Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.08.29., kedd 10:36
revox írta:
2023.08.29., kedd 09:51


hol mentek 50-et? mivel?
én negyvenegynehány évesen mentem, fődegyedül és race lite bringával. de valsz olyanok a viszonyok,hogy így adja ki. meg az eleje nem is volt rohanós...

7,23 km 22, szint avg meredekség: 0,1% :kapdelm: time: 9:38 speed avg 45,1 HR avg 181, maxHR 188. ez taz alubringa csinálta, fulcrum quattro alukerékkel, conti attack/force gumikkal, vittoria ultralite belsővel.

Sajna Sebi, 40 fölött van eltérés. majd rángasd meg a bringákat ilyen tempón (síkon) és rájössz :)
de az biztos, aki baromi erős, az gyengébb bicajjal is hozza, amit egy gyengébb bármivel,de ha a sprinten te akarsz előrébb végezni 0,05 másodperccel (megtörtént,hogy a mezőnyhajrát annyival nyertem), akkor majd számít, hogy a bicaj ugrik e, vagy csak vánszorog. ma már nekem se számít, csak tudom, miként viselkedik egy jó bicaj,ha lassan mennek vele és ha nem azt érzem, viszket a seggem, hiába nem rohanok komolyabban sehova :rolleyes:
Ezeknek a srácoknak tizenévesen 6W/tskg felett van az FTPjük. Közünk nincs hozzájuk, se síkon, se hegyre, se sehol, mindegy ki mivel megy.
Van különbség - ahogy az imént is írtam -, csak abból mi semmit nem tudunk kihasználni. Akik 40 körül órákat mennek egyedül, ott számít. PJ annó 5-6 órás edzésen is ment 36-37-es átlagokat egydül, csak volt 470W FTP-je, meg 350W NP sok órás edzései. Nah, ott számít.
ahol nincs erő,még jobban számít, mert az a kevés hasznosuljon, ne elrugózzon. más kérdés,hogy attól még gyenge marad, de önmagához mérten jobb, egy jobb bicajjal.
az viszont megint más kérdés, hogy valaki 30-al megy, vagy egy jobb bicajjal 30,5-el. kérdés,megéri e, érdekli e. akit nem érdekel, annak kb mindegy, mit vesz. engem annyira nem érdekel, én hifizek. engem az érdekel, hogy a technikát megfejtsem és legyőzzem. friss tanulság, hogy a vittoria mastik proval nagyon könnyű kozpontosítani a szingót (ha feltetted,annyira csúszik még a ragacs, csak felfújod 10 barra és behúzza magát full középre. csodás élmény :tutiok: ). csak tömegre kap a kerület +10-15grammot, marad a Continental ragasztó, amit korábban érzetre lőttem be,mint legjobb ragasztási mód, de úgy tűnik, az is marad, hiába sokkal nyűgösebb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14000
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8949
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.08.29., kedd 10:07
Hát én azért meg merem kockáztatni, hogy ebből a felső polcos dechas vázból kevesebbet adnak el, mint egy felső canyonbol, Cube ból, de sztem Speciből, Pinarelloból is sokkal többet.
Szinte alkatrész árban van a Decha bringa, a váz kb beszer áron lehet, gondolom presztízs építés miatt, de ez csak tipp.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3915
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5009
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2023.08.29., kedd 07:54
Vessetek a mókusok elé, lehet, h sznobság, de 1.1M-ért nem hiszem, hogy Dechas bringát vennék.
Ilyesmi okból én is viszolygok pl. a Shimanótól. Iszonyú puruttya cuccaik vannak. :D
thumb_m_gallery_39f0dd24.jpg
thumb_m_gallery_39f0dd24.jpg (17.33 KiB) Megtekintve 711 alkalommal

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6131
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7556
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.08.29., kedd 09:51


hol mentek 50-et? mivel?
én negyvenegynehány évesen mentem, fődegyedül és race lite bringával. de valsz olyanok a viszonyok,hogy így adja ki. meg az eleje nem is volt rohanós...

7,23 km 22, szint avg meredekség: 0,1% :kapdelm: time: 9:38 speed avg 45,1 HR avg 181, maxHR 188. ez taz alubringa csinálta, fulcrum quattro alukerékkel, conti attack/force gumikkal, vittoria ultralite belsővel.

Sajna Sebi, 40 fölött van eltérés. majd rángasd meg a bringákat ilyen tempón (síkon) és rájössz :)
de az biztos, aki baromi erős, az gyengébb bicajjal is hozza, amit egy gyengébb bármivel,de ha a sprinten te akarsz előrébb végezni 0,05 másodperccel (megtörtént,hogy a mezőnyhajrát annyival nyertem), akkor majd számít, hogy a bicaj ugrik e, vagy csak vánszorog. ma már nekem se számít, csak tudom, miként viselkedik egy jó bicaj,ha lassan mennek vele és ha nem azt érzem, viszket a seggem, hiába nem rohanok komolyabban sehova :rolleyes:
Ezeknek a srácoknak tizenévesen 6W/tskg felett van az FTPjük. Közünk nincs hozzájuk, se síkon, se hegyre, se sehol, mindegy ki mivel megy.
Van különbség - ahogy az imént is írtam -, csak abból mi semmit nem tudunk kihasználni. Akik 40 körül órákat mennek egyedül, ott számít. PJ annó 5-6 órás edzésen is ment 36-37-es átlagokat egydül, csak volt 470W FTP-je, meg 350W NP sok órás edzései. Nah, ott számít.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

revox írta:
2023.08.29., kedd 09:12
node,egy érdekes mondat... ki lehet bontakozni, lehet szakérteni :rolleyes:
itt vajon a fordítás sántít, vagy igaz... az fix, hogy az acél mindig jobb,mint az alu, de ezt még, így nem láttam, hallottam. Amikor agyaltam nemrég egy Zero vásárlásán, elemrengtem,nem e inkább az acélküllős 3-ast kellene... csak fura...

ez az 1milkós decathlonos bringa lapján vam...

FULCRUM RACING3 DB Tubeless kerekek (1)
A Racing 3 DB technológia növeli a teljesítményt a legkülönfélébb helyzetekben is, ezáltal megbízhatóságot és elégedettséget biztosít.
A csapágyaknak köszönhetően rendkívüli gördülési hatékonyságot kínál, az acélküllők kényelmet biztosítanak és a Racing Zerohoz képest 25%-kal nagyobb teljesítményt biztosít.
ez érdekesebb... :smile53:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.08.29., kedd 09:35
revox írta:
2023.08.29., kedd 08:02
Vinkler írta:
2023.08.29., kedd 07:54
Vessetek a mókusok elé, lehet, h sznobság, de 1.1M-ért nem hiszem, hogy Dechas bringát vennék.
Pedig azt rosszul teszed :D
A deca nem aldi vagy lidl. A deca minőséget ad, kedvező áron. Nyilván, nagy a forgalma,elbírja a jó árat. De vegyél puttó kiegészítőkkel, kerékkel szereltet a deda/fulcrum helyet :D
Rengeteg Dechas cuccunk van, sporteszközök, ruházat, stb. családi szinten. Maradjunk annyiban, h vannak egész használható cuccaik viszonylag jó áron.
Ettől függetlenül adnék többet egy kerékpáros gyártó termékéért.
Végül is te sem ezt a vázat használod, hanem ezer mást. ;)
nem,de nem is keresgélek 1 milkóért, új bicajt :smile53: felszereltsége jó és az árkategóriában kilógóan jó. nyilván, a nagy számok törvénye. mentem is decas bicajokkal ,de van is kettő. a görgős keróm egy triban300 és a téli besárvédőzőtt egy triabn easy (ettől nincs lejjebb), bár itt-ott felpofoztam,de akkor is egy 11 kilos monstrum maradt.

speciel, ha most kellene bicajt vennem, kicsit gondban lennék ,az biztos, hogy vázszettben gondolkodnék, de nagyon kevés lehetőségem maradna, ugyanis ragaszkodnék a felnifékhez. Tekintsünk el a használtpiactól, akkor valami beragadt modellt keresnék,ami még fogad felniféket, de axxem nem riadnék meg a race geos van rysseltől (az az EDR, a race a régebbi). Amit biztos nem vennék,az a másod,harmadvonalas gyártók olcsósított váza, de pl lehet egy Pinarello Gan szóbajöhetne (most is van egy,épp azon sírok,hogy meghízott :D ), de valsz egy F12 lenne, ha csúcsot akarnék venni. felnifék, menetes középrész és szép. De mire nekem bicajt kell vennem, már ezek se lesznek, egy se...

amúgy a deca is kerékpárgyártó. régebben jelen volt a world tourban, ahogy kost is visszatér. csak kicsit nagyban játszanak, gyárta(t?)nak minden lópikulát. bevallom, régebben azt hittem, ez is ilyen teasco szint, de elég kellemes csalódások értek. bringás téren öltözékben a felső soruk igen minőségi és a topposabb bicajoknak elég jó a hajtáshatékonysága, jók a vázak. csak be kell nyelni a lenéző tekinteteket, de ez bene a punk ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.08.29., kedd 09:26
revox írta:
2023.08.29., kedd 09:06
asebestyen írta:
2023.08.29., kedd 08:16
A Cannondale 7.7kg 56-os méretben, a nagy Garmin tartóval, amire az első lámpát is rá lehet rakni, meg a W mérős Garmin pedállal, az 500g magában. A kormány meg a nyeregcső alap alu. Most kíváncsiságból mértem csak meg, de majdnem olyan szar akkor, mint egy alu Merida. :D
rugózhatsz ezen Sebi, de az az alu merida jól sikerült. ezt nem tudom elmondani minden merida termékről, de voltak jólsikerült darabok.
amúgy míg nálad a kiegészítők nehezek,addig az alu meridán csak a váz volt kicsivel nehezebb, mint egy átlagos karbonváz. cserébe 1320g kerék és ami lehet,karbon. azzal a bicajjal,úgy,hogy csak trénigezni mentem ki,bekönyökölve debreceJózsa-hajdúböszörmény között (kb 7 kili,max 8) 45-ös átlaggal KOM-ot hasítottam. nem PR-t, KOM-ot és nem két füstifecske járt arra rajtam kívül 10 év alatt. már leszedték,de stéherben a kis genyó dksi-s kölykök. ha ráfeküdnének,le tudnák szedni, de 45 az akkor is 45. 30-nál kb mindegy, a Triban Easy-vel is megyek annyival. 45-el már nem. ráadásul az elején lassan indultam meg, 40k körül, a végén mikor lenéztem az órára, láttam 56-57-et is,igaz,ott már van pici lejtése az útnak (de nem olyan, amilyenek felétek vannak :D ). Cserébe folyton kiflaggelték, hogy kamu :D

ha most választanom kell,hogy egy merida reacto alsóvonalas bringa a maga 9 kilójával és expert ekrekeivel,vagy a race lite, úgy felszerelve,ahogy volt fénykorában, utóbbit választanám. eladtam havernak 150-ért :D igaz, olcsóbb maviccal.

de nincs ebben sok csoda... voltak jó hydrofromos vázak. Kis Attila pl egy Kellys aluval lett m2 magyar bajnok 2014-ben. De huszárvágással ide lehet dobni Ganna 1 órás bringáját is, bár az technológiában a jövőt vetíti előre

szereccsük a jót és a felsőházat és ami a prosikban és a neten van szentírás, de a bringa ettől bonyolultabb. nem annyira, mint a hifi (bár az se az, jól szól,vagy nem), de el lehet veszni az erdőben, főleg,hogy mostanra minden neten rendelős jóformán és vakon kell megvenni, olvasva a sorok között a reviewkban.
én kívánok mindenkinek szuper bringát, igényének megfelelőt. avg 25-30-hoz szinte mindegy, ami tetszik, aki fölé akar mászni, az okosan válogasson.
Az ifjúsági világkupán 50 feletti átlagot mentek a legények. :)
Nem tudom, én sose mentem sebességre. Az annyi mindentől függ, legfőképp domborzati viszonyok, útminőség, és persze szél.
Vannak olyan paraméterek, amikből következik is valami, pl W/tskg, VO2 max, fix terheléses pulzusváltozékonyság. Akiknek ezek a paraméterek rendben vannak, azok jól mennek bármivel, akinek nincsenek rendben, azok alá meg tehetsz bármit...
Szerintem Te ezeket a bicajok közti különbségeket, amik tényszerűen persze léteznek, 100x-osára nagyítod fel, de ezzel még lehet keveset is írtam. :D
hol mentek 50-et? mivel?
én negyvenegynehány évesen mentem, fődegyedül és race lite bringával. de valsz olyanok a viszonyok,hogy így adja ki. meg az eleje nem is volt rohanós...

7,23 km 22, szint avg meredekség: 0,1% :kapdelm: time: 9:38 speed avg 45,1 HR avg 181, maxHR 188. ez taz alubringa csinálta, fulcrum quattro alukerékkel, conti attack/force gumikkal, vittoria ultralite belsővel.

Sajna Sebi, 40 fölött van eltérés. majd rángasd meg a bringákat ilyen tempón (síkon) és rájössz :)
de az biztos, aki baromi erős, az gyengébb bicajjal is hozza, amit egy gyengébb bármivel,de ha a sprinten te akarsz előrébb végezni 0,05 másodperccel (megtörtént,hogy a mezőnyhajrát annyival nyertem), akkor majd számít, hogy a bicaj ugrik e, vagy csak vánszorog. ma már nekem se számít, csak tudom, miként viselkedik egy jó bicaj,ha lassan mennek vele és ha nem azt érzem, viszket a seggem, hiába nem rohanok komolyabban sehova :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14000
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8949
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.08.29., kedd 08:02
Vinkler írta:
2023.08.29., kedd 07:54
Vessetek a mókusok elé, lehet, h sznobság, de 1.1M-ért nem hiszem, hogy Dechas bringát vennék.
Pedig azt rosszul teszed :D
A deca nem aldi vagy lidl. A deca minőséget ad, kedvező áron. Nyilván, nagy a forgalma,elbírja a jó árat. De vegyél puttó kiegészítőkkel, kerékkel szereltet a deda/fulcrum helyet :D
Rengeteg Dechas cuccunk van, sporteszközök, ruházat, stb. családi szinten. Maradjunk annyiban, h vannak egész használható cuccaik viszonylag jó áron.
Ettől függetlenül adnék többet egy kerékpáros gyártó termékéért.
Végül is te sem ezt a vázat használod, hanem ezer mást. ;)
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6131
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7556
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.08.29., kedd 09:06
asebestyen írta:
2023.08.29., kedd 08:16
A Cannondale 7.7kg 56-os méretben, a nagy Garmin tartóval, amire az első lámpát is rá lehet rakni, meg a W mérős Garmin pedállal, az 500g magában. A kormány meg a nyeregcső alap alu. Most kíváncsiságból mértem csak meg, de majdnem olyan szar akkor, mint egy alu Merida. :D
rugózhatsz ezen Sebi, de az az alu merida jól sikerült. ezt nem tudom elmondani minden merida termékről, de voltak jólsikerült darabok.
amúgy míg nálad a kiegészítők nehezek,addig az alu meridán csak a váz volt kicsivel nehezebb, mint egy átlagos karbonváz. cserébe 1320g kerék és ami lehet,karbon. azzal a bicajjal,úgy,hogy csak trénigezni mentem ki,bekönyökölve debreceJózsa-hajdúböszörmény között (kb 7 kili,max 8) 45-ös átlaggal KOM-ot hasítottam. nem PR-t, KOM-ot és nem két füstifecske járt arra rajtam kívül 10 év alatt. már leszedték,de stéherben a kis genyó dksi-s kölykök. ha ráfeküdnének,le tudnák szedni, de 45 az akkor is 45. 30-nál kb mindegy, a Triban Easy-vel is megyek annyival. 45-el már nem. ráadásul az elején lassan indultam meg, 40k körül, a végén mikor lenéztem az órára, láttam 56-57-et is,igaz,ott már van pici lejtése az útnak (de nem olyan, amilyenek felétek vannak :D ). Cserébe folyton kiflaggelték, hogy kamu :D

ha most választanom kell,hogy egy merida reacto alsóvonalas bringa a maga 9 kilójával és expert ekrekeivel,vagy a race lite, úgy felszerelve,ahogy volt fénykorában, utóbbit választanám. eladtam havernak 150-ért :D igaz, olcsóbb maviccal.

de nincs ebben sok csoda... voltak jó hydrofromos vázak. Kis Attila pl egy Kellys aluval lett m2 magyar bajnok 2014-ben. De huszárvágással ide lehet dobni Ganna 1 órás bringáját is, bár az technológiában a jövőt vetíti előre

szereccsük a jót és a felsőházat és ami a prosikban és a neten van szentírás, de a bringa ettől bonyolultabb. nem annyira, mint a hifi (bár az se az, jól szól,vagy nem), de el lehet veszni az erdőben, főleg,hogy mostanra minden neten rendelős jóformán és vakon kell megvenni, olvasva a sorok között a reviewkban.
én kívánok mindenkinek szuper bringát, igényének megfelelőt. avg 25-30-hoz szinte mindegy, ami tetszik, aki fölé akar mászni, az okosan válogasson.
Az ifjúsági világkupán 50 feletti átlagot mentek a legények. :)
Nem tudom, én sose mentem sebességre. Az annyi mindentől függ, legfőképp domborzati viszonyok, útminőség, és persze szél.
Vannak olyan paraméterek, amikből következik is valami, pl W/tskg, VO2 max, fix terheléses pulzusváltozékonyság. Akiknek ezek a paraméterek rendben vannak, azok jól mennek bármivel, akinek nincsenek rendben, azok alá meg tehetsz bármit...
Szerintem Te ezeket a bicajok közti különbségeket, amik tényszerűen persze léteznek, 100x-osára nagyítod fel, de ezzel még lehet keveset is írtam. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

node,egy érdekes mondat... ki lehet bontakozni, lehet szakérteni :rolleyes:
itt vajon a fordítás sántít, vagy igaz... az fix, hogy az acél mindig jobb,mint az alu, de ezt még, így nem láttam, hallottam. Amikor agyaltam nemrég egy Zero vásárlásán, elemrengtem,nem e inkább az acélküllős 3-ast kellene... csak fura...

ez az 1milkós decathlonos bringa lapján vam...

FULCRUM RACING3 DB Tubeless kerekek (1)
A Racing 3 DB technológia növeli a teljesítményt a legkülönfélébb helyzetekben is, ezáltal megbízhatóságot és elégedettséget biztosít.
A csapágyaknak köszönhetően rendkívüli gördülési hatékonyságot kínál, az acélküllők kényelmet biztosítanak és a Racing Zerohoz képest 25%-kal nagyobb teljesítményt biztosít.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.08.29., kedd 08:16
A Cannondale 7.7kg 56-os méretben, a nagy Garmin tartóval, amire az első lámpát is rá lehet rakni, meg a W mérős Garmin pedállal, az 500g magában. A kormány meg a nyeregcső alap alu. Most kíváncsiságból mértem csak meg, de majdnem olyan szar akkor, mint egy alu Merida. :D
rugózhatsz ezen Sebi, de az az alu merida jól sikerült. ezt nem tudom elmondani minden merida termékről, de voltak jólsikerült darabok.
amúgy míg nálad a kiegészítők nehezek,addig az alu meridán csak a váz volt kicsivel nehezebb, mint egy átlagos karbonváz. cserébe 1320g kerék és ami lehet,karbon. azzal a bicajjal,úgy,hogy csak trénigezni mentem ki,bekönyökölve debreceJózsa-hajdúböszörmény között (kb 7 kili,max 8) 45-ös átlaggal KOM-ot hasítottam. nem PR-t, KOM-ot és nem két füstifecske járt arra rajtam kívül 10 év alatt. már leszedték,de stéherben a kis genyó dksi-s kölykök. ha ráfeküdnének,le tudnák szedni, de 45 az akkor is 45. 30-nál kb mindegy, a Triban Easy-vel is megyek annyival. 45-el már nem. ráadásul az elején lassan indultam meg, 40k körül, a végén mikor lenéztem az órára, láttam 56-57-et is,igaz,ott már van pici lejtése az útnak (de nem olyan, amilyenek felétek vannak :D ). Cserébe folyton kiflaggelték, hogy kamu :D

ha most választanom kell,hogy egy merida reacto alsóvonalas bringa a maga 9 kilójával és expert ekrekeivel,vagy a race lite, úgy felszerelve,ahogy volt fénykorában, utóbbit választanám. eladtam havernak 150-ért :D igaz, olcsóbb maviccal.

de nincs ebben sok csoda... voltak jó hydrofromos vázak. Kis Attila pl egy Kellys aluval lett m2 magyar bajnok 2014-ben. De huszárvágással ide lehet dobni Ganna 1 órás bringáját is, bár az technológiában a jövőt vetíti előre

szereccsük a jót és a felsőházat és ami a prosikban és a neten van szentírás, de a bringa ettől bonyolultabb. nem annyira, mint a hifi (bár az se az, jól szól,vagy nem), de el lehet veszni az erdőben, főleg,hogy mostanra minden neten rendelős jóformán és vakon kell megvenni, olvasva a sorok között a reviewkban.
én kívánok mindenkinek szuper bringát, igényének megfelelőt. avg 25-30-hoz szinte mindegy, ami tetszik, aki fölé akar mászni, az okosan válogasson.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6131
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7556
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

A Cannondale 7.7kg 56-os méretben, a nagy Garmin tartóval, amire az első lámpát is rá lehet rakni, meg a W mérős Garmin pedállal, az 500g magában. A kormány meg a nyeregcső alap alu. Most kíváncsiságból mértem csak meg, de majdnem olyan szar akkor, mint egy alu Merida. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.08.29., kedd 07:54
Vessetek a mókusok elé, lehet, h sznobság, de 1.1M-ért nem hiszem, hogy Dechas bringát vennék.
Pedig azt rosszul teszed :D
A deca nem aldi vagy lidl. A deca minőséget ad, kedvező áron. Nyilván, nagy a forgalma,elbírja a jó árat. De vegyél puttó kiegészítőkkel, kerékkel szereltet a deda/fulcrum helyet :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14000
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8949
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Vessetek a mókusok elé, lehet, h sznobság, de 1.1M-ért nem hiszem, hogy Dechas bringát vennék.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Megvan a matek axxem. A campa mindig ügyelt arra, hogy az azonos évjáratban a fulcrumtól hajszállal könnyeb legye. De itt, ha kivonom a gumik különbségét,kb egàl jön ki. Vittoria mastik pro... a campát most azzal ragasztottam, amire elmegy kb 1,5 tubus ilyen. Van egy teljesen beszáradt tubusom, ami 21g. Csomagolása 2-3g. Xal ráment kb 30g ragasztó(mint egy felniszalag). Csak elötte lemértem a felniről levakart conti ragasztót, ami kiszáradva 7g volt. Kicsi maradt a gumin is,de közel se ennyi,de legyen 15g. Itt a campa hiúsága, ebben a 10-15 ragacskülönbözetben...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2023.08.29., kedd 07:55-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.08.29., kedd 00:00
revox írta:
2023.08.28., hétf. 23:19
a mérleg elvileg OK. vissza a pinarelora, 7,6... azért az már egy tele kulacs difi...
Nem baj Revi, majd a hegy lábánál eldobod a kulacsokat,mint a nagyok ;peace; meg a pumpát,műzli szeletet, esetleg az egyik pedált is (úgyis szépen forgatsz 1 lábbal is 31_1_21.gif ). Ja, és még lefogysz 3 kg-t ;peace;
4-et :D úgy tűnik, megálltam 57kg-nál. bár nem mértem mostanában, de sokáig nem mozgott, most se érzek se többet. se kevesebbet.
az a gáz. volt itthon még szűz elite ride gumi. amilyet nemrég a fulcrum speedre tettem, ahol kimondottan jól működik. de volt itthon conti sprinterem és valamikor volt egy vision tc24-em, amin sprinter volt és az jól ment. aztán ezeket arra vettem. de a kereket eladtam, ezek meg itt maradtak. a competitionhoz képest ez ful slick, de a defektvédelme még a régi contis "safety system", amivel bármin átmentem még monti slickekkel... de alapvetően csak kiv voltam, milyen ez a gumi, de ilyen súlytöbbletre nem számítottam. összemértem a fulcrummal,ami lényegében ugyanez, a hátsónak van bő 40g előnye :D már a speed+tufo elite ride a könnyebb.
na, majd holnap megnézem hogy gurul...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5711
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3537

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2023.08.28., hétf. 23:19
a mérleg elvileg OK. vissza a pinarelora, 7,6... azért az már egy tele kulacs difi...
Nem baj Revi, majd a hegy lábánál eldobod a kulacsokat,mint a nagyok ;peace; meg a pumpát,műzli szeletet, esetleg az egyik pedált is (úgyis szépen forgatsz 1 lábbal is 31_1_21.gif ). Ja, és még lefogysz 3 kg-t ;peace;

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ha már olcsóbb kategória:
nem slopingos, ami tizen-X éve se volt anyira nagy ötlet, nemhigy 2023-ban. hasonló tömeg, de merevebb vázgeo, értelmesebb kerekekkel. az ultegrás ennyiért egész elfogadható vétel

https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... mc=8581111

https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... 6&c=FEKETE
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.08.28., hétf. 21:46
pärt írta:
2023.08.28., hétf. 21:38
asebestyen írta:
2023.08.28., hétf. 19:33
Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba. :D (Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt. :rolleyes: :D
Nem állítottam, hogy 1millióba bele kell férjen egy 0.5milliós kerékszett - a nagyon elemi matek még megy - azt viszont igen, hogy nagyon hamar le lesznek cserélve, és szerintem amúgy kb. 60 ezer körül még jó vétel is lehet egy városi szaladgálósba. Ez a gép így egy remek váz egy jó szettel, korrekt kormánnyal, stucnival, nyereggel, a kerekek, nos a kerekek meg már igazán csak afféle ráadás, ajándék. De azért kezet a magasba, ha kerékszettet akarna venni, ki az, aki ezeket a J küllős, betonnal kiöntött darabokat választaná? ;)
De ez ne tartson vissza itt senkit; ha ilyet vesz, agyon fogom dícsérni. ;peace; De nyilván én nem tartozom a célcsoportba.
Persze, nem is Neked írtam. ;) Az az igazság, hogy az alu, már nem olyan olcsó, de még nem is jó kerekeket is kéne dobni belőle egyből, ha olyat tennének bele.
Ez egy tök jó univerzális gép, amiből még bátmit is lehet csinálni alu Meridán kívül. :D Lehetne finomabb a véred, Revi. :D
miért lenne? egy jó alu sajnos jobb, mint egy rossz karbon. de a meridának sikerült felülmúlnia önmagát. ugyanis a race lite alu előtti Scultura karbon a teszteken alulmaradt (race lite kontra scultura egy szériával korábban). Tökönrúgták magukat :D csak ma már mindenki karbont akar. vázat, kereket, kormányt, mismást... csak. nehogy a 3D technika majd visszahozza az ötvözeteket a vázak világába ...

Egyébként az a 8,3kg katalógusadat, ha mérlegre teszik, több lesz és még nincs rajta a pedál, a garmin és a kulacstartók, az 9kila lesz. azzal is lehet bicajozni, lehet 10kg fölött is. más kérdés, ez a bicaj toppos kivitelben se esetem (geo), így az árára nem tudok mit mondani. nálam más a sztori, mert valsz vázszettben gondlkodnék és felépíteném, ahogy nekem jó.

de ma nekem is sikerült rekordlt döntenem. az 50-es boràra vaskosab gumit tettem hátra, aminek brutál defekttűrése van. rajta van a nagy sram sor... éreztem, hogy nehéz, de amit a mérleg mutatott, arra nem gondoltam volna... 7,6kg... gondoltam, a mérleg behülyült... elő a rakciós. 7kereken... 2 hete is ennyi volt, akkor a mérleg elvileg OK. vissza a pinarelora, 7,6... azért az már egy tele kulacs difi... sikerült egy bazi nehéz hátsókereket kreálnom :D még a vision meteonnal is csak 7,5 volt... :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6131
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7556
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2023.08.28., hétf. 21:38
asebestyen írta:
2023.08.28., hétf. 19:33
Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba. :D (Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt. :rolleyes: :D
Nem állítottam, hogy 1millióba bele kell férjen egy 0.5milliós kerékszett - a nagyon elemi matek még megy - azt viszont igen, hogy nagyon hamar le lesznek cserélve, és szerintem amúgy kb. 60 ezer körül még jó vétel is lehet egy városi szaladgálósba. Ez a gép így egy remek váz egy jó szettel, korrekt kormánnyal, stucnival, nyereggel, a kerekek, nos a kerekek meg már igazán csak afféle ráadás, ajándék. De azért kezet a magasba, ha kerékszettet akarna venni, ki az, aki ezeket a J küllős, betonnal kiöntött darabokat választaná? ;)
De ez ne tartson vissza itt senkit; ha ilyet vesz, agyon fogom dícsérni. ;peace; De nyilván én nem tartozom a célcsoportba.
Persze, nem is Neked írtam. ;) Az az igazság, hogy az alu, már nem olyan olcsó, de még nem is jó kerekeket is kéne dobni belőle egyből, ha olyat tennének bele.
Ez egy tök jó univerzális gép, amiből még bátmit is lehet csinálni alu Meridán kívül. :D Lehetne finomabb a véred, Revi. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3915
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5009
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2023.08.28., hétf. 19:33
Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba. :D (Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt. :rolleyes: :D
Nem állítottam, hogy 1millióba bele kell férjen egy 0.5milliós kerékszett - a nagyon elemi matek még megy - azt viszont igen, hogy nagyon hamar le lesznek cserélve, és szerintem amúgy kb. 60 ezer körül még jó vétel is lehet egy városi szaladgálósba. Ez a gép így egy remek váz egy jó szettel, korrekt kormánnyal, stucnival, nyereggel, a kerekek, nos a kerekek meg már igazán csak afféle ráadás, ajándék. De azért kezet a magasba, ha kerékszettet akarna venni, ki az, aki ezeket a J küllős, betonnal kiöntött darabokat választaná? ;)
De ez ne tartson vissza itt senkit; ha ilyet vesz, agyon fogom dícsérni. ;peace; De nyilván én nem tartozom a célcsoportba.

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6131
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7556
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.08.28., hétf. 14:51
pärt írta:
2023.08.28., hétf. 14:39
Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.
de legalább a bandázs lite verzió :rolleyes:
alsóhangon 9kg megvan egy ilyen pedállal. a merida race lite bringám (alu) volt 8 kg és ment is rendesen...
Tessék, íme a 2022-es Giant outi felhozatal és a tömegei az egyes verzióknak, lehet szörnyülködni :fekverohog:
.
Giant 2022 weight.jpg
Giant 2022 weight.jpg (61.53 KiB) Megtekintve 597 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6131
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7556
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba. :D (Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt. :rolleyes: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13812
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.28., hétf. 14:39
Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.
de legalább a bandázs lite verzió :rolleyes:
alsóhangon 9kg megvan egy ilyen pedállal. a merida race lite bringám (alu) volt 8 kg és ment is rendesen...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3915
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5009
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”