Erre gondoltam, hogy egy kisszériás prémium termék önmagában ritkán rentábilis, és hát erről biztosat csak a gyártó tudhat. Ha egy ilyen prémium termék megmarad egyszeri alkalomnak, szerintem kevés befolyása lesz/lehet a folyamatosan kínált, érdemben máshova pozícionált termékek keresletére. Ebben az esetben is remek dolog, ha elkészül a széria, de ilyenkor inkább a gyártó és a zenehallgatók öröme a motiváció, mint bármilyen üzleti vonatkozás, pro vagy kontra.fapaci írta: ↑2023.10.20., pén. 09:54Hogy tisztán üzleti szempontból milyen lépés, azt csak a gyártó tudhatja. De kívülről, laikusan nézve miért gondoljuk, hogy nem jó? Itt egy termék végre, amin esetleg nem csak aprópénzt keres a cég, új vásárlóréteg előtt is megmutathatja magát, ami amúgy is elkerülhetetlen lassan, ahogy a szokványos kommersz asztali HiFi-nek leáldozik.
Ha a kispéldányszámú, tervezetten zárt szériás csúcsgép a gyártó újrapozícionálásának eszköze, az más kérdés. De azt is inkább csak a gyártó tudhatja, hogy van-e ilyen szándék.








