Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
Agyaltam a valter sztorin. Szerintem bazira benéztük.
Segítő, de sose mondták, hogy milyen. Nem mondták, hogy hegyi. Csapatban többféle segítő van. 3hetesen legfontosabb a hegyi. De vannak a tempómenők, akik síkon vezetnek(van ám ott sok km,nem csak a kaptatók). Ésvannak a vízhordók. Az se kis meló, folyton hátramenni a kocsisorra, majd felvinni a frissítést és a vezérek minden igényét kiszolgálni. Nekem sanszos hogy Ati vízhordóként volt jelen, ami persze mást is jelent, de ez a neve az ilyen mindeneseknek. Ez nyilván nem a hierarchia csúcsa, de ilyen csapatban... remèlhetőleg majd később előrébb léphet, most egyelőre ez volt... vagyis ha sok nyilstkozatott összerakom, nekem ez dereng be
Segítő, de sose mondták, hogy milyen. Nem mondták, hogy hegyi. Csapatban többféle segítő van. 3hetesen legfontosabb a hegyi. De vannak a tempómenők, akik síkon vezetnek(van ám ott sok km,nem csak a kaptatók). Ésvannak a vízhordók. Az se kis meló, folyton hátramenni a kocsisorra, majd felvinni a frissítést és a vezérek minden igényét kiszolgálni. Nekem sanszos hogy Ati vízhordóként volt jelen, ami persze mást is jelent, de ez a neve az ilyen mindeneseknek. Ez nyilván nem a hierarchia csúcsa, de ilyen csapatban... remèlhetőleg majd később előrébb léphet, most egyelőre ez volt... vagyis ha sok nyilstkozatott összerakom, nekem ez dereng be
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Valtert szerintem csak elvitték, lássa és lássák, hol kell fejleszteni. A sajtóban segítő, valójában nem sokat kell segítenie szinte semmit. Tuti csak bemérik
A Jumbo nem hülye, így 3 ütőképes embert tudnak a cégérre tüzni. Rogla és Vinge csak azért húzott bele, ha Kusnál beütne valami, akkor is tuti legyen az első hely a csapatnak. Sors fintora, ami lett
A Jumbo nem hülye, így 3 ütőképes embert tudnak a cégérre tüzni. Rogla és Vinge csak azért húzott bele, ha Kusnál beütne valami, akkor is tuti legyen az első hely a csapatnak. Sors fintora, ami lett

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Egy pillanatig sem gondoltam,hogy Ati legalább 1 szakaszon is mehetne magáért. Egyrészt, segítő, másrészt ha mehetne se lenne még top10-ben sem semelyik szakaszon. Persze lehet rosszul látom, de nekem ez jön le. Nagyon jó, de még vannak sokan előtte. Ellenben ennél a csapatnál tud fejlődni. Van még ideje kihozni magából a maxot. Bár én ezzel is úgy vagyok,hogy mindig hangoztatják,hogy mennyire fiatal még, de szerintem qrvára nem az. Számtalan nála fiatalabb nyert már szakaszokat 3 heteseken és még csak nem is Remco vagy Pogi vagy ilyen piszok nagy tehetségekre gondolok. Elég megnézni a fehér trikós versenyt,bármelyiket, amin indult. Közelébe nem volt még annak megnyeréséhez sem.
De igen, magyar,ráadásul jó is,baromi régen nem volt ekkora bringásunk és ezért hajlamosak vagyunk kicsit túlértékelni,kicsit türelmetlenebbnek lenni, kicsit szigorúbbnak. Örüljünk, hogy ott van, szurkolunk neki,hogy még évekig a top-on lehessen. (Persze tudom,hogy az itt írogatok is így látják
)
De igen, magyar,ráadásul jó is,baromi régen nem volt ekkora bringásunk és ezért hajlamosak vagyunk kicsit túlértékelni,kicsit türelmetlenebbnek lenni, kicsit szigorúbbnak. Örüljünk, hogy ott van, szurkolunk neki,hogy még évekig a top-on lehessen. (Persze tudom,hogy az itt írogatok is így látják

Re: Kerékpározás
Volt baj a Jumbonál a napokban,a testbeszédek már jelezték,már nekem volt kellemetlen, pedig nem vagyok pszichológus ,látni lehetett.Most már a közvélemény betámadta őket így Sepp Kuss lesz a nyerő ember ha addig nem rogy meg, a Dánnak is rossz a szája íze napok óta, tegnap azt láttam,hogy kezd megbarátkozni a gondolattal.
Valter meg úgy ment neki az egésznek,hogy az elején beolvastatta az Eurosport-os szakértőkkel,hogy segítőnek megy.Ezt tudta mindenki,hogy nem kapitány lesz,de azért na….nekem az nem tetszik,hogy a végén mindig vissza esik a 20-30 hely környékére még úgy is sokszor,hogy csak 1 km. van hátra.AAttilával egyet kell értsek,hogy ott ő a leggyengebb,sosem probálkozik semmivel.Volt az idén kapitány körversenyen,de ott sem remekelt.Itthon megver mindenkit körökkel,de a nemzetközi cucc az más tészta.
Valter meg úgy ment neki az egésznek,hogy az elején beolvastatta az Eurosport-os szakértőkkel,hogy segítőnek megy.Ezt tudta mindenki,hogy nem kapitány lesz,de azért na….nekem az nem tetszik,hogy a végén mindig vissza esik a 20-30 hely környékére még úgy is sokszor,hogy csak 1 km. van hátra.AAttilával egyet kell értsek,hogy ott ő a leggyengebb,sosem probálkozik semmivel.Volt az idén kapitány körversenyen,de ott sem remekelt.Itthon megver mindenkit körökkel,de a nemzetközi cucc az más tészta.
Online
Re: Kerékpározás
Én úgy gondolom, hogy a Jumbonál az elsődleges cél a GC megnyerése volt. Ők is tudják és mi is láthattuk,hogy Jonas és Rogla a 2 legerősebb ezen a versenyen. Viszont mivel Sepp odakerült és hát a csapat mindig az egyenlőséget kommunikálta, ezért úgy kellett lehozniuk a versenyt,hogy mindhárman biztosan az elejében legyenek. Mert mindannyian érzik,hogy "járna" a GC Seppnek, de nem tudták,hogy mennyire fogja bírni. Előbb az ITT-ig,utána a királyszakaszig,utána az Angliruig húzták-húzták, de Sepp kibírta. Eddig is lehetett látni,hogy a 2 kapitány már perceket adhatott volna neki, de várták,hogy Sepp majd magától rogyjon meg. Ez nem történt meg és most már kijelentve is Ő a kapitány. De messze nem Ő a legerősebb. És ez generál sok vitát a szurkolók, kommentátorok és mindenki között.
Ami Atit illeti, látszik, hogy baromi sokat erősödött fizikailag is és fejben is. Rengeteget dolgozik, sokkal jobban mozog a mezőnyben is (Jó persze a mez tisztelete is segíti), de...Ő jelenleg A legerősebb csapatban teker. Abban a csapatban,ami éppen történelmet szeretne írni. A csapatnál újoncként bekerült ebbe a keretbe, ahol véleményem szerint, Ő a leggyengébb. Amit ezalatt a verseny alatt nyújtott, az csak a Jumbohoz mérten lehetne kevés, minden más csapatnál ez extra teljesítmény lenne. Hozzáteszem, szerintem többnyire megoldotta a feladatát,hasznos volt,nem hozta nehéz helyzetbe a csapatát, úgy gondolom,bizonyított a vezetőségnek,hogy jó döntés volt elhozni.
Ami Atit illeti, látszik, hogy baromi sokat erősödött fizikailag is és fejben is. Rengeteget dolgozik, sokkal jobban mozog a mezőnyben is (Jó persze a mez tisztelete is segíti), de...Ő jelenleg A legerősebb csapatban teker. Abban a csapatban,ami éppen történelmet szeretne írni. A csapatnál újoncként bekerült ebbe a keretbe, ahol véleményem szerint, Ő a leggyengébb. Amit ezalatt a verseny alatt nyújtott, az csak a Jumbohoz mérten lehetne kevés, minden más csapatnál ez extra teljesítmény lenne. Hozzáteszem, szerintem többnyire megoldotta a feladatát,hasznos volt,nem hozta nehéz helyzetbe a csapatát, úgy gondolom,bizonyított a vezetőségnek,hogy jó döntés volt elhozni.
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2088
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1265
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Érdekes ez a Vuelta, kíváncsian várom az elkövetkező 3 napot, viszont – félreértés ne essék, nagyon bírom Kusst, jobban mint Vingegaardot és Roglicot együttesen – de szvsz. most nem a legerősebb fog nyerni és ezt a verseny vége előtt 3 napig a Jumbo sem így gondolta.
Az első héten Kusst előreküldték elmenésbe csalinak még 3, vagy 4 csapattárssal (Attila is köztük volt), de aztán lettek vagy harmincan és megjöttek olyan 3 perc körüli előnnyel. Aztán Kuss – önmagához képest – ment egy váratlanul jó időfutamot és a segítés mellett (na jó, egy kicsit azért kímélték) is meggyőző tudott maradni az Angliruig (tegnapelőtt). Viszont ott egyértelműen kiderült, hogy nem véletlenül Vingegaard és Roglic a két „igazi” sztár a csapatban, és ha Landa nem lett volna olyan jó fej, hogy segítsen, aznap gazdát cserélt volna a piros mez. Azt gondolom, innentől lett igazán érdekes a sztori:
- a sajtó és szakértők, kiöregedett versenyzők is egyből „ráugrottak” a Jumbora, mint önző csapatra és két „hálátlan” kapitányukra; szerintem a csapat PR menedzserei este "arculatmentő"
válságértekezletet tartottak, 
- szintén a sajtó „belengette”, hogy Kuss menedzsere már biztosan keresi azt a csapatot, ahol megbecsülnék (viszont a Jumbonak nyilván nagyon is kell Kuss a jövőben is),
- a Jumbo deklaráltan kiszáll a kerékpársportból legkésőbb jövő év végén, a csapatnak úgy kell egy tőkeerős fő szponzor, mint egy falat kenyér. Az Egyesült Államokban (a EF-Cannondale és Trek mellett) azér’ nem igazán tolonganak további befektetni vágyó cégek, de egy amerikai 3 hetes győzelem ezen biztosan változtathat.
És láss csodát, csütörtökön a két világsztár úgy dolgozott a segítőjükért, hogy öröm volt nézni (azzal együtt, hogy Roglic azért egy tegnapi nyilatkozatában egyértelművé tette, hogy utasítást teljesít…). De ha vasárnap mégsem lesz igazam, akkor az élet a legjobb forgatókönyvíró…
Ui.: Attila. Szépen tette a dolgát, de úgy gondolom, igazán nagyot nem villantott segítőként, remélem, még rám cáfol a visszalévő napokban. Ellenben Gesink és van Baarle mint két igavonó barom húzta a csapatot sokszáz kilométeren keresztül (és nem csak síkon, hanem a nem utolsó hegyeken is!). Ati ugyan szépen jött 3., 4. pozícióban, néha meghúzta kicsit és 1-2 km-ek jutottak neki a hegyekben, de az Angliru előtt elvileg technikai probléma miatt, a Linaresen pedig már az első mászás elején erőből szakadt ki. Meglepődtem, hogy Tratnik tegnap az utolsó hegyen az utolsó pár km-ig ott volt a három kapitánnyal, azt gondoltam, ez Attila szerepe lett volna. De lehet, hogy túl szigorú vagyok, vagy egyszerűen nem értek hozzá…

Az első héten Kusst előreküldték elmenésbe csalinak még 3, vagy 4 csapattárssal (Attila is köztük volt), de aztán lettek vagy harmincan és megjöttek olyan 3 perc körüli előnnyel. Aztán Kuss – önmagához képest – ment egy váratlanul jó időfutamot és a segítés mellett (na jó, egy kicsit azért kímélték) is meggyőző tudott maradni az Angliruig (tegnapelőtt). Viszont ott egyértelműen kiderült, hogy nem véletlenül Vingegaard és Roglic a két „igazi” sztár a csapatban, és ha Landa nem lett volna olyan jó fej, hogy segítsen, aznap gazdát cserélt volna a piros mez. Azt gondolom, innentől lett igazán érdekes a sztori:
- a sajtó és szakértők, kiöregedett versenyzők is egyből „ráugrottak” a Jumbora, mint önző csapatra és két „hálátlan” kapitányukra; szerintem a csapat PR menedzserei este "arculatmentő"


- szintén a sajtó „belengette”, hogy Kuss menedzsere már biztosan keresi azt a csapatot, ahol megbecsülnék (viszont a Jumbonak nyilván nagyon is kell Kuss a jövőben is),
- a Jumbo deklaráltan kiszáll a kerékpársportból legkésőbb jövő év végén, a csapatnak úgy kell egy tőkeerős fő szponzor, mint egy falat kenyér. Az Egyesült Államokban (a EF-Cannondale és Trek mellett) azér’ nem igazán tolonganak további befektetni vágyó cégek, de egy amerikai 3 hetes győzelem ezen biztosan változtathat.
És láss csodát, csütörtökön a két világsztár úgy dolgozott a segítőjükért, hogy öröm volt nézni (azzal együtt, hogy Roglic azért egy tegnapi nyilatkozatában egyértelművé tette, hogy utasítást teljesít…). De ha vasárnap mégsem lesz igazam, akkor az élet a legjobb forgatókönyvíró…

Ui.: Attila. Szépen tette a dolgát, de úgy gondolom, igazán nagyot nem villantott segítőként, remélem, még rám cáfol a visszalévő napokban. Ellenben Gesink és van Baarle mint két igavonó barom húzta a csapatot sokszáz kilométeren keresztül (és nem csak síkon, hanem a nem utolsó hegyeken is!). Ati ugyan szépen jött 3., 4. pozícióban, néha meghúzta kicsit és 1-2 km-ek jutottak neki a hegyekben, de az Angliru előtt elvileg technikai probléma miatt, a Linaresen pedig már az első mászás elején erőből szakadt ki. Meglepődtem, hogy Tratnik tegnap az utolsó hegyen az utolsó pár km-ig ott volt a három kapitánnyal, azt gondoltam, ez Attila szerepe lett volna. De lehet, hogy túl szigorú vagyok, vagy egyszerűen nem értek hozzá…


Online
Re: Kerékpározás
Ha úgy érzed, az úgy is van, max olyan terhelésen,amin használod, nem tesz hozzá sokat. Egy rángatös mezőnyversenyan, ahol percenként robbantás van, ott kijönne. Már, ha azt érzed amire gondolokasebestyen írta: ↑2023.09.14., csüt. 19:26
Ráadásul az élmény az egy borzasztó szubjektív dolog. Most megint a Cannondale-lel gurulgatok és élvezem a hirtelenségét, hogy úgy érzem, hogy nem nyeli el a Wattokat csak úgy, hanem mindből gyorsul, de aztán a számok azt mutatják, hogy nagy csoda nem történik, csak úgy érzem.![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3920
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ennek a fotóit konkrétan végignéztem. Láttam már pár dolgot az életben, könnyen megszólal a vészcsengő, de ez a képek alapján rendben van. Ilyen idős gépen karcmentes alkatrészek sejttetnek valamit. No meg legrosszabb esetben élőben tapogatás után nem hozza el az ember.
De mindegy, nem ajánlgatni akartam, csak illusztrációként raktam be. Amúgy árban nagyon nem egy liga (meg nyilván műszaki tartalomban sem): ez alkuval 250e körül lehet, a másik túl a kétmillión. Azért az felénk keveseknek fér bele a keretbe (és még kevesebbeknek van olyan gépre igazán szükségük - de ez már az én vesszőparipám
).
No meg az is csak egy retro cucc lesz pár éven belül, mindenféle meghaladott, megmosolyogni való megoldással.
Amúgy kattogás, nyikogás, cicegés, nyenyegés engem is idegbajba kerget, de egyrészt engem szerecsére elég jól elkerül, másrészt ha meg is talált, nem maradt meg parajelenség szintjén, még mindig kiderült, hogy valami meglazult küllő, elállítódott csapágy, vázat verdeső bowden a ludas, harmadrészt vagyok olyan rosszindulatú, hogy ezek egy jelentős részét a középcsapágyforradalom velejárójának tudom be.
De mindegy, nem ajánlgatni akartam, csak illusztrációként raktam be. Amúgy árban nagyon nem egy liga (meg nyilván műszaki tartalomban sem): ez alkuval 250e körül lehet, a másik túl a kétmillión. Azért az felénk keveseknek fér bele a keretbe (és még kevesebbeknek van olyan gépre igazán szükségük - de ez már az én vesszőparipám

No meg az is csak egy retro cucc lesz pár éven belül, mindenféle meghaladott, megmosolyogni való megoldással.
Amúgy kattogás, nyikogás, cicegés, nyenyegés engem is idegbajba kerget, de egyrészt engem szerecsére elég jól elkerül, másrészt ha meg is talált, nem maradt meg parajelenség szintjén, még mindig kiderült, hogy valami meglazult küllő, elállítódott csapágy, vázat verdeső bowden a ludas, harmadrészt vagyok olyan rosszindulatú, hogy ezek egy jelentős részét a középcsapágyforradalom velejárójának tudom be.
Online
Ráadásul az élmény az egy borzasztó szubjektív dolog. Most megint a Cannondale-lel gurulgatok és élvezem a hirtelenségét, hogy úgy érzem, hogy nem nyeli el a Wattokat csak úgy, hanem mindből gyorsul, de aztán a számok azt mutatják, hogy nagy csoda nem történik, csak úgy érzem.
Aztán a fentebb említett nyekegés pl el tudja venni az amúgy jó tekerési élmény örömét. Pláne míg nem bizonyosodsz meg róla, hogy egyszerűen az olyan és nincs mit tenni.
Sajnos mi még mindig itt tartunk kerékpár kérdésben is, hogy a külföldön lerúgott egykori csúcsgépeket hozzák be számolatlanul, hogy leessen az állunk és nem tudunk bemenni a helyi kerékpárboltba és az aktuális modellből a tesztkerékpárt kivéve a hétvégére meggyőződjünk róla, hogy ez a nekünk megfelelő és hétfőn már csak a színt kiválasztva megrendeljük azt, vagy ne adj isten raktárról elhozzuk némi ingyenes ránk szabás után. Addig tódozunk-fódozunk, beragasztunk, szentségelünk, jah, meg elfogadjuk hogy ennyiért ez van.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6137
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7571
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Igen, lőtávolságba, csak a javuk le van rúgva, de úgy rendesen, ha nem látod rajta, meg a 300m-es próbakörön nem is jön elő, akkor is. Ez úgy szokott kiderülni, hogy mész egy veretős próbakört, megnyomsz néhány sprintet 1000W felett, meg párat emelkedőre, kiállva kis fordulaton, aztán jól elkezd nyekegni és nem tudsz vele mit csinálni, mert olyan. Aztán a mértéke változik a környezeti hőmérséklettel és az adott napi nyúzás mértékével.pärt írta: ↑2023.09.14., csüt. 17:44Ja, de a "jó" fogalma azért elég széles skálán mozog, meg a szempontok is igen eltérőek. A pár nappal ezelőtti "jajszomszédasszonyhátmilyendrágalettminden! szenvelgésünket folytatva dobtam be ezt a tizenpár éves gépet. Mint írtam, a pörgő trendek hatására oldschool státuszba köszvényesedett egykori csúcsgépek abszolút lőtávolságba kerültek szinte mindenki számára, akik képesek elfogadni a "technikai lemaradásukat". A példálózós mai 14.000 dollár körüli csúcsvasakhoz képest ezzel kb. 700-ért haza lehet tekerni, és azért hobbiszinten nem lesz annyival pocsékabb az élmény.
Nehogy félremenjen: nem folytatnám ott, ahol elvágtuk.Én csak a (túl)pörgő trendek, marketing hájpok által gerjesztett elavulás kellemes mellékhatására utaltam, fenntartva, hogy azért továbbra is nagyra tartok egy csomó újítást.
Ráadásul az élmény az egy borzasztó szubjektív dolog. Most megint a Cannondale-lel gurulgatok és élvezem a hirtelenségét, hogy úgy érzem, hogy nem nyeli el a Wattokat csak úgy, hanem mindből gyorsul, de aztán a számok azt mutatják, hogy nagy csoda nem történik, csak úgy érzem.

Aztán a fentebb említett nyekegés pl el tudja venni az amúgy jó tekerési élmény örömét. Pláne míg nem bizonyosodsz meg róla, hogy egyszerűen az olyan és nincs mit tenni.

Sajnos mi még mindig itt tartunk kerékpár kérdésben is, hogy a külföldön lerúgott egykori csúcsgépeket hozzák be számolatlanul, hogy leessen az állunk és nem tudunk bemenni a helyi kerékpárboltba és az aktuális modellből a tesztkerékpárt kivéve a hétvégére meggyőződjünk róla, hogy ez a nekünk megfelelő és hétfőn már csak a színt kiválasztva megrendeljük azt, vagy ne adj isten raktárról elhozzuk némi ingyenes ránk szabás után. Addig tódozunk-fódozunk, beragasztunk, szentségelünk, jah, meg elfogadjuk hogy ennyiért ez van.

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Az a tapasztalatom sajnos, hogy ezekből a régebbi bringákból, annyi csontváz hullik ki, hogy nincs az a krematórium, ami fel tudná dolgozni.
Ettől persze lehet kifogni jókat, de nem biztos, hogy jobban megéri, mint egy újszerű, amit linkeltem, vagy amit mechazseni vett.
Ettől persze lehet kifogni jókat, de nem biztos, hogy jobban megéri, mint egy újszerű, amit linkeltem, vagy amit mechazseni vett.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3920
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ja, de a "jó" fogalma azért elég széles skálán mozog, meg a szempontok is igen eltérőek. A pár nappal ezelőtti "jajszomszédasszonyhátmilyendrágalettminden! szenvelgésünket folytatva dobtam be ezt a tizenpár éves gépet. Mint írtam, a pörgő trendek hatására oldschool státuszba köszvényesedett egykori csúcsgépek abszolút lőtávolságba kerültek szinte mindenki számára, akik képesek elfogadni a "technikai lemaradásukat". A példálózós mai 14.000 dollár körüli csúcsvasakhoz képest ezzel kb. 700-ért haza lehet tekerni, és azért hobbiszinten nem lesz annyival pocsékabb az élmény.
Nehogy félremenjen: nem folytatnám ott, ahol elvágtuk.
Én csak a (túl)pörgő trendek, marketing hájpok által gerjesztett elavulás kellemes mellékhatására utaltam, fenntartva, hogy azért továbbra is nagyra tartok egy csomó újítást.
Nehogy félremenjen: nem folytatnám ott, ahol elvágtuk.

Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én nem nagyon nézem és nem nagyon veszek, nem is tervezem. Ezt is egy fórumtársunk küldte, és igen, piszok jó árban van ez a bringa is kiváló szvsz.
Egyszer kell megvenni egy jót!
.
.
Egyszer kell megvenni egy jót!

.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3920
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Persze, hogy 58; mint már írtam, magamnak nézegetem, hogy mit nem veszek. A gyerekméreteket nem nézem.
Nem csoda, hogy elvitték a Supert. Azért a jobb árú példányokon nem kotlanak sokáig. Ha tényleg venni akarsz, akkor érdemes teli zsebbel, tankolt autóval várni a kapást.

Nem csoda, hogy elvitték a Supert. Azért a jobb árú példányokon nem kotlanak sokáig. Ha tényleg venni akarsz, akkor érdemes teli zsebbel, tankolt autóval várni a kapást.
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2088
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1265
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Vázméret: 58; maraggyá" má'

Bezzeg én csak >500 E, brinyókat találok a méretemben (ráadásul az első "csak" 105 szettel).


- Csatolmányok
-
- Trek Madone59.jpg (82.46 KiB) Megtekintve 870 alkalommal
-
- Cannondale Supersix.jpg (102.76 KiB) Megtekintve 870 alkalommal
Online
Egyébként Rotox kollégához hasonlóan, vételi szándék nélkül nézegetem a hirdetéseket, és rendre belefutok olyan gépekbe, amikkel szerintem az átlag hobbista rájderek 99%-a leélhetné a hátralevő életét és nem a technika lenne a legnagyobb hátráltató tényező a fantasztikus teljesítmények elérésében. Ezt pl. egy marék mogyoróért - nagyjából egy pár kétoldalas, wattmérős pedál áráért
- árulják, makulátlan állapotúnak tűnik, és szerintem egy jó minőségű, szélesebb külsővel igen kellemes órákat szerezhet a gazdinak.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3920
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ugyan már, mindnyájan tudjuk, hogy a hatalom mámoráért csináljátok.

Egyébként Rotox kollégához hasonlóan, vételi szándék nélkül nézegetem a hirdetéseket, és rendre belefutok olyan gépekbe, amikkel szerintem az átlag hobbista rájderek 99%-a leélhetné a hátralevő életét és nem a technika lenne a legnagyobb hátráltató tényező a fantasztikus teljesítmények elérésében. Ezt pl. egy marék mogyoróért - nagyjából egy pár kétoldalas, wattmérős pedál áráért

Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Csak a magad nevében nyilatkozz! Minket jól megfizet az AVX…

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3920
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hazai jövedelmi viszonyok jól védenek a (túlzott) önámítástól.
Re: Kerékpározás
Ahogy említette Revi,nekem explore van,csak az alap dolgokat használom,navigálni talán az elején próbáltam egyszer,sajnos érdemi infót nem tudok róla említeni,egyébként jó cucc.Rotox írta: ↑2023.09.12., kedd 07:56Kösz a választ. Még alszom rá egyet, de valszeg mégis a Garmin lesz, viszont az újabb verzió: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... 39188018/p
(Vagy - itthonról, drágábban...- : https://zerge.hu/garmin_edge_explore_2_standard)
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2088
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1265
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Kösz a választ. Még alszom rá egyet, de valszeg mégis a Garmin lesz, viszont az újabb verzió: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... 39188018/p
(Vagy - itthonról, drágábban...

Online
garmin, axxem 820....
Brytonrol majd mindenki ugrik garminra. Az fix, a garmin mindennel összeköthető. Ha straván megtervezel egy utat, azonnal átcuppantja és levezényli.
Re: Kerékpározás
Laceenak talàn ez az Explorer van, bár nemtom mennyit navigàlt eddig. Nekem is "fontos" volt a navi, amit még sose használtamRotox írta: ↑2023.09.11., hétf. 11:06Kedves Kollégák, van valamelyikőtöknek tapasztalata a Bryton Rider 750SE (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/bry ... lsrc=aw.ds) / Garmin Edge Explore (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... lsrc=aw.ds) készülékekkel?
Wattok, ilyesmi nem érdekel, navigáció viszont fontos. A neten nem igazán találok információt arról, hogy az előre telepített Európa kerékpáros térkép (Garmin), illetve az Open Street Map (Bryton) mennyire használható erdőben, erdei turista utakat tudok-e feltölteni rájuk?
Most inkább a Bryton felé hajlok...Előre is kösz!
![]()

Brytonrol majd mindenki ugrik garminra. Az fix, a garmin mindennel összeköthető. Ha straván megtervezel egy utat, azonnal átcuppantja és levezényli.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2088
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1265
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Kedves Kollégák, van valamelyikőtöknek tapasztalata a Bryton Rider 750SE (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/bry ... lsrc=aw.ds) / Garmin Edge Explore (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... lsrc=aw.ds) készülékekkel?
Wattok, ilyesmi nem érdekel, navigáció viszont fontos. A neten nem igazán találok információt arról, hogy az előre telepített Európa kerékpáros térkép (Garmin), illetve az Open Street Map (Bryton) mennyire használható erdőben, erdei turista utakat tudok-e feltölteni rájuk?
Most inkább a Bryton felé hajlok...
Előre is kösz! 
Wattok, ilyesmi nem érdekel, navigáció viszont fontos. A neten nem igazán találok információt arról, hogy az előre telepített Európa kerékpáros térkép (Garmin), illetve az Open Street Map (Bryton) mennyire használható erdőben, erdei turista utakat tudok-e feltölteni rájuk?
Most inkább a Bryton felé hajlok...


Online
Re: Kerékpározás
Az én tapasztalatom nem annyira releváns, mivel 90% sík menet. Nekem nyílván több ezer km, de én mindig is a sárga SwissStop betétet használtam, ami azért lényegesen jobb, mint egy olyan,amit a felni mellé adnak.pärt írta: ↑2023.09.10., vas. 23:10Karbonkerekes kollégáktól (van még más?...) kérdezem, hogy mennyit illik kibírni a fékbetéteknek? Úgy 3-400km-t mehettem idáig az új kerekekkel, és kb. annyit koptak, mint előtte az alufelnis betétek nagyjából 2 év alatt, pedig nagyon nem vagyok az az ész nélkül fékezgető típus. A lemorzsolódó fekete por a betétek peremén ül ki. Ezek egyébként a kerékhez mellékelt, ki tudja milyen betétek. A felnik fékezőfelülete nem különösebben érdes, szóval nem igen az okozza a gyors kopást.
Online
Re: Kerékpározás
Betétfüggö, de van amelyik ahogy írod, morzsolódós. Ennek a hívei (vannak szekták itt us) vallják: inkább a betét gyorsan, mint a felni... síko,hétvégi bükkökkel, fék csak ga nagyon kell, nem érzek gyors kopást a campával, de nincs iperemre kiülő fékreszelék.pärt írta: ↑2023.09.10., vas. 23:10Karbonkerekes kollégáktól (van még más?...) kérdezem, hogy mennyit illik kibírni a fékbetéteknek? Úgy 3-400km-t mehettem idáig az új kerekekkel, és kb. annyit koptak, mint előtte az alufelnis betétek nagyjából 2 év alatt, pedig nagyon nem vagyok az az ész nélkül fékezgető típus. A lemorzsolódó fekete por a betétek peremén ül ki. Ezek egyébként a kerékhez mellékelt, ki tudja milyen betétek. A felnik fékezőfelülete nem különösebben érdes, szóval nem igen az okozza a gyors kopást.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3920
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Karbonkerekes kollégáktól (van még más?...) kérdezem, hogy mennyit illik kibírni a fékbetéteknek? Úgy 3-400km-t mehettem idáig az új kerekekkel, és kb. annyit koptak, mint előtte az alufelnis betétek nagyjából 2 év alatt, pedig nagyon nem vagyok az az ész nélkül fékezgető típus. A lemorzsolódó fekete por a betétek peremén ül ki. Ezek egyébként a kerékhez mellékelt, ki tudja milyen betétek. A felnik fékezőfelülete nem különösebben érdes, szóval nem igen az okozza a gyors kopást.