Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.03.05., kedd 10:11
asebestyen írta:
2024.03.05., kedd 10:05
AAttila írta:
2024.03.05., kedd 09:58
A kolléga nem fogja rángatni,nem lesznek hirtelen ritmusváltások,nem indul versenyen. Kényelem,gyorsaság. Szerintem ez a 2 fontos dolog. Ja és az sem baj ha eléggé defekttűrő. ;)
Nem tudom, mi számít rángatásnak, de a 6mp K1 sprintek, illetve az 1p dombra sprintek nyélen, az mindennapos. :) Persze semmi nem múlik rajta, ha 2mp-vel lassabb leszek.
Igen,tudom,hogy vannak ezek a sprintek. De ahhoz szinte "mindegy", mert nem verseny. Nem maradsz le senkitől,ha nem úgy veszed át a megindulást. Bár ott sem maradsz le, eleinte úgy is át tudod venni,csak a sokadik után már nehezebb. De edzésen nincs annyi.
Egyébként -szerintem- nálunk nincs akkora jelentősége a guminak ilyen téren.
amúgy Te már mentél SEbi kerekével :) amikor debiben eglovagoltad az XS Meridát :D akkor E10 H11bar volt benomyva, de szobahón. kint hűvös volt még,bőven harisnyás, szélmellényes, az akkor kint lepuhul
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.03.05., kedd 09:58
A kolléga nem fogja rángatni,nem lesznek hirtelen ritmusváltások,nem indul versenyen. Kényelem,gyorsaság. Szerintem ez a 2 fontos dolog. Ja és az sem baj ha eléggé defekttűrő. ;)
hegyi kaptatón a százalékingadozásokat is jobban tolerálja. 5%-6%-5%-7%-6%-10% mer a felfele se mindig egyenletes. szándékosan sose figyeltem ezekre,csak ösztönösen járok a bükkbe és választok kereket, gumival, nagyon ritkán mentem a latexesekkel, főleg olyankor,amikor semmi extrára nem készültem, csak az axxonnyal kirándultunk laza tempón.. viszont,mióta a fulcrum Speeden lecseréltem a latexest elite ride butylra, azzal már mentem rendszeresen. az idei olimposz PR vadászatra is a fulcrum speedet vittem. meg is lett a PR. sors fintora, hogy rá két nappal még javítottam bő 1,5KM/h-t átlagban a Conti Competitionnal ,de azt már a 35-ös felnivel hajtottam és már volt bennem némi HC tapasztalat előző menésről. (azért a HC-t máshogy mérik,arra nem lehet a Bükkben felkészülni. ott 5-6%-on pihensz, olyan, mintha lejtőre fordulnál rá a sok 8-12% után :D )

amúgy defekktűrés szempontjából a vittoria Corsa nem nagy bajnok, főleg az újabbak.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5714
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3540

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2024.03.05., kedd 10:05
AAttila írta:
2024.03.05., kedd 09:58
A kolléga nem fogja rángatni,nem lesznek hirtelen ritmusváltások,nem indul versenyen. Kényelem,gyorsaság. Szerintem ez a 2 fontos dolog. Ja és az sem baj ha eléggé defekttűrő. ;)
Nem tudom, mi számít rángatásnak, de a 6mp K1 sprintek, illetve az 1p dombra sprintek nyélen, az mindennapos. :) Persze semmi nem múlik rajta, ha 2mp-vel lassabb leszek.
Igen,tudom,hogy vannak ezek a sprintek. De ahhoz szinte "mindegy", mert nem verseny. Nem maradsz le senkitől,ha nem úgy veszed át a megindulást. Bár ott sem maradsz le, eleinte úgy is át tudod venni,csak a sokadik után már nehezebb. De edzésen nincs annyi.
Egyébként -szerintem- nálunk nincs akkora jelentősége a guminak ilyen téren.

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6135
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7562
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2024.03.05., kedd 09:58
A kolléga nem fogja rángatni,nem lesznek hirtelen ritmusváltások,nem indul versenyen. Kényelem,gyorsaság. Szerintem ez a 2 fontos dolog. Ja és az sem baj ha eléggé defekttűrő. ;)
Nem tudom, mi számít rángatásnak, de a 6mp K1 sprintek, illetve az 1p dombra sprintek nyélen, az mindennapos. :) Persze semmi nem múlik rajta, ha 2mp-vel lassabb leszek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2087
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1263
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.03.05., kedd 09:14
Fekete-fehér art fotó. ;) Nagy most a szerelem. :kapdelm:
Jé, tényleg. Ezt benéztem.

Amúgy a Visma időfutam sisakra visszatérve (loptam a FB-ról :rolleyes: - és több hozzászóló szerint ez egy olasz bajnoki sisak):
Csatolmányok
VA TT.jpg
Alien TT.jpg

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5714
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3540

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

A kolléga nem fogja rángatni,nem lesznek hirtelen ritmusváltások,nem indul versenyen. Kényelem,gyorsaság. Szerintem ez a 2 fontos dolog. Ja és az sem baj ha eléggé defekttűrő. ;)

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.03.05., kedd 08:21
revox írta:
2024.03.05., kedd 07:09
asebestyen írta:
2024.03.05., kedd 07:01


De, karbon volt, nem tubular, hanem clincher. :D
Tufo S3 lesz szerintem ezen, ha... A Campa acél rotor és a Campa piros betétek már úton. Mondjuk sok fék nem kell, hisz nem lassulni, hanem gyorsulni szeretnék. ;peace; De azért kell, mert pénteken is meg akart ölni egy traktoros, konkrétan rám húzta a hígtrágyás utánfutót, úgyhogy megint fék és út melletti kavicságy... viszont élek... :napsut:
Azt az S3at megnézem, érdemes e,de majd PC-n. Tufot láttam párat és volt S3 Lite. Az nem annyira gurult. Az Elite Ride megy jól
Ez Tufo elite S3, de kb 1 árban vannak.
bocsi, kevertem. ez volt nekem (az S lite valami korábbi verzió,de talán még kapható most is). kicsit letapadós gumi,elég lágy keverék. a végén már 14barral küldtem meg,de akkor se éreztem,hogy gurulna,ahogy várom. de bazi könnyű. elmerengtem,hogy tenni kellene egy újabb próbát, de a csapatnál is elite ride ami kiamgaslóan jobban gurul a többihez képest. melelsleg votl nálun kegy csávó,az is ilyet használt,csak a peremest, én kétszer láttam szúrt defektet kapni, aztán eladtam nekik az én kerekemt,amin ilyen volt,egy hát múlva azt is ledefektelték. most,vagy Ők ilyen bambák,nem tudom,mit műveltek, de tény,hogy 1 hónapon belül 3 defekthez már zseninek kell lenni.

Igazából a Continental Competition elég jó gumi,csak azt nehezebb betörni, feltenni. Nekem, most a ledurrant competiton helyett Sprinter volt otthon és elsőre neccesnek tűnt, de fújtam bele rendesen és gurul az is. Eddig,amiket próbáltam, a competitionbe kellett a legkisebb nyomás az optimális gördüléshez/rekaciókhoz. én most elite ride-okat veszegetek a ledurantak helyére. Igaz,azzal is volt afférom tavaly, de akkor az olimposzról rongyoltam lefele és úgy kell elképzelni, hogy öklömnyi baromi élesre tört szikladarabokkal volt tele az út, de szőnyegszerűen teríítve teljes útszélességben (mint a vízátfoláys,csak itt a ciklon hozott magával köveket is gazdagon) és 5-6 méter hosszban, elkerülhetetlen volt,hogy 10%-os lejtőn ronygolva, baromi gyorsan, belehajtsak. akkor lett szálszakadása, vagy nem tudom mi,de lett rajta egy bibircsók. Bár,ettől nem lesz sprinter gatorskin, de alapvetően a hátsó pl megúszta.

a gumi nehéz döntés és ha megvan,nem lehet cserélgetni kedvünkre, de érdemes megrágni.

szerinem most gurulj párat a Corsaval és ha megvan, mond el, mely tulajdonsága tetszik,melyik legyen priorban, vagy melyik nem és akkor tudom,hogy merre kell keresgélni. pl a Corsa gördülésére a Tufo elite ride jobban hasonlít, bár attraktívabb, de a Conti Competiton robosztusabb, kényelmesebb. Nyilván ez falvastagságokon múlik. A Tufo elite ride elég vékony gumiköpeny, a Corsa kicst vastagabb,de a latex miatt gurul, de azt néztem,ezek a latexes gumik egyenletes tempómenésen nagyon jól gurulnak, kényelemesek, iszonyat jó csőhangjuk van, de ahol változik a tempó, a butylos szingók jobban "harapnak". a gyors tempóváltásokat azokkal jobban meg lehet oldani (pl Competiton, vagy Tufo Elite Ride). Ami még nem annyira vészesen nehéz gumi és elég robosztus az a Conti Sprinter. de én a competiton és elite ride-ot látom jó döntésnek
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Fekete-fehér art fotó. ;) Nagy most a szerelem. :kapdelm:

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2087
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1263
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Ööö, a'sszem elvesztettem a fonalat; még egy Cannondale?

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5714
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3540

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2024.03.05., kedd 08:27
BW.jpg
Jajmááár...Tudod, hajtás oldal és nagy tányér/kónusz. :fekverohog:

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6135
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7562
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

BW.jpg
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6135
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7562
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.03.05., kedd 07:09
asebestyen írta:
2024.03.05., kedd 07:01
pärt írta:
2024.03.04., hétf. 23:17
Hagyjátok, hadd kapjon levegőt az első sokk után. Most találkozik először a karbon+felnifék kombóval. :D
De, karbon volt, nem tubular, hanem clincher. :D
Tufo S3 lesz szerintem ezen, ha... A Campa acél rotor és a Campa piros betétek már úton. Mondjuk sok fék nem kell, hisz nem lassulni, hanem gyorsulni szeretnék. ;peace; De azért kell, mert pénteken is meg akart ölni egy traktoros, konkrétan rám húzta a hígtrágyás utánfutót, úgyhogy megint fék és út melletti kavicságy... viszont élek... :napsut:
Azt az S3at megnézem, érdemes e,de majd PC-n. Tufot láttam párat és volt S3 Lite. Az nem annyira gurult. Az Elite Ride megy jól
Ez Tufo elite S3, de kb 1 árban vannak.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.03.05., kedd 07:01
pärt írta:
2024.03.04., hétf. 23:17
Hagyjátok, hadd kapjon levegőt az első sokk után. Most találkozik először a karbon+felnifék kombóval. :D
De, karbon volt, nem tubular, hanem clincher. :D
Tufo S3 lesz szerintem ezen, ha... A Campa acél rotor és a Campa piros betétek már úton. Mondjuk sok fék nem kell, hisz nem lassulni, hanem gyorsulni szeretnék. ;peace; De azért kell, mert pénteken is meg akart ölni egy traktoros, konkrétan rám húzta a hígtrágyás utánfutót, úgyhogy megint fék és út melletti kavicságy... viszont élek... :napsut:
Azt az S3at megnézem, érdemes e,de majd PC-n. Tufot láttam párat és volt S3 Lite. Az nem annyira gurult. Az Elite Ride megy jól
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.03.05., kedd 00:11
Nekem úgy rémlett, hogy nem, de passz. gondolkodik.gif
Meg minek is vett volna még egy pár karbonkereket? Nem egy gyűjtögető típus, bringából is csak a legszükségesebb mennyiséget tartja. ;peace;
Háát Sebi se kap triot az axxonytól :kapdelm:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6135
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7562
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2024.03.04., hétf. 23:17
Hagyjátok, hadd kapjon levegőt az első sokk után. Most találkozik először a karbon+felnifék kombóval. :D
De, karbon volt, nem tubular, hanem clincher. :D
Tufo S3 lesz szerintem ezen, ha... A Campa acél rotor és a Campa piros betétek már úton. Mondjuk sok fék nem kell, hisz nem lassulni, hanem gyorsulni szeretnék. ;peace; De azért kell, mert pénteken is meg akart ölni egy traktoros, konkrétan rám húzta a hígtrágyás utánfutót, úgyhogy megint fék és út melletti kavicságy... viszont élek... :napsut:
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6135
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7562
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.03.04., hétf. 22:48
asebestyen írta:
2024.03.04., hétf. 17:23
Cannondale + Metron.jpeg
Reacto váz nem kell? :D
fordultál egyet az utcában legalább? mesélj :D
De, kell. :D
Nem, nem fordultam, nem volt 1 percem se. sad.gif Ma meló után megyek 1 kört, elöl 8 bar, hátul 9 bar. Elsőre.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nekem úgy rémlett, hogy nem, de passz. gondolkodik.gif
Meg minek is vett volna még egy pár karbonkereket? Nem egy gyűjtögető típus, bringából is csak a legszükségesebb mennyiséget tartja. ;peace;

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.03.04., hétf. 23:17
Hagyjátok, hadd kapjon levegőt az első sokk után. Most találkozik először a karbon+felnifék kombóval. :D
mert a Cannondaleben nem karbon van?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Hagyjátok, hadd kapjon levegőt az első sokk után. Most találkozik először a karbon+felnifék kombóval. :D

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2784
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2024.03.04., hétf. 22:48
asebestyen írta:
2024.03.04., hétf. 17:23
Cannondale + Metron.jpeg
Reacto váz nem kell? :D
fordultál egyet az utcában legalább? mesélj :D
Fixinek jó lesz :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13826
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.03.04., hétf. 17:23
Cannondale + Metron.jpeg
Reacto váz nem kell? :D
fordultál egyet az utcában legalább? mesélj :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2784
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

pärt írta:
2024.03.04., hétf. 19:25
Új értelmet nyert a faxkalap kifejezés. :D
1709560017-temp-DNmpNa_cover@3x.jpg
Alien?

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14018
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8964
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2024.03.04., hétf. 19:25
Új értelmet nyert a faxkalap kifejezés. :D
1709560017-temp-DNmpNa_cover@3x.jpg
Ha működik, akkor MacGyverezés! :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Új értelmet nyert a faxkalap kifejezés. :D
1709560017-temp-DNmpNa_cover@3x.jpg

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2784
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

asebestyen írta:
2024.03.04., hétf. 17:23
Cannondale + Metron.jpeg
Revit kifosztottad :kapdelm:

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”