, 1 dolgot nem bírok elviselni, ha valaki meg van ájulva magától, ha pedig nincs is oka rá, azt annyira nehezen viselem, hogy általában rövid időn belül elkerülnek jó nagy ívben.
ááá, Sebi profibb, csak csendes. asse tudnám,hogy nyúljak hozzá egy tárcsafékhez... vagyis tudnám, felxxel és oldalvágóval
Pénz?
van az a pénz, de Sebi nem szorul segítségre :)