Ja, TT. Még szívtuk is a vérét, hogy a TT-n nem hatékony a lefty, úgyhogy inkább alakítsa vissza a bicót


Ja, TT. Még szívtuk is a vérét, hogy a TT-n nem hatékony a lefty, úgyhogy inkább alakítsa vissza a bicót
az tuti,hogy rendőrt kell hívni, mert később simán letagadják,amit hirtelen ijedtükben elismernek.
több lábon áll
Jesszuspepi, ekevasat is ragaszt?revox írta: ↑2023.08.30., szer. 22:27Ja, aszittem, csülköt pácolszmackohaz írta: ↑2023.08.30., szer. 18:42szia Revirevox írta: ↑2023.08.30., szer. 16:52
amúgymeg:
Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.nekem is mondhatnál vmit
![]()
A karbonos igencsak csücsültaláltak nála minimális ekit, aztán valsz behívót kapott...
Ja, aszittem, csülköt pácolszmackohaz írta: ↑2023.08.30., szer. 18:42szia Revirevox írta: ↑2023.08.30., szer. 16:52amúgymeg:pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.nekem is mondhatnál vmit
![]()
Szerintem ne bánd, van ennél jobb.
Ma pont nem, de elvetemültem, az biztos.
szia Revirevox írta: ↑2023.08.30., szer. 16:52amúgymeg:pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.
amúgymeg:pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
ezt már küldöm is az asszonynak... állandóan magyaráz, hogy túl sok a négyzetméterre eső bicajok,kerekek,stb száma...pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
írjál nekik, hátha
Hát akkor - a fent írtak szerint tét nélkül
és a hookless gumi?
látod,Neked jobb a szemed van hozzá
Kesztyű nélkül teker, nem lehet komolyan venni.
830g az a váz... egy tesztben említik 810-nek,amit épp néztem. de az lehet a nyers tömege. deca alapján a festett 830... kb mindegy, de 830...