Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14074
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.09.14., csüt. 19:26

Ráadásul az élmény az egy borzasztó szubjektív dolog. Most megint a Cannondale-lel gurulgatok és élvezem a hirtelenségét, hogy úgy érzem, hogy nem nyeli el a Wattokat csak úgy, hanem mindből gyorsul, de aztán a számok azt mutatják, hogy nagy csoda nem történik, csak úgy érzem. :D
Ha úgy érzed, az úgy is van, max olyan terhelésen,amin használod, nem tesz hozzá sokat. Egy rángatös mezőnyversenyan, ahol percenként robbantás van, ott kijönne. Már, ha azt érzed amire gondolok :napsut:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3966
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5063
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ennek a fotóit konkrétan végignéztem. Láttam már pár dolgot az életben, könnyen megszólal a vészcsengő, de ez a képek alapján rendben van. Ilyen idős gépen karcmentes alkatrészek sejttetnek valamit. No meg legrosszabb esetben élőben tapogatás után nem hozza el az ember.
De mindegy, nem ajánlgatni akartam, csak illusztrációként raktam be. Amúgy árban nagyon nem egy liga (meg nyilván műszaki tartalomban sem): ez alkuval 250e körül lehet, a másik túl a kétmillión. Azért az felénk keveseknek fér bele a keretbe (és még kevesebbeknek van olyan gépre igazán szükségük - de ez már az én vesszőparipám :rolleyes:).
No meg az is csak egy retro cucc lesz pár éven belül, mindenféle meghaladott, megmosolyogni való megoldással.

Amúgy kattogás, nyikogás, cicegés, nyenyegés engem is idegbajba kerget, de egyrészt engem szerecsére elég jól elkerül, másrészt ha meg is talált, nem maradt meg parajelenség szintjén, még mindig kiderült, hogy valami meglazult küllő, elállítódott csapágy, vázat verdeső bowden a ludas, harmadrészt vagyok olyan rosszindulatú, hogy ezek egy jelentős részét a középcsapágyforradalom velejárójának tudom be.

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6181
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7653
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2023.09.14., csüt. 17:44
Ja, de a "jó" fogalma azért elég széles skálán mozog, meg a szempontok is igen eltérőek. A pár nappal ezelőtti "jajszomszédasszonyhátmilyendrágalettminden! szenvelgésünket folytatva dobtam be ezt a tizenpár éves gépet. Mint írtam, a pörgő trendek hatására oldschool státuszba köszvényesedett egykori csúcsgépek abszolút lőtávolságba kerültek szinte mindenki számára, akik képesek elfogadni a "technikai lemaradásukat". A példálózós mai 14.000 dollár körüli csúcsvasakhoz képest ezzel kb. 700-ért haza lehet tekerni, és azért hobbiszinten nem lesz annyival pocsékabb az élmény.
Nehogy félremenjen: nem folytatnám ott, ahol elvágtuk. :ohnoohnoohno: Én csak a (túl)pörgő trendek, marketing hájpok által gerjesztett elavulás kellemes mellékhatására utaltam, fenntartva, hogy azért továbbra is nagyra tartok egy csomó újítást.
Igen, lőtávolságba, csak a javuk le van rúgva, de úgy rendesen, ha nem látod rajta, meg a 300m-es próbakörön nem is jön elő, akkor is. Ez úgy szokott kiderülni, hogy mész egy veretős próbakört, megnyomsz néhány sprintet 1000W felett, meg párat emelkedőre, kiállva kis fordulaton, aztán jól elkezd nyekegni és nem tudsz vele mit csinálni, mert olyan. Aztán a mértéke változik a környezeti hőmérséklettel és az adott napi nyúzás mértékével.
Ráadásul az élmény az egy borzasztó szubjektív dolog. Most megint a Cannondale-lel gurulgatok és élvezem a hirtelenségét, hogy úgy érzem, hogy nem nyeli el a Wattokat csak úgy, hanem mindből gyorsul, de aztán a számok azt mutatják, hogy nagy csoda nem történik, csak úgy érzem. :D
Aztán a fentebb említett nyekegés pl el tudja venni az amúgy jó tekerési élmény örömét. Pláne míg nem bizonyosodsz meg róla, hogy egyszerűen az olyan és nincs mit tenni. :D
Sajnos mi még mindig itt tartunk kerékpár kérdésben is, hogy a külföldön lerúgott egykori csúcsgépeket hozzák be számolatlanul, hogy leessen az állunk és nem tudunk bemenni a helyi kerékpárboltba és az aktuális modellből a tesztkerékpárt kivéve a hétvégére meggyőződjünk róla, hogy ez a nekünk megfelelő és hétfőn már csak a színt kiválasztva megrendeljük azt, vagy ne adj isten raktárról elhozzuk némi ingyenes ránk szabás után. Addig tódozunk-fódozunk, beragasztunk, szentségelünk, jah, meg elfogadjuk hogy ennyiért ez van. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14105
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9078
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Az a tapasztalatom sajnos, hogy ezekből a régebbi bringákból, annyi csontváz hullik ki, hogy nincs az a krematórium, ami fel tudná dolgozni.
Ettől persze lehet kifogni jókat, de nem biztos, hogy jobban megéri, mint egy újszerű, amit linkeltem, vagy amit mechazseni vett.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3966
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5063
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ja, de a "jó" fogalma azért elég széles skálán mozog, meg a szempontok is igen eltérőek. A pár nappal ezelőtti "jajszomszédasszonyhátmilyendrágalettminden! szenvelgésünket folytatva dobtam be ezt a tizenpár éves gépet. Mint írtam, a pörgő trendek hatására oldschool státuszba köszvényesedett egykori csúcsgépek abszolút lőtávolságba kerültek szinte mindenki számára, akik képesek elfogadni a "technikai lemaradásukat". A példálózós mai 14.000 dollár körüli csúcsvasakhoz képest ezzel kb. 700-ért haza lehet tekerni, és azért hobbiszinten nem lesz annyival pocsékabb az élmény.
Nehogy félremenjen: nem folytatnám ott, ahol elvágtuk. :ohnoohnoohno: Én csak a (túl)pörgő trendek, marketing hájpok által gerjesztett elavulás kellemes mellékhatására utaltam, fenntartva, hogy azért továbbra is nagyra tartok egy csomó újítást.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14105
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9078
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Én nem nagyon nézem és nem nagyon veszek, nem is tervezem. Ezt is egy fórumtársunk küldte, és igen, piszok jó árban van ez a bringa is kiváló szvsz.
Egyszer kell megvenni egy jót! :tutiok:
.
.
IMG_8100.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3966
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5063
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Persze, hogy 58; mint már írtam, magamnak nézegetem, hogy mit nem veszek. A gyerekméreteket nem nézem. :P
Nem csoda, hogy elvitték a Supert. Azért a jobb árú példányokon nem kotlanak sokáig. Ha tényleg venni akarsz, akkor érdemes teli zsebbel, tankolt autóval várni a kapást.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2104
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1299
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2023.09.14., csüt. 13:06
...rendre belefutok olyan gépekbe, amikkel szerintem az átlag hobbista rájderek 99%-a leélhetné a hátralevő életét...
Vázméret: 58; maraggyá" má' :D

Bezzeg én csak >500 E, brinyókat találok a méretemben (ráadásul az első "csak" 105 szettel). gondolkodik.gif (A pilisi, jóáras Supersixet már el is vitték :smile51:)
Csatolmányok
Trek Madone59.jpg
Trek Madone59.jpg (82.46 KiB) Megtekintve 944 alkalommal
Cannondale Supersix.jpg
Cannondale Supersix.jpg (102.76 KiB) Megtekintve 944 alkalommal

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3966
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5063
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2023.09.13., szer. 19:08
pärt írta:
2023.09.13., szer. 16:34
Hazai jövedelmi viszonyok jól védenek a (túlzott) önámítástól.
Csak a magad nevében nyilatkozz! Minket jól megfizet az AVX… :fekverohog:
Ugyan már, mindnyájan tudjuk, hogy a hatalom mámoráért csináljátok. :P

Egyébként Rotox kollégához hasonlóan, vételi szándék nélkül nézegetem a hirdetéseket, és rendre belefutok olyan gépekbe, amikkel szerintem az átlag hobbista rájderek 99%-a leélhetné a hátralevő életét és nem a technika lenne a legnagyobb hátráltató tényező a fantasztikus teljesítmények elérésében. Ezt pl. egy marék mogyoróért - nagyjából egy pár kétoldalas, wattmérős pedál áráért ;) - árulják, makulátlan állapotúnak tűnik, és szerintem egy jó minőségű, szélesebb külsővel igen kellemes órákat szerezhet a gazdinak.
Screenshot_2023-09-14-11-09-17-65_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14105
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9078
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2023.09.13., szer. 16:34
Hazai jövedelmi viszonyok jól védenek a (túlzott) önámítástól.
Csak a magad nevében nyilatkozz! Minket jól megfizet az AVX… :fekverohog:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3966
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5063
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Hazai jövedelmi viszonyok jól védenek a (túlzott) önámítástól.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2104
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1299
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

31_1_21.gif
Csatolmányok
FB_IMG_1694611763831.jpg
FB_IMG_1694611763831.jpg (63.44 KiB) Megtekintve 1068 alkalommal

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2800
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Rotox írta:
2023.09.12., kedd 07:56
revox írta:
2023.09.11., hétf. 21:51
... Brytonrol majd mindenki ugrik garminra. ...
Kösz a választ. Még alszom rá egyet, de valszeg mégis a Garmin lesz, viszont az újabb verzió: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... 39188018/p

(Vagy - itthonról, drágábban... :D - : https://zerge.hu/garmin_edge_explore_2_standard)
Ahogy említette Revi,nekem explore van,csak az alap dolgokat használom,navigálni talán az elején próbáltam egyszer,sajnos érdemi infót nem tudok róla említeni,egyébként jó cucc.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2104
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1299
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

revox írta:
2023.09.11., hétf. 21:51
... Brytonrol majd mindenki ugrik garminra. ...
Kösz a választ. Még alszom rá egyet, de valszeg mégis a Garmin lesz, viszont az újabb verzió: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... 39188018/p

(Vagy - itthonról, drágábban... :D - : https://zerge.hu/garmin_edge_explore_2_standard)

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14074
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2023.09.11., hétf. 11:06
Kedves Kollégák, van valamelyikőtöknek tapasztalata a Bryton Rider 750SE (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/bry ... lsrc=aw.ds) / Garmin Edge Explore (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... lsrc=aw.ds) készülékekkel?

Wattok, ilyesmi nem érdekel, navigáció viszont fontos. A neten nem igazán találok információt arról, hogy az előre telepített Európa kerékpáros térkép (Garmin), illetve az Open Street Map (Bryton) mennyire használható erdőben, erdei turista utakat tudok-e feltölteni rájuk?

Most inkább a Bryton felé hajlok... gondolkodik.gif Előre is kösz! :smile53:
Laceenak talàn ez az Explorer van, bár nemtom mennyit navigàlt eddig. Nekem is "fontos" volt a navi, amit még sose használtam :D garmin, axxem 820....

Brytonrol majd mindenki ugrik garminra. Az fix, a garmin mindennel összeköthető. Ha straván megtervezel egy utat, azonnal átcuppantja és levezényli.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2104
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1299
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Kedves Kollégák, van valamelyikőtöknek tapasztalata a Bryton Rider 750SE (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/bry ... lsrc=aw.ds) / Garmin Edge Explore (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... lsrc=aw.ds) készülékekkel?

Wattok, ilyesmi nem érdekel, navigáció viszont fontos. A neten nem igazán találok információt arról, hogy az előre telepített Európa kerékpáros térkép (Garmin), illetve az Open Street Map (Bryton) mennyire használható erdőben, erdei turista utakat tudok-e feltölteni rájuk?

Most inkább a Bryton felé hajlok... gondolkodik.gif Előre is kösz! :smile53:

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5751
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 23:10
Karbonkerekes kollégáktól (van még más?...) kérdezem, hogy mennyit illik kibírni a fékbetéteknek? Úgy 3-400km-t mehettem idáig az új kerekekkel, és kb. annyit koptak, mint előtte az alufelnis betétek nagyjából 2 év alatt, pedig nagyon nem vagyok az az ész nélkül fékezgető típus. A lemorzsolódó fekete por a betétek peremén ül ki. Ezek egyébként a kerékhez mellékelt, ki tudja milyen betétek. A felnik fékezőfelülete nem különösebben érdes, szóval nem igen az okozza a gyors kopást.
Az én tapasztalatom nem annyira releváns, mivel 90% sík menet. Nekem nyílván több ezer km, de én mindig is a sárga SwissStop betétet használtam, ami azért lényegesen jobb, mint egy olyan,amit a felni mellé adnak.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14074
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 23:10
Karbonkerekes kollégáktól (van még más?...) kérdezem, hogy mennyit illik kibírni a fékbetéteknek? Úgy 3-400km-t mehettem idáig az új kerekekkel, és kb. annyit koptak, mint előtte az alufelnis betétek nagyjából 2 év alatt, pedig nagyon nem vagyok az az ész nélkül fékezgető típus. A lemorzsolódó fekete por a betétek peremén ül ki. Ezek egyébként a kerékhez mellékelt, ki tudja milyen betétek. A felnik fékezőfelülete nem különösebben érdes, szóval nem igen az okozza a gyors kopást.
Betétfüggö, de van amelyik ahogy írod, morzsolódós. Ennek a hívei (vannak szekták itt us) vallják: inkább a betét gyorsan, mint a felni... síko,hétvégi bükkökkel, fék csak ga nagyon kell, nem érzek gyors kopást a campával, de nincs iperemre kiülő fékreszelék.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3966
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5063
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Karbonkerekes kollégáktól (van még más?...) kérdezem, hogy mennyit illik kibírni a fékbetéteknek? Úgy 3-400km-t mehettem idáig az új kerekekkel, és kb. annyit koptak, mint előtte az alufelnis betétek nagyjából 2 év alatt, pedig nagyon nem vagyok az az ész nélkül fékezgető típus. A lemorzsolódó fekete por a betétek peremén ül ki. Ezek egyébként a kerékhez mellékelt, ki tudja milyen betétek. A felnik fékezőfelülete nem különösebben érdes, szóval nem igen az okozza a gyors kopást.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14074
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 20:01
Míg nincs a kezemben a megrendelt TL külső, nem tudok mit mondani róla, de gondolom, a mezei clinchernél a perem illeszkedés nem olyan kritikus, nem kell tömítenie, a TL-nél azt elég precízen meg kell oldani, illetve az oldalfal porozitása sem megengedhető. Ezek mind növelik a költségeket.
Nálam az is árnyalja a képet, hogy a Conti külsőimet már az előző kettő beszerzésben is akciós áron vettem - ami valójában nyilván a reális ár, legalábbis a piac ítélete szerint). Plusz a nem éppen olcsó latex belsőket is hozzá kell adni. Azért összességében nyilván a TL lesz a drágább. A plusz lötty, szelepek, de azért remélem, a speckó pumpa megúszható, mert szerintem nálam ott lenne vége a dalnak. A gyereknek sem vettem meg minden szart, a gumiknak pláne nem fogok. :P
technológiában ez nem változtat valsz semmit. annyi. a peremre lágyabb réteg kerül,ami jobban tömít, de ez ugyanaz a gépsor, szinte mérheteglen eltéréssel,ami a darabidőt. illeti. a gumik darabideje valsz másodperc töredékében mérhetők. egy merida reacto darabideje, megkapaszkodni, én is leültem, 14 vagy 18 másodperc (sec!!!). nyilván nem 14 sec alatt lesz a semmiből egy reacto, de az egységnyi idő alatt legyártott darabot ha visszaoaztják, ennyi jön ki. a hazai suziki 30 év alatt legyártott 3,5millió autót. ha 30 évig, minden nap, 3 műszakban dolgoztak, xal semmi leállás (ami azért kizárt), egy suzuki darabideje 4perc 10sec körül van :D

visszatérve a gyártóra. nekik tökmindegy, hogy ugyanaz a gépsor éppen acélszalagot (drótperem) épít be a perembe, vagy sima clincher peremet, vagy tbls peremet gyártanak. ahogy egyszer a sajtgyárban melózó ismerőst kérdeztük, mi a difi a csárdás. vagy a medve sajt közöt: attól függ, melyiket kérik, olyan cimkét teszünk rá... na, jó, nem pont így mondta. attól függ, milyen cimke van nyomva (de ez volt benne a költői túlzás szerintem)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3966
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5063
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Míg nincs a kezemben a megrendelt TL külső, nem tudok mit mondani róla, de gondolom, a mezei clinchernél a perem illeszkedés nem olyan kritikus, nem kell tömítenie, a TL-nél azt elég precízen meg kell oldani, illetve az oldalfal porozitása sem megengedhető. Ezek mind növelik a költségeket.
Nálam az is árnyalja a képet, hogy a Conti külsőimet már az előző kettő beszerzésben is akciós áron vettem - ami valójában nyilván a reális ár, legalábbis a piac ítélete szerint). Plusz a nem éppen olcsó latex belsőket is hozzá kell adni. Azért összességében nyilván a TL lesz a drágább. A plusz lötty, szelepek, de azért remélem, a speckó pumpa megúszható, mert szerintem nálam ott lenne vége a dalnak. A gyereknek sem vettem meg minden szart, a gumiknak pláne nem fogok. :P

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14074
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 17:37
revox írta:
2023.09.10., vas. 17:18
pärt írta:
2023.09.10., vas. 17:08

Ja, az új kulacsaim is bénák, a szopóka tövében is ömlik a lé. Na de végül is azért szopóka, hogy szopjon vele a júzer. :D

jobb kulaccsal, mint gumival (... gondolkodik.gif ez elég magaslabda... :D )
Ja, még ezen a vonalon maradva: most a TL külsők megrendelésekor szembesültem vele, hogy (belső) gumi nélkül sokkal drágább.
ezt szajkózom egy ideje, hogy most a clincher gumi árát, ami kb fele volt a szingónak, tbls címszó alatt fel lehetett húzni szingó szintre, amit. na... azért ha megnézzük a gyártástechnológiát, semmit nem változott, míg a szingó bőven ötször macerásabb (tuti, hogy van ötszöröse az előállítási költsége, ha nem több... azér az az elvarrogatás, még-ha féligmeddig gépesített is, kell a fejkendős asszonka, aki adja az előtolást. ezt mai napig kézi varrásnak nevezik, hiába gép varrja. amúgy emlékeim szerint a cincher külsőkhöz is kell kézimunka,amikor a különböző rétegeket "összeragsztják". oldalfalra futófelület. állítólag a komoly gumik esetén ez még manu facere... de, na... :rolleyes: )
csak gyártástechnológiáról beszélek, tudom, hogy tbls a modernebb :smile53:

ui: gumi nélkül mindig drágább... de jó, mert ha adsz/kapsz +5ezret, elszalad az kankó(bár nwm tudom mi az pontosan, de mindig ezt emlegetik :D ), meg a haverok... veszélyesmsport ez a tekerés...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3966
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5063
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2023.09.10., vas. 17:18
pärt írta:
2023.09.10., vas. 17:08

Ja, az új kulacsaim is bénák, a szopóka tövében is ömlik a lé. Na de végül is azért szopóka, hogy szopjon vele a júzer. :D

jobb kulaccsal, mint gumival (... gondolkodik.gif ez elég magaslabda... :D )
Ja, még ezen a vonalon maradva: most a TL külsők megrendelésekor szembesültem vele, hogy (belső) gumi nélkül sokkal drágább.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14074
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 17:08

Ja, az új kulacsaim is bénák, a szopóka tövében is ömlik a lé. Na de végül is azért szopóka, hogy szopjon vele a júzer. :D

jobb kulaccsal, mint gumival (... gondolkodik.gif ez elég magaslabda... :D )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14074
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

revox írta:
2023.09.09., szomb. 21:21
lacee írta:
2023.09.09., szomb. 12:49
AAttila írta:
2023.09.09., szomb. 10:14


Szerintem Kuss tudta,hogy mit csináljon. Tegnap volt Jonas kislányának a szülinapja, ezért (is) volt fontos,hogy ő nyerje a szakaszt. Simán tudott volna menni Sepp és Rogla is, látszott,hogy a végén fél percet lekaptak az előnyből,csak nem akarták az ellenfeleket felvinni Jonasra.
Én azt mondom, ha tényleg a Csapat számít és annyira olyanok,mint amilyennek Ati is mondja, akkor, a vezetés biztosan Seppnek adja és Jonas,Rogla örömmel segít. Ettől lesz még erősebb a csapatszellem.
Igen,erre én is gondoltam tegnap,hogy a lánya miatt ment ill. a többiek ezért kevésbé.
meg így, hogy Kussék pihentették a mezőnyt, az összetettben Vinge még előrepébb rudott jönni. Lehet rámennek a top3-ra összetettben, de ahhoz jönni kell előre még roglicnak és vingegardnak is. De, ha tegnao ment colna kuss, nem tud Vinge ennyi időt lefaragni... nagyon iskola volt... ez most nagyon ott volt...

azóta volt egy etap, még nem láttam, lehet azóta más a kép, de azt gondolom, elbírja a primadonna is, ha most nem nyer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

megyek lottót venni... Jumbo 1-2-3 összetettben (jelenleg)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”