Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Az autós nem adta meg az elsőbbséget. Hívtak rendőrt is. Szerencsére a srácnak nem lett baja. Kereszteződésből indulva történt. A szemből jövő balra akart kanyarodni, csak nem engedte el a havert, aki ment volna egyenesen.
Re: Kerékpározás
Tegnap az egyik csapattársamnak hamarabb lett vége az edzésének.

Online
Re: Kerékpározás
nemrég, mikor beszélgettünk a bicajárakról, említettem, hogy az autópiac már reagált az elszaladt árakra és akciókkal, mindenféle 0% THM hitelekkel igyekeznek befótozni a lyukat. Bringa terén talán ennyire nem kopott ki a vásárlóréteg. szűkebb a piac, aki faantik, beletörődik az árakba. de úgy tűnik, már januárban reagált a piac, vagyis valami beindult, csak nekünk nem szóltak...
olaszok... nyilván nem értem,csak rányomom a feliratfordítót (aki nem ismeri, felirat és a beállításokban automatikus fordítás és magyar... de kérheted üzbégül is).
amúgy azt gondolom, nem fognak vele semmit megnyerni, de ez nem a bicajon fog múlni... azóta már megvan, hogy az ag2r-t tolják... háát, nemtom...
youtu.be/qj_C2MjrskU
olaszok... nyilván nem értem,csak rányomom a feliratfordítót (aki nem ismeri, felirat és a beállításokban automatikus fordítás és magyar... de kérheted üzbégül is).
amúgy azt gondolom, nem fognak vele semmit megnyerni, de ez nem a bicajon fog múlni... azóta már megvan, hogy az ag2r-t tolják... háát, nemtom...
youtu.be/qj_C2MjrskU
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
ja, ül
Re: Kerékpározás
több lábon áll

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Jesszuspepi, ekevasat is ragaszt?revox írta: ↑2023.08.30., szer. 22:27Ja, aszittem, csülköt pácolszmackohaz írta: ↑2023.08.30., szer. 18:42szia Revirevox írta: ↑2023.08.30., szer. 16:52
amúgymeg:
Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.nekem is mondhatnál vmit
![]()
A karbonos igencsak csücsültaláltak nála minimális ekit, aztán valsz behívót kapott...

"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
Re: Kerékpározás
Hadznàlt,de kifogádtalan fulcrum zero magyar módra:
Fékezőfelület elnxalva,de nég dlmegy valameddig.
Első csapágy rág. Szétszedve, a kónudzgyűrűk cserélve a fulcrum 3 acélgolyóhoz készülve, de az is hullàmosrs kopva. porvédőkön le nem vakarható dzsuva, amúgy údzik valami fődfeketére elhasználg ragacsos gépzsírban(ezer szererncse, hogy kerámiagörgős csapágy - USB). Kitakarítva dadogva forog a kónuszok kopása miatt.
Hátul mév jobb, a rotor le se jőtt, de a zárócsavar alatt dgy sodelátott, 1mm széles alátét... nem sikerült megfejteni miért is
Bontás a másik oldalról, majd rotorból tengelx kiűt,némi wd40 után. F3 kónuszgyűrűk, még kopottabban,de itt legalább màr következeteden s csapàgy is az F3 acélgolyósa
Mindkég agyat kétszer kellett szétszedni és átmosni. Dr legalább megfirdítottam, a kevésbé gatya ment hátra. A rotort félretettem, tettem fel rá másikat. Azt felújítani külön buli lesz
Állványva már be se tettem, bár ránézésre nem üt. Tartalékküllők híjàn centrirozni hozzà se merek kezdeni...
És még, ami nem jutott eszembe, avagy a apró, madzsar módra
Fékezőfelület elnxalva,de nég dlmegy valameddig.
Első csapágy rág. Szétszedve, a kónudzgyűrűk cserélve a fulcrum 3 acélgolyóhoz készülve, de az is hullàmosrs kopva. porvédőkön le nem vakarható dzsuva, amúgy údzik valami fődfeketére elhasználg ragacsos gépzsírban(ezer szererncse, hogy kerámiagörgős csapágy - USB). Kitakarítva dadogva forog a kónuszok kopása miatt.
Hátul mév jobb, a rotor le se jőtt, de a zárócsavar alatt dgy sodelátott, 1mm széles alátét... nem sikerült megfejteni miért is

Bontás a másik oldalról, majd rotorból tengelx kiűt,némi wd40 után. F3 kónuszgyűrűk, még kopottabban,de itt legalább màr következeteden s csapàgy is az F3 acélgolyósa

Mindkég agyat kétszer kellett szétszedni és átmosni. Dr legalább megfirdítottam, a kevésbé gatya ment hátra. A rotort félretettem, tettem fel rá másikat. Azt felújítani külön buli lesz

És még, ami nem jutott eszembe, avagy a apró, madzsar módra

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online

A karbonos igencsak csücsül
találtak nála minimális ekit, aztán valsz behívót kapott...
Re: Kerékpározás
Ja, aszittem, csülköt pácolszmackohaz írta: ↑2023.08.30., szer. 18:42szia Revirevox írta: ↑2023.08.30., szer. 16:52amúgymeg:pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.nekem is mondhatnál vmit
![]()

A karbonos igencsak csücsül

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Legalábbis nekem nem igazán tetszik. Eleve nem értem a koncepciót, hogy a fő háromszög TIG, a támvilla meg forrasztott. Ráadásul ronda reszelőnyomos az eldolgozás, a felület emitt fényes, amott szemcsés, matt. Szerintem acél szegmensben ma már csak az abszolút prémium minőségnek van értelme. Az is árulkodó, hogy a szerelőjük nem volt képes a Nokon bowden szemeit normálisan, az irányokra figyelve összerakni.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3898
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4993
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Szerintem ne bánd, van ennél jobb.

Re: Kerékpározás
Ma pont nem, de elvetemültem, az biztos.

Ha pedig acél, akkor nekem leginkább ez:
https://officinabattaglin.com/products/ ... rand-tour/
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Re: Kerékpározás
szia Revirevox írta: ↑2023.08.30., szer. 16:52amúgymeg:pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.


"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3898
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4993
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Géza elvetemült, nem gyarapítja az egyetemes kerékpáros bölcseleti kincset. Szerintem teker.
Online
Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.
Re: Kerékpározás
amúgymeg:pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
ezt már küldöm is az asszonynak... állandóan magyaráz, hogy túl sok a négyzetméterre eső bicajok,kerekek,stb száma...pärt írta: ↑2023.08.30., szer. 16:30Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3898
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4993
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
Online
Re: Kerékpározás
írjál nekik, hátha

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2080
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1260
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Hát akkor - a fent írtak szerint tét nélkül

Steel is real!

Online
Re: Kerékpározás
még kicsit moziztam és feldobta az 1milkóős bringát is... Egyébként ez a tárcsás. a felnifékes talán 7,3kg,vagy hasonló. az maradt meg,kb könnyebb fél kiloval,mint a tárcsás.
youtu.be/7oiddWudwjY
ez a mászós videó,de ebben kevés szó esik a bicajról.
youtu.be/ct_tIR6JFQI
youtu.be/7oiddWudwjY
ez a mászós videó,de ebben kevés szó esik a bicajról.
youtu.be/ct_tIR6JFQI
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
úriember vagy, nem csaptad le.
all:
nézzétek meg, amúgy 14 perc után, amikor háttal mutatják (én is most néztem meg, nagy tévén). minden apró mozdulatra azonnal reagál. látszik,hogy a kormány nyersessége,direktsége még szokatlan is a teszternek,mert ha balra rántja,hirtelen jobbra korrigálnia kell, annyire direkt és gyors a kormányzás. egyébként a szingó ezt teszi emészthetőbbé. a felnire felragasztott gumi a felni belső palástján az egész felületen terül el és a nagy felületnek adja át a ráható erőket és nem a peremre koncetrálódik, kevésbé izgága a direktkormányzott (értsd: racsing) bicajok alatt. de az egy másik történet, amivel nem érdemes foglalkozni, kicsit macerás és nem túl gazdaságos. (nem lesz térítés, nyugi
)
Re: Kerékpározás
és a hookless gumi?

all:
nézzétek meg, amúgy 14 perc után, amikor háttal mutatják (én is most néztem meg, nagy tévén). minden apró mozdulatra azonnal reagál. látszik,hogy a kormány nyersessége,direktsége még szokatlan is a teszternek,mert ha balra rántja,hirtelen jobbra korrigálnia kell, annyire direkt és gyors a kormányzás. egyébként a szingó ezt teszi emészthetőbbé. a felnire felragasztott gumi a felni belső palástján az egész felületen terül el és a nagy felületnek adja át a ráható erőket és nem a peremre koncetrálódik, kevésbé izgága a direktkormányzott (értsd: racsing) bicajok alatt. de az egy másik történet, amivel nem érdemes foglalkozni, kicsit macerás és nem túl gazdaságos. (nem lesz térítés, nyugi

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
nekem telefonon v tableten a szemüveg se segít...
Re: Kerékpározás
látod,Neked jobb a szemed van hozzá


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13981
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8928
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerintem 1,5-2mm-t mindkéi irányban elmozdul a középrész megtekeréskor, látszik ahogy “bidereg” a bácsi alatt a bringa. 

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6129
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7554
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Kesztyű nélkül teker, nem lehet komolyan venni.


Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Kerékpározás
830g az a váz... egy tesztben említik 810-nek,amit épp néztem. de az lehet a nyers tömege. deca alapján a festett 830... kb mindegy, de 830...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
nézelődni kezdtem, mi akar ez lenni. érdekes, hogy pont, mi csóró magyarok nem tudunk örülni annak, hogy harmadáron kapsz egy jó bicajtt
suzuki kór...
ez a faszi még nem a PRO verziót kergeti meg is tud neki örülni. bár a festett váz it is csak 810g.(lehet neki jobb is ez)
15:30 körül kiállvá megtapossa. akinek van hozzá szeme, látszik. hogy semmit nem csavarodik, pedig ez a manus lehet vagy 100-120kg. Persze, ha valaki ránéz a vázra. ordít róla, hogy statikailag rendben van. Szerintem meg kel tanulni felismerni az értéket, mert nagyon be lehet menni az erdőbe... ahogy egyszer bazsó mondta a peugeot 206RC-re; megy, mint a barom...
ami necces lesz, nem lehet tudni, ezek az árak meddig maradnak így. egyelőre igen kedvezőek
youtu.be/jM9C06ke1H0

ez a faszi még nem a PRO verziót kergeti meg is tud neki örülni. bár a festett váz it is csak 810g.(lehet neki jobb is ez)
15:30 körül kiállvá megtapossa. akinek van hozzá szeme, látszik. hogy semmit nem csavarodik, pedig ez a manus lehet vagy 100-120kg. Persze, ha valaki ránéz a vázra. ordít róla, hogy statikailag rendben van. Szerintem meg kel tanulni felismerni az értéket, mert nagyon be lehet menni az erdőbe... ahogy egyszer bazsó mondta a peugeot 206RC-re; megy, mint a barom...
ami necces lesz, nem lehet tudni, ezek az árak meddig maradnak így. egyelőre igen kedvezőek
youtu.be/jM9C06ke1H0
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
az újnak is megvna a varázsa... nehéz használtan olyat venni, amit elvárunk. nem is értem a tulajokat mit csinálnak egy bicajjal. azért mikor vettem a pz xs reactor, amit kénytelen voltam használtan,.., hogy is fogalmazzak... nekem is van, de az kb úgy néz ki, mint amit most vettél ki a dobozból, amit meg vettem, azért vannak rajta apró karcok a fényezésen. semmi durva, de közel se olyan, mint amit lassan 10 éve pátyolgatok (még csak 9).
a dogmánaknlátszott, hogy nagyon figyelt a gazdája rá, nem is ,ehetett bwlekötni, kivéve egy láncledobás nyomait a festésen a tányér mögött. az axxony caminja lényegéb csak egy váz volt, a többit vagy cserélni, vagy javítani kellett... a pinarelo gan... tyű, az már látott mindent... de azon legalább a váltás rendben volt, de csapágyakat, hajtást cserélni kellett, a vázat festékjavítani néhány kritikus ponton. kormány, stucni,nyereg alapértelmezetten cserés. kerék nyilván, de a ganhoz nem is kértem a kb 20 éves fulcrum zerot, se nyerget se láncot,se sort.
xal, kb ez a van a 4-500ezres használtszegmensben... biztos van jó vétel szerencsével. de az lesz a kevesebb. ha kifér egy új, lehet érdemesebb.
amúgy reggel nem is jó linket tettem be. van decaban 1.1-ért az edr váz, felnifékes ultegra szettel, fulcrum zero kerekekkel (síkon is jól megy, hegyre is felmegy, szél nem dobálja). kb ez az,amihez lehet sose nyúlnál hozzá és Te fingod tele a nyerget először
https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... mc=8529321
de amúgy. csak behülyítjük itt egymást. eddig mindenki elvolt a boldogan a lovával
a dogmánaknlátszott, hogy nagyon figyelt a gazdája rá, nem is ,ehetett bwlekötni, kivéve egy láncledobás nyomait a festésen a tányér mögött. az axxony caminja lényegéb csak egy váz volt, a többit vagy cserélni, vagy javítani kellett... a pinarelo gan... tyű, az már látott mindent... de azon legalább a váltás rendben volt, de csapágyakat, hajtást cserélni kellett, a vázat festékjavítani néhány kritikus ponton. kormány, stucni,nyereg alapértelmezetten cserés. kerék nyilván, de a ganhoz nem is kértem a kb 20 éves fulcrum zerot, se nyerget se láncot,se sort.
xal, kb ez a van a 4-500ezres használtszegmensben... biztos van jó vétel szerencsével. de az lesz a kevesebb. ha kifér egy új, lehet érdemesebb.
amúgy reggel nem is jó linket tettem be. van decaban 1.1-ért az edr váz, felnifékes ultegra szettel, fulcrum zero kerekekkel (síkon is jól megy, hegyre is felmegy, szél nem dobálja). kb ez az,amihez lehet sose nyúlnál hozzá és Te fingod tele a nyerget először

https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... mc=8529321
de amúgy. csak behülyítjük itt egymást. eddig mindenki elvolt a boldogan a lovával

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu