Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2784
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Rotox írta:
2023.09.12., kedd 07:56
revox írta:
2023.09.11., hétf. 21:51
... Brytonrol majd mindenki ugrik garminra. ...
Kösz a választ. Még alszom rá egyet, de valszeg mégis a Garmin lesz, viszont az újabb verzió: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... 39188018/p

(Vagy - itthonról, drágábban... :D - : https://zerge.hu/garmin_edge_explore_2_standard)
Ahogy említette Revi,nekem explore van,csak az alap dolgokat használom,navigálni talán az elején próbáltam egyszer,sajnos érdemi infót nem tudok róla említeni,egyébként jó cucc.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2087
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1264
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

revox írta:
2023.09.11., hétf. 21:51
... Brytonrol majd mindenki ugrik garminra. ...
Kösz a választ. Még alszom rá egyet, de valszeg mégis a Garmin lesz, viszont az újabb verzió: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... 39188018/p

(Vagy - itthonról, drágábban... :D - : https://zerge.hu/garmin_edge_explore_2_standard)

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13827
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2023.09.11., hétf. 11:06
Kedves Kollégák, van valamelyikőtöknek tapasztalata a Bryton Rider 750SE (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/bry ... lsrc=aw.ds) / Garmin Edge Explore (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... lsrc=aw.ds) készülékekkel?

Wattok, ilyesmi nem érdekel, navigáció viszont fontos. A neten nem igazán találok információt arról, hogy az előre telepített Európa kerékpáros térkép (Garmin), illetve az Open Street Map (Bryton) mennyire használható erdőben, erdei turista utakat tudok-e feltölteni rájuk?

Most inkább a Bryton felé hajlok... gondolkodik.gif Előre is kösz! :smile53:
Laceenak talàn ez az Explorer van, bár nemtom mennyit navigàlt eddig. Nekem is "fontos" volt a navi, amit még sose használtam :D garmin, axxem 820....

Brytonrol majd mindenki ugrik garminra. Az fix, a garmin mindennel összeköthető. Ha straván megtervezel egy utat, azonnal átcuppantja és levezényli.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2087
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1264
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Kedves Kollégák, van valamelyikőtöknek tapasztalata a Bryton Rider 750SE (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/bry ... lsrc=aw.ds) / Garmin Edge Explore (https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/gar ... lsrc=aw.ds) készülékekkel?

Wattok, ilyesmi nem érdekel, navigáció viszont fontos. A neten nem igazán találok információt arról, hogy az előre telepített Európa kerékpáros térkép (Garmin), illetve az Open Street Map (Bryton) mennyire használható erdőben, erdei turista utakat tudok-e feltölteni rájuk?

Most inkább a Bryton felé hajlok... gondolkodik.gif Előre is kösz! :smile53:

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5714
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3540

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 23:10
Karbonkerekes kollégáktól (van még más?...) kérdezem, hogy mennyit illik kibírni a fékbetéteknek? Úgy 3-400km-t mehettem idáig az új kerekekkel, és kb. annyit koptak, mint előtte az alufelnis betétek nagyjából 2 év alatt, pedig nagyon nem vagyok az az ész nélkül fékezgető típus. A lemorzsolódó fekete por a betétek peremén ül ki. Ezek egyébként a kerékhez mellékelt, ki tudja milyen betétek. A felnik fékezőfelülete nem különösebben érdes, szóval nem igen az okozza a gyors kopást.
Az én tapasztalatom nem annyira releváns, mivel 90% sík menet. Nekem nyílván több ezer km, de én mindig is a sárga SwissStop betétet használtam, ami azért lényegesen jobb, mint egy olyan,amit a felni mellé adnak.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13827
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 23:10
Karbonkerekes kollégáktól (van még más?...) kérdezem, hogy mennyit illik kibírni a fékbetéteknek? Úgy 3-400km-t mehettem idáig az új kerekekkel, és kb. annyit koptak, mint előtte az alufelnis betétek nagyjából 2 év alatt, pedig nagyon nem vagyok az az ész nélkül fékezgető típus. A lemorzsolódó fekete por a betétek peremén ül ki. Ezek egyébként a kerékhez mellékelt, ki tudja milyen betétek. A felnik fékezőfelülete nem különösebben érdes, szóval nem igen az okozza a gyors kopást.
Betétfüggö, de van amelyik ahogy írod, morzsolódós. Ennek a hívei (vannak szekták itt us) vallják: inkább a betét gyorsan, mint a felni... síko,hétvégi bükkökkel, fék csak ga nagyon kell, nem érzek gyors kopást a campával, de nincs iperemre kiülő fékreszelék.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Karbonkerekes kollégáktól (van még más?...) kérdezem, hogy mennyit illik kibírni a fékbetéteknek? Úgy 3-400km-t mehettem idáig az új kerekekkel, és kb. annyit koptak, mint előtte az alufelnis betétek nagyjából 2 év alatt, pedig nagyon nem vagyok az az ész nélkül fékezgető típus. A lemorzsolódó fekete por a betétek peremén ül ki. Ezek egyébként a kerékhez mellékelt, ki tudja milyen betétek. A felnik fékezőfelülete nem különösebben érdes, szóval nem igen az okozza a gyors kopást.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13827
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 20:01
Míg nincs a kezemben a megrendelt TL külső, nem tudok mit mondani róla, de gondolom, a mezei clinchernél a perem illeszkedés nem olyan kritikus, nem kell tömítenie, a TL-nél azt elég precízen meg kell oldani, illetve az oldalfal porozitása sem megengedhető. Ezek mind növelik a költségeket.
Nálam az is árnyalja a képet, hogy a Conti külsőimet már az előző kettő beszerzésben is akciós áron vettem - ami valójában nyilván a reális ár, legalábbis a piac ítélete szerint). Plusz a nem éppen olcsó latex belsőket is hozzá kell adni. Azért összességében nyilván a TL lesz a drágább. A plusz lötty, szelepek, de azért remélem, a speckó pumpa megúszható, mert szerintem nálam ott lenne vége a dalnak. A gyereknek sem vettem meg minden szart, a gumiknak pláne nem fogok. :P
technológiában ez nem változtat valsz semmit. annyi. a peremre lágyabb réteg kerül,ami jobban tömít, de ez ugyanaz a gépsor, szinte mérheteglen eltéréssel,ami a darabidőt. illeti. a gumik darabideje valsz másodperc töredékében mérhetők. egy merida reacto darabideje, megkapaszkodni, én is leültem, 14 vagy 18 másodperc (sec!!!). nyilván nem 14 sec alatt lesz a semmiből egy reacto, de az egységnyi idő alatt legyártott darabot ha visszaoaztják, ennyi jön ki. a hazai suziki 30 év alatt legyártott 3,5millió autót. ha 30 évig, minden nap, 3 műszakban dolgoztak, xal semmi leállás (ami azért kizárt), egy suzuki darabideje 4perc 10sec körül van :D

visszatérve a gyártóra. nekik tökmindegy, hogy ugyanaz a gépsor éppen acélszalagot (drótperem) épít be a perembe, vagy sima clincher peremet, vagy tbls peremet gyártanak. ahogy egyszer a sajtgyárban melózó ismerőst kérdeztük, mi a difi a csárdás. vagy a medve sajt közöt: attól függ, melyiket kérik, olyan cimkét teszünk rá... na, jó, nem pont így mondta. attól függ, milyen cimke van nyomva (de ez volt benne a költői túlzás szerintem)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Míg nincs a kezemben a megrendelt TL külső, nem tudok mit mondani róla, de gondolom, a mezei clinchernél a perem illeszkedés nem olyan kritikus, nem kell tömítenie, a TL-nél azt elég precízen meg kell oldani, illetve az oldalfal porozitása sem megengedhető. Ezek mind növelik a költségeket.
Nálam az is árnyalja a képet, hogy a Conti külsőimet már az előző kettő beszerzésben is akciós áron vettem - ami valójában nyilván a reális ár, legalábbis a piac ítélete szerint). Plusz a nem éppen olcsó latex belsőket is hozzá kell adni. Azért összességében nyilván a TL lesz a drágább. A plusz lötty, szelepek, de azért remélem, a speckó pumpa megúszható, mert szerintem nálam ott lenne vége a dalnak. A gyereknek sem vettem meg minden szart, a gumiknak pláne nem fogok. :P

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13827
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 17:37
revox írta:
2023.09.10., vas. 17:18
pärt írta:
2023.09.10., vas. 17:08

Ja, az új kulacsaim is bénák, a szopóka tövében is ömlik a lé. Na de végül is azért szopóka, hogy szopjon vele a júzer. :D

jobb kulaccsal, mint gumival (... gondolkodik.gif ez elég magaslabda... :D )
Ja, még ezen a vonalon maradva: most a TL külsők megrendelésekor szembesültem vele, hogy (belső) gumi nélkül sokkal drágább.
ezt szajkózom egy ideje, hogy most a clincher gumi árát, ami kb fele volt a szingónak, tbls címszó alatt fel lehetett húzni szingó szintre, amit. na... azért ha megnézzük a gyártástechnológiát, semmit nem változott, míg a szingó bőven ötször macerásabb (tuti, hogy van ötszöröse az előállítási költsége, ha nem több... azér az az elvarrogatás, még-ha féligmeddig gépesített is, kell a fejkendős asszonka, aki adja az előtolást. ezt mai napig kézi varrásnak nevezik, hiába gép varrja. amúgy emlékeim szerint a cincher külsőkhöz is kell kézimunka,amikor a különböző rétegeket "összeragsztják". oldalfalra futófelület. állítólag a komoly gumik esetén ez még manu facere... de, na... :rolleyes: )
csak gyártástechnológiáról beszélek, tudom, hogy tbls a modernebb :smile53:

ui: gumi nélkül mindig drágább... de jó, mert ha adsz/kapsz +5ezret, elszalad az kankó(bár nwm tudom mi az pontosan, de mindig ezt emlegetik :D ), meg a haverok... veszélyesmsport ez a tekerés...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2023.09.10., vas. 17:18
pärt írta:
2023.09.10., vas. 17:08

Ja, az új kulacsaim is bénák, a szopóka tövében is ömlik a lé. Na de végül is azért szopóka, hogy szopjon vele a júzer. :D

jobb kulaccsal, mint gumival (... gondolkodik.gif ez elég magaslabda... :D )
Ja, még ezen a vonalon maradva: most a TL külsők megrendelésekor szembesültem vele, hogy (belső) gumi nélkül sokkal drágább.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13827
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 17:08

Ja, az új kulacsaim is bénák, a szopóka tövében is ömlik a lé. Na de végül is azért szopóka, hogy szopjon vele a júzer. :D

jobb kulaccsal, mint gumival (... gondolkodik.gif ez elég magaslabda... :D )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13827
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

revox írta:
2023.09.09., szomb. 21:21
lacee írta:
2023.09.09., szomb. 12:49
AAttila írta:
2023.09.09., szomb. 10:14


Szerintem Kuss tudta,hogy mit csináljon. Tegnap volt Jonas kislányának a szülinapja, ezért (is) volt fontos,hogy ő nyerje a szakaszt. Simán tudott volna menni Sepp és Rogla is, látszott,hogy a végén fél percet lekaptak az előnyből,csak nem akarták az ellenfeleket felvinni Jonasra.
Én azt mondom, ha tényleg a Csapat számít és annyira olyanok,mint amilyennek Ati is mondja, akkor, a vezetés biztosan Seppnek adja és Jonas,Rogla örömmel segít. Ettől lesz még erősebb a csapatszellem.
Igen,erre én is gondoltam tegnap,hogy a lánya miatt ment ill. a többiek ezért kevésbé.
meg így, hogy Kussék pihentették a mezőnyt, az összetettben Vinge még előrepébb rudott jönni. Lehet rámennek a top3-ra összetettben, de ahhoz jönni kell előre még roglicnak és vingegardnak is. De, ha tegnao ment colna kuss, nem tud Vinge ennyi időt lefaragni... nagyon iskola volt... ez most nagyon ott volt...

azóta volt egy etap, még nem láttam, lehet azóta más a kép, de azt gondolom, elbírja a primadonna is, ha most nem nyer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

megyek lottót venni... Jumbo 1-2-3 összetettben (jelenleg)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Kékes mászás előtt, Mátraháza. Érdemes itt tankolni, mert a recski kút borzalmas, szinte keserű a vastól. Hazafélé mindig kiöntöm és inkább szomjazom.
Ja, az új kulacsaim is bénák, a szopóka tövében is ömlik a lé. Na de végül is azért szopóka, hogy szopjon vele a júzer. :D

Jelentem, a fékek jól fogtak a karbonon, de már úton vannak a SwissStop betétek. Remélem, az egy szinttel jobb, mint ezek a kerékhez kapott ingyen lovak.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13827
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 15:29
Sok lósz nem volt, a parádé meg aztán végképp elmaradt, de jó volt. IMG20230910122213.jpg
zaránsokhely lesz, mint Cav buszmegállója :D
merre van?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2023.09.10., vas. 15:29
Sok lósz nem volt, a parádé meg aztán végképp elmaradt, de jó volt. IMG20230910122213.jpg
De a kulacs még mindig tart! ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Sok lósz nem volt, a parádé meg aztán végképp elmaradt, de jó volt.
IMG20230910122213.jpg

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5714
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3540

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Nem írom le,hogy mi volt. De a tegnapi és a mai nap után,jelentősen megnőtt a FB-n a "csodaszereket" emlegetők száma ;peace;

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13827
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2023.09.09., szomb. 12:49
AAttila írta:
2023.09.09., szomb. 10:14
lacee írta:
2023.09.09., szomb. 09:44
Vuelta:
Kíváncsi leszek a Jumbo kivel nyereti meg,van egy sanda gyanúm,hogy nem Kuss lesz az,tegnap látszott rajta,hogy nem tudja mit csináljon,valószínű Roglicot kellett volna hoznia.Az erő ott volt, a szakasz is nyerte volna szerintem,élete formájában lehet….Remélem nem áldozzák be valamelyik nagymenőért.
Szerintem Kuss tudta,hogy mit csináljon. Tegnap volt Jonas kislányának a szülinapja, ezért (is) volt fontos,hogy ő nyerje a szakaszt. Simán tudott volna menni Sepp és Rogla is, látszott,hogy a végén fél percet lekaptak az előnyből,csak nem akarták az ellenfeleket felvinni Jonasra.
Én azt mondom, ha tényleg a Csapat számít és annyira olyanok,mint amilyennek Ati is mondja, akkor, a vezetés biztosan Seppnek adja és Jonas,Rogla örömmel segít. Ettől lesz még erősebb a csapatszellem.
Igen,erre én is gondoltam tegnap,hogy a lánya miatt ment ill. a többiek ezért kevésbé.
meg így, hogy Kussék pihentették a mezőnyt, az összetettben Vinge még előrepébb rudott jönni. Lehet rámennek a top3-ra összetettben, de ahhoz jönni kell előre még roglicnak és vingegardnak is. De, ha tegnao ment colna kuss, nem tud Vinge ennyi időt lefaragni... nagyon iskola volt... ez most nagyon ott volt...

azóta volt egy etap, még nem láttam, lehet azóta más a kép, de azt gondolom, elbírja a primadonna is, ha most nem nyer...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5714
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3540

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

A rutin meg az évek 31_1_21.gif

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13827
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.09.09., szomb. 18:22
revox írta:
2023.09.09., szomb. 18:13
lacee írta:
2023.09.09., szomb. 07:16

A 10-12 bar eredménye :kapdelm:
Ja, mikor rà is írták, hogy 15bar :fekverohog:
Clicheren 5lyuk lenne kerekenként, egy ilyen aknamezőn (4-5 centis kődarabokkal telítve az út és 50fölött belegázolsz :D ), akarhány bar ;peace;
Hazahozott :tutiok:
Akkor azért, mert az ajánlott alatt volt 3 barral. :kapdelm:
:tutiok: :D
erre gondoltam ;peace;

amúgy ez 9-15baros... jól megadták, hol optimális a gördülése :D az én súlyomhoz kb a 10,6-10,8 az, ami még nem üt fel úthibákon, de gurul rendesen. ráadásul az első még vadi nyú volt, ilyenkor kicsit több kell még bele, míg be nem törik a futófelület rendesen... na, ennek nem volt ideje... a második úton meghalt :D mentségére, ezt tényleg semmi nem élte volna túl. első gomdolatom a fék volt, de jöttek utánam autó, tuti kivasal, ha fékezek. második gondolat az átugrás volt. de min 2 méter hosszan volt elterülve az úton, akkorát nem tudok ugrani... konkrétan baxom nagy tört kövek, valsz az eső mosta le a hegyről(olyan volt, mint a bükki átfolyások, csak nem víz :) ) de nem itt-ott, hanem, mint a parkban a kavicságy, nem lehetett kerülgetni. a végén örültem, hogy csak ennyi lett és legalább leengedve haza tudtam vele mászani. Még néha ment 30-al is :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6136
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7571
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2023.09.09., szomb. 20:06
Vinkler írta:
2023.09.09., szomb. 18:22
revox írta:
2023.09.09., szomb. 18:13

Ja, mikor rà is írták, hogy 15bar :fekverohog:
Clicheren 5lyuk lenne kerekenként, egy ilyen aknamezőn (4-5 centis kődarabokkal telítve az út és 50fölött belegázolsz :D ), akarhány bar ;peace;
Hazahozott :tutiok:
Akkor azért, mert az ajánlott alatt volt 3 barral. :kapdelm:
Nem volt nála akkora pumpa,ami bírta volna 15-ig 31_1_21.gif
Revi már rég nem használ pumpát, simán tüdő, érzésre. Nem merte nagyon megfújni, nehogy eldurranjon a tyufócingó. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6136
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7571
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2023.09.09., szomb. 20:27
asebestyen írta:
2023.09.07., csüt. 22:06
Tehén Schwalbe.jpg
.
28mm-es ment fel a 30-as után. Elég nek kell lennie. :)
Erre a külsőre kíváncsi vagyok, hogy beválik-e nálad. Szemeztem vele én is, mert sok jót írtak róla, de annyi felhasználói véleményben olvastam, hogy az oldalfala porózus ("mint a svájci sajt") hogy nem mertem megrendelni, úgyhogy végül Speci lesz. Remélem flottul megy majd minden, mert azért kicsit krenkolgatom magam előre, hogy mit csinálok vele, ha szívat a felrakásnál/pumpálásnál/gyors nyomásvesztésnél... Gyepes, vén, bizalmatlan nyugger vagyok, na. :D
Az előző generációra írják, a porózus oldalfalat. Szerintem a Speci semmivel se lesz rosszabb, sőt! ;)
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14019
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás75727

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2023.09.09., szomb. 20:06
Vinkler írta:
2023.09.09., szomb. 18:22
revox írta:
2023.09.09., szomb. 18:13

Ja, mikor rà is írták, hogy 15bar :fekverohog:
Clicheren 5lyuk lenne kerekenként, egy ilyen aknamezőn (4-5 centis kődarabokkal telítve az út és 50fölött belegázolsz :D ), akarhány bar ;peace;
Hazahozott :tutiok:
Akkor azért, mert az ajánlott alatt volt 3 barral. :kapdelm:
Nem volt nála akkora pumpa,ami bírta volna 15-ig 31_1_21.gif
Dehát kérem! Azt indulás előtt illik… gondolkodik.gif :kiss:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2023.09.07., csüt. 22:06
Tehén Schwalbe.jpg
.
28mm-es ment fel a 30-as után. Elég nek kell lennie. :)
Erre a külsőre kíváncsi vagyok, hogy beválik-e nálad. Szemeztem vele én is, mert sok jót írtak róla, de annyi felhasználói véleményben olvastam, hogy az oldalfala porózus ("mint a svájci sajt") hogy nem mertem megrendelni, úgyhogy végül Speci lesz. Remélem flottul megy majd minden, mert azért kicsit krenkolgatom magam előre, hogy mit csinálok vele, ha szívat a felrakásnál/pumpálásnál/gyors nyomásvesztésnél... Gyepes, vén, bizalmatlan nyugger vagyok, na. :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2023.09.09., szomb. 20:32-kor.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”