Shimano írta: ↑2024.01.07., vas. 20:47
Ha csak belső,akkor szétkapjuk az autót,kivesszük az üléseket,pótkereket,tehát mindent ami mozdítható,ezután szemét összeszedés,levegővel kifúvatás,majd porszívózás.Aztán a levegős vegyszeres tornadorral kiveretünk minden szutykot a padlókárpitból,ezután kefés fúróval is átdolgozzuk,majd újra porszívózás,és a végén még a kárpit tisztító géppel is átmegyünk rajta.Ez gázosabb esetben ismétlődik még jó nem lesz,tehát teljesen újszerű.
Az üléseknél attól is függ a folyamat és a kivitelezés,hogy egyrészt milyen anyagból van az ülés,az mennyire is terhelhető,(vannak finom anyagból is,azokra ügyelni kell)és attól is hogy mi és mennyi szutyok is van benne.Itt általában először beledolgozzuk a kárpittisztitó szert,hadjuk hatni,majd jön a tornador vegyszerrel,ezután kefés átdolgozás,majd a kárpitisztító gép.Ha ez nem elég,kezdjük újra addig még újszerű nem lesz.A mennyezetre ha olyan az anyag hogy nem kell félni attól hogy leválik,(kevés ilyen van) mehet a tornador,viszont ha kényes az anyag,akkor van egy spéci habunk ezek tisztítására,amit az enyhén nedves kárpitisztítós kezelés után vetünk be itt.Ha ez megvan,akkor jönnek a beltéri műanyagok,ezután visszateszünk mindent,és beteszünk egy gépet ami felszedi a víz nagy részét kb egy fél nap alatt,majd átnézzük még egyszer,és javítjuk amit kell,és persze még ott vannak a szőnyegek is,amiket szintén makulátlan állapotban teszünk vissza.Ja és akkor még az ajtók,ezeket is rendbe rakjuk.
Kb ennyi,de sok minden boríthatja ezt a sorrendet,ki kell tapasztalni hogy mit mikor,és hogyan.Bevethető még gőzös tisztító is,de az nagyon lassú,én nem szeretem,de ritka az amit a fentiek ne oldanának meg.