A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Van egy kép a neten egy amerókai vasúti átjáróról, hogy: ezen az átjárón 60mp/h-val megy át a vonat - felirattal
Ha rajta vagy a sineken, akkor is - alatta
Nehezen értik az emberek
... Mire jó a kerekes kút? Oda lehet tolni, ahol víz van - Hofi Géza ...
A hölgy védelmében, és csak a képekre hivatkozva, elképzelhetö, hogy megállt a zebránál, a mögötte álló kisteher pedig belerongyolt, és az tolta bele az út széli patikába.
Tisztában vagyok vele, hogy a Michelinek elég jók, csak sajna az első gumik darabonként kb 10 ezer Ft-al míg a hátsók akár 15-20 ezerrel is drágábbak, mint mondjuk az említett Goodyear, és sajnos itt vidéken, közalkalmazottként ezek is számítanak (persze tudom, hogy ha van pénz majomra, akkor legyen banánra is), de a jelenlegi gumik, amiket még az előző tulaj szerelt fel Németországban (elől Michelin PS2, hátul meg Bridgestone valamilyen, mindkettő 8-9 éves DOT-tal), számomra tökéletesen elfogadhatóak tapadás szempontjából, egy új szett egyforma típusú, sportos gumi mindenképpen jobb kell, hogy legyen ezektől, még ha nem is a csúcs. A tempóm se túl halálos, nem a legutolsó tizedekre hajtok, miközben vezetek.
Valami ilyesmi a felhasználás jellege:
Akkor rakjál rá Yokohama Advan Sport V105-öt. Minimálisan gyengébb, mint a Michelin, árban kb 60%, viszont sokkal jobb, mint a GoodYear, vagy a Dunlop.
Tisztában vagyok vele, hogy a Michelinek elég jók, csak sajna az első gumik darabonként kb 10 ezer Ft-al míg a hátsók akár 15-20 ezerrel is drágábbak, mint mondjuk az említett Goodyear, és sajnos itt vidéken, közalkalmazottként ezek is számítanak (persze tudom, hogy ha van pénz majomra, akkor legyen banánra is), de a jelenlegi gumik, amiket még az előző tulaj szerelt fel Németországban (elől Michelin PS2, hátul meg Bridgestone valamilyen, mindkettő 8-9 éves DOT-tal), számomra tökéletesen elfogadhatóak tapadás szempontjából, egy új szett egyforma típusú, sportos gumi mindenképpen jobb kell, hogy legyen ezektől, még ha nem is a csúcs. A tempóm se túl halálos, nem a legutolsó tizedekre hajtok, miközben vezetek.
Valami ilyesmi a felhasználás jellege:
Akkor rakjál rá Yokohama Advan Sport V105-öt. Minimálisan gyengébb, mint a Michelin, árban kb 60%, viszont sokkal jobb, mint a GoodYear, vagy a Dunlop.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Milyen autó? Milyen méret? Milyen felhasználási jelleg? Főbb szempontok?
2005-ös BMW Z4, 225/40 18 első 255/35 18 hátsó, kizárólag közúti használat, főképp szerpentineken. Szempontok: tapadjon és esőben se legyen életveszélyes.
Ez esetben olyat érdemes választani, amely kétszéles méretben is kapható.
A többi infó eléggé szűkös, nem tudom mennyire vagy árérzékeny, de ilyen Z4-re raktunk pár éve Michelin Pilot Sport 4-et. Eddig nagyon bejött. Én a 4S-t választanám, az 5-tel vegyesek az infók, nekem meg kevés a tapasztalatom.
Tisztában vagyok vele, hogy a Michelinek elég jók, csak sajna az első gumik darabonként kb 10 ezer Ft-al míg a hátsók akár 15-20 ezerrel is drágábbak, mint mondjuk az említett Goodyear, és sajnos itt vidéken, közalkalmazottként ezek is számítanak (persze tudom, hogy ha van pénz majomra, akkor legyen banánra is), de a jelenlegi gumik, amiket még az előző tulaj szerelt fel Németországban (elől Michelin PS2, hátul meg Bridgestone valamilyen, mindkettő 8-9 éves DOT-tal), számomra tökéletesen elfogadhatóak tapadás szempontjából, egy új szett egyforma típusú, sportos gumi mindenképpen jobb kell, hogy legyen ezektől, még ha nem is a csúcs. A tempóm se túl halálos, nem a legutolsó tizedekre hajtok, miközben vezetek.
Valami ilyesmi a felhasználás jellege:
Akkor milyen,kicsit sportosabb gumit lenne érdemes venni egy hobbiautóra évi 10 ezer körüli futásteljesítményt megcélozva?
Milyen autó? Milyen méret? Milyen felhasználási jelleg? Főbb szempontok?
2005-ös BMW Z4, 225/40 18 első 255/35 18 hátsó, kizárólag közúti használat, főképp szerpentineken. Szempontok: tapadjon és esőben se legyen életveszélyes.
Ez esetben olyat érdemes választani, amely kétszéles méretben is kapható.
A többi infó eléggé szűkös, nem tudom mennyire vagy árérzékeny, de ilyen Z4-re raktunk pár éve Michelin Pilot Sport 4-et. Eddig nagyon bejött. Én a 4S-t választanám, az 5-tel vegyesek az infók, nekem meg kevés a tapasztalatom.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Akkor milyen,kicsit sportosabb gumit lenne érdemes venni egy hobbiautóra évi 10 ezer körüli futásteljesítményt megcélozva?
Milyen autó? Milyen méret? Milyen felhasználási jelleg? Főbb szempontok?
2005-ös BMW Z4, 225/40 18 első 255/35 18 hátsó, kizárólag közúti használat, főképp szerpentineken. Szempontok: tapadjon és esőben se legyen életveszélyes.
Dunlop Sport Maxx RT2 vagy Good Year Eagle F1 Asymmetric 3 gumikkal van valakinek tapasztalata? Melyik lehet jobb?
Én egyiket sem ajánlom. Mindét aboncs, de főleg az Eagle F1 elég hamar felkeményedik, kb a 2. szezon végénél már erősen csökken a teljesítménye. Az előző RT eleinte nagyon jó abroncs volt, kiemelkedően jó oldaltartással, de a keményedés után az is elfogyott, a 2-es széria inkább eco gumi lett, annak minden hátrányával.
Akkor milyen,kicsit sportosabb gumit lenne érdemes venni egy hobbiautóra évi 10 ezer körüli futásteljesítményt megcélozva?
Dunlop Sport Maxx RT2 vagy Good Year Eagle F1 Asymmetric 3 gumikkal van valakinek tapasztalata? Melyik lehet jobb?
Én egyiket sem ajánlom. Mindét aboncs, de főleg az Eagle F1 elég hamar felkeményedik, kb a 2. szezon végénél már erősen csökken a teljesítménye. Az előző RT eleinte nagyon jó abroncs volt, kiemelkedően jó oldaltartással, de a keményedés után az is elfogyott, a 2-es széria inkább eco gumi lett, annak minden hátrányával.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Itt nem lesz késő bánat...hanem rögtönítélő bíróság az első sarkon.
inkább majd az autópályán vagy a szerpentinen... jó esteben csak fele fékerő, de benne van a pakliban, hogy megbillen és beszorul a fékbetét majd blokkol ... és ha csak az egyik oldalon megy végbe az egy tripla rittberger autóstúl
Az emberek többsége ilyenkor azt felejti el, hogy a legtöbb esetben ez, és hasonló spórolás nem probléma, viszont amikor szükséges, akkor lesz NAGY gond. Ami lehet soha sem jön el, de ha igen, akkor viszont már késő bánat...
Azt ne feltételezzük agyhalott emberünktől, hogy mondjuk átalakítja a féknyereg felfogatását...
Szóval jó esetben a fékbetét 40-50%-a fogja majd a tárcsát... instant öngyilkosság.
Itt nem lesz késő bánat...hanem rögtönítélő bíróság az első sarkon.
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Facebook csoportban találtam.
Soha, SOHA ne tájékozódjatok facebook csoportokból, ha autóról van szó.
És ez az autó köztünk fog közlekedni, amikor is a youtube expert kicseréli a féket. Csak szólok.
IMG_9823.jpeg
A hiányzó részt kifaragja tikfából
... Mire jó a kerekes kút? Oda lehet tolni, ahol víz van - Hofi Géza ...
okozhat-e gondot a pár centivel kisebb féktárcsa...
Az emberek többsége ilyenkor azt felejti el, hogy a legtöbb esetben ez, és hasonló spórolás nem probléma, viszont amikor szükséges, akkor lesz NAGY gond. Ami lehet soha sem jön el, de ha igen, akkor viszont már késő bánat...